|
Forum lotnictwa To tu spotykają się pasjonaci lotnictwa by troszkę o nim podyskutować.
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Antonio
Dołączył: 09 Paź 2005
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Łódź
|
Wysłany: Czw 0:45, 04 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
Owszem ma do 15 stycznia dokładnie. Teraz wg NOTAMu maluja oznakowania na nowej części.
A.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
protz
Dołączył: 14 Gru 2005
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Czw 12:15, 04 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
Atco napisał: |
To są konkretne pieniądze i z pewnością kazda linia lotnicza bierze je pod uwagę. Oprzyrządowanie obu kierunków, dostęne pomoce nawigacyjne i ewentualna radarowa kontrola to też są mocne punkty w walce o bazę więc nie byłbym taki pewien, czy własnie Łódź jest czarnym koniem. |
I jeszcze to szczescie jakie czasem okazuja piloci RYRa gdy musza dłużej stac w holdingu ze wzgledu na brak rownoleglej do pasa drogi kołowania.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Antonio
Dołączył: 09 Paź 2005
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Łódź
|
Wysłany: Czw 16:54, 04 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
Jak to dobrze, że tylko w LCJ nie ma równoległej drogikołowania, a na wszystkich innych lotniskach w Polsce jest.
A.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ander
Moderator
Dołączył: 16 Paź 2005
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: EPLL - Łódź
|
Wysłany: Czw 19:42, 04 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
Jeśli chodzi o system świateł podejścia to taka inwestycja będzie zrealizowana w tym roku jako jedna z pierwszych (wg. obietnic lotniska). Zatem ILS cat. II w Łodzi jest całkiem prawdopodobny.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
BN
Moderator
Dołączył: 21 Wrz 2005
Posty: 1316
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Czw 19:59, 04 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
Patrzac na mape [link widoczny dla zalogowanych] widac ze sa tylko 3 standy dla maszyn B737/A320. Ok na tych innych rowniez na upartego mozna zmiescic z dwa B737 czyli w sumie 5 sztuk. Czy nie wydaje sie wam ze priorytetem powinna byc rozbudowa plyty postojowej, budowa rownoleglej drogi kolowania do pasa 25/07 a dopiero pozniej montowanie ILS cat II + odpowiednie swiatla podejscia, drog kolowania. Zreszta jesli jest taka mgla ze obowiazuje cat II to przewoznicy i tak beda ladowac na Okeciu ze wzgledu na lepsze warunki nie tylko dla zalog, ale dla pasazerow jak transport drogowo-kolejowy.
Antonio napisał: | Jak to dobrze, że tylko w LCJ nie ma równoległej drogikołowania, a na wszystkich innych lotniskach w Polsce jest. |
Gdansk, Poznan nie maja takiej drogi i wlasnie wola wybudowac taka droge kolowania, a nie montowac cat II. Troche dziwne podejscie ma zarzad EPLL, no ale to ich kasa i oni za to odpowiadaja.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
VORtek
Dołączył: 25 Mar 2006
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: EPLL
|
Wysłany: Czw 20:50, 04 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
BN napisał: | Troche dziwne podejscie ma zarzad EPLL, no ale to ich kasa i oni za to odpowiadaja. |
Naszemu lotnisku brakuje funduszy na znacznie bardziej prozaiczne inwestycje niż ILS kat II. Już dawno władze lotniska utwierdziły mnie w przekonaniu, że daleko im do profesjonalizmu, więc takie plany jak przedstawione powyżej już mnie zupełnie nie dziwią.
Jestem przekonany, że gdyby powierzono zewnętrznej firmie przeprowadzenie konkursu na stanowiska dyrektora lub prezesa naszego lotniska, to obaj by nie przeszli. Ale najważniejsze, że są wierni "politycznie", więc mają narazie spokój.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piekny
Dołączył: 18 Lis 2005
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Czw 22:00, 04 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
BN napisał: | Atco napisał: | Spokojnie, nie pali się i zapewne będzie to Modlin. |
Wlasnie to samo mialem napisac. Moge sie zalozyc o pare piwek ze to Modlin bedzie pierwsza baza Ryanaira w Polsce.
BTW.. ILS cat II to by sie w Pyrzowicach czy Krakowie bardziej przydal, a nie w Łodzi o tak krotkim pasie | no szczerze to w KTW nie macie za wielkich problemow z mgla. za to w KRK niestety mgla troche utrapien przysporzyła
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
protz
Dołączył: 14 Gru 2005
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pią 0:25, 05 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
Antonio napisał: | Jak to dobrze, że tylko w LCJ nie ma równoległej drogikołowania, a na wszystkich innych lotniskach w Polsce jest.
A. |
jakas ironia?
Gdzies jest gorszy uklad kolowanek niz w Łodzi?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Antonio
Dołączył: 09 Paź 2005
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Łódź
|
Wysłany: Pią 0:28, 05 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
Ależ wszędzie są lepsze, ba wręcz wszędzie są idealne. Ironia?
A.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wegi
Moderator
Dołączył: 13 Cze 2006
Posty: 381
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: EPBY
|
Wysłany: Pią 1:20, 05 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
A niech sobie zakładają. Tyle, że po 0,5 roku zbrzydnie im utrzymywanie CATII (niewyobrażalne pieniądze) dla użycia go 2 razy w roku.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Atco
Dołączył: 06 Paź 2005
Posty: 1284
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pią 1:25, 05 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
protz napisał: | Antonio napisał: | Jak to dobrze, że tylko w LCJ nie ma równoległej drogikołowania, a na wszystkich innych lotniskach w Polsce jest.
A. |
jakas ironia?
Gdzies jest gorszy uklad kolowanek niz w Łodzi? |
Chyba jednak w Gdańsku jest gorszy. W Poznaniu dokumentacja dot. TWY B też jeszcze się nie pokryła kurzem, daliśmy radę to i Wy dacie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
protz
Dołączył: 14 Gru 2005
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pią 12:47, 05 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
Atco napisał: |
Chyba jednak w Gdańsku jest gorszy. |
No faktycznie, nie wyglada to za ciekawie.
Chociaz maja pare możliwosci manewru, ciekawe jak wyglada to w praktyce.
Protz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Atco
Dołączył: 06 Paź 2005
Posty: 1284
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pią 12:57, 05 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
Tak, że odważniejsi czekają przed pasem aż ten zostanie zwolniony, mniej odważni czekają w bezpiecznej odległości od pasa. Dodatkowo 10-12NM separacji przy podejściach, więcej jeśli między lądującymi ma coś startować. bo dojazd do progu trwa masakrycznie długo.
Teraz jest pewnie jeszcze fajniej przy okazji remontu radaru.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
BN
Moderator
Dołączył: 21 Wrz 2005
Posty: 1316
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pią 12:59, 05 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
Piekny napisał: | no szczerze to w KTW nie macie za wielkich problemow z mgla. za to w KRK niestety mgla troche utrapien przysporzyła |
Co racja to racja, ale podczas tych mgiel ktore byly to by nawet cat II nie pomogla Wszystko przez to ze Balce lezy w takiej malej "dolinie" przez co czesto sie mgly tworzą :/ No chyba ze ILS cat IIIa ale to marzenia ze Warszawa da na to kase
Szczerze mowiac to zakladam ze ILS cat II w KTW moze sie pojawic po otwarciu hubu cargo ktory jest planowany.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
protz
Dołączył: 14 Gru 2005
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pią 13:56, 05 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
Atco napisał: | Tak, że odważniejsi czekają przed pasem aż ten zostanie zwolniony, mniej odważni czekają w bezpiecznej odległości od pasa. . |
a taki myk: po wyladowaniu backtrack nastepnie brawo a startujacy koluje charlie?
juz widze jeden problem, w przypadku gdy a/c wyhamuje przed c i nie ma innych instrukcji skreca w c...
nie, bez sensu, uklad lotniska jest gorszy od ukladu naszego ctr-u
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|