|
Forum lotnictwa To tu spotykają się pasjonaci lotnictwa by troszkę o nim podyskutować.
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
seo
Dołączył: 22 Gru 2005
Posty: 149
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pon 12:08, 13 Lut 2006 Temat postu: Co sie stało z SAS |
|
|
Nie wiem jak mi to umkneło że SAS nie lata już do KRK .
Czy to przerwa zimowa czy zwineli sie na dobre ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piekny
Dołączył: 18 Lis 2005
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pon 12:15, 13 Lut 2006 Temat postu: |
|
|
zwineli sie na dobre nie wiadomo dlaczego. pewnie nie chcieli wadzic LH i OS
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piotrek_EPKK
Dołączył: 27 Sty 2006
Posty: 251
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Kraków
|
Wysłany: Pon 12:25, 13 Lut 2006 Temat postu: |
|
|
Z tego co mi kolega z GDN podpowiedzial (a tam lata SAS) to po prostu nie ta klasa. W sumie jednak to dosc dziwne ze gdy w Balicach dzieje sie bardzo dobrze i kolejne linie lotnicze to wchodza na rynek, to zwiekszaja ilosc polaczen, SAS obslugujacy polaczenie do Kopenhagi nagle znika z pola widzenia.
Ze spotterskiego punktu widzenia szkoda DHQ. A we wrzesniu na jednym z ostatnich rejsow przylecial MD-83 co mozna potraktowac jako zwienczenie focenia "niebieskich ogonkow" na EPKK.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
seo
Dołączył: 22 Gru 2005
Posty: 149
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pon 16:11, 13 Lut 2006 Temat postu: |
|
|
Raz juz taki numer zrobili latali chyba 2 lata a potem pomimo pelnych samolotow sie zwineli, wrocili o ile pamietam po roku.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Spotter
Dołączył: 18 Paź 2005
Posty: 523
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: GDN
|
Wysłany: Pon 18:04, 13 Lut 2006 Temat postu: |
|
|
SAS jest drogi. I to kazdy powie, ale za to ma jakas klase. W GDN trzymaja sie swietnie, ale powoli zaczynaja przystopowywac z rozwojem. WWW zeszlym roku mieli nieiwielki przyrost paxow. SAS'owi sluza lotniska, gdzie ma srednia konkurencje. W GDN prawie zadnej (jedynie LO i LH do FRA i MUC), zas w KRK jest DUZA. A przy ich cenach maja male szense sie przebic.
Poza tym, lecac w Europe z KRK, to via CPH jest to raczej ciutke na okolo. Bo tzreba leciec sporo na polnoc, a pozniej w wiekszosci przypadkow na polodnie. Z KRK najlepiej z geograficznego punktu widzenia wlasnie na MUC i FRA oraz VIE.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Airliner
Moderator
Dołączył: 30 Paź 2005
Posty: 1965
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: EPKK
|
Wysłany: Pon 18:54, 13 Lut 2006 Temat postu: |
|
|
Piotrek_EPKK napisał: | W sumie jednak to dosc dziwne ze gdy w Balicach dzieje sie bardzo dobrze i kolejne linie lotnicze to wchodza na rynek, to zwiekszaja ilosc polaczen, SAS obslugujacy polaczenie do Kopenhagi nagle znika z pola widzenia.
Ze spotterskiego punktu widzenia szkoda DHQ. A we wrzesniu na jednym z ostatnich rejsow przylecial MD-83 co mozna potraktowac jako zwienczenie focenia "niebieskich ogonkow" na EPKK. |
SAS stosowal niespojna polityke.
Za pierwszym razem liczyli na transfery z Krakowa via CPH i latali 4 x week Fokkerami 50.
Nie udalo sie ale wina lezy po stronie SASu bo jak ktos mysli o transferach to minimum 7 lotow tygodniowo (jesli nawet nie 2x a nawet 3x dziennie tak jak LH czy AZ).
Drugie podejscie to loty zaledwie dwa w tygodniu w weekendy.
Polaczenie typowo turystyczne ale z cenami SASu malo atrakcyjne.
Mysle ze SAS wroci do Krakowa ale z bardziej przemyslana strategia.
Moim zdaniem wyjscia dla SASu sa dwa :
- obsluga linii do Kopenhagi przez linie Cimber(code share SAS) i to maszynami 50 miescowymi CRJ200 minimum 7x week
- rejsy dla skandynawskich turystow ewn dla pracownikow z Polski(taryfy snowflake) i 4 x loty w tygodniu MD87.
PS. To nie byl MD-83 a MD-87
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
seo
Dołączył: 22 Gru 2005
Posty: 149
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Wto 12:34, 14 Lut 2006 Temat postu: |
|
|
Apropo Snowflake mam pytanie czy oni działają jako odrębna linia ?
Czy jest to odrębną klasa rezerwacji na loty SAS ?
A co do ruchu turystycznego to tym dziwniejsze ze sie wycofali mając swój hotel RADISSON w Krakowie.
Może na ich miejsce wejdzie STERLING, który ma bazy zarówno w Kopenhadze jak i Sztokholmie skąd lata do Pragi i Budapesztu ...
Myślę ze władzę miasta powinny bardziej działać w kierunku ożywienia turystyki z kierunków skandynawskich.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
IgnacyHannak
Dołączył: 11 Sty 2006
Posty: 134
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Katowice/Duesseldorf
|
Wysłany: Wto 12:53, 14 Lut 2006 Temat postu: |
|
|
snowflake jako samodzielna linia przestala istniec jakis rok tamu, teraz jest to juz tylko klasa rezerwacyjna na wybranych lotach SAS!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Airliner
Moderator
Dołączył: 30 Paź 2005
Posty: 1965
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: EPKK
|
Wysłany: Śro 0:06, 15 Lut 2006 Temat postu: |
|
|
seo napisał: | A co do ruchu turystycznego to tym dziwniejsze ze sie wycofali mając swój hotel RADISSON w Krakowie. |
SAS posiada takze hotele w Australii,Brazylii,Tunezji,Nigerii,RPA,Kazachstanie,Uzbekistanie,Bangladeszu czy w Indiach mimo ze nie lata do tych krajow.
Wiec nie ma to specjalnego znaczenia.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Stoarn
Dołączył: 06 Sty 2006
Posty: 918
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: EPWA/EPGD/LSGG
|
Wysłany: Nie 21:09, 19 Lut 2006 Temat postu: |
|
|
Ja bym też obstawiał Sterlinga. I mam nadzieję, że Centralwings, FlyNordic albo Ryanair zapełni tą przykrą Sztokholmską lukę. Miło byłoby też ujrzeć FlyMe z Goteborga...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Airliner
Moderator
Dołączył: 30 Paź 2005
Posty: 1965
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: EPKK
|
Wysłany: Nie 23:39, 19 Lut 2006 Temat postu: |
|
|
Stoarn napisał: | Ja bym też obstawiał Sterlinga. I mam nadzieję, że Centralwings, FlyNordic albo Ryanair zapełni tą przykrą Sztokholmską lukę. Miło byłoby też ujrzeć FlyMe z Goteborga... |
Mysle ze najwieksze szanse sa na Ryanaira.
Tyle ze Sky chce uruchomic to polaczenie tyle ze pozniej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|