|
Forum lotnictwa To tu spotykają się pasjonaci lotnictwa by troszkę o nim podyskutować.
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maciej
Dołączył: 11 Lis 2005
Posty: 230
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: EPBY
|
Wysłany: Sob 11:41, 29 Kwi 2006 Temat postu: FR2372 divert do Bydgoszczy |
|
|
FR2372 o 11:56 lądował na pasie 26 w Bydgoszczy. Zapewne było to spowodowane silną mgłą.
W Bydgoszczy RyanAir "zastał" następującą podgode:
METAR EPBY 291143 32008KT 9999 BKN050 OVC080 08/03 Q1010.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maciej
Dołączył: 11 Lis 2005
Posty: 230
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: EPBY
|
Wysłany: Sob 13:44, 29 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
A oto no EI-DCP.
[link widoczny dla zalogowanych]
Startował on z Bydgoszczy o 13:01.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mGuitars
Dołączył: 29 Lis 2005
Posty: 569
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Sob 15:29, 29 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
Widze moj imiennik nie zraza sie nawet tak paskudna pogoda i foci, ja tylko ogladalem podejscie tej maszyny z okna - faktycznie robil niesamowite smugi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MaciejBZG
Dołączył: 22 Sty 2006
Posty: 381
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: EPBY
|
Wysłany: Sob 9:53, 05 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
Dzisiaj tez 2372 przekierowany do Bydgoszczy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maciej
Dołączył: 11 Lis 2005
Posty: 230
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: EPBY
|
Wysłany: Sob 10:20, 05 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
W Gdańsku jest naprawde taka fatalna pogoda? Możemy liczyć, że oprócz Ryana coś innego będzie przekierowane na EPBY?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gata
Moderator
Dołączył: 21 Wrz 2005
Posty: 320
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Sob 11:06, 05 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
Od nocy pada, choć teraz prawie przestało, niskie chmury. Przed chwilą za moim oknem przeleciał gdzieś nad tymi chmurami dźwięk Arbuza... Pewnie jak zwykle tylko Rajan jest ostrożny
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Spotter
Dołączył: 18 Paź 2005
Posty: 523
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: GDN
|
Wysłany: Sob 11:26, 05 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
Przy takiej pogodzie jaka panuje w Gdansku mozecie liczyc TYLKO na FR'a. On ma beznadziejnych piltow i zawsze sie boja ladowac w taka pogode - pomimo, ze ILS jest sprawny i na taka pogode posiada swoja kategorie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
BN
Moderator
Dołączył: 21 Wrz 2005
Posty: 1316
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Sob 11:33, 05 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
Spotter napisał: | Przy takiej pogodzie jaka panuje w Gdansku mozecie liczyc TYLKO na FR'a. On ma beznadziejnych piltow i zawsze sie boja ladowac w taka pogode - pomimo, ze ILS jest sprawny i na taka pogode posiada swoja kategorie. |
Można wiedzieć jaka kategorie posiada ILS w EPGD?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
baku
Dołączył: 09 Paź 2005
Posty: 106
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Sob 11:36, 05 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
obecnie jest np. 3500 metrow i to naprawde smiech na sali ze ryan ladowal w bydgoszczy
przyznam ze przykra jest ta linia i gdyby nie ceny to napewno nikt by nie latal. duzo znajomych co czesto lata z gdanska woli wizzera bo jest pewniejszy i nie zrobi takich 'numerow' jak ryan
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Oskar Lima
Dołączył: 15 Sty 2006
Posty: 145
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: EPSC
|
Wysłany: Sob 12:34, 05 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
Spotter napisał: | Przy takiej pogodzie jaka panuje w Gdansku mozecie liczyc TYLKO na FR'a. On ma beznadziejnych piltow i zawsze sie boja ladowac w taka pogode - pomimo, ze ILS jest sprawny i na taka pogode posiada swoja kategorie. |
A czy sprawdzałeś może METAR w tym czasie dla EPGD? W szczególności podstawę chmur oraz prędkość i kierunek wiatru?
Zapewniam Cię, ze kwestia strachu pilota jest tutaj drugorzędna, jeśli w ogóle wchodzi w grę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gata
Moderator
Dołączył: 21 Wrz 2005
Posty: 320
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Sob 13:27, 05 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
Oskar Lima napisał: | A czy sprawdzałeś może METAR w tym czasie dla EPGD? W szczególności podstawę chmur oraz prędkość i kierunek wiatru?
Zapewniam Cię, ze kwestia strachu pilota jest tutaj drugorzędna, jeśli w ogóle wchodzi w grę. |
W zasadzie masz rację, ale miejscowi wiedzą po prostu z doświadczenia, że w pewnych warunkach Ryan podejmuje inne decyzje, niż pozostałe linie, w kwestii lądowania na EPGD.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
SebolE
Dołączył: 13 Paź 2005
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Sob 13:40, 05 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
BN napisał: |
Można wiedzieć jaka kategorie posiada ILS w EPGD? |
Na EPGD ILS ma cat.1
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
BN
Moderator
Dołączył: 21 Wrz 2005
Posty: 1316
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Sob 14:45, 05 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
Skoro ILS ma cat I to jak maja ladowac przy takim metarze ktory byl w porze ladowania FR2372
Cytat: |
EPGD 050930Z 08012KT 2500 -SHRA BR FEW005 BKN006 17/16 Q1007=
EPGD 050900Z 08014KT 5000 -SHRA BR FEW004 BKN005 BKN011CB 17/16 Q1007=
EPGD 050900Z 08014KT 5000 -SHRA BR FEW004 BKN005 BKN011CB 17/16 Q1007=
EPGD 050830Z 08016KT 4000 -SHRA BR FEW003 BKN005 BKN011 16/15 Q1007=
|
NIe bede sie spieral co do innych przylotow, bo tak samo jest w EPKT podstawa chmur bardzo nisko, a maszyny i tak laduja. Wiec faktycznie wszystko zalezy od zalogi np. FR ktora dzis wolala nie ryzykowac.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
HG
Dołączył: 17 Paź 2005
Posty: 507
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Sob 15:44, 05 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
BN napisał: | Skoro ILS ma cat I to jak maja ladowac przy takim metarze ktory byl w porze ladowania FR2372
Cytat: |
EPGD 050930Z 08012KT 2500 -SHRA BR FEW005 BKN006 17/16 Q1007=
EPGD 050900Z 08014KT 5000 -SHRA BR FEW004 BKN005 BKN011CB 17/16 Q1007=
EPGD 050900Z 08014KT 5000 -SHRA BR FEW004 BKN005 BKN011CB 17/16 Q1007=
EPGD 050830Z 08016KT 4000 -SHRA BR FEW003 BKN005 BKN011 16/15 Q1007=
|
NIe bede sie spieral co do innych przylotow, bo tak samo jest w EPKT podstawa chmur bardzo nisko, a maszyny i tak laduja. Wiec faktycznie wszystko zalezy od zalogi np. FR ktora dzis wolala nie ryzykowac. |
patrzac na metary widac iz warunki nie byly latwe. ILS w GDN jest na 29 ale wiatr jest zbyt silny zeby siadac na 29 (powyzej 10Kt w ogon), circling na 11 niemozliwy ze wzgledu na niska podstawe chmur. Nie chodzi tu o umiejetnosci tylko przepisy. Ladowanie z wiatrem w ogon silniejszym niz 10 Kt byloby niezgodne z instrukcjami (tak samo circling przy takim pulapie).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Spotter
Dołączył: 18 Paź 2005
Posty: 523
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: GDN
|
Wysłany: Sob 16:30, 05 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
Ok, macie racje co do przepisow itp.
Ale nie zmienia to faktu, ze gdy FR sobie lecial do Bydgoszczy, to inne maszyny ladwaly. Nie wiem jakie dokladnie, bo ich nie widzialem. Slyszalem tylko charakterystyczny swist dla A320, trzepotanie ATR'a i lekki huk dla embraer'a. Ogolnie jestem pelen podziwu dla pilotow co ladowali. Ale dlatego, ze posiadaja odpowiednie umiejetnosci i szkolenie. Zas piloci z FR'a chyba tego nie maja!!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|