 |
Forum lotnictwa To tu spotykają się pasjonaci lotnictwa by troszkę o nim podyskutować.
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marcin_EPKK
Dołączył: 30 Sty 2006
Posty: 840
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: EPKK Chrzanów
|
Wysłany: Pon 14:24, 22 Maj 2006 Temat postu: Na płycie |
|
|
Witam!
W sobotę byłem świadkiem takiej sytuacji: B734 BA został wypchnięty przez ten samochodzik obsługi naziemnej ze stanowiska 2 na płytę równolegle do pasa na wysokości stanowiska 3 i 4 (tak daleko?) i potem stał tam sobie przez kilka minut a dopiero po tym czasie pokołował na pas Jak wytłumaczyć ten postój?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marcin_EPKK
Dołączył: 30 Sty 2006
Posty: 840
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: EPKK Chrzanów
|
Wysłany: Pon 14:28, 22 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
I jeszcze inna kwestia: Na jakiej zasadzie TWR przyznaje samolotom samochody Follow me? Bo np.Avro LH podjechał od razu na stanowisko (no może tu nie ma to znaczenia bo podjechał na pierwsze) ale już po nim ATR LO pojechał na prawo opod nowobudowane budynki obsługi naziemnej bez Follow Me
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
radian
Dołączył: 26 Kwi 2006
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: EPKK
|
Wysłany: Wto 22:40, 23 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
Odpowiadając najogólniej na powyższe pytania: decyzję podjął kontroler TWR, biorąc pod uwagę względy sytuacji ruchowej, uwarunkowania operacyjne, obowiązujące procedury i dokonane wcześniej uzgodnienia...
Postój po wypchnięciu mógł być spowodowany wieloma czynnikami: oczekiwaniem na przekołowanie innego a/c, obowiązującym slotem dla danego a/c, czy też bliżej niesprecyzowanym planem, który powstał w głowie kontrolera
A follow me mogą być przyznawane zgodnie z obowiązującymi procedurami lub też z powodu innych czynników, np. prac prowadzonych na płycie itp.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|