Forum Forum lotnictwa Strona Główna Forum lotnictwa
To tu spotykają się pasjonaci lotnictwa by troszkę o nim podyskutować.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Air France/Brit Air w Pyrzowicach ???
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następny
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Katowice - Pyrzowice (EPKT/KTW)
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
acekarol
Moderator



Dołączył: 21 Wrz 2005
Posty: 226
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Częstochowa / EPKT

PostWysłany: Czw 23:17, 29 Gru 2005    Temat postu:

Witam,

I mamy już oficjalne potwierdzenie:
[link widoczny dla zalogowanych]

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
WZZ




Dołączył: 14 Lis 2005
Posty: 212
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPKT

PostWysłany: Czw 23:31, 29 Gru 2005    Temat postu:

acekarol napisał:
Witam,

I mamy już oficjalne potwierdzenie:
[link widoczny dla zalogowanych]

Pozdrawiam


No ale my wiedzieliśmy całe 2 dni wcześniej..... Very Happy Laughing


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
psotter




Dołączył: 08 Lis 2005
Posty: 286
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 23:36, 29 Gru 2005    Temat postu:

GTL powinien poważnie myśleć o powiększeniu płyty, bo już w tym roku zdarzało się, że jej zabrakło. A to będzie 6 maszyna regularnie nocująca w KTW.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
WZZ




Dołączył: 14 Lis 2005
Posty: 212
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPKT

PostWysłany: Czw 23:52, 29 Gru 2005    Temat postu:

psotter napisał:
GTL powinien poważnie myśleć o powiększeniu płyty, bo już w tym roku zdarzało się, że jej zabrakło. A to będzie 6 maszyna regularnie nocująca w KTW.


Właśnie o ty samym miałem napisać ...

Raczej na wiosnę Brit Air nie będzie 6 maszyną ale 7 nocującą w Pyrzowicach: 3x WIZZ, Lufthansa, LOT, Brit Air i Centralwings.

Do tego zestawu wystarczy dodać B757 Arkia (czesty gość w naszym porcie) - ze względy na rozpiętość skrzydeł zajmuje 2 stanowiska i jeszcze jakieś 3 czartery, które najczęściej są w nocy i .... płyta pełna Exclamation

Płyta przed terminalem ma obecnie 12 stanowisk.

GTL jest w na tyle dobrej sytuacji, że ma jeszcze 2 i 3 płytę.
Płyta nr. 2 przeznaczona jest dla samolotów cargo - Exin i TNT oraz dla małych samolotów typu general Aviation.
Pozostaje płyta 3, jednak może być ona stosowana jako rezerwowa w ruchu pasażerskim, nie ma tam na tyle dobrego oświetlenia, no a po za tym jest dość daleko od terminala.

Dlatego uważam, że GTL jeszcze w 2006 roku powinien powiększyć główną płytę postojową - przynajmniej o 5 stanowisk....


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Danny




Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 1208
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EIDW

PostWysłany: Pią 9:35, 30 Gru 2005    Temat postu:

Airliner napisał:
Danny napisał:
Gratulacje dla KTW. Mam nadzieje, ze bedzie to poczatek konca monopolu STAR Aliansu na lotniskach regionalnych.
[link widoczny dla zalogowanych]


W Balicach nie ma monopolu Stara...

Mialem raczej na mysli Gdansk, Poznan, Wroclaw i Katowice. Dotychczas na tych lotniskach nie bylo przewoznikow ze Sky Teamu oraz One World.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Danny dnia Nie 21:49, 01 Sty 2006, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
WZZ




Dołączył: 14 Lis 2005
Posty: 212
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPKT

PostWysłany: Nie 16:29, 01 Sty 2006    Temat postu:

Cóż pozostaje czekać na 26 marca do 17:35 aż nad pyrzowickim lotniskiem pojawi się samolot Air France (Brit Air):

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
psotter




Dołączył: 08 Lis 2005
Posty: 286
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Nie 19:52, 01 Sty 2006    Temat postu:

Marzy mi się "water salute", ciekawe czy Lotniskowej Straży Pożarnej również...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
WZZ




Dołączył: 14 Lis 2005
Posty: 212
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPKT

PostWysłany: Nie 21:11, 01 Sty 2006    Temat postu:

psotter napisał:
Marzy mi się "water salute", ciekawe czy Lotniskowej Straży Pożarnej również...


Uważam, że takie spektakle, jak to było chyba w Gdańsku przy pierwszym lądowaniu WIZZ-a, są trochę małomiasteczkowe... Confused
EPKT w końcu ma MILION i nie trzeba robić takich przedstawień, lepiej byłoby, aby GTL (a konkretnie GTL Travel) zajął się promocją tego połączenia (oczywiście przy współpracy z Air France).
Należy robić wszystko, aby trasa KTW-CDG na zawsze wpisała się w rozkład lotów naszego LOTNISKA.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piotrek
Moderator



Dołączył: 21 Wrz 2005
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPKT

PostWysłany: Nie 22:04, 01 Sty 2006    Temat postu:

To nie są małomiasteczkowe spektakle tylko normalny zwyczaj powitania nowego przewoźnika na lotnisku. Tak robi się na całym świecie.

Kilka fotek z takich imprez

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wajher




Dołączył: 29 Paź 2005
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: KTW/POZ/LBA

PostWysłany: Pon 10:19, 02 Sty 2006    Temat postu:

WZZ napisał:
psotter napisał:
GTL powinien poważnie myśleć o powiększeniu płyty, bo już w tym roku zdarzało się, że jej zabrakło. A to będzie 6 maszyna regularnie nocująca w KTW.


Właśnie o ty samym miałem napisać ...

Raczej na wiosnę Brit Air nie będzie 6 maszyną ale 7 nocującą w Pyrzowicach: 3x WIZZ, Lufthansa, LOT, Brit Air i Centralwings.

Do tego zestawu wystarczy dodać B757 Arkia (czesty gość w naszym porcie) - ze względy na rozpiętość skrzydeł zajmuje 2 stanowiska i jeszcze jakieś 3 czartery, które najczęściej są w nocy i .... płyta pełna Exclamation

Płyta przed terminalem ma obecnie 12 stanowisk.

GTL jest w na tyle dobrej sytuacji, że ma jeszcze 2 i 3 płytę.
Płyta nr. 2 przeznaczona jest dla samolotów cargo - Exin i TNT oraz dla małych samolotów typu general Aviation.
Pozostaje płyta 3, jednak może być ona stosowana jako rezerwowa w ruchu pasażerskim, nie ma tam na tyle dobrego oświetlenia, no a po za tym jest dość daleko od terminala.

Dlatego uważam, że GTL jeszcze w 2006 roku powinien powiększyć główną płytę postojową - przynajmniej o 5 stanowisk....



Witam,


No z tą płytą to moze byc problem zwłaszcza, że kilka stanowisk moze mieć ograniczenia w użytkowaniu (np. te które są "na przeciwko" budowabego nowego skrzydla terminalu).
Mysle jednak, ze w przypadku wyjatkowego tloku CRJ bedzie mozna ustawic na drodze Sierra albo spokojnie na Apronie 3. Jest tam dobra niezalezna droga dojazdowa. Fakt, ze dowiezienie bagazu i pasazerow zajmie nieco wiecej czasu, ale chyba nie jest to az taka duza roznica. Ograniczeniem w uzywaniu Apron 3 moze byc betonowy nasyp od strony poludniowej.

W przeszlosci Apron 3 byl uzywany przez samoloty sredniego zasiegu A320 TU204-120 oraz transportowe ILy Kras Air. Mysle ze Apron 3 to na przyklad dobre miejsce dla 'pasazerow pod specjalnym nadzorem' linii Arkia, gdzie Mosad moglby spokojnie hasac z AK-47, a nie robic szopek pod terminalem.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
simen




Dołączył: 29 Lis 2005
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPKT

PostWysłany: Pon 18:49, 02 Sty 2006    Temat postu:

WZZ napisał:

Do tego zestawu wystarczy dodać B757 Arkia (czesty gość w naszym porcie) - ze względy na rozpiętość skrzydeł zajmuje 2 stanowiska i jeszcze jakieś 3 czartery, które najczęściej są w nocy i .... płyta pełna Exclamation

Płyta przed terminalem ma obecnie 12 stanowisk.

