Forum Forum lotnictwa Strona Główna Forum lotnictwa
To tu spotykają się pasjonaci lotnictwa by troszkę o nim podyskutować.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Ryanair z baza w Balicach?
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, ... 9, 10, 11  Następny
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Kraków - Balice (EPKK/KRK)
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
antoslaw




Dołączył: 15 Gru 2005
Posty: 381
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Czw 12:10, 05 Paź 2006    Temat postu:

marcin_EPKK napisał:
Eeee.... Nie da rady wcisnąć na płytę jeszcze paru samolotów, i myślęże jeśli nie powiększy się płyta (znacznie) to ryan nawet nie dostanie zgody na baze


Jak NE sie wycofa, to powiekszanie plyty nie bedzie potrzebne...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Airliner
Moderator



Dołączył: 30 Paź 2005
Posty: 1965
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPKK

PostWysłany: Czw 15:00, 05 Paź 2006    Temat postu:

marcin_EPKK napisał:
Eeee.... Nie da rady wcisnąć na płytę jeszcze paru samolotów, i myślęże jeśli nie powiększy się płyta (znacznie) to ryan nawet nie dostanie zgody na baze


Spokojnie, plyta ma 17 miejsc postojowych ale az 12 z nich przeznaczona jest dla maszyn wielkosci 737/320 lub wiekszych.
W nocy zajetych jest max 6 miejsc wiec dodatkowych 6 maszyn moglo by nocowac


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
thewho




Dołączył: 23 Mar 2006
Posty: 139
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 20:43, 05 Paź 2006    Temat postu:

Airliner napisał:
marcin_EPKK napisał:
Eeee.... Nie da rady wcisnąć na płytę jeszcze paru samolotów, i myślęże jeśli nie powiększy się płyta (znacznie) to ryan nawet nie dostanie zgody na baze


Spokojnie, plyta ma 17 miejsc postojowych ale az 12 z nich przeznaczona jest dla maszyn wielkosci 737/320 lub wiekszych.
W nocy zajetych jest max 6 miejsc wiec dodatkowych 6 maszyn moglo by nocowac


Tak szczerze to na 6 nie ma miejsca na nocowanie a kilka razy bylem w pracy co byly wolne doslownie 2 miejsca na noc. Chociaz znajac lapczywosc krakowskich portow to jakos by te samoloty upchneli Laughing
Tak jak ostatnio A319 i B737 na stanowisku 17 Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Airliner
Moderator



Dołączył: 30 Paź 2005
Posty: 1965
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPKK

PostWysłany: Czw 20:50, 05 Paź 2006    Temat postu:

thewho napisał:
Airliner napisał:
marcin_EPKK napisał:
Eeee.... Nie da rady wcisnąć na płytę jeszcze paru samolotów, i myślęże jeśli nie powiększy się płyta (znacznie) to ryan nawet nie dostanie zgody na baze


Spokojnie, plyta ma 17 miejsc postojowych ale az 12 z nich przeznaczona jest dla maszyn wielkosci 737/320 lub wiekszych.
W nocy zajetych jest max 6 miejsc wiec dodatkowych 6 maszyn moglo by nocowac


Tak szczerze to na 6 nie ma miejsca na nocowanie a kilka razy bylem w pracy co byly wolne doslownie 2 miejsca na noc.


miejsca dla maszyn klasy 737 lub wiekszych (6)

3x737 Sky-a
2x170 LOTu
1XARJ LH

oraz dla mniejszych maszyn (4)

1xER4 AZ
1xAT4 LO
1xAT4 OK
1xDH8 OS

do tego srednio 1-2 maszyny wielkosci Cessny (2)

Suma 12 stanowisk
Wiec zostaje 5 a nie 6.

Czy cos pominolem?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
thewho




Dołączył: 23 Mar 2006
Posty: 139
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 21:00, 05 Paź 2006    Temat postu:

Airliner napisał:

Czy cos pominolem?


Wyglada niezle ale trzeba jeszcze dodac resjy nieplanowane - nieraz stalo po 4 jet'y. Raz w tygodniu w nocy przylatuje zyd do tego np opozniony Central o 14 godzin (nieraz tak bylo) no i jeszcze poczta na An-26 plus w lecie jakis charter plus drugi na nocowanie. Zakladajac, ze na noc laduja tylko rozkladowe a reszta spoznionych i nieplanowanych do Katowic to 6 Ryana dalo by sie upchnac. W innym wypadku na 100% dochodziloby do sytuacji braku miejsca na plycie.

