Forum Forum lotnictwa Strona Główna Forum lotnictwa
To tu spotykają się pasjonaci lotnictwa by troszkę o nim podyskutować.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Centralwings zamyka, CSA zamyka....
Idź do strony 1, 2  Następny
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Lotnictwo cywilne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Stoarn




Dołączył: 06 Sty 2006
Posty: 918
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPWA/EPGD/LSGG

PostWysłany: Śro 20:11, 03 Maj 2006    Temat postu: Centralwings zamyka, CSA zamyka....

Centralwings planuje zamknięcie połączeń WAW-Leeds i WAW/WRO-MXP (co było do przewidzenia). CSA natomiast przestaje latać do Goeteborga (FlyMe robi swoje).

Za ch.aviation


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marcinj
Moderator



Dołączył: 29 Wrz 2005
Posty: 1499
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Śro 20:23, 03 Maj 2006    Temat postu:

a MXP nie przejmie Lot?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Stoarn




Dołączył: 06 Sty 2006
Posty: 918
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPWA/EPGD/LSGG

PostWysłany: Śro 20:27, 03 Maj 2006    Temat postu:

Z Wrocławia? Nic mi nie wiadomo, prędzej Alitalia, RYR... Leeds to było naprawdę bez sensu...

http://www.lotnictwo.fora.pl/viewtopic.php?t=2300

Na forum EPWR znalazłem bezsensowny artykuł. Madame Bogus mówi: "zwiększamy ilość lotów do Hiszpanii i Portugalii" - to przecież zwykła letnia reaktywacja sezonowa, co za demagogia...

Jakim cudem Central ma 9 samolotów? Nie mogę się doliczyć:
LD, LE, LF, LG, LI, MC, MD, ME i ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marcinj
Moderator



Dołączył: 29 Wrz 2005
Posty: 1499
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Śro 21:58, 03 Maj 2006    Temat postu:

Stoarn napisał:

Na forum EPWR znalazłem bezsensowny artykuł. Madame Bogus mówi: "zwiększamy ilość lotów do Hiszpanii i Portugalii" - to przecież zwykła letnia reaktywacja sezonowa, co za demagogia...


? a wiesz jak latali rok temu, czy tak po prostu sobie piszesz dla pisania? ja pamiętam, że do Lizbony nie latali 3, a chyba 1 lub 2x w tygodniu, do Faro nie latali w ogóle, Majorki i Malagi też sobie nie przypominam.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rob_sad




Dołączył: 22 Wrz 2005
Posty: 760
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Poznan

PostWysłany: Czw 7:28, 04 Maj 2006    Temat postu:

Majorka byla, nawet jakos podobnie. Jest tych polaczen troche wiecej .. ale bez przesady, rewelacji nie ma.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Stoarn




Dołączył: 06 Sty 2006
Posty: 918
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPWA/EPGD/LSGG

PostWysłany: Czw 8:36, 04 Maj 2006    Temat postu:

marcinj napisał:
Stoarn napisał:

Na forum EPWR znalazłem bezsensowny artykuł. Madame Bogus mówi: "zwiększamy ilość lotów do Hiszpanii i Portugalii" - to przecież zwykła letnia reaktywacja sezonowa, co za demagogia...


? a wiesz jak latali rok temu, czy tak po prostu sobie piszesz dla pisania? ja pamiętam, że do Lizbony nie latali 3, a chyba 1 lub 2x w tygodniu, do Faro nie latali w ogóle, Majorki i Malagi też sobie nie przypominam.


Lizbona była 3 razy, teraz jest w pewnym okresie tylko 2 razy! Poza tym była i Majorka, i Malaga, i nawet więcej Gerony.
Zakład że wraz z zimą wszystkie wspomniane destynacje poza Lizboną zostaną zawieszone. Rozwój by był, gdyby Grupa LOT zwiększyła swoją lichą ofertę do Madrytu, Barcelony i otworzyła CAŁOROCZNE połączenie do jakiejś jeszcze destynacji...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marcinj
Moderator



Dołączył: 29 Wrz 2005
Posty: 1499
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 9:36, 04 Maj 2006    Temat postu:

no ciekawe, ja byłem rok temu w LIS, sprawdzałem też inne destynacje w okolicy i było ich mniej. Barcelona bodajże 1x. tak czy owak liczba lotów została zwiększona, ponad to co rok temu. ale jasne, jakbyś był prezesem Lotu, to już byśmy dawno na księżyc latali Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Stoarn




Dołączył: 06 Sty 2006
Posty: 918
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPWA/EPGD/LSGG

PostWysłany: Czw 9:57, 04 Maj 2006    Temat postu:

marcinj napisał:
no ciekawe, ja byłem rok temu w LIS, sprawdzałem też inne destynacje w okolicy i było ich mniej. Barcelona bodajże 1x. tak czy owak liczba lotów została zwiększona, ponad to co rok temu. ale jasne, jakbyś był prezesem Lotu, to już byśmy dawno na księżyc latali Smile

Barcelona była 2 razy. Malaga najpierw z linkiem na Kanary, potem bez. To są fakty. A jeśli o Księżyc chodzi...
Nie latałby LOT na Księżyc, aby nie robić konkurencji Centralwingsowi, którego prezesem byłbyś ty...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
central_spotter




Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 20:05, 04 Maj 2006    Temat postu:

Stoarn napisał:
marcinj napisał:
no ciekawe, ja byłem rok temu w LIS, sprawdzałem też inne destynacje w okolicy i było ich mniej. Barcelona bodajże 1x. tak czy owak liczba lotów została zwiększona, ponad to co rok temu. ale jasne, jakbyś był prezesem Lotu, to już byśmy dawno na księżyc latali Smile

Barcelona była 2 razy. Malaga najpierw z linkiem na Kanary, potem bez. To są fakty. A jeśli o Księżyc chodzi...
Nie latałby LOT na Księżyc, aby nie robić konkurencji Centralwingsowi, którego prezesem byłbyś ty...

Lizbona była 3 razy /1,3,7/.
Malaga rano w poniedziałek 6:30 /powrót do WAW o 15:10/.
Gerona jedynie we wtorek. W moich materiałach nie ma nic o dwóch lotach w tygodniu z otwartą sprzedażą biletów. Plany takie były, ale z nich zrezygnowali. Majorka jako czarter otwarty, również była /z WAW jeden otwarty rejs/.

central_spotter


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
antoslaw




Dołączył: 15 Gru 2005
Posty: 381
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pią 17:39, 05 Maj 2006    Temat postu:

Zabawne, ze likwiduje sie wakacyjne polaczenie przed sezonem Rolling Eyes . Coz, kaszaLOT Centralwings podzieli losy nieboszczki Airpolonii... Twisted Evil

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piekny




Dołączył: 18 Lis 2005
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pią 18:20, 05 Maj 2006    Temat postu:

wydaje mi sie, ze za bardzo obstawili WAW... ryan lata wszedzie ale na pewnym kierunku. na pewno przedobrzyli z LGW. maja niski LF na tym polaczeniu po dolozeniu drugiego lotu dziennie...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
STYRO




Dołączył: 17 Lis 2005
Posty: 576
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Teneryfa, Wyspy Kanaryjskie, Hiszpania

PostWysłany: Sob 0:12, 06 Maj 2006    Temat postu:

Piekny napisał:
wydaje mi sie, ze za bardzo obstawili WAW...


Boja sie wchodzic bardziej na inne lotniska?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piekny




Dołączył: 18 Lis 2005
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Sob 9:58, 06 Maj 2006    Temat postu:

STYRO napisał:
Piekny napisał:
wydaje mi sie, ze za bardzo obstawili WAW...


Boja sie wchodzic bardziej na inne lotniska?
tego ja nie wiem. wydaje mi sie, ze kluiczem do sukcesu bylo utworzenie 2-3 baz gdy zaczynali dzialalnosc. np WAW, WRO, GDN, gdzie low-costy gdy C0 zaczynalo dzialalnosc byly malo rozwiniete. Wystarczylo zdobyc tam pozycje dominujace na kierunkach typu Paryz, Rzym, Londyn, Dublin itd. teraz maja posprzatane bo skupili sie na WAW i dokladaja dziwne kierunki a we WRO kroluje FR, a z w GDN W6...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Stoarn




Dołączył: 06 Sty 2006
Posty: 918
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPWA/EPGD/LSGG

PostWysłany: Sob 19:16, 06 Maj 2006    Temat postu:

Piekny napisał:
STYRO napisał:
Piekny napisał:
wydaje mi sie, ze za bardzo obstawili WAW...


Boja sie wchodzic bardziej na inne lotniska?
tego ja nie wiem. wydaje mi sie, ze kluiczem do sukcesu bylo utworzenie 2-3 baz gdy zaczynali dzialalnosc. np WAW, WRO, GDN, gdzie low-costy gdy C0 zaczynalo dzialalnosc byly malo rozwiniete. Wystarczylo zdobyc tam pozycje dominujace na kierunkach typu Paryz, Rzym, Londyn, Dublin itd. teraz maja posprzatane bo skupili sie na WAW i dokladaja dziwne kierunki a we WRO kroluje FR, a z w GDN W6...


A ja nie rozumiem czemu wszyscy równo olewają Poznań. Prawie nic mnie z tym miastem nie łączy, ale fenomen jego brzyndzy jest niezwykły -mają jeden z najlepszych terminali, jeden z zamożniejszych polskich regionów wokół, a lowcostową mizerię. Czy nikt nie dostrzega tego potencjału? Nawet Centralwings ma to w du***, mimo, że to jeden z nielicznych dochodowych kierunków, gdzie konkurencję miałby tylko na wyspy i to niewielką...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Old




Dołączył: 19 Gru 2005
Posty: 325
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: WAW

PostWysłany: Sob 19:59, 06 Maj 2006    Temat postu:

Piekny napisał:
STYRO napisał:
Piekny napisał:
wydaje mi sie, ze za bardzo obstawili WAW...


Boja sie wchodzic bardziej na inne lotniska?
tego ja nie wiem. wydaje mi sie, ze kluiczem do sukcesu bylo utworzenie 2-3 baz gdy zaczynali dzialalnosc. np WAW, WRO, GDN, gdzie low-costy gdy C0 zaczynalo dzialalnosc byly malo rozwiniete. Wystarczylo zdobyc tam pozycje dominujace na kierunkach typu Paryz, Rzym, Londyn, Dublin itd. teraz maja posprzatane bo skupili sie na WAW i dokladaja dziwne kierunki a we WRO kroluje FR, a z w GDN W6...


Nie skupili się na WAW i kierunki raczej "odkładają" (Leeds, Mediolan, wczesniej Praga, Norymberga, Hanower). Muszą tu bazowac kilka samolotów, bo mają serwis. Poza tym większośc biur podróży ma czartery właśnie z Wwy. Dlaczego ? bo z Łodzi, Rzeszowa czy Bydgoszczy nie zbierze 150 pasażerów na dany lot. Takie są realia. W Wwie poza tym ciągle zarabia się najwięcej i tu ma swoje biuira 90% największych firm, nawet jeśli siedzibę oficjalną mają gdzie indziej (np. Philip Morris czy British American Tobacco). I ludzie przyzwyczaili się do latania.
Lot nie przejmie lotów na MXP bo i tak tam lata z niewielkim obłożeniem, a ich taryfy nie sa żadną alternatywą dla klientów low fare airlines. Mediolan to ine taka atrakcja dla turystów a dni i godziny do Leeds były totalnie zniechęcające i nadawały sie tylko dla lecących do pracy. Turystyka Polaków i Anglików (niezaleznie od innych przyczyn) wykluczona.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Lotnictwo cywilne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin