 |
Forum lotnictwa To tu spotykają się pasjonaci lotnictwa by troszkę o nim podyskutować.
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Czterosilnik
Dołączył: 19 Paź 2005
Posty: 227
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: WAW
|
Wysłany: Czw 16:15, 27 Paź 2005 Temat postu: Co przed 787? |
|
|
Albo nieuwaznie czytalem, albo nie mowiono zbyt glosno, ale... Czy zanim LOT odbierze pierwsze Benki 787, bedzie jakos zastepowal obecne 767? Jakis czas temu chodzily sluchy o 767-400, a moze nawet 777. (Te ostatnie to chyba nie na zastepstwo, tylko na uzupelnienie floty, zreszta chyba takze po rozpoczeciu uzytkowania 787?)
PS. Swoją drogą, przykro sie czyta okreslenia "trupy" czy "rzęchy" w odniesieniu do LOT-owskich 767. Mlodsi nie mogą pamietac, ale starsi - czyzby zapomnieli tej wielkiej radosci, gdy przylecial pierwszy 767 z polską rejestracją, a bylo to w kwietniu 1989 r.? (Ten przelot nad plytą lotniska, tlumy na tarasie...) Oczywiscie, ze to dawno temu - ale te samoloty wykonują od tamtego czasu katorżniczą robote, wiec naprawde przykre sa zacytowane wyzej slowa...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
k_sko
Dołączył: 21 Wrz 2005
Posty: 520
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Czw 16:19, 27 Paź 2005 Temat postu: |
|
|
777? Eeeee tam. Pewnie będą jakieś młodsze 767-300/ER.
KS
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Estraven
Dołączył: 21 Wrz 2005
Posty: 589
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Poznań
|
Wysłany: Czw 16:38, 27 Paź 2005 Temat postu: Re: Co przed 787? |
|
|
Czterosilnik napisał: |
PS. Swoją drogą, przykro sie czyta okreslenia "trupy" czy "rzęchy" w odniesieniu do LOT-owskich 767 |
Ten wieczny pęd do nowości
Ale fakt - nie zasługują aż na takie epitety. Nie tylko dlatego, że "to tylko maszyny..."
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Witek Z
Moderator
Dołączył: 05 Paź 2005
Posty: 1095
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: WAW
|
Wysłany: Czw 16:39, 27 Paź 2005 Temat postu: |
|
|
Marcin
Zadałem to pytanie samemu kapitanowi M. w trakcie pikniku w Bielsku i on odpowiedziaą, iż LOT raczej nie planuje maszyn przejściowych, że wystarczą remonty istniejącego sprzętu. Nie wiem na ile piloci są "u źródła" ale pan kapitan wyglądał na przekonanego co do słuszności tez głoszonych. Nie pozostaje nic innego jak uwierzyć
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kalim
Dołączył: 09 Paź 2005
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Czw 16:41, 27 Paź 2005 Temat postu: |
|
|
a jaki jest prawdopodobny termin na 787?? 2010??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pawelbelzyce
Dołączył: 21 Wrz 2005
Posty: 893
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: UL980
|
Wysłany: Czw 16:45, 27 Paź 2005 Temat postu: Re: Co przed 787? |
|
|
Witam
Czterosilnik napisał: | PS. Swoją drogą, przykro sie czyta okreslenia "trupy" czy "rzęchy" w odniesieniu do LOT-owskich 767. Mlodsi nie mogą pamietac, ale starsi - czyzby zapomnieli tej wielkiej radosci, gdy przylecial pierwszy 767 z polską rejestracją, a bylo to w kwietniu 1989 r.? (Ten przelot nad plytą lotniska, tlumy na tarasie...) Oczywiscie, ze to dawno temu - ale te samoloty wykonują od tamtego czasu katorżniczą robote, wiec naprawde przykre sa zacytowane wyzej slowa... |
To samo bedzie z 787 ? Przy okazji zakupu tych maszyn ogromne wydarzenie nie tylko dla LOtu ale jak wiadome media naglosnią to, i cała Polska bedzie tym zyc a za kilka(nascie) lat bedzie od nowa narzekanie na komforty panujące w samolotach ? Chyba raczej nie bo nowe technologie zastosowane w 787 pozwola na to aby LO polatał na 787 ładnych paredziesiat lat I wtedy nie bedzie widac roznicy czy nowy czy stary
Pozdrawiam Paweł
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
styrian
Dołączył: 21 Wrz 2005
Posty: 87
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Stolyca
|
Wysłany: Czw 18:57, 27 Paź 2005 Temat postu: |
|
|
Pierwsze 3 z 7 787 dla LO przylecą w 2008. Do tego czasu LO będzie latać na 767, ale generalnie to twn kapitan jest dośćśrednio dobrze poinformowany.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
chavez
Dołączył: 21 Wrz 2005
Posty: 434
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Echo-Papa-Golf-Delta
|
Wysłany: Pią 2:38, 28 Paź 2005 Temat postu: |
|
|
Słyszałem, że zanim pojawią się nowe 787, to 767 ma być już 8, sztuk, więc w miarę przybywania dreamlinerów będą wycofywane najstarsze 767.
Pozdroofka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Czterosilnik
Dołączył: 19 Paź 2005
Posty: 227
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: WAW
|
Wysłany: Pią 9:21, 28 Paź 2005 Temat postu: Re: Co przed 787? |
|
|
Pawelbelzyce napisał: | a za kilka(nascie) lat bedzie od nowa narzekanie na komforty panujące w samolotach ? |
Heh, tak naprawde zalezy to od PT pasazerow, czyz nie?...
BTW, w nawiazaniu do dyskusji jeszcze na JumboPics: Czy wiadomo, jaka bedzie konfiguracja kabiny w LOT-owskich Dreamlinerach? Czy podobna do obecnej, tzn. minimalna liczba miejsc w klasie C (chociaz o wyzszym niz obecnie standardzie) a glownie klasa Y, czy tez bedzie wiecej klasy C? A moze beda dwie konfiguracje (i dwie podgrupy samolotow): ta pierwsza na rejsy "te co teraz", znaczy transatlantyckie, a ta druga na rejsy dalekowschodnie? (Gdyby tak jeszcze Australia...)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
golab5
Dołączył: 23 Wrz 2005
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: WAW
|
Wysłany: Pią 12:03, 28 Paź 2005 Temat postu: Re: Co przed 787? |
|
|
Czterosilnik napisał: |
BTW, w nawiazaniu do dyskusji jeszcze na JumboPics: Czy wiadomo, jaka bedzie konfiguracja kabiny w LOT-owskich Dreamlinerach? Czy podobna do obecnej, tzn. minimalna liczba miejsc w klasie C (chociaz o wyzszym niz obecnie standardzie) a glownie klasa Y, czy tez bedzie wiecej klasy C? A moze beda dwie konfiguracje (i dwie podgrupy samolotow): ta pierwsza na rejsy "te co teraz", znaczy transatlantyckie, a ta druga na rejsy dalekowschodnie? (Gdyby tak jeszcze Australia...) |
787 dla LO będą miły konfigurację 2 klasową, 787-8 będzie mógł zabrać na pokład 278 pasażerów ( w tym 24 w klasie C ). Jeżeli zrealizowania zostanie opcja na 787-9 to będą one mogły zabrać na pokład 317 osób ( w ty7m 30 w klasie C ).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
FiliP
Dołączył: 26 Paź 2005
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: POZ/EPPO
|
Wysłany: Pią 14:09, 28 Paź 2005 Temat postu: |
|
|
Dlaczego tak mało miejsc przewidziano na C class? Naprawde aż tak nikłe zainteresowanie? A moze warto by wprowadizć nowy produkt,cos typu "Economy Plus"?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Danny
Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 1208
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: EIDW
|
Wysłany: Pią 14:58, 28 Paź 2005 Temat postu: |
|
|
Economy Plus robi dobra kariere w innych liniach. Z jednej strony pozwala wyciagnac nieco wiecej za bilet od jednych, z drugiej strony moze byc rewelacyjnym uaktrakcyjnieniem FF jak np w United gdzie od statusu Premier wzwyz Economy Plus jest za free (czyli w cenie najtanszego economy).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|