|
Forum lotnictwa To tu spotykają się pasjonaci lotnictwa by troszkę o nim podyskutować.
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Witek
Administrator
Dołączył: 21 Wrz 2005
Posty: 1333
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Skąd: Poznań
|
Wysłany: Śro 13:31, 21 Wrz 2005 Temat postu: 787 dla Lotu |
|
|
Hej,
No to mamy zwyciezce
[link widoczny dla zalogowanych]
pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Puziu
Moderator
Dołączył: 21 Wrz 2005
Posty: 488
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: POZ/EPPO
|
Wysłany: Śro 19:52, 21 Wrz 2005 Temat postu: |
|
|
a tak będzie wyglądać
pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rafalzag
Dołączył: 21 Wrz 2005
Posty: 131
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Stockholm (ESSA) / Warszawa (EPWA)
|
Wysłany: Śro 20:09, 21 Wrz 2005 Temat postu: |
|
|
I bardzo dobrze, bo oznacza to mniejsze koszty serwisowania samolotów, a pozatym cała nasza załoga jest przećwiczona na Benki, więc szefostwo LOT-u dokonało świetnego wyboru
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
chavez
Dołączył: 21 Wrz 2005
Posty: 434
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Echo-Papa-Golf-Delta
|
Wysłany: Czw 18:17, 22 Wrz 2005 Temat postu: |
|
|
Taak, no to amerykanie nam się odwdzięczyli za zakup 787 dzisiaj.
Wykluczyli Polaków z loterii wizowej.
Nie będę tego komentował, bo cisną mi się bardzo niedyplomatyczne słowa.
W tym momencie żałuję, że nie wybrano A330/350
Przykre
Pozdroofka
chavez
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
voitoosh
Dołączył: 23 Wrz 2005
Posty: 276
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Trzebinia (36 km W from EPKK)
|
Wysłany: Pią 14:29, 23 Wrz 2005 Temat postu: |
|
|
chavez - zgadzam się z Tobą, wystarczyło przeczytać Seatlle Post Inteligencer, które juz 2 miechy temu wiedziało że prawdopodobnie wygra Boeing. Z jednej strony wybieramy amerykański samolot, a z drugiej (mimo namów ludzi z UE) błagaliśmy Unię o jakieś ulgi przy wejściu. Trochę to nie fair.
Aspekt 2: serwisowanie Airbusa odbywało by się w europie, a poza tym, gdyby LOT przeszkolił personel, to mogliby oni wyjechać do pracy w UE, bo tam też są obsługiwane Airbusy, więc mieliby jakby dwa fakultety. Polak potrafi i choć nie jestem zły o Boeinga, to mogliśmy jednak wybrać A350 (a w drodze wyjątku nawet A330 - jeśli byśmy nie chcieli czekać)
Pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
styrian
Dołączył: 21 Wrz 2005
Posty: 87
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Stolyca
|
Wysłany: Pią 14:34, 23 Wrz 2005 Temat postu: |
|
|
Unia Europejska ma korzyści z tego, że PL stała się jej członkiem. Akcesja do UE w żaden sposób nie zobowiązywała LO do wyboru A350.
Personel będzie przeszkolony na 787 i będzie mógł szukać pracy w innych liniach latających na tym typie - choćby NH czy VN.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
voitoosh
Dołączył: 23 Wrz 2005
Posty: 276
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Trzebinia (36 km W from EPKK)
|
Wysłany: Pią 14:42, 23 Wrz 2005 Temat postu: |
|
|
a słyszałeś o tym, że LOT zamierzał wymienić B737 za kilka lat na (uwaga) Embraery 170/175 ? To już byłaby klęska - jak lubię LOT tak myślę, że Boeing się zawsze kojarzył z LOTem i nie powinni od tego odchodzić. Mogą wybrać albo 737-next generation albo niech wezmą A320
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
styrian
Dołączył: 21 Wrz 2005
Posty: 87
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Stolyca
|
Wysłany: Pią 14:59, 23 Wrz 2005 Temat postu: |
|
|
Owszem słyszałem, ale w troche innej i rzeczywistej wersji. Nie ma potrzeby, żeby LO latał na kilkunastu 737/320. Do obsługi połączeń europejskich w zupełności wystarczy flota zbudowana z rodziny E70/E75/E95. E70 mają zastąpić ER4, które po prostu są na wiele tras za małe. E75 wypełni lukę między samolotem wielkości ER4 a 737, natomiast E95 zastąpi 735 - zabiera kilka pasażerów więcej i jest znacznie tańszy w eksploatacji niż jakikolwiek 737 czy 320. LO na pewno weźmie kilka samolotów typu 737 lub 320 do obsługi tras bliskowschodnich i niektórych tras europejskich na których obserwowany jest największy ruch. W dzisiejszych czasach lepiej jest latać częściej, a mniejszym samolotem, niż rzadziej a samolotem większym.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rafalzag
Dołączył: 21 Wrz 2005
Posty: 131
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Stockholm (ESSA) / Warszawa (EPWA)
|
Wysłany: Pią 15:00, 23 Wrz 2005 Temat postu: |
|
|
Ja już wolę embki niż arbuzy ;]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
styrian
Dołączył: 21 Wrz 2005
Posty: 87
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Stolyca
|
Wysłany: Pią 15:03, 23 Wrz 2005 Temat postu: |
|
|
To nie jest kwestia tego co kto woli, ale sensu ekonomicznego. Możliwe, że LO zdecyduje się wziąć kilka samolotów z rodziny 32S z opcją na kolejne - są wygodniejsze od 737NG. Nie zapominajmy, że konkurs ofert nie dotyczy tylko LO, ale też C0.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|