|
Forum lotnictwa To tu spotykają się pasjonaci lotnictwa by troszkę o nim podyskutować.
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MaciejBZG
Dołączył: 22 Sty 2006
Posty: 381
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: EPBY
|
Wysłany: Pon 18:56, 08 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
Tak jeden to jest yak-40 a drugi to nie wiem o co chodzi z tym silnikiem "zwykłym" określ prezyzyjnie najprawdopodobniej chodzi o silnik turbośmigłowy takie uzywa np. an-28. Sprecyzuj ten "zwykły" śilnik. A i tak na marginesie to ten "1" samolot ma 3 silniki odrzutowe a nie jeden
Pzdr.
EDIT:
Ten drugi samolot to jest An-28
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez MaciejBZG dnia Pon 18:59, 08 Sty 2007, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sebacyw
Dołączył: 21 Cze 2006
Posty: 285
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: EPBY / Bydgoszcz :)
|
Wysłany: Pon 18:57, 08 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
Jeden to bodajże Yak-40 a drugi to byc moze Bryza albo cos podobnego.
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
asta
Dołączył: 02 Wrz 2006
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Pon 19:27, 08 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
Dokładnie drugi to An26. Z tego co zrozumiałem jutro tez będą latac.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
PyRA
Dołączył: 28 Gru 2006
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pon 19:29, 08 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
Nooooo... zwykly to zwykly... ciemno bylo nie widzialem
;P dzieki wielkie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KociorEPBY
Dołączył: 29 Lis 2005
Posty: 149
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Bydgoszcz EPBY
|
Wysłany: Pon 20:01, 08 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
A cóż tak niezwykłego jest w odrzutowym?
Pozdro~
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MaciejBZG
Dołączył: 22 Sty 2006
Posty: 381
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: EPBY
|
Wysłany: Pon 21:06, 08 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
Co jest niezwykłego ? Kocior przecierz chodzisz do szkoly o takiej specjalnosci wiec niewiem czemu takie pytanie a na powaznie to nie zrozumiales mnie badz niezrozumieliscie chodzilo o to ze kolega napisal ze zwyklym silnikiem a jak wiemy silnikow jest sporo od elektrycznych na rakietowych konczac. Chodzilo o to aby okreslil jaki to byl silnik czy gwiazda czy turbosmiglowy, nic poza tym Wogole to nie ma okreslenia "silnik zwykły" jest silnik tak ogolnie lub silnik o konkretnej budowie okreslony jakas konkretna nazwa np. owy turbosmiglowy. Sorka za ten OT Mysle ze wyjasnilem sprawe i proponuje zamknąc OT
P.S
Asta to nie an26 a an-28
Pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KociorEPBY
Dołączył: 29 Lis 2005
Posty: 149
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Bydgoszcz EPBY
|
Wysłany: Pon 21:50, 08 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
PyRa napisał, że jedna maszyna była na silnikach odrzutowych, zaś druga na "zwykłych" - stąd też wychodzi na to ze odrzutowy ma w sobie coś niezwykłego w porównaniu do owego "zwykłego" silnika - rzeczywiście coś w tym jest, ale myślę, że obydwa silniki można nazwać zwykłymi bądź niezwykłymi w zależności jak na to patrzeć.
Pzdr~
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
PyRA
Dołączył: 28 Gru 2006
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pon 22:26, 08 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
o jezuuuuu, ja sie tam znam... tylko pytałem...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Chudy
Dołączył: 16 Gru 2006
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: UL851 UL979 - Trzemeszno
|
Wysłany: Wto 15:30, 23 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
A ja juz od dawna chce sie wybrac na BZG ale choc mieszkam niedaleko to brak prawka na to nie pozwala tak wiec jak jest z dojazdem na lotnisko ze stacji PKP?? tzn jaki autobus itp... Pzdr...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dreh
Dołączył: 17 Sty 2007
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Bydgoszcz/Poznan
|
Wysłany: Wto 15:37, 23 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
autobusy: 54 z PKP na Rondo Jagiellonow, potem przesiadka na 80 - jedzie do Portu Lotniczego
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
LAN Chile
Dołączył: 07 Sie 2006
Posty: 219
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Nie 10:42, 04 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
Gdyby ktos chcial porownac BZG na tle kraju - statystyki za rok 2006 -->
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hornet2
Dołączył: 08 Sty 2007
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Nie 15:22, 04 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
Jesli nie pojawi jakies się nowe polączenie to więcej jak 200000 paxów nie wyciągniemy.
Ale bądźmy optymistami. Może przescigniemy Goleniów albo Rzeszów.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
LAN Chile
Dołączył: 07 Sie 2006
Posty: 219
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Nie 23:41, 04 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
hornet2 napisał: | Jesli nie pojawi jakies się nowe polączenie to więcej jak 200000 paxów nie wyciągniemy.
Ale bądźmy optymistami. Może przescigniemy Goleniów albo Rzeszów. |
jak sie nie pojawia nowe polaczenia to nawet 200.000 nie przekroczymy, DUB dwa razy tygodniowo i to dopiero od maja to zdecydowanie za malo... mozna liczyc na te czartery 2 razy w tygodniu ale pod warunkiem ze beda latac (bo jak bylo w 2006 wszyscy dobrze wiemy). No i WAWa jest niewykorzystana, AT7 juz lata prawie co noc ale zdecydowanie wiecej powinien wozic...
pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hornet2
Dołączył: 08 Sty 2007
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Pon 17:20, 05 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
Hmm... po skomplikowanych obliczeniach na moim chińskim małym komputerku wyszło że będzie około 160 góra 170 tyś (zbytnio nie licząc na WAWę, a Ryana wyceniając na średnio 160 osób w benku).
Czy to by się zgadzało?
Pozdrawiam!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
LAN Chile
Dołączył: 07 Sie 2006
Posty: 219
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pon 21:38, 05 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
hornet2 napisał: | Hmm... po skomplikowanych obliczeniach na moim chińskim małym komputerku wyszło że będzie około 160 góra 170 tyś (zbytnio nie licząc na WAWę, a Ryana wyceniając na średnio 160 osób w benku).
Czy to by się zgadzało?
Pozdrawiam! |
no mniej wiecej Teraz mowimy o ok.130.000 (czyli Ryan + okrojona WAW) to na ten rok nalezy zakladac podobnie + brakujaca Waw (nie wiecej niz +10.000) oraz DUB ktory wiecej niz 20.000-25.000 nie wyciagnie i przy zaokraglaniu w gore dajmy nawet te 180.000... do dwusetki jeszcze daaaleko :/
niestety zostaniemy w tyle, choc SZZ i RZE sa nadal w zasiegu reki!
Potrzeba nam jeszcze jednego codziennego lub dwoch kilku dniowych low-costow, chartery z prawdziwego zdarzenia i wieksze wypelnienie w WAW (z zamiana JS32 na JS41 wlacznie, ktore jest juz podobno w mocno zaawansowanych planach).
pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|