|
Forum lotnictwa To tu spotykają się pasjonaci lotnictwa by troszkę o nim podyskutować.
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Yaper
Dołączył: 01 Sie 2006
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Glowno - Warszawa
|
Wysłany: Wto 11:55, 01 Sie 2006 Temat postu: Procedury po starcie z EPLL |
|
|
Obserwujac ostatnio starty Ryanow z kierunku 25 zauwazylem ze niektore leca od razu na trase, a niektore kreca nad Retkinia w prawo na VOR LDZ i dopiero tam nawracaja w kierunku wschodnim.
Czy ktos wie czym to jest spowodowane?
PS.
Jako ze jest to moj pierwszy post tutaj to witam wszystkich serdecznie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
radian
Dołączył: 26 Kwi 2006
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: EPKK
|
Wysłany: Wto 12:27, 01 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
Jako że samoloty dolatujące i odlatujące z Łodzi separowane są proceduralnie (a więc bez użycia radaru), możliwe, że podyktowane to było koniecznością zapewnienia separacji przez kontrolę ruchu lotniczego.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Yaper
Dołączył: 01 Sie 2006
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Glowno - Warszawa
|
Wysłany: Wto 15:11, 01 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
Az takiego ruchu to tuaj nie ma zeby trzeba bylo separacje prowadzic.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MiXeR90
Dołączył: 17 Gru 2005
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Łódź-Retkinia
|
Wysłany: Wto 16:34, 01 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
Lecą w ten sposób ponieważ jest to spowodowane tym że po starcie muszą osiągnąć FL100 w obrębie łódzkiego CTR-u. Dawniej Ryanki kierowały się bezpośrednio na subax który jest 10nm od lotniska, teraz zazwyczaj decydują się na lot do LDZ i dopiero subax, ponieważ pilot nie dał by rady osiągnąć poziomu setnego. Czasem benek po starcie dostaje prostą do 4000-5000 ft i dopiero zwrot na subax, zdaża się także bezpośredni lot do punktu kosup. Wydaje mi się że decyzja gdzie poleci benek zależy między innymi od kierunku i siły wiatru.
Pozdrawiam!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
protz
Dołączył: 14 Gru 2005
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Nie 20:18, 27 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
Yaper napisał: | Az takiego ruchu to tuaj nie ma zeby trzeba bylo separacje prowadzic. |
Aha, dobrze wiedziec.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|