|
Forum lotnictwa To tu spotykają się pasjonaci lotnictwa by troszkę o nim podyskutować.
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
HALLO
Dołączył: 17 Lut 2006
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Trójmiasto
|
Wysłany: Sob 17:21, 05 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
Byłem , widziałem - w tym czasie siadał i odlatywał WIZZ oraz ATR 42 Eurolotu . Mam w telefonie zdjęcia - jak się "naumiem" to spróbuję je zamieścić , chociaż jakość pewnie kiepska bo nie dość , że zrobione telefonem , to jeszcze w strugach lejącej się z nieba wody .......
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
HG
Dołączył: 17 Paź 2005
Posty: 507
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Sob 17:32, 05 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
Spotter napisał: | Ok, macie racje co do przepisow itp.
Ale nie zmienia to faktu, ze gdy FR sobie lecial do Bydgoszczy, to inne maszyny ladwaly. Nie wiem jakie dokladnie, bo ich nie widzialem. Slyszalem tylko charakterystyczny swist dla A320, trzepotanie ATR'a i lekki huk dla embraer'a. Ogolnie jestem pelen podziwu dla pilotow co ladowali. Ale dlatego, ze posiadaja odpowiednie umiejetnosci i szkolenie. Zas piloci z FR'a chyba tego nie maja!!! |
Osobiscie nie slyszalem o szkoleniach czy uprawnieniach pozwolajacych na ladowanie przy wietrze w ogon wiekszym niz 10Kt (dla A320, B737 czy ATR). Co do pilotow FR to posiadaja oni takie same licencje jak piloci innych linii (FR nie szkoli sam pilotow). Jest wsrod nich nawet kilku ex-lotowskich pilotow. Wracajac do ladowan w w/w warunkach to moze gdy ladowali pozostali wiatr chwilowo slabl do 10Kt (tak przyjmijmy i nie rozstrzasajmy). Ladowanie z wiatrem 12-16 Kt w ogon to nie jest zaden wyczyn (to jak przejechanie zakretu z predkoscia 80km/h gdy przed zakretem bylo ograniczenie do 60km/h). Gorzej jak cos nie wyjdzie (chocby z jakis innych przyczyn) i zdarzy sie wypadek. Wowczas ladowanie w takich warunkach moze stac sie dla firmy ubezpieczeniowej podstawa do nie wyplacenia odszkodowania a dla kapitana samolotu poczatkiem powaznych problemow.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maciej
Dołączył: 11 Lis 2005
Posty: 230
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: EPBY
|
Wysłany: Nie 22:21, 26 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Tym razem divert do Gdańska. Dzisiejszy FR24BY (planowo do EPBY) skierowany został, na EPGD. Przyczyną była mgła przyziemna. Widoczność na początku było 240m, a po ok. 9 kółeczkach, które zrobił nad SL widoczność się poprawiła do 420m. Mimo wszystko poleciał do Gdańska.
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
geo
Dołączył: 25 Lis 2005
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Tczew
|
Wysłany: Pon 10:14, 27 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
A też mi sie wydawało, że słyszałem go w skanerze.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
satco
Dołączył: 26 Paź 2006
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Śro 10:52, 29 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Spotter napisał: | Ok, macie racje co do przepisow itp.
Ale nie zmienia to faktu, ze gdy FR sobie lecial do Bydgoszczy, to inne maszyny ladwaly. Nie wiem jakie dokladnie, bo ich nie widzialem. Slyszalem tylko charakterystyczny swist dla A320, trzepotanie ATR'a i lekki huk dla embraer'a. Ogolnie jestem pelen podziwu dla pilotow co ladowali. Ale dlatego, ze posiadaja odpowiednie umiejetnosci i szkolenie. Zas piloci z FR'a chyba tego nie maja!!! |
To co piszesz swiadczy raczej na korzysc pilotow RYR, ze maja odpowiednie szkolenie, a ta reszta co siadala to niekoniecznie...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maciej
Dołączył: 11 Lis 2005
Posty: 230
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: EPBY
|
Wysłany: Śro 17:51, 29 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Znowu divert do Gdańska. LO3975 (EPWA-EPBY) poleciał na EPGD, bo na EPBY podstawa chmur wynosi 90 stóp.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|