|
Forum lotnictwa To tu spotykają się pasjonaci lotnictwa by troszkę o nim podyskutować.
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gabec
Moderator
Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 1866
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: KRK
|
Wysłany: Śro 13:52, 30 Sie 2006 Temat postu: Cztery A380 w powietrzu |
|
|
Po wczorajszych problemach z podwoziem dzis Airbus nadal kontynuuje testy najwiekszego odrzutowca pasazerskiego A380. W pewnym momencie mozna bylo zaobserwowac 4 maszyny lecace w szyku.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Drzemi
Moderator
Dołączył: 22 Wrz 2005
Posty: 276
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: EPMM
|
Wysłany: Śro 14:15, 30 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
Może jakiś nowy zespół akrobacyjny Airbusa powstanie w celu promowania A-380?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
stenus
Dołączył: 13 Gru 2005
Posty: 323
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Warszawa/Bruksela
|
Wysłany: Śro 14:20, 30 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
Mile stadko, choc do zobaczenia tylko w takich sytuacjach. W przyszlosci latac beda raczej pojedynczo.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Danny
Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 1208
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: EIDW
|
Wysłany: Śro 14:29, 30 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
Ciekawe jaka turbulencje wywolywala ta formacja I ciekawe tez czy ten srodkowy lecial na tej samej wysokosci co leader (czyli w jego turbulencji).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lotnik777
Dołączył: 06 Sty 2006
Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Łódź
|
Wysłany: Śro 14:51, 30 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
Dla mnie A380 jest zbyt wielki....Mysle, ze w dzisiejszych czasach potrzeba takich samolotow jak 787 a nie budowania takich kolosow. Nie wiem czy A380 jest w stanie odniesc taki sukces jak 747 kiedy wszedl do ekploatacji...Poza tym przy takiej liczbie pasazerow gdyby cos nawalilo to bylaby wielka tragedia...a przeciez samoloty nie sa w koncu takie bezawaryjne. Moze dosc pesymistycznie podchodze do tego, ale staram sie rozwazyc rozne przypadki.
heh, ale poleciec nim bardzo bym chcial
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gabec
Moderator
Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 1866
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: KRK
|
Wysłany: Śro 15:09, 30 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
krecik01
Dołączył: 30 Paź 2005
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Nowy Sącz/Krk
|
Wysłany: Śro 15:10, 30 Sie 2006 Temat postu: Re: Cztery A380 w powietrzu |
|
|
Gabec napisał: | Po wczorajszych problemach z podwoziem dzis Airbus nadal kontynuuje testy najwiekszego odrzutowca pasazerskiego A380 |
Mógłbyś coś więcej napisać w tym temacie, bo nic nie słyszałem na ten temat, a na forum też się nie spotkałem z żadną informacją ...
Ten A380 sam robi wrażenie ... nie mówiąc już o 4 ...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Danny
Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 1208
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: EIDW
|
Wysłany: Śro 15:49, 30 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
"MSN004 turned back from a positioning flight to Tozeur, Tunisia yesterday due to a sensor mismatch in the landing gear bay, which would have prevented the undercarriage from being extended. "
Banalna usterka ale Gabec juz uogolnil ja do rangi "problemow z podwoziem".
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gabec
Moderator
Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 1866
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: KRK
|
Wysłany: Śro 15:54, 30 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
Danny napisał: | "MSN004 turned back from a positioning flight to Tozeur, Tunisia yesterday due to a sensor mismatch in the landing gear bay, which would have prevented the undercarriage from being extended. "
Banalna usterka ale Gabec juz uogolnil ja do rangi "problemow z podwoziem". |
Wybacz Danny,ale nie jestem inzynierem lotniczym stad uogólniam. Ciesze sie ze jestes z nami, licze ze bedziesz nam zawsze sluzyl fachowa/profesjonalna pomoca.
Cytat: | Ciekawe jaka turbulencje wywolywala ta formacja Wink I ciekawe tez czy ten srodkowy lecial na tej samej wysokosci co leader (czyli w jego turbulencji). |
z tego co mi wiadomo w "czystym" locie akurat zjawisko turbulencji jest bardzo male, co innego gdy samolot ma wypuszczone flapy oraz leci z niska predkoscia. tu taki maly przyklad tych slawnych zawirowan
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Krzysiek
Dołączył: 22 Sty 2006
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Śro 20:44, 30 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
Fajnie wyglądają - takie stadko grubasków
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Atco
Dołączył: 06 Paź 2005
Posty: 1284
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Śro 21:08, 30 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
Gabec napisał: | [
z tego co mi wiadomo w "czystym" locie akurat zjawisko turbulencji jest bardzo male, co innego gdy samolot ma wypuszczone flapy oraz leci z niska predkoscia. |
To nie do końca tak, że są małe na trasie. Przypominam, że wstępnie ICAO zaleca separację 10NM za A380 w każdych okolicznościach i 2000ft pionowej. Gdyby tak zostalo, to będzie to najbardziej spektakularny niewypał w historii lotnictwa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
slepowron
Dołączył: 15 Paź 2005
Posty: 1520
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: KOAK
|
Wysłany: Śro 21:44, 30 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
Atco napisał: | Przypominam, że wstępnie ICAO zaleca separację 10NM za A380 w każdych okolicznościach i 2000ft pionowej. Gdyby tak zostalo, to będzie to najbardziej spektakularny niewypał w historii lotnictwa |
Zwlaszcza jesli chodzi o te 2000 ft. To strasznie skomplikuje obecne flight levels ktore sa co 1000 ft.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Danny
Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 1208
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: EIDW
|
Wysłany: Śro 21:51, 30 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
Co prawda ICAO przyznaje ze 10 jest bez sensu ale nie moga dojsc do porozumienia czy starczy 6 czy potrzeba 8 wiec nie moga przeglosowac nowej wersji.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Atco
Dołączył: 06 Paź 2005
Posty: 1284
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Śro 21:59, 30 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
Jak nie będzie RVSM certified to będzie dopiero śmiesznie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
slepowron
Dołączył: 15 Paź 2005
Posty: 1520
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: KOAK
|
Wysłany: Śro 22:09, 30 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
Atco napisał: | Jak nie będzie RVSM certified to będzie dopiero śmiesznie |
dlatego bardzo watpie aby to 2000 ft przetrwalo.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|