Przyklad
Stanowisko 1 - AZ E45
2 - LO E70
3 - LO E70
4 - B737 SKY
5 - B737 SKY
6 - B737 SKY
7 - Gulfstream
8 - AT4 OK
9 - AT5 LO
10 - wolne
11 - RJ85 LH
12 - jakas popierdolka
13 - jakas popierdolka
14 - wolne
15 - wolne
16 -wolne
17 - wolne

Przylatuje nastepny Jet to zajmie 6 a SKY pojdzie na 17,
jezeli jest Telaviv to idzie na 16
Tym sposobem zostaja juz tylko 3 miejsca wolne. Austriaka nie uwzglednialem bo nie wiem czy znowu nocuje w Krakowie. Do tego jakis charter w nocy nie mowiac juz o tym ze rozkraczy sie np jakis samolot i zostanie na plycie. Tak wiec na 6 na pewno nie ma miejsca


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez thewho dnia Czw 21:07, 05 Paź 2006, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piotrek_EPKK




Dołączył: 27 Sty 2006
Posty: 251
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Kraków

PostWysłany: Czw 21:06, 05 Paź 2006    Temat postu:

A czy zdażyło się kiedyś tak, że wojsko użyczyło cywilnemu Portowi swojej płyty? Tak z ciekawości pytam, bo zastanawiam się czy 8BL jest chętna do pomocy w tzw. "krytycznych okolicznościach".

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piekny




Dołączył: 18 Lis 2005
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 21:39, 05 Paź 2006    Temat postu:

Piotrek_EPKK napisał:
A czy zdażyło się kiedyś tak, że wojsko użyczyło cywilnemu Portowi swojej płyty? Tak z ciekawości pytam, bo zastanawiam się czy 8BL jest chętna do pomocy w tzw. "krytycznych okolicznościach".
o ile mnie pamiec nie myli byly takowe przypadki. w druga strone chyba rowniez, kiedy to rzadowe maszyny nie miescily nie na czesci wosjkowej

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Airliner
Moderator



Dołączył: 30 Paź 2005
Posty: 1965
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPKK

PostWysłany: Czw 21:47, 05 Paź 2006    Temat postu:

thewho napisał:
Airliner napisał:

Czy cos pominolem?


Wyglada niezle ale trzeba jeszcze dodac resjy nieplanowane - nieraz stalo po 4 jet'y. Raz w tygodniu w nocy przylatuje zyd do tego np opozniony Central o 14 godzin (nieraz tak bylo) no i jeszcze poczta na An-26 plus w lecie jakis charter plus drugi na nocowanie. Zakladajac, ze na noc laduja tylko rozkladowe a reszta spoznionych i nieplanowanych do Katowic to 6 Ryana dalo by sie upchnac. W innym wypadku na 100% dochodziloby do sytuacji braku miejsca na plycie.

Przyklad
Stanowisko 1 - AZ E45
2 - LO E70
3 - LO E70
4 - B737 SKY
5 - B737 SKY
6 - B737 SKY
7 - Gulfstream
8 - AT4 OK
9 - AT5 LO
10 - wolne
11 - RJ85 LH
12 - jakas popierdolka
13 - jakas popierdolka
14 - wolne
15 - wolne
16 -wolne
17 - wolne

Przylatuje nastepny Jet to zajmie 6 a SKY pojdzie na 17,
jezeli jest Telaviv to idzie na 16
Tym sposobem zostaja juz tylko 3 miejsca wolne. Austriaka nie uwzglednialem bo nie wiem czy znowu nocuje w Krakowie. Do tego jakis charter w nocy nie mowiac juz o tym ze rozkraczy sie np jakis samolot i zostanie na plycie. Tak wiec na 6 na pewno nie ma miejsca


Dlatego poprawilem ze 5 moze byc wolnych.
Natomiast jesli FR chcialo by baze z KRK to napewno nie bylo by na poczatku wiecej maszyn niz max 2-3.

PS.Co do OS to rezygnuja z wieczornego rejsu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Airliner
Moderator



Dołączył: 30 Paź 2005
Posty: 1965
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPKK

PostWysłany: Czw 21:49, 05 Paź 2006    Temat postu:

Piekny napisał:
Piotrek_EPKK napisał:
A czy zdażyło się kiedyś tak, że wojsko użyczyło cywilnemu Portowi swojej płyty? Tak z ciekawości pytam, bo zastanawiam się czy 8BL jest chętna do pomocy w tzw. "krytycznych okolicznościach".
o ile mnie pamiec nie myli byly takowe przypadki. w druga strone chyba rowniez, kiedy to rzadowe maszyny nie miescily nie na czesci wosjkowej


Tak, ale raczej w specjalnych okolicznosciach (marsz zywych itp) a nie jest to standard.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piekny




Dołączył: 18 Lis 2005
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 21:52, 05 Paź 2006    Temat postu:

Airliner napisał:
Piekny napisał:
Piotrek_EPKK napisał:
A czy zdażyło się kiedyś tak, że wojsko użyczyło cywilnemu Portowi swojej płyty? Tak z ciekawości pytam, bo zastanawiam się czy 8BL jest chętna do pomocy w tzw. "krytycznych okolicznościach".
o ile mnie pamiec nie myli byly takowe przypadki. w druga strone chyba rowniez, kiedy to rzadowe maszyny nie miescily nie na czesci wosjkowej


Tak, ale raczej w specjalnych okolicznosciach (marsz zywych itp) a nie jest to standard.
alez oczywiscie, bo to byloby nienormalne gdyby co dzien samoloty parkowano na nie swojej czesci. jednak jesli miejsce sie konczy bo jest jakas nadmiarowa maszyna (awaria, opoznienie 14h) to wojsko raczej uzyczy plyty

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piekny




Dołączył: 18 Lis 2005
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 21:54, 05 Paź 2006    Temat postu:

Airliner napisał:
thewho napisał:
Airliner napisał:

Czy cos pominolem?