GTL jest w na tyle dobrej sytuacji, że ma jeszcze 2 i 3 płytę.
Płyta nr. 2 przeznaczona jest dla samolotów cargo - Exin i TNT oraz dla małych samolotów typu general Aviation.
Pozostaje płyta 3, jednak może być ona stosowana jako rezerwowa w ruchu pasażerskim, nie ma tam na tyle dobrego oświetlenia, no a po za tym jest dość daleko od terminala.

Dlatego uważam, że GTL jeszcze w 2006 roku powinien powiększyć główną płytę postojową - przynajmniej o 5 stanowisk....


Jeżeli chodzi o Arkie to nigdy nie nocuje w KTW. Jak nawet zostaje na caly dzień to przylatuje po porannym szczycie. Poza tym zmieści się na jednym stanowisku. Co prawda ciasno ale da radę. Były już nawet dwie Arkie na raz, jedna na stanowisku 11, a na 12 druga i sie pomieściły.

Płyta 3 ma dosyć dobre oświetlenie więc nie sądzę, żeby był to argument do tego aby tam nie stawiac samolotów. odległość jest podstawowym argumentem. jest to naprawdę daleko od terminala . Poza tym jedzie sie tam przez las i powoduje to wrażenie, że pasażerowie są "wywożeni w las". Poza tym przetransportowanie 250 ludzi (w wypadku B757) i ich bagażu trwa długo, a nawet bardzo długo.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
WZZ




Dołączył: 14 Lis 2005
Posty: 212
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPKT

PostWysłany: Czw 21:17, 05 Sty 2006    Temat postu:

Brit Air to TANIA LINIA LOTNICZA Laughing WG. Gazety Wyborczej
zobaczcie ile bzdur napisali:

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
BN
Moderator



Dołączył: 21 Wrz 2005
Posty: 1316
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 21:42, 05 Sty 2006    Temat postu:

To samo pisalo na onet.pl wp.pl interia.pl etc. A wszystko przez PAP bo to ta agencja wystosowala taki komunikat Wink Ale poza tym ze BritAir to tania linia ja tam nie widze zadnych bzdur Wink Wszystko ladnie i prosto napisane dla zwyklego smiertelnika co nie interesuje sie lotnictwem jak my Smile Faktem jest to ze BritAir wogole nie jest znana u nas w kraju wiec pewnie dlatego te byki ktore popelnila PAP. Ja im wybaczam, ale juz rano wyslalem im sprostowanie Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Airliner
Moderator



Dołączył: 30 Paź 2005
Posty: 1965
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPKK

PostWysłany: Czw 21:49, 05 Sty 2006    Temat postu:

BN napisał:
To samo pisalo na onet.pl wp.pl interia.pl etc. A wszystko przez PAP bo to ta agencja wystosowala taki komunikat Wink Ale poza tym ze BritAir to tania linia ja tam nie widze zadnych bzdur Wink Wszystko ladnie i prosto napisane dla zwyklego smiertelnika co nie interesuje sie lotnictwem jak my Smile Faktem jest to ze BritAir wogole nie jest znana u nas w kraju wiec pewnie dlatego te byki ktore popelnila PAP. Ja im wybaczam, ale juz rano wyslalem im sprostowanie Razz


Niezle .

Ale tak naprawde to standardy ustala AF a nie Britt.
To takze mozna napisac ze Lufthansa nie lata do wiekszosci miast w Polsce tylko operuje Lufthansa City Line czy Augsburg Airways.
Ale wykonuje loty dla LH.
Niedlugo napisza ze Britt otwiera HUB w KTW Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
BN
Moderator



Dołączył: 21 Wrz 2005
Posty: 1316
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 21:55, 05 Sty 2006    Temat postu:

To tak samo jakby napisac ze druga linia ktora operuje na polaczeniach regionalnych jest Eurolot, ktora takze z paru portow lata za granice Wink To tylko dziennikarze Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Katowice - Pyrzowice (EPKT/KTW) Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następny
Strona 4 z 9

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin