Forum Forum lotnictwa Strona Główna Forum lotnictwa
To tu spotykają się pasjonaci lotnictwa by troszkę o nim podyskutować.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Lublinek jako zapas, ILS cat. II - artykuł.
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Łódz - Lublinek (EPLL/LCJ)
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Antonio




Dołączył: 09 Paź 2005
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Łódź

PostWysłany: Czw 0:45, 04 Sty 2007    Temat postu:

Owszem ma do 15 stycznia dokładnie. Teraz wg NOTAMu maluja oznakowania na nowej części.

A.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
protz




Dołączył: 14 Gru 2005
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 12:15, 04 Sty 2007    Temat postu:

Atco napisał:

To są konkretne pieniądze i z pewnością kazda linia lotnicza bierze je pod uwagę. Oprzyrządowanie obu kierunków, dostęne pomoce nawigacyjne i ewentualna radarowa kontrola to też są mocne punkty w walce o bazę więc nie byłbym taki pewien, czy własnie Łódź jest czarnym koniem.


I jeszcze to szczescie jakie czasem okazuja piloci RYRa gdy musza dłużej stac w holdingu ze wzgledu na brak rownoleglej do pasa drogi kołowania.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Antonio




Dołączył: 09 Paź 2005
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Łódź

PostWysłany: Czw 16:54, 04 Sty 2007    Temat postu:

Jak to dobrze, że tylko w LCJ nie ma równoległej drogikołowania, a na wszystkich innych lotniskach w Polsce jest.

A.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ander
Moderator



Dołączył: 16 Paź 2005
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPLL - Łódź

PostWysłany: Czw 19:42, 04 Sty 2007    Temat postu:

Jeśli chodzi o system świateł podejścia to taka inwestycja będzie zrealizowana w tym roku jako jedna z pierwszych (wg. obietnic lotniska). Zatem ILS cat. II w Łodzi jest całkiem prawdopodobny.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
BN
Moderator



Dołączył: 21 Wrz 2005
Posty: 1316
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 19:59, 04 Sty 2007    Temat postu:

Patrzac na mape [link widoczny dla zalogowanych] widac ze sa tylko 3 standy dla maszyn B737/A320. Ok na tych innych rowniez na upartego mozna zmiescic z dwa B737 czyli w sumie 5 sztuk. Czy nie wydaje sie wam ze priorytetem powinna byc rozbudowa plyty postojowej, budowa rownoleglej drogi kolowania do pasa 25/07 a dopiero pozniej montowanie ILS cat II + odpowiednie swiatla podejscia, drog kolowania. Zreszta jesli jest taka mgla ze obowiazuje cat II to przewoznicy i tak beda ladowac na Okeciu ze wzgledu na lepsze warunki nie tylko dla zalog, ale dla pasazerow jak transport drogowo-kolejowy.

Antonio napisał:
Jak to dobrze, że tylko w LCJ nie ma równoległej drogikołowania, a na wszystkich innych lotniskach w Polsce jest.


Gdansk, Poznan nie maja takiej drogi i wlasnie wola wybudowac taka droge kolowania, a nie montowac cat II. Troche dziwne podejscie ma zarzad EPLL, no ale to ich kasa i oni za to odpowiadaja.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
VORtek




Dołączył: 25 Mar 2006
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPLL

PostWysłany: Czw 20:50, 04 Sty 2007    Temat postu:

BN napisał:
Troche dziwne podejscie ma zarzad EPLL, no ale to ich kasa i oni za to odpowiadaja.

Naszemu lotnisku brakuje funduszy na znacznie bardziej prozaiczne inwestycje niż ILS kat II. Już dawno władze lotniska utwierdziły mnie w przekonaniu, że daleko im do profesjonalizmu, więc takie plany jak przedstawione powyżej już mnie zupełnie nie dziwią.
Jestem przekonany, że gdyby powierzono zewnętrznej firmie przeprowadzenie konkursu na stanowiska dyrektora lub prezesa naszego lotniska, to obaj by nie przeszli. Ale najważniejsze, że są wierni "politycznie", więc mają narazie spokój.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piekny




Dołączył: 18 Lis 2005
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 22:00, 04 Sty 2007    Temat postu:

BN napisał:
Atco napisał:
Spokojnie, nie pali się i zapewne będzie to Modlin.


Wlasnie to samo mialem napisac. Moge sie zalozyc o pare piwek ze to Modlin bedzie pierwsza baza Ryanaira w Polsce.

BTW.. ILS cat II to by sie w Pyrzowicach czy Krakowie bardziej przydal, a nie w Łodzi o tak krotkim pasie Confused
no szczerze to w KTW nie macie za wielkich problemow z mgla. za to w KRK niestety mgla troche utrapien przysporzyła

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
protz




Dołączył: 14 Gru 2005
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pią 0:25, 05 Sty 2007    Temat postu:

Antonio napisał:
Jak to dobrze, że tylko w LCJ nie ma równoległej drogikołowania, a na wszystkich innych lotniskach w Polsce jest.

A.


jakas ironia?

Gdzies jest gorszy uklad kolowanek niz w Łodzi?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Antonio




Dołączył: 09 Paź 2005
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Łódź

PostWysłany: Pią 0:28, 05 Sty 2007    Temat postu:

Ależ wszędzie są lepsze, ba wręcz wszędzie są idealne. Ironia?

A.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wegi
Moderator



Dołączył: 13 Cze 2006
Posty: 381
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPBY

PostWysłany: Pią 1:20, 05 Sty 2007    Temat postu:

A niech sobie zakładają. Tyle, że po 0,5 roku zbrzydnie im utrzymywanie CATII (niewyobrażalne pieniądze) dla użycia go 2 razy w roku.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Atco




Dołączył: 06 Paź 2005
Posty: 1284
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pią 1:25, 05 Sty 2007    Temat postu:

protz napisał:
Antonio napisał:
Jak to dobrze, że tylko w LCJ nie ma równoległej drogikołowania, a na wszystkich innych lotniskach w Polsce jest.

A.


jakas ironia?

Gdzies jest gorszy uklad kolowanek niz w Łodzi?


Chyba jednak w Gdańsku jest gorszy. W Poznaniu dokumentacja dot. TWY B też jeszcze się nie pokryła kurzem, daliśmy radę to i Wy dacie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
protz




Dołączył: 14 Gru 2005
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pią 12:47, 05 Sty 2007    Temat postu:

Atco napisał:

Chyba jednak w Gdańsku jest gorszy.


No faktycznie, nie wyglada to za ciekawie.

Chociaz maja pare możliwosci manewru, ciekawe jak wyglada to w praktyce.

Protz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Atco




Dołączył: 06 Paź 2005
Posty: 1284
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pią 12:57, 05 Sty 2007    Temat postu:

Tak, że odważniejsi czekają przed pasem aż ten zostanie zwolniony, mniej odważni czekają w bezpiecznej odległości od pasa. Dodatkowo 10-12NM separacji przy podejściach, więcej jeśli między lądującymi ma coś startować. bo dojazd do progu trwa masakrycznie długo.
Teraz jest pewnie jeszcze fajniej przy okazji remontu radaru.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
BN
Moderator



Dołączył: 21 Wrz 2005
Posty: 1316
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pią 12:59, 05 Sty 2007    Temat postu:

Piekny napisał:
no szczerze to w KTW nie macie za wielkich problemow z mgla. za to w KRK niestety mgla troche utrapien przysporzyła


Co racja to racja, ale podczas tych mgiel ktore byly to by nawet cat II nie pomogla Sad Wszystko przez to ze Balce lezy w takiej malej "dolinie" przez co czesto sie mgly tworzą :/ No chyba ze ILS cat IIIa ale to marzenia ze Warszawa da na to kase Wink

Szczerze mowiac to zakladam ze ILS cat II w KTW moze sie pojawic po otwarciu hubu cargo ktory jest planowany.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
protz




Dołączył: 14 Gru 2005
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pią 13:56, 05 Sty 2007    Temat postu:

Atco napisał:
Tak, że odważniejsi czekają przed pasem aż ten zostanie zwolniony, mniej odważni czekają w bezpiecznej odległości od pasa. .


a taki myk: po wyladowaniu backtrack nastepnie brawo a startujacy koluje charlie?

juz widze jeden problem, w przypadku gdy a/c wyhamuje przed c i nie ma innych instrukcji skreca w c...

nie, bez sensu, uklad lotniska jest gorszy od ukladu naszego ctr-u Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Łódz - Lublinek (EPLL/LCJ) Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin