 |
Forum lotnictwa To tu spotykają się pasjonaci lotnictwa by troszkę o nim podyskutować.
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Olo
Dołączył: 01 Lut 2006
Posty: 145
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: EPWA/EPKK
|
Wysłany: Śro 11:57, 15 Lut 2006 Temat postu: SKY w odwrocie ?? |
|
|
a znalazłem taki artykuł na Onecie:
Tani przewoźnik stawia na Czechy
(Puls Biznesu/15.02.2006, godz. 08:20)
Linia redukuje obecność w Polsce i stawia na połączenia do Pragi. Rozwój tras z Polski mocno się opóźni.
SkyEurope, tania linia lotnicza notowana na giełdach wiedeńskiej i warszawskiej, ogranicza obecność w Polsce. Wycofuje się z części połączeń z Warszawy i Krakowa. Oficjalny powód? Otwarcie nowej bazy w Pradze.
- By wykorzystać możliwość otworzenia bazy w Pradze, SkyEurope zdecydował się przenieść czasowo część z zaplanowanych mocy przerobowych ze wszystkich baz do Pragi - wyjaśnia Eryk Kłopotowski, rzecznik SkyEurope.
Dodaje, że rozkład na sezon lato 2006 musiał zostać dostosowany we wszystkich bazach: Wiedniu-Bratysławie, Budapeszcie, Krakowie i Warszawie.
W rezultacie z Okęcia będziemy mogli polecieć ze SkyEurope tylko do Paryża i Rzymu. Linia przestaje z końcem marca latać na sztandarowych trasach - do Londynu i Bratysławy.
- Konkurencja na połączeniach Warszawa - Londyn jest bardzo silna, jednak SkyEurope był na Okęciu na tyle wcześnie, że powinien wykorzystać przywileje wynikające z pierwszeństwa. Z drugiej strony ograniczanie połączeń powinno zastanowić PPL i skłonić do poprawy efektywności i obniżania kosztów korzystania z lotniska - ocenia Tomasz Dziedzic, ekspert ds. rynku lotniczego Instytutu Turystyki.
Dodaje, że taktyka SkyEurope nie do końca jest jasna, bo jeśli chce on utrzymać bazę w Warszawie, to dlaczego rezygnuje z najbardziej popularnych połączeń?
Będzie opóźnienie
SkyEurope zredukował liczbę lotów z Krakowa do Amsterdamu, Dublina i Brukseli. Dodatkowo nie wystartują zapowiadane połączenia z Krakowa do Bolonii i Sztokholmu oraz z Poznania do Amsterdamu. Według spółki - ich otwarcie nie zostało odwołane, lecz tylko opóźnione.
- Zostaną uruchomione tak szybko, jak to będzie możliwe - mówi enigmatycznie Eryk Kłopotowski.
Co ciekawe - w dniu odwołania lotów na portalach internetowych wciąż można było oglądać reklamy zachęcające do korzystania z odwołanych połączeń.
- To niedopatrzenie pracowników marketingu z polskiego oddziału. Mam nadzieję, że nikt nie poczuł się urażony. Jeżeli tak się stało - przepraszam - mówi rzecznik SkyEurope.
Nie zdały testu
Wycofanie się z rynku nie jest w branży lotniczej niczym dziwnym. - Linie wykorzystują istniejący popyt tak długo, jak to jest możliwe, a potem szukają innych kierunków. Bolonia czy Sztokholm to rynki o bardzo płytkim popycie. Nic dziwnego, że SkyEurope się z nich wycofuje - ocenia Tomasz Dziedzic.
W przededniu debiutu giełdowego linia zapowiadała rozbudowę krakowskiej bazy i umieszczenia w niej czwartego samolotu. Dziś nadal utrzymuje te deklaracje. Nie podaje jednak, na jakich trasach miałaby być wykorzystana rozszerzona flota. Czeskie lotnisko będzie piątą bazą przewoźnika.
a więc wynika , że wiele połączeń jest nierentownych , ale wytłumaczcie mi co daję robienie baz w tak niewielkiej odległości od siebie, bo nie do końca rozumiem ułatwienia. A może problemem jest zbyt agresywna ekspansja??Praktycznie z tego co widać to tylko SKY ciągle zakłada nowe bazy i ciągle modyfikuje połączenia. odnoszę wrażenie , że trochę się pogubili.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Spotter
Dołączył: 18 Paź 2005
Posty: 523
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: GDN
|
Wysłany: Śro 12:46, 15 Lut 2006 Temat postu: |
|
|
SKY chyba mocno sie przeliczyl z baza w Krakowie, Warszawie i Budapeszczie-Wiedniu. One faktycznie sa za blisko. No i bardzo agresywna polityka ekspansji. W sumie chcieli byc najwieksza tania linia lotnciza operujaca w Polsce, ale niestety, Wizz jest znacznie lepszy.