Wyglada niezle ale trzeba jeszcze dodac resjy nieplanowane - nieraz stalo po 4 jet'y. Raz w tygodniu w nocy przylatuje zyd do tego np opozniony Central o 14 godzin (nieraz tak bylo) no i jeszcze poczta na An-26 plus w lecie jakis charter plus drugi na nocowanie. Zakladajac, ze na noc laduja tylko rozkladowe a reszta spoznionych i nieplanowanych do Katowic to 6 Ryana dalo by sie upchnac. W innym wypadku na 100% dochodziloby do sytuacji braku miejsca na plycie.

Przyklad
Stanowisko 1 - AZ E45
2 - LO E70
3 - LO E70
4 - B737 SKY
5 - B737 SKY
6 - B737 SKY
7 - Gulfstream
8 - AT4 OK
9 - AT5 LO
10 - wolne
11 - RJ85 LH
12 - jakas popierdolka
13 - jakas popierdolka
14 - wolne
15 - wolne
16 -wolne
17 - wolne

Przylatuje nastepny Jet to zajmie 6 a SKY pojdzie na 17,
jezeli jest Telaviv to idzie na 16
Tym sposobem zostaja juz tylko 3 miejsca wolne. Austriaka nie uwzglednialem bo nie wiem czy znowu nocuje w Krakowie. Do tego jakis charter w nocy nie mowiac juz o tym ze rozkraczy sie np jakis samolot i zostanie na plycie. Tak wiec na 6 na pewno nie ma miejsca


Dlatego poprawilem ze 5 moze byc wolnych.
Natomiast jesli FR chcialo by baze z KRK to napewno nie bylo by na poczatku wiecej maszyn niz max 2-3.

PS.Co do OS to rezygnuja z wieczornego rejsu.
dokladnie, przeciez baza FR na poczatku to max 3 maszyny, a nie 6. gdy dojda do szesciu to plyta powinna byc juz rozbudowana.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Airliner
Moderator



Dołączył: 30 Paź 2005
Posty: 1965
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPKK

PostWysłany: Czw 21:54, 05 Paź 2006    Temat postu:

Piekny napisał:
Airliner napisał:
Piekny napisał:
Piotrek_EPKK napisał:
A czy zdażyło się kiedyś tak, że wojsko użyczyło cywilnemu Portowi swojej płyty? Tak z ciekawości pytam, bo zastanawiam się czy 8BL jest chętna do pomocy w tzw. "krytycznych okolicznościach".
o ile mnie pamiec nie myli byly takowe przypadki. w druga strone chyba rowniez, kiedy to rzadowe maszyny nie miescily nie na czesci wosjkowej


Tak, ale raczej w specjalnych okolicznosciach (marsz zywych itp) a nie jest to standard.
alez oczywiscie, bo to byloby nienormalne gdyby co dzien samoloty parkowano na nie swojej czesci. jednak jesli miejsce sie konczy bo jest jakas nadmiarowa maszyna (awaria, opoznienie 14h) to wojsko raczej uzyczy plyty


niekoniecznie.

Tutaj nie chodzi tylko o miejsce(pewnie specjalna zgoda szefa czesci wojskowej) ale i tez o caly handling.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marcin_EPKK




Dołączył: 30 Sty 2006
Posty: 840
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPKK Chrzanów

PostWysłany: Pią 14:20, 06 Paź 2006    Temat postu:

Ostatnio chyba thewo pisało tym jak na siłe upychali samoloty na płycie, jedyen musiał czekać na zwolnienie appronu, więc jakby ryan sypnął połączeniami to nie wiem czy upchaliby ich benki. Ja lubie EZY i liczę na jakiś ruch z ich strony (może mała baza Wink )

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Airliner
Moderator



Dołączył: 30 Paź 2005
Posty: 1965
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPKK

PostWysłany: Pią 17:53, 01 Gru 2006    Temat postu:

Ryan ostatnio postawil sobie kiosk w terminalu w Balicach.
Poczynaja sobie coraz mocniej w Krakowie Sad


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
maciek_wadowice




Dołączył: 04 Kwi 2006
Posty: 171
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPWAdowice

PostWysłany: Pią 18:02, 01 Gru 2006    Temat postu:

zobaczymy co to z tego wyjdzie ... powoli a do celu Rolling Eyes

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Kraków - Balice (EPKK/KRK) Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, ... 9, 10, 11  Następny
Strona 2 z 11

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin