Forum Forum lotnictwa Strona Główna Forum lotnictwa
To tu spotykają się pasjonaci lotnictwa by troszkę o nim podyskutować.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

DIRECT FLY
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, ... 10, 11, 12  Następny
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Lotnictwo cywilne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
emelyn




Dołączył: 03 Lis 2005
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Sob 18:36, 11 Mar 2006    Temat postu:



Direct Fly - bo tak nazywa się nowa marka, pod która przewozy pasażerskie świadczyć będzie spółka Sky Express, obsługująca do tej pory przewozy cargo - jako pierwszy przewoźnik w Polsce będzie latał bezpośrednio na krajowych trasach takich jak Gdańsk – Kraków, z pominięciem Warszawy, oraz będzie jedynym jak do tej pory konkurentem euroLOTu w obsłudze połączeń krajowych. Pierwszy samolot nowego przewoźnika pojawi się na polskim niebie w połowie kwietnia, a już 14 marca rozpocznie sprzedaż biletów. Direct Fly korzystać będzie ze szwedzkich samolotów marki Saab 340. Są to 34-miejscowe maszyny, wyposażone w komfortowe skórzane fotele. W trakcie lotu przewidziany jest darmowy catering.

Nowe linie lotnicze będą obsługiwać następujące połączenia:

Bydgoszcz - Berlin 16:10 (-2-4-6-) od 296 zł
Bydgoszcz - Kopenhaga 10:20 (-2-4-6-) od 349 zł

Gdańsk - Wrocław 17:40 (12345--) od 199 zł
Gdańsk - Warszawa 19:55 (1234567) od 149 zł
Gdańsk- Berlin 6:35 (1234567) od 199 zł
Gdańsk - Kraków 12:50 (12345--) od 199 zł

Kraków - Gdańsk 14:55 (12345--) od 199 zł

Łódź – Berlin 16:00 (1-3-5-7) od 149 zł

Wrocław - Gdańsk 10:30 (12345--) od 199 zł
Wrocław - Warszawa 7:00 (123456-) i 19:45 (12345--) od 119 zł

Warszawa - Gdańsk 21:30 (1234567) od 149 zł
Warszawa - Wrocław 8:40 (12345--) i 21:45 (12345-7) od 119 zł

Berlin - Łódź 8:35 (1-3-5-7) od 149 zł
Berlin - Bydgoszcz 8:35 (-2-4-6-) od 296 zł
Berlin - Gdańsk 18:00 (1234567) od 199 zł

Kopenhaga - Bydgoszcz 12:40 (-2-4-6-) od 349 zł

Direct Fly rozpocznie także cykliczne loty czarterowe na trasach z Łodzi do Kijowa i Lwowa oraz z Rzeszowa do Lwowa. Już teraz wiadomo, iż zainteresowanie jest tak duże, że loty będą odbywały się co najmniej dwa razy w tygodniu. Miejsca na loty czarterowe będzie można rezerwować w łódzkim biurze podróży Wilejka.

- Nasza oferta jest skierowana do klientów, którzy nie lubią przepłacać, a brak komfortu, jaki oferują tanie linie lotnicze jest dla nich ostatecznością. Średnia cena biletu na trasie Kraków – Gdańsk, to 396 PLN. Oznacza to, że będzie mieścić się w przedziale od 199 PLN do 549 PLN. Podane ceny nie zawierają opłat lotniskowych – mówi Wiceprezes Sławomir Decewicz.

Direct Fly przygotowało także specjalną ofertę dla firm. Air-karnet na 20, lub 40 rejsów będzie pozwalał na latanie w ustalonym kierunku za stałą cenę nawet, kiedy bilety będą rezerwowane w ostatniej chwili. W przypadku połączenia Kraków-Gdańsk i Air-karnetu na 20 przelotów, cena za jeden lot to 399 PLN. Przy karnecie na 40 przelotów, cena za jeden lot spada do 359 PLN.

14 marca o godzinie 8.00 rano ruszy portal [link widoczny dla zalogowanych] który będzie głównym kanałem sprzedaży biletów. Oprócz tego można będzie kupić je poprzez call center. Na dwa tygodnie przed startem pierwszych samolotów bilety dostępne będą na lotniskach.

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
BLIX




Dołączył: 20 Sty 2006
Posty: 281
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Warszawa

PostWysłany: Sob 19:33, 11 Mar 2006    Temat postu:

Po co kopiowac cala strone? Nie lepiej zamiescic link do niej? Nie ze sie czepiam ale taka informacja juz sie tu pojawila.
Pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
WZZ




Dołączył: 14 Lis 2005
Posty: 212
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPKT

PostWysłany: Sob 20:32, 11 Mar 2006    Temat postu:

To jeszcze nie koniec Exclamation

Kolejne trasy DirectFly zostaną ogłoszone zapewne jutro

Cytat:
Już w połowie kwietnia firma Sky Express uruchomi zupełnie nową markę, pod którą rozpocznie loty pasażerskie.
Samoloty nowych, regionalnych linii lotniczych będą latać na trasach krajowych i do najbliższych sąsiadów Polski. Wszelkie informacje na temat nowej marki, planowanych połączeń i cen biletów zostaną przedstawione podczas konferencji prasowych w sobotę i niedzielę 11 i 12 marca 2006 roku.

13 marca będą mogli Państwo odnaleźć tutaj informację na temat nazwy nowych linii pasażerskich i adres strony www, gdzie będzie można dokonywać rezerwacji biletów.


źródło: [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marcinj
Moderator



Dołączył: 29 Wrz 2005
Posty: 1499
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Sob 22:38, 11 Mar 2006    Temat postu:

jakoś mi się nie wydaje, żeby takie połączenia jak Berlin - Bydgoszcz się utrzymały.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
eu01




Dołączył: 18 Lis 2005
Posty: 625
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Sob 22:43, 11 Mar 2006    Temat postu:

Swoją drogą świetny test na zasobność portfela potencjalnych polskich podróżników. Może nas "low-costy" trochę rozpuściły, ale tak sobie przeliczając w tę i z powrotem ceny z/do (uprę się, tylko bez obrazy proszę) takiej na przykład Bydgoszczy...
No, pożyjemy... (to się dowiemy).


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
IgnacyHannak




Dołączył: 11 Sty 2006
Posty: 134
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Katowice/Duesseldorf

PostWysłany: Nie 1:15, 12 Mar 2006    Temat postu:

nie apominajmy ze ta linia celuje w troche inna klientele niz low costy, no i pozatem ma troche inne mozliwosci.......nie mozna saabem latac za darmo tak jak mozna a320...

szczerze mowiac jakos nie mam do tej lini zaufania, oczywiscie zycze im jak najlepiej i mam nadzieje ze im te projekt wyjdzie (potrzeba nam kolejnej lini na rynku), ale nie wrozy sie to dobrze, jak linia chce trzema samolotami obslugiwac kilkanascie tras....kazda po 2/3 razy w tygodniu....


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marcinj
Moderator



Dołączył: 29 Wrz 2005
Posty: 1499
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Nie 10:31, 12 Mar 2006    Temat postu:

dauair też celował i to w warszawie. ileś tam razy od bygdoszczy większej i zasobniejszej.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Antonio




Dołączył: 09 Paź 2005
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Łódź

PostWysłany: Nie 11:54, 12 Mar 2006    Temat postu:

EAE też w coś takiego celował i mu nie wyszło. Życzę DF jak najlepiej ale raczej marnie to widzę.

A.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Witek
Administrator



Dołączył: 21 Wrz 2005
Posty: 1333
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Skąd: Poznań

PostWysłany: Nie 14:23, 12 Mar 2006    Temat postu:

marcinj napisał:
dauair też celował i to w warszawie. ileś tam razy od bygdoszczy większej i zasobniejszej.


Antonio napisał:
EAE też w coś takiego celował i mu nie wyszło. Życzę DF jak najlepiej ale raczej marnie to widzę.



Tylko, że Dau nastawia sie na jakość a nie na ilość, ceny maja jak z kosmosu... EAE też nie miało ich za tanich, problem u nich wynikał z latania ATRem który był za duży, przy Saabie mieliby LF w okolicach 60%.

A jeszcze co ciekawe Dau na trasie POZ-DTM cały czas ma wzrost pasażerów i przy ich cenach to nieźle już zarabiają na tej trasie...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piekny




Dołączył: 18 Lis 2005
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Nie 14:30, 12 Mar 2006    Temat postu:

Witek napisał:
marcinj napisał:
dauair też celował i to w warszawie. ileś tam razy od bygdoszczy większej i zasobniejszej.


Antonio napisał:
EAE też w coś takiego celował i mu nie wyszło. Życzę DF jak najlepiej ale raczej marnie to widzę.



Tylko, że Dau nastawia sie na jakość a nie na ilość, ceny maja jak z kosmosu... EAE też nie miało ich za tanich, problem u nich wynikał z latania ATRem który był za duży, przy Saabie mieliby LF w okolicach 60%.

A jeszcze co ciekawe Dau na trasie POZ-DTM cały czas ma wzrost pasażerów i przy ich cenach to nieźle już zarabiają na tej trasie...
mam wrazenie, ze gdyby EZY wszedl na trase DTM-POZ to DAU nie mialby po co latac... Wizz moglby miec problem z zapelnieniem swoich A320 ale z A319 juz wydaje mi sie OK Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bronislaw




Dołączył: 14 Lut 2006
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: WAW

PostWysłany: Nie 14:37, 12 Mar 2006    Temat postu:

juz to widze, ze np.: bydgoszczanie i torunianie rzuca sie na wypady do Berlina i Kopenhagi.... nie sadze rowniez, ze jakis berlinczyk czy mieszkaniec kopenhagi mial odwage wsiasc na poklad nieznanej mu polskiej linii, ktora lata do nieznanych mu miast... wroze wiec szybka korekte rozkladu. gratulacja natomiast dla innych tras np. waw