 |
Forum lotnictwa To tu spotykają się pasjonaci lotnictwa by troszkę o nim podyskutować.
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pb299
Dołączył: 09 Paź 2005
Posty: 207
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: z lasu
|
Wysłany: Czw 16:59, 23 Mar 2006 Temat postu: |
|
|
slepowron napisał: | Calkowicie kompozytowy Beechcraft Starship juz lata od ilu .. 20 lat ? |
Akurat to jest zły przykład, bo większość Starshipów została odkupiona niedawno przez wytwórnię - nie opłacało się utrzymywać produkcji części zamiennych i serwisu dla kilkudziesięciu wyprodukowanych samolotów.
/p.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
slepowron
Dołączył: 15 Paź 2005
Posty: 1520
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: KOAK
|
Wysłany: Czw 18:18, 23 Mar 2006 Temat postu: |
|
|
pb299 napisał: | Akurat to jest zły przykład, bo większość Starshipów została odkupiona niedawno przez wytwórnię - nie opłacało się utrzymywać produkcji części zamiennych i serwisu dla kilkudziesięciu wyprodukowanych samolotów.
|
Akurat to bardzo dobry przyklad bo samolot nigdy nie mial problemow wynikajacych ze swojej konstrukcji kompozytowej. To ze sie nie oplacalo utrzymywania tych samolotow ze wzgledu na ich malo ilosc to nic nie ma do ich kompozytowej konstrukcji.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
slepowron
Dołączył: 15 Paź 2005
Posty: 1520
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: KOAK
|
Wysłany: Czw 18:21, 23 Mar 2006 Temat postu: |
|
|
ojcie_c napisał: | Prawda jest taka, ze walenie mlotkiem w kawalek kompozytu o wymiarach 1x1 mozna porownac np. do intensywnego opadu gradu |
dla inzynierow ANA te i inne testy byly wystarczajace, dla ciebie pewnie nie, trzeba pomedrkowac, Polak zawsze najmadrzjeszy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ojcie_c
Dołączył: 10 Gru 2005
Posty: 187
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: KPHL/EPRZ
|
Wysłany: Czw 18:33, 23 Mar 2006 Temat postu: |
|
|
slepowron napisał: |
dla inzynierow ANA te i inne testy byly wystarczajace, dla ciebie pewnie nie, trzeba pomedrkowac, Polak zawsze najmadrzjeszy. |
Jest takie jedno amerykanskie powiedzenie - "never listen to the salesman". Sprawdza sie zaskakujaco czesto... Poza tym wole byc madrym Polakiem niz glupim Amerykaninem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gabec
Moderator
Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 1866
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: KRK
|
Wysłany: Czw 18:34, 23 Mar 2006 Temat postu: |
|
|
slepowron napisał: | ojcie_c napisał: | Prawda jest taka, ze walenie mlotkiem w kawalek kompozytu o wymiarach 1x1 mozna porownac np. do intensywnego opadu gradu |
dla inzynierow ANA te i inne testy byly wystarczajace, dla ciebie pewnie nie, trzeba pomedrkowac, Polak zawsze najmadrzjeszy. |
Zdaje sie ze Qantas przeprowadzal testy na wplyw promieniowania czy jakos cos w tym stylu i jak widac wszystko wypadlo ok skoro zamowili "pare" sztuk b787.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
slepowron
Dołączył: 15 Paź 2005
Posty: 1520
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: KOAK
|
Wysłany: Czw 19:05, 23 Mar 2006 Temat postu: |
|
|
[quote="ojcie_c"] slepowron napisał: |
Jest takie jedno amerykanskie powiedzenie - "never listen to the salesman". Sprawdza sie zaskakujaco czesto... Poza tym wole byc madrym Polakiem niz glupim Amerykaninem. |
Strasznie masz widze wysokie o sobie mniemanie i niskie o innych. Kupuja sprzet ze miliard lub dwa i beda "listen to salesman". Wszyscy sie dali zahipnotyzowac przez glupich salesmanow tylko jeden pan ojciec sie uchowal. Ale to moczopedne.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Danny
Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 1208
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: EIDW
|
Wysłany: Wto 16:30, 11 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
"The Jetstar fleet will transition to the 311-seat Boeing 787 Dreamliner aircraft - part of Qantas' $20 billion fleet reinvestment program - from August 2008."
Mam nadizeje, ze LOT nie zaoferuje takiej luksusowej 311 miejscowej konfiguracji 787 bedzie mial nowa ksywke - The Crampliner.
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gabec
Moderator
Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 1866
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: KRK
|
Wysłany: Wto 16:41, 11 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
Danny napisał: | "The Jetstar fleet will transition to the 311-seat Boeing 787 Dreamliner aircraft - part of Qantas' $20 billion fleet reinvestment program - from August 2008."
Mam nadizeje, ze LOT nie zaoferuje takiej luksusowej 311 miejscowej konfiguracji 787 bedzie mial nowa ksywke - The Crampliner.
[link widoczny dla zalogowanych] | \
Czy Jetstar nie bedzie latal 787-9 ? LO ma miec chyba 278 foteli w B788(24+254) albo 317 (30+287) w 789
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marcinj
Moderator
Dołączył: 29 Wrz 2005
Posty: 1499
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Wto 17:05, 11 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
slepowron napisał: |
Akurat to bardzo dobry przyklad bo samolot nigdy nie mial problemow wynikajacych ze swojej konstrukcji kompozytowej. To ze sie nie oplacalo utrzymywania tych samolotow ze wzgledu na ich malo ilosc to nic nie ma do ich kompozytowej konstrukcji. |
ale to że to zupełnie inna skala wielkości już ma. a jest kompletnie inna.
co nie oznacza, że mam jakieś wątpliwości, co do tego że Boeing dobrze wszystko przetestował.
ps. a Twoje wprowadzanie kontekstu narodowego w tą dyskusje jest kompletnie nonsensowne.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Danny
Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 1208
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: EIDW
|
Wysłany: Wto 17:23, 11 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
W komunikacie Qantas mowa jest o 787-800 z 311 miejscami. 9 w rzedzie - to beda najwezsze miejca z wszystkich samolotow.
W takiej konfiguracji bedzie mozna wpakowac 400 do 787-10. 777 beda niepotrzebne.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KubaN
Dołączył: 30 Wrz 2005
Posty: 798
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Gdańsk EPGD
|
Wysłany: Wto 20:34, 11 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
Oby były potrzebne
OT End
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
slepowron
Dołączył: 15 Paź 2005
Posty: 1520
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: KOAK
|
Wysłany: Wto 20:41, 11 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
marcinj napisał: |
ps. a Twoje wprowadzanie kontekstu narodowego w tą dyskusje jest kompletnie nonsensowne. |
Raczej sensowne zwlaszcz w kontekscie jak ktos pisze o "madrych" Polakach i "glupich" Amerykanach. Ja kontekstu narodowego tu pierwszy nie wprowadzilem. Polacy maja zwyczaj grac ekspertow od wszystkiego. O ile wiem to kiedys Pilsudski powiedzial ze kazdemu Polakowi wydaje sie ze jest ministrem bez teki - cos w tym jest.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez slepowron dnia Wto 21:04, 11 Kwi 2006, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gabec
Moderator
Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 1866
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: KRK
|
Wysłany: Wto 22:28, 11 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
Danny napisał: | W komunikacie Qantas mowa jest o 787-800 z 311 miejscami. 9 w rzedzie - to beda najwezsze miejca z wszystkich samolotow.
W takiej konfiguracji bedzie mozna wpakowac 400 do 787-10. 777 beda niepotrzebne.  |
hmm, jakos nie widze zeby bylo gdzies napisane ze to -8. Z tego co pamietam to Qantas zamowil -8 oraz -9 ale nie pamietam co gdzie ma pojsc. Mniejsza z tym, w takim razie az przyjemnie bedize latac LO który do swoich Dremlinerow zabierze tylko 278
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Danny
Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 1208
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: EIDW
|
Wysłany: Śro 10:10, 12 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
Tylko? To tez oznacza 9 w rzedzie w economy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gabec
Moderator
Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 1866
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: KRK
|
Wysłany: Śro 10:35, 12 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
Danny napisał: | Tylko? To tez oznacza 9 w rzedzie w economy. |
9 rzedow w Dremlinerze zapewni tyle samo miejsca co 7 w B767, wiec chyba nie ma co tragizowac. Ja tam licze (choc szansa sa male) ze bedzie cos jak ECONOMY PLUS czy jakos tak. Wtedy moglbys smialo latac LO bez narzekania ze masz malo miejsca.
A tak swoja droga to chyba zdecydowana wiekszosc bedzie miala 9 foteli w rzedzie, zwlaszcza przy obecnych cenach paliwa.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|