Forum Forum lotnictwa Strona Główna Forum lotnictwa
To tu spotykają się pasjonaci lotnictwa by troszkę o nim podyskutować.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Airbus potwierdza prace nad nastepca A320
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Lotnictwo cywilne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gabec
Moderator



Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 1866
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: KRK

PostWysłany: Pon 23:38, 16 Sty 2006    Temat postu:

slepowron napisał:
Chyba masz racje. Zaloze sie ze nastepny projekt Boeinga to bedzie zupelnie odnowiony 737. Zreszta niedawno Ryanair wyslal "delegacje" do Boeinga proszac o nowego 737 ktory bylby ekonomiczny nawet przy tych wysokich cenach paliwa. Badz co badz ale Boeing musi sie liczyc co taki Ryanair ma im do powiedzenia.

Odnowiony? hmm, sadze ze jednak bedzie to nowa konstrukcja oparta o nowy kadlub, nowe skrzydla, oczywiscie nowe choc ponoc niewiele ekonomiczniejsze silniki, zbudowany z nowych - glownie kompozytowych materialow. Mi osobiscie marzy sie cos w stylu BWB ale.... to piesn przyszlosci

Uprzedzajac pytanie o BWB [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
slepowron




Dołączył: 15 Paź 2005
Posty: 1520
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: KOAK

PostWysłany: Wto 0:17, 17 Sty 2006    Temat postu:

sluchaj na temat BWB to byl bardzo ciekawy artykul techniczny w jednym z ostatnich FLYING magazynow. Ja tez zawsze myslalem ze latajace skrzydlo byloby super ekonomicznym rozwiazaniem i jedynie co stoi mu na przeszkodzie to niechec pasazerow do latania w czyms takim. Ten artykul otworzyl mi oczy - to podobno byla straszna pomylka obliczeniowa kogos tam (chyba tego pana Northropa) i wbrew temu co do tej pory wiele artykulow pisze (powtarzaja ten sam blad) latajace skrzydlo jest wrecz ekonomicznie duzo gorsze od klasycznych samolotow. Moze ten artykul wygrzebie, w kazdym razie nie licz na konstrukcje typu "flying wing". Jakbys przeczytal ten artykul ktory pokazuje cale kulisy tej sprawy to wynika z tego niesamowicie ciekawa historia w ktora byli zamieszani niektorzy naprawde slawni teoretycy konstrukcji lotniczych. Calosc skonczyla sie wielka kompromitacja niektorych z nich.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bedrzich




Dołączył: 22 Gru 2005
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: OTBD

PostWysłany: Wto 9:38, 17 Sty 2006    Temat postu:

Jakieś pół roku temu we Flight Int. był artykuł nt następców 737 i A320. Były też pierwsze szkice - następca 737 przypominał baardzo pomniejszonego Dreamlinera (787), o nieco innych proporcjach, zaś 320 - praktycznie identyczny kadłub w nowej technologii z nowymi skrzydłami i usterzeniem. Aczkolwiek - pewnie wyciągnęli lekcje z "pojedynku" 787 vs 350 i zabrali się ostrzej do pracy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Lotnictwo cywilne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
Strona 3 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin