|
Forum lotnictwa To tu spotykają się pasjonaci lotnictwa by troszkę o nim podyskutować.
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
slepowron
Dołączył: 15 Paź 2005
Posty: 1520
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: KOAK
|
Wysłany: Pią 23:05, 14 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
Gabec,
Nie, nie wiem kto zamowil 787 z 8 miejscami w rzedzie ale wiem ze jest to mniejszosc linii.
Tutaj masz obszerna dyskusje (z punktu widzenia Boeinga) na temat ilosci miejsc w rzedzie. Ciekawe czytanie z rysunkami.
[link widoczny dla zalogowanych]
Wesolego Alleluja dla wszystkich bez wyjatku.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Danny
Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 1208
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: EIDW
|
Wysłany: Sob 7:13, 15 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
Oczywiscie rysunki sa zupelnie bezsensowne po porownuje sie do 9 miejsc w A350 ktory bedzie mial 8 miejsc w rzedzie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
slepowron
Dołączył: 15 Paź 2005
Posty: 1520
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: KOAK
|
Wysłany: Sob 8:42, 15 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
dla kogos kto nie umie (lub nie rozumie) czytac tekstu rysunki rzeczywiscie sa bezsensowne.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
chavez
Dołączył: 21 Wrz 2005
Posty: 434
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Echo-Papa-Golf-Delta
|
Wysłany: Sob 10:32, 15 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
slepowron napisał: | Ciekawe czytanie z rysunkami.
[link widoczny dla zalogowanych]
|
Doczytałem do połowy, dalej już mi się nie chciało tych bzdur czytać.
Jak można udowadniać swoją wyższość na przykładzie maszyny konkurenta, który w ogóle nie planował wstawiania 9 foteli tylko 8.
Pretensja do garbatego że ma proste dzieci.
To tak jakby Przedstawiciel Mercedesa powiedział:
Gdyby w Porshe chciały usiąść obok siebie trzy osoby to miałyby bardzo niewygodnie. Idiotyzm dla naiwniaków, rzeczywiście ciekawe czytanie
Pozdroofka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gabec
Moderator
Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 1866
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: KRK
|
Wysłany: Sob 10:46, 15 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
chavez napisał: | slepowron napisał: | Ciekawe czytanie z rysunkami.
[link widoczny dla zalogowanych]
|
Doczytałem do połowy, dalej już mi się nie chciało tych bzdur czytać.
Jak można udowadniać swoją wyższość na przykładzie maszyny konkurenta, który w ogóle nie planował wstawiania 9 foteli tylko 8.
Pretensja do garbatego że ma proste dzieci.
Pozdroofka |
Chavez, Danny - być moze moj angielski nie jest tak spiewajaco piekny jak wasz ale conieco rozumie:
(...)Now here's the issue. When it comes to comparing the 787 to the Airbus alternative, there's been some confusion. Should this be an 8-abreast to 8-abreast comparison? Or a 9-abreast to 9-abreast?
I'd say neither. (...)
(...)Clearly, if you're comparing these airplanes on per-seat efficiency measures, such as fuel consumption-per-seat, or cost-per-seat, then I think the appropriate comparison is the 9-abreast 787 vs. the 8-abreast A350. (...)
Mam wrażenie ze to Wy ciągle usiłujecie porównać samochód w którym może podróżowac 4 osoby do takiego który jest certyfikowany na 5 osób. Oczywiście, w tym wiekszym bedzie moglo jechac 4 osoby,ale będzie to marnowanie miejsca, gdybyś chciał wziąc 20 osob do większego to możesz to zrobic na 2 sposoby,albo jechac 4x z 5 osobami, albo 5 razy z 4, tylko po co robić jeden kurs więcej ? NO chyba ze masz na tyle kasy , ale zapewne kazdy z was wolałby niższe aniżeli wyższe ceny biletów... oprócz takiego jednego któremu ostatnia obniżka na trasach krajowych sie nie podoba
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marcinj
Moderator
Dołączył: 29 Wrz 2005
Posty: 1499
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Sob 10:58, 15 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
"Clearly, if you're comparing these airplanes on per-seat efficiency measures, such as fuel consumption-per-seat, or cost-per-seat, then I think the appropriate comparison is the 9-abreast 787 vs. the 8-abreast A350."
rozumiem, że jeżeli porównujemy koszty, trzeba porównywać 9 do 8, a jeśli wygodę 9 do 9 sprytne
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gabec
Moderator
Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 1866
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: KRK
|
Wysłany: Sob 11:08, 15 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
marcinj napisał: |
rozumiem, że jeżeli porównujemy koszty, trzeba porównywać 9 do 8, a jeśli wygodę 9 do 9 sprytne |
(...)Now here's the issue. When it comes to comparing the 787 to the Airbus alternative, there's been some confusion. Should this be an 8-abreast to 8-abreast comparison? Or a 9-abreast to 9-abreast?
I'd say neither. (...)
Odnosnie komfortu, czy jestes w stanie dostrzec rożnice .63 cm na każdym fotelu na korzyść airbusa?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marcinj
Moderator
Dołączył: 29 Wrz 2005
Posty: 1499
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Sob 11:21, 15 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
ja w ogole nie jestem w stanie nic dostrzec tylko zastanawia mnie, dlaczego facet nie napisał, że trzeba porównywać po prostu 9 do 8, tylko wyliczył konkretnie, przy jakich wskaźnikach trzeba brać 9 tu, a 8 tam (przy tych -- tak się przypadkowo składa -- przy których "większe upakowanie" daje lepszy rezultat dla B).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Danny
Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 1208
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: EIDW
|
Wysłany: Sob 11:54, 15 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
Nie ma zadnej confusion bez wzgledu na to co gebelsy Boeinga pisza. A350 bedzie mial 8 miejsc w rzedzie, a 787 w wiekszosci linii 9 a w nielicznych 8.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gabec
Moderator
Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 1866
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: KRK
|
Wysłany: Sob 12:52, 15 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
Danny napisał: | Nie ma zadnej confusion bez wzgledu na to co gebelsy Boeinga pisza. A350 bedzie mial 8 miejsc w rzedzie, a 787 w wiekszosci linii 9 a w nielicznych 8. |
No a bierze sie to stad ze A350 to modyfikacja A330 a B787 to zupelnie nowy projekt,stad Boeing mial wieksze mozliwosci jesli chodzi o spelnienie wymagan linii lotniczych
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Danny
Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 1208
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: EIDW
|
Wysłany: Sob 13:55, 15 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
Widac brak Ci minimalnej wiedzy o A350.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gabec
Moderator
Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 1866
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: KRK
|
Wysłany: Sob 13:57, 15 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
Danny napisał: | Widac brak Ci minimalnej wiedzy o A350. |
uświadom mnie prosze a przy okazji napisz do szefa np Singapure albo ILFC i wielu innych, bo zdaje sie ze oni takze nie posiadaja MINIMALNEJ wiedzy o A350
``Having gone to the trouble of designing a new tail, and introducing a lot of new composites, and everything else, they might as well go the whole way and design a whole new fuselage as well instead of using something old,'' Singapore Airlines CEO Chew Choon Seng said in an interview today in Zurich, where he was attending a Star Alliance event. ```It would make it more directly competitive with the 787.''
``We still have an open mind,'' Chew said today. ``It's not so much price, but it's a question of the economics, and what each manufacturer would stand by and guarantee in terms of delivery.'' If Airbus does redesign the A350, he said, that might put the aircraft price ``in a whole new ballpark, so it's a bit sticky.''
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Danny
Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 1208
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: EIDW
|
Wysłany: Sob 14:51, 15 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
Skoro jest to tak oczywiste to czemu SIA jeszcze nie kupilo 787? Tylko kolejny raz odlozylo decyzje. I to pomimo tego, ze A350 jest o 20 mln drozszy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gabec
Moderator
Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 1866
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: KRK
|
Wysłany: Sob 15:42, 15 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
Danny napisał: | Widac brak Ci minimalnej wiedzy o A350. |
Nadal czekam abyś mnie oświecił ! Pochwal sie swoja wiedza na temat A350 - powiedz wszystkim coś czego nie wiem a co sprawi ze bedziemy uważali A350 za całkowicie NOWY model a nie tylko klon A300
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marcinj
Moderator
Dołączył: 29 Wrz 2005
Posty: 1499
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Sob 15:57, 15 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
naprawdę rozbawiacie mnie tą dyskusją. a już te kwestie, czy coś jest klonem, czy nie jest klonem. jakby to miało JAKIEKOLWIEK znaczenie. znaczenie ma, czy wynikają z tego a) zasadnicze ograniczenia; b) zasadnicze oszczędności. i tyle. nikomu nie imponuje, że kupuje całkiem nową konstrukcję, tak samo jak nikomu nie przeszkadza, że kupując B737-800 dostaje elementy zaprojektowane dla B707.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|