|
Forum lotnictwa To tu spotykają się pasjonaci lotnictwa by troszkę o nim podyskutować.
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
medmatthew
Dołączył: 17 Cze 2006
Posty: 254
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: EPBY
|
Wysłany: Czw 13:35, 14 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
wegi napisał: | Czy takie logiczne, że musi backtrack zrobic - niekoniecznie. |
Skoro Ryanair za każdym razem robi backtrack (i większość lądujących u nas samolotów) to chyba jest to powód aby przypuszczać, że najprawdopodobniej i An-124 zrobi tak samo.
W każdym razie oby nie postawili go na apronie 3, bo to by trochę daleko było... Pozdrawiam!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wegi
Moderator
Dołączył: 13 Cze 2006
Posty: 381
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: EPBY
|
Wysłany: Czw 13:59, 14 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
medmatthew napisał: | wegi napisał: | Czy takie logiczne, że musi backtrack zrobic - niekoniecznie. |
Skoro Ryanair za każdym razem robi backtrack (i większość lądujących u nas samolotów) to chyba jest to powód aby przypuszczać, że najprawdopodobniej i An-124 zrobi tak samo.
W każdym razie oby nie postawili go na apronie 3, bo to by trochę daleko było... Pozdrawiam! |
Tyle, że 737 jest ze 3 razy mniejszy od An'a. A co będzie jak piloci powiedzą 'unable'?;k
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wegi
Moderator
Dołączył: 13 Cze 2006
Posty: 381
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: EPBY
|
Wysłany: Czw 14:08, 14 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
I jeszcze tak na chlodno:
[link widoczny dla zalogowanych]
Raczej go przy terminalu nie postawią...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
LAN Chile
Dołączył: 07 Sie 2006
Posty: 219
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Czw 15:29, 14 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
wegi napisał: | medmatthew napisał: | wegi napisał: | Czy takie logiczne, że musi backtrack zrobic - niekoniecznie. |
Skoro Ryanair za każdym razem robi backtrack (i większość lądujących u nas samolotów) to chyba jest to powód aby przypuszczać, że najprawdopodobniej i An-124 zrobi tak samo.
W każdym razie oby nie postawili go na apronie 3, bo to by trochę daleko było... Pozdrawiam! |
Tyle, że 737 jest ze 3 razy mniejszy od An'a. A co będzie jak piloci powiedzą 'unable'?;k |
z backtrackiem problemu nie bedzie, Ruslan przylatywal tez m.in. do POZ i tam sobie poradzil wiec spoks, ale do kolowania dla niego nadaje sie tylko Alfa no i srednio mi sie widzi jego manwewrowanie na Apron 1, a musi sie sam obracac bo dyszla w BZG nie ma ani jednego wiec w razie czego nikt mu nie pomoze (nie wypchnie)....
W tej sytuacji najrozsadniej wydaje sie go parkowac na A3, ale tam za to ciemno jak w d... i wszystkie sluzby i sprzety musialy jezdzic kawal drogi!
Najlepszy dowod na to ze BZG nie nadaje sie jeszcze na Cargo z prawdziwego zdarzenia!
pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sebacyw
Dołączył: 21 Cze 2006
Posty: 285
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: EPBY / Bydgoszcz :)
|
Wysłany: Czw 15:32, 14 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
BN napisał: |
BTW. Miloby bylo gdybys ktos filmik nagral z ladowania |
Ja mogę powiedzieć że będę robić więcej filmoków niż zdjęć
postaram się zrobić nawet taki mały reportaż o Rusłanie w EPBY
musze tylko jeszcze poćwiczyć robienie filmów ze statywem...film musi być "profesjonalny"
Pzdr all
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
medmatthew
Dołączył: 17 Cze 2006
Posty: 254
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: EPBY
|
Wysłany: Czw 15:35, 14 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
wegi napisał: | medmatthew napisał: | wegi napisał: | Czy takie logiczne, że musi backtrack zrobic - niekoniecznie. |
Skoro Ryanair za każdym razem robi backtrack (i większość lądujących u nas samolotów) to chyba jest to powód aby przypuszczać, że najprawdopodobniej i An-124 zrobi tak samo.
W każdym razie oby nie postawili go na apronie 3, bo to by trochę daleko było... Pozdrawiam! |
Tyle, że 737 jest ze 3 razy mniejszy od An'a. A co będzie jak piloci powiedzą 'unable'?;k |
Hmm.... dziwne..... moderator i nie korzysta z opcji edytuj
No przy terminalu to ja też jestem skłonny powiedzieć, że go tam nie postawią. Chyba pozostaje tylko apron 2 lub 3, choć trzeba mieć nadzieję, że jednak postawią go na 2 A co do tego backtracka to nie przesadzaj Dominik. Kolega BN przecież napisał, że kiedy w EPKT lądował AN225 to zrobił backtracka na pasie 27 -> An-124 jest przecież mniejszy. Dodam jeszcze, że szerokość pasa jest u nas taka sama jak w EPKT, a w dodatku w EPBY (czego w EPKT nie ma) jest przy pasie 08 taxi Delta i apron 3, dzięki któremu jest możliwość odpowiedniego wymanewrowania. Tak więc jeśli pójdzie na 26, to wydaje mi się, że nie będzie problemu, aby zrobił backtrack. Pozdrawiam!
P.S. A tak na marginesie... taka mała płyta, a się zmieścił
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
karol_n1
Dołączył: 08 Lis 2006
Posty: 149
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Tychy
|
Wysłany: Czw 16:19, 14 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
Oho widzę, że coś "większego" się szykuje... w takim razie może się pokuszę o przyjazd na EPBY. W końcu jest DUUUŻA okazja
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wegi
Moderator
Dołączył: 13 Cze 2006
Posty: 381
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: EPBY
|
Wysłany: Czw 17:15, 14 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
medmatthew napisał: | wegi napisał: | medmatthew napisał: | wegi napisał: | Czy takie logiczne, że musi backtrack zrobic - niekoniecznie. |
Skoro Ryanair za każdym razem robi backtrack (i większość lądujących u nas samolotów) to chyba jest to powód aby przypuszczać, że najprawdopodobniej i An-124 zrobi tak samo.
W każdym razie oby nie postawili go na apronie 3, bo to by trochę daleko było... Pozdrawiam! |
Tyle, że 737 jest ze 3 razy mniejszy od An'a. A co będzie jak piloci powiedzą 'unable'?;k |
Hmm.... dziwne..... moderator i nie korzysta z opcji edytuj
No przy terminalu to ja też jestem skłonny powiedzieć, że go tam nie postawią. Chyba pozostaje tylko apron 2 lub 3, choć trzeba mieć nadzieję, że jednak postawią go na 2 A co do tego backtracka to nie przesadzaj Dominik. Kolega BN przecież napisał, że kiedy w EPKT lądował AN225 to zrobił backtracka na pasie 27 -> An-124 jest przecież mniejszy. Dodam jeszcze, że szerokość pasa jest u nas taka sama jak w EPKT, a w dodatku w EPBY (czego w EPKT nie ma) jest przy pasie 08 taxi Delta i apron 3, dzięki któremu jest możliwość odpowiedniego wymanewrowania. Tak więc jeśli pójdzie na 26, to wydaje mi się, że nie będzie problemu, aby zrobił backtrack. Pozdrawiam!
P.S. A tak na marginesie... taka mała płyta, a się zmieścił
[link widoczny dla zalogowanych] |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Corsarz
Dołączył: 12 Paź 2006
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Czw 20:06, 14 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
wegi napisał: | Raczej go przy terminalu nie postawią... |
Tak się akurat składa, że MUSZĄ go tam postawić
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MaciejBZG
Dołączył: 22 Sty 2006
Posty: 381
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: EPBY
|
Wysłany: Czw 20:10, 14 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
My protestów z tego powodu składać nie bedziemy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lumix
Dołączył: 24 Paź 2005
Posty: 1467
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: EPRZ - Rzeszów City
|
Wysłany: Czw 20:15, 14 Gru 2006 Temat postu: odp |
|
|
Panowie tylko pozazdrościć przylotu Rusłana do WAS mam nadzieję, że owocny będzie też spotting
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wegi
Moderator
Dołączył: 13 Cze 2006
Posty: 381
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: EPBY
|
Wysłany: Czw 22:41, 14 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
Ale ludzie, wystarczy, ze na plycie bedzie stal ratownik. I NIE MA SILY zeby sie zmiescil (liczcie brak pushbacku).
Nie byloby problemem, gdyby mial stac 3h. Ale z tego co ida przecieki ma stac ponad dzien.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
BN
Moderator
Dołączył: 21 Wrz 2005
Posty: 1316
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Czw 23:40, 14 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
W EPKT backtracka robili na recznym zaraz po wyladowaniu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
medmatthew
Dołączył: 17 Cze 2006
Posty: 254
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: EPBY
|
Wysłany: Pią 0:14, 15 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
Corsarz napisał: | wegi napisał: | Raczej go przy terminalu nie postawią... |
Tak się akurat składa, że MUSZĄ go tam postawić |
Dlatego tym bardziej jestem przekonany że pójdzie na apron 2, bo jest najbliżej terminala, no i An może tam odpowiednio wymanewrować.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Herhor
Dołączył: 17 Mar 2006
Posty: 139
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: EPBY
|
Wysłany: Pią 8:07, 15 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
Jeżeli wpuszczą nas na taras, to Apron 2 też może być. Potrzebna będzie tylko większa ogniskowa...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|