Kolejnym powodoem moim zdaniem jest to, ze ulokowali baze w KRK, gdzie niedaleko sa KTW ze znacznie mniejszymi oplatami, gdyz Oni sie nastawiaja pzrede wszystkim na low costy i chartery. Poza tym, Wizz w KTW stworzyl naprawde spora baze.
No a w WAW to od konkurencji az wrze. I jednak SKY okazuje sie tym pierwszym, co rezygnuje z Londynu. No wiec Panowie, kto ich obstawial????
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piekny
Dołączył: 18 Lis 2005
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Śro 18:33, 15 Lut 2006 Temat postu: |
|
|
Spotter napisał: | SKY chyba mocno sie przeliczyl z baza w Krakowie, Warszawie i Budapeszczie-Wiedniu. One faktycznie sa za blisko. No i bardzo agresywna polityka ekspansji. W sumie chcieli byc najwieksza tania linia lotnciza operujaca w Polsce, ale niestety, Wizz jest znacznie lepszy.
Kolejnym powodoem moim zdaniem jest to, ze ulokowali baze w KRK, gdzie niedaleko sa KTW ze znacznie mniejszymi oplatami, gdyz Oni sie nastawiaja pzrede wszystkim na low costy i chartery. Poza tym, Wizz w KTW stworzyl naprawde spora baze.
No a w WAW to od konkurencji az wrze. I jednak SKY okazuje sie tym pierwszym, co rezygnuje z Londynu. No wiec Panowie, kto ich obstawial???? | spotter przeliczyl to sie poki co w WAW. czy dodanie szesciu nowych polaczen to wycofywanie????????? dodali kupe nowych lotow! bedzie dodatkowy samolot a baza bedzie porownywalna z baza wizz w ktw (rowniez 3 samoloty)! i mysle ze zarowno GDN, KTW i WAW moga pozazdroscic potencjalu turystycznego. to ze odwolali te polaczenia nie znaczy ze ich nie bedzie. mysle ze od jesien turyn, ateny i inne kierunki letnie zastapi dublin, edynburg, birmingham i wlasnie sztokholm!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Airliner
Moderator
Dołączył: 30 Paź 2005
Posty: 1965
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: EPKK
|
Wysłany: Śro 19:10, 15 Lut 2006 Temat postu: |
|
|
Piekny napisał: | Spotter napisał: | SKY chyba mocno sie przeliczyl z baza w Krakowie, Warszawie i Budapeszczie-Wiedniu. One faktycznie sa za blisko. No i bardzo agresywna polityka ekspansji. W sumie chcieli byc najwieksza tania linia lotnciza operujaca w Polsce, ale niestety, Wizz jest znacznie lepszy.
Kolejnym powodoem moim zdaniem jest to, ze ulokowali baze w KRK, gdzie niedaleko sa KTW ze znacznie mniejszymi oplatami, gdyz Oni sie nastawiaja pzrede wszystkim na low costy i chartery. Poza tym, Wizz w KTW stworzyl naprawde spora baze.
No a w WAW to od konkurencji az wrze. I jednak SKY okazuje sie tym pierwszym, co rezygnuje z Londynu. No wiec Panowie, kto ich obstawial???? | spotter przeliczyl to sie poki co w WAW. czy dodanie szesciu nowych polaczen to wycofywanie????????? dodali kupe nowych lotow! bedzie dodatkowy samolot a baza bedzie porownywalna z baza wizz w ktw (rowniez 3 samoloty)! i mysle ze zarowno GDN, KTW i WAW moga pozazdroscic potencjalu turystycznego. to ze odwolali te polaczenia nie znaczy ze ich nie bedzie. mysle ze od jesien turyn, ateny i inne kierunki letnie zastapi dublin, edynburg, birmingham i wlasnie sztokholm! |
Dokladnie zgadzam sie z Toba.
Taki przyrost w ilosci nowych polaczen jest imponujacy.
Co wiecej konkurencja w Balicach jest relatywnie w stosunku do ruchu porownywalna z Okeciem a nawet z punktu widzenia low costa wieksza bo jest bezposrednim konkurentem Ryanair ktory lata do Londynu(Stansted tam gdzie Sky i to 2x dziennie) oraz do Dublina i Glasgow.
Wiec Sky w Krakowie rozwija baze a nie ogranicza.
Co do WAW to rzeczywiscie jest to moim zdaniem wycofywaniem sie.
Bratyslawa byla bardzo slabym kierunkiem oplacala sie jeszcze gdy obslugiwali Embraerami a gdy zamienili na Boeingi 737 zaczely sie problemy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Old
Dołączył: 19 Gru 2005
Posty: 325
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: WAW
|
Wysłany: Śro 19:44, 15 Lut 2006 Temat postu: |
|
|
Ale Kraków Stansted pogorszyli godziny i moim zdaniem może to byc wstęp do wycofania się z tego kierunku. Zobaczymy jaki będzie dalszy rozwój sytuacji. Bratysławą chceli załatac Wiedeń, ale widac się nie udało. Krókiekierunki nie sa poularne wśród klienteli low costów w Warszawie (vide krótkie przygody Air Berlin, Dau Air i Niki). Natomiast jako jedyni wycofali się z Londynu, zamiast z Rzymu, gdzie przy lepszym rozkładzie Centralwings od sezonu letniego też im spadnie obłożenie. Ich Stansted był o porze analogicznej do tego z Krakowa w sezonie letnim, więc też nie wróże mu sukcesu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
michael
Dołączył: 18 Sty 2006
Posty: 172
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: KRAKOW
|
Wysłany: Śro 20:03, 15 Lut 2006 Temat postu: |
|
|
Skad macie informacje ze liczba bazujacych samolotów w Balicach Sky Europe zostanie ograniczona do 3?? Poki co Sky Europe podtrzymuje teze ze w Krakowie zabazuje 4 nowe Boeingi.
-------------------------------------------------------------------------------------
Wrecz odwrotnie!!!! Sky Europe przeciez chcial umiejscowic w Balicach tylko 2 nowe Boeeingi i 2 stare. Jak sie okazuje, Kraków bedzie jedyna baza Sky Europe z w 100% z nowa flota. W Krakowie bedzie nocowalo najwiecej nowiutkich maszyn Sky Europe.
Skasowanie tylko dwóch istniejących tras i opóźnienie uruchomienia innych tras, które początkowo planowane były z Polski nie wynika ze zmniejszenia zaangażowania SkyEurope w Polsce. SkyEurope zwiększy obecność w Krakowie bazując tam 4 z 6 nowych samolotów Boeing 737-700 Next-Generation, które dołączą do floty w 2006, sprawiając, iż SkyEurope będzie przewoźnikiem z najmłodszą flotą operującą z krakowskich Balic
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez michael dnia Śro 20:15, 15 Lut 2006, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Airliner
Moderator
Dołączył: 30 Paź 2005
Posty: 1965
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: EPKK
|
Wysłany: Śro 20:11, 15 Lut 2006 Temat postu: |
|
|
michael napisał: | Skad macie informacje ze liczba bazujacych samolotów w Balicach Sky Europe zostanie ograniczona do 3?? Poki co Sky Europe podtrzymuje teze ze w Krakowie zabazuje 4 nowe Boeingi. |
SkyEurope zwiększy obecność w Krakowie bazując tam 4 z 6 nowych samolotów Boeing 737-700 Next-Generation, które dołączą do floty w 2006, sprawiając, iż SkyEurope będzie przewoźnikiem z najmłodszą flotą operującą z krakowskich Balic.
Beda cztery i to w wersji NG
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jks
Dołączył: 02 Lis 2005
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: DUB
|
Wysłany: Śro 21:00, 15 Lut 2006 Temat postu: |
|
|
Airliner napisał: |
Beda cztery i to w wersji NG  |
To ciekawe bo cały letni rozkład można obsłużyć 3 samolotami. Sprawdziłem nowy rozkład - w żaden dzień tygodnia nie startuje rano, ani nie ląduje wieczorem więcej niż 3 samoloty. W dotychczas planowanym rozkładzie letnim były niezbędne 4 samoloty. Więc może czwarty będzie, ale dopiero w sezonie zimowym.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piekny
Dołączył: 18 Lis 2005
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Śro 22:00, 15 Lut 2006 Temat postu: |
|
|
po prostu wydaje mi sie ze maja opznienia z boeinga albo przeznaczyli ten dodatkowy na prage bo zaczac tam z jednym to troche kleska od razu. wiec ten czwarty dojdzie w trakcie sezonu albo od jesieni!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Olo
Dołączył: 01 Lut 2006
Posty: 145
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: EPWA/EPKK
|
Wysłany: Czw 10:19, 16 Lut 2006 Temat postu: |
|
|
jks napisał: | Airliner napisał: |
Beda cztery i to w wersji NG  |
To ciekawe bo cały letni rozkład można obsłużyć 3 samolotami. Sprawdziłem nowy rozkład - w żaden dzień tygodnia nie startuje rano, ani nie ląduje wieczorem więcej niż 3 samoloty. W dotychczas planowanym rozkładzie letnim były niezbędne 4 samoloty. Więc może czwarty będzie, ale dopiero w sezonie zimowym. |
podejrzewam, że SKY wszedł w konszachty z biurami podróży bo oni generalnie mają niewiele czarterów , a z tego co co sie dowiedzialem to nowe maszyny mają wlasnie obslugiwac czartery od kwietnia do konca wrzesnia a potem mają zniknąć. Jednakże wracając do meritum, poinformowanie o nowych połączeniach a ich uruchomienie to zasadnicza różnica. Znacie zapewne firmę Szwagropol (pks do Zakopanego) oni zaczynali z podobną agresją chceili obsługiwać całe południe i co się stało???zostali tylko na linii KRK - Zakopane.
Więc podejrzewam, że SKY po okresie testowania rentowności połączeń zostanie tylko przy trasach zasadniczych tak jak EASY .
Z drugiej jednak strony zauważyliście , że SKY to firma robiąca największy szum medialny???Momentami człowiek na hasło WIZZ nie do końca wie o co chodzi )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piekny
Dołączył: 18 Lis 2005
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Czw 12:21, 16 Lut 2006 Temat postu: |
|
|
Olo napisał: | jks napisał: | Airliner napisał: |
Beda cztery i to w wersji NG  |
To ciekawe bo cały letni rozkład można obsłużyć 3 samolotami. Sprawdziłem nowy rozkład - w żaden dzień tygodnia nie startuje rano, ani nie ląduje wieczorem więcej niż 3 samoloty. W dotychczas planowanym rozkładzie letnim były niezbędne 4 samoloty. Więc może czwarty będzie, ale dopiero w sezonie zimowym. |
podejrzewam, że SKY wszedł w konszachty z biurami podróży bo oni generalnie mają niewiele czarterów , a z tego co co sie dowiedzialem to nowe maszyny mają wlasnie obslugiwac czartery od kwietnia do konca wrzesnia a potem mają zniknąć. Jednakże wracając do meritum, poinformowanie o nowych połączeniach a ich uruchomienie to zasadnicza różnica. Znacie zapewne firmę Szwagropol (pks do Zakopanego) oni zaczynali z podobną agresją chceili obsługiwać całe południe i co się stało???zostali tylko na linii KRK - Zakopane.
Więc podejrzewam, że SKY po okresie testowania rentowności połączeń zostanie tylko przy trasach zasadniczych tak jak EASY .
Z drugiej jednak strony zauważyliście , że SKY to firma robiąca największy szum medialny???Momentami człowiek na hasło WIZZ nie do końca wie o co chodzi ) | nie zgadzam sie. szum medialny to robi wizz bo sky nie robil problemu z masy odwolnaych polaczen i zmniejszonych rejsow. nie bil na alarm i pomoc! sky jest linia podobna w dzialaniach do EZY, ktorego baaardzo szanuję!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Olo
Dołączył: 01 Lut 2006
Posty: 145
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: EPWA/EPKK
|
Wysłany: Czw 13:10, 16 Lut 2006 Temat postu: |
|
|
tzn, mówiąc szum medialny nie miałem na myśli niczego złego, ale fakt, że SKY o każdym najdrobniejszym ruchu informuje, w stosunku do innych przewoźników jest tego dużo więcej. Uważam ,natomiast, że informowanie o uruchomieniu nowych połączeń a potem informowanie , że "połączenia będą uruchomienione w innym terminie" jest troche nie fair. Na grupie pl.rec.lotnictwo już lecą komentarze , że SKY sprzedaje bilety na nieistniejące połączenia
To wszystko się ze sobą wiąże, nowe bazy,samoloty i nowe połączenia. Przyznam szczerze , że wygląda to dziwnie i nie uwiarygadnia przewoźnika, i może dlatego spada zainteresowanie ich połączeniami co przekłąda się na ilość lotów.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Danny
Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 1208
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: EIDW
|
Wysłany: Czw 13:59, 16 Lut 2006 Temat postu: |
|
|
Sky od dawna wiedzial, ze tych polaczn nie uruchomi a mimo to sprzedawal bilety. Zwykle oszustwo. Moim zdaniem SKY nie przetrwa dluzej niz kolejne 2 lata.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Airliner
Moderator
Dołączył: 30 Paź 2005
Posty: 1965
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: EPKK
|
Wysłany: Czw 21:41, 16 Lut 2006 Temat postu: |
|
|
Olo napisał: | tzn, mówiąc szum medialny nie miałem na myśli niczego złego, ale fakt, że SKY o każdym najdrobniejszym ruchu informuje, w stosunku do innych przewoźników jest tego dużo więcej. Uważam ,natomiast, że informowanie o uruchomieniu nowych połączeń a potem informowanie , że "połączenia będą uruchomienione w innym terminie" jest troche nie fair. Na grupie pl.rec.lotnictwo już lecą komentarze , że SKY sprzedaje bilety na nieistniejące połączenia
To wszystko się ze sobą wiąże, nowe bazy,samoloty i nowe połączenia. Przyznam szczerze , że wygląda to dziwnie i nie uwiarygadnia przewoźnika, i może dlatego spada zainteresowanie ich połączeniami co przekłąda się na ilość lotów. |
Sky organizuje konferencje prasowe jak kazda inna linia lotnicza i nie jest w tym nic dziwnego.
Czy nie uwazasz ze 6 nowych polaczen z Krakowa to malo w ciagu jednego roku?
Nawet mimo to ze skasowali ARN i BLQ.
Kolega nie pamieta naszego lotniska z przed 3 lat (niewspomne juz o tym co dzialo sie wczesniej...) gdy w Balicach otwarto jakie kolwiek jedno polaczenie ktore bylo wielkim wydazenie?
Sky jest tania linia lotnicza i ma swoje duze plusy i minusy zreszta tak samo jak Ryanair,Centralwings,EasyJet czy Wizz.
Trudno wszystkich zadowolic i do tego za przyzwoita cene.
A pamietasz gdy wchodzil WIZZ do KTW i wtedy Balice patrzyly z zazdroscia ze linia stworzyla pierwszy HUB poza Okeciem.
Wiec Sky w Krakowie jest bardzo pozyteczny i uzupelnia oferte innych przewoznikow.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piekny
Dołączył: 18 Lis 2005
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Czw 23:20, 16 Lut 2006 Temat postu: |
|
|
Airliner napisał: | Olo napisał: | tzn, mówiąc szum medialny nie miałem na myśli niczego złego, ale fakt, że SKY o każdym najdrobniejszym ruchu informuje, w stosunku do innych przewoźników jest tego dużo więcej. Uważam ,natomiast, że informowanie o uruchomieniu nowych połączeń a potem informowanie , że "połączenia będą uruchomienione w innym terminie" jest troche nie fair. Na grupie pl.rec.lotnictwo już lecą komentarze , że SKY sprzedaje bilety na nieistniejące połączenia
To wszystko się ze sobą wiąże, nowe bazy,samoloty i nowe połączenia. Przyznam szczerze , że wygląda to dziwnie i nie uwiarygadnia przewoźnika, i może dlatego spada zainteresowanie ich połączeniami co przekłąda się na ilość lotów. |
Sky organizuje konferencje prasowe jak kazda inna linia lotnicza i nie jest w tym nic dziwnego.
Czy nie uwazasz ze 6 nowych polaczen z Krakowa to malo w ciagu jednego roku?
Nawet mimo to ze skasowali ARN i BLQ.
Kolega nie pamieta naszego lotniska z przed 3 lat (niewspomne juz o tym co dzialo sie wczesniej...) gdy w Balicach otwarto jakie kolwiek jedno polaczenie ktore bylo wielkim wydazenie?
Sky jest tania linia lotnicza i ma swoje duze plusy i minusy zreszta tak samo jak Ryanair,Centralwings,EasyJet czy Wizz.
Trudno wszystkich zadowolic i do tego za przyzwoita cene.
A pamietasz gdy wchodzil WIZZ do KTW i wtedy Balice patrzyly z zazdroscia ze linia stworzyla pierwszy HUB poza Okeciem.
Wiec Sky w Krakowie jest bardzo pozyteczny i uzupelnia oferte innych przewoznikow. | i wole baze Sky w KRK niz WIZZ. i szczerze mowiac to zamiast SKY wolalbym tylko baze easyjet'a.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|