|
Forum lotnictwa To tu spotykają się pasjonaci lotnictwa by troszkę o nim podyskutować.
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
k_sko
Dołączył: 21 Wrz 2005
Posty: 520
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Czw 16:18, 26 Sty 2006 Temat postu: |
|
|
Niekażdy zamawia taką ilość jak Ryanair i Southwest
A co do centrum szkolenia, to obiecanki cacanki. Bardziej lobbying pod zamówienie dla Boeinga, a potem się okaże że coś tam się nie kalkuluje i centrum nie będzie.
To tak samo jak Singapore miał tworzyć bazę w Rzeszowie. Na razie cisza, a tyle było zachwytów.
KS
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ojcie_c
Dołączył: 10 Gru 2005
Posty: 187
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: KPHL/EPRZ
|
Wysłany: Czw 16:28, 26 Sty 2006 Temat postu: |
|
|
Gabec napisał: |
Mowi sie ze ignorancja ze strony Boeinga i niemal darmowo sprzedane A320 przesadzily o zamowieniu A320 przez JetBlue.
Kontenery cargo maja niewiele wspolnego z komfortem. Jesli jestes w stanie zauwazyc centymetr roznicy w szerokosci poszczegolnego fotela to jestem pod wrazeniem |
Airbus nie sprzedal A320 jetBlue za prawie darmo. Dostali obnizke, fakt, ale ktora linia lotnicza placi cene katalogowa za samolot? Decydujacym faktem - oprocz ignorancji Boeinga - byla opcja opoznienia rozpoczecia splat za samolot o o ile mnie pamiec nie myli dwa lata od rozpoczecia dostaw, oraz wymieniony wyzszy komfort. Dla porownania: plotka zatacza kregi - zreszta zapoczatkowana przez samego MOLa - ze Ryanair dostal, jak on to okreslil, "kilka 737 za darmo". A jesli chodzi o roznice szerokosci foteli, to nie chodzi tu o centymetr, ale o cal. A 1 cal = ponad 3 cm. A to juz raczej da sie zauwazyc. Sprawdzone empirycznie (US Airways 737 vs. US Airways A319).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gabec
Moderator
Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 1866
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: KRK
|
Wysłany: Czw 16:44, 26 Sty 2006 Temat postu: |
|
|
ojcie_c napisał: |
Airbus nie sprzedal A320 jetBlue za prawie darmo. Dostali obnizke, fakt, ale ktora linia lotnicza placi cene katalogowa za samolot? Decydujacym faktem - oprocz ignorancji Boeinga - byla opcja opoznienia rozpoczecia splat za samolot o o ile mnie pamiec nie myli dwa lata od rozpoczecia dostaw, oraz wymieniony wyzszy komfort. Dla porownania: plotka zatacza kregi - zreszta zapoczatkowana przez samego MOLa - ze Ryanair dostal, jak on to okreslil, "kilka 737 za darmo". A jesli chodzi o roznice szerokosci foteli, to nie chodzi tu o centymetr, ale o cal. A 1 cal = ponad 3 cm. A to juz raczej da sie zauwazyc. Sprawdzone empirycznie (US Airways 737 vs. US Airways A319). |
Ze strony producenta:
B738 Interior Cabin Width 11 ft 7 in (3.53 m)
A320 Maximum cabin width 12 ft 1 in (3.70 m)
roznica - 17 cm, jest 6 foteli w rzedzie czyli srednio wypada 2.83 cm na fotel.
Jesli jestes w stanie zauwazyc roznice w szerokosci tych 2 samolotow to powiem Ci ze jestes baaaaardzo wrazliwa osoba. I jescze jedna sprawa. Czy przypadkiem B737 nie jest szerszy na wysokosci ludzkich ramion tzn czy przypadkiem w airbusie wiecej miejsca nie maja Twoje nogi?
Chcac porownac komfort w tych 2 samolotach musialbys leciec nieswiadomy ktora maszyna leciec i co rownie wazne kazdy z samolotow musialby miec identyczne fotele itp.
Odnosnie ceny, jesli LO dostal zalozmy 35% odnizki na kazdy z samolotow to oznacza to ze rownie dobrze mozna powiedziec ze dostal 2 samlotowy gratis a za pozostale 5 zaplacil
Abstrachujac od tematu subiektywnych roznic w komforcie 737 i 320 jesli udaloby sie aby to centrum bylo w Polsce to bylby to duzy plus dla Warszawy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Danny
Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 1208
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: EIDW
|
Wysłany: Czw 17:23, 26 Sty 2006 Temat postu: |
|
|
Gabec napisał: |
roznica - 17 cm, jest 6 foteli w rzedzie czyli srednio wypada 2.83 cm na fotel.
|
I uwazasz naprawde, ze lepiej miec fotel wezszy o te 3 cm a nie szerszy?
Gabec napisał: |
Odnosnie ceny, jesli LO dostal zalozmy 35% odnizki na kazdy z samolotow to oznacza to ze rownie dobrze mozna powiedziec ze dostal 2 samlotowy gratis a za pozostale 5 zaplacil |
LOT dostal zaledwie okolo 10%.W ramach przyjazni Polsko - Amerykanskiej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gabec
Moderator
Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 1866
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: KRK
|
Wysłany: Czw 17:39, 26 Sty 2006 Temat postu: |
|
|
Danny napisał: | Gabec napisał: |
roznica - 17 cm, jest 6 foteli w rzedzie czyli srednio wypada 2.83 cm na fotel.
|
I uwazasz naprawde, ze lepiej miec fotel wezszy o te 3 cm a nie szerszy?
|
Tak, zwlaszcza ze ta szerokosc beda mogly odczuc Twoje stopy a nie np barki no chyba ze masz az tak szerkie stopy albo masz zamiar lezec pod fotelem... jesli tak to szczerze wspolczuje
Danny napisał: |
LOT dostal zaledwie okolo 10%.W ramach przyjazni Polsko - Amerykanskiej. |
Widze ze jestes dobrze poinformowany zwlaszcza jesli chodzi o tajemnice finansowne gratuluje stanowiska pracy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ojcie_c
Dołączył: 10 Gru 2005
Posty: 187
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: KPHL/EPRZ
|
Wysłany: Czw 18:40, 26 Sty 2006 Temat postu: |
|
|
Gabec napisał: |
roznica - 17 cm, jest 6 foteli w rzedzie czyli srednio wypada 2.83 cm na fotel.
Jesli jestes w stanie zauwazyc roznice w szerokosci tych 2 samolotow to powiem Ci ze jestes baaaaardzo wrazliwa osoba. I jescze jedna sprawa. Czy przypadkiem B737 nie jest szerszy na wysokosci ludzkich ramion tzn czy przypadkiem w airbusie wiecej miejsca nie maja Twoje nogi?
Chcac porownac komfort w tych 2 samolotach musialbys leciec nieswiadomy ktora maszyna leciec i co rownie wazne kazdy z samolotow musialby miec identyczne fotele itp.
|
Owszem, jestem w stanie zauwazyc zarowno 2.83 cm roznicy w szerokosci, jak i 2.83 w odstepie od siedzen. Jesli chodzi o wspomniana szerokosc w ramionach - no coz, jakos mnie to nie dziwi, ze uzywasz standardowego chwytu reklamowego Boeinga, bo akurat kabina 737 wcale nie jest szersza od A320, w ktorymklowiek jej miejscu. Zreszta ani razu w 737 nie czulem sie komfortowo, niezaleznie od linii (a lecialem kilkoma) i z naprawde wielkim niecierpliwieniem czekam na Yellowstone-1, ktory ma byc szerszy od A320. Zawsze bardziej komfortowo czuje sie w samolocie o szerszym siedzeniu i - jak sam twierdzisz - wiekszym miejscu na nogi. Dlatego wole 18 cali szerokosci siedzenia w A320 czy 777 od 17 cali w 737 czy A330/340 czy 767. Ze o 18.5 calach w ERJ-170 nie wspomne (tu po raz kolejny uklon w strone US Airways).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
t.wojtek
Dołączył: 24 Paź 2005
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Łódź
|
Wysłany: Pią 18:28, 27 Sty 2006 Temat postu: |
|
|
ojcie_c napisał: | A 1 cal = ponad 3 cm. A to juz raczej da sie zauwazyc. Sprawdzone empirycznie (US Airways 737 vs. US Airways A319). |
Jak już tak rozliczamy w milimetrach, to 1 cal = 2,54 cm
A co do odczuć - 3h w 737 bolało mnie znacznie mniej niż 7h (z tankowaniem) w A321.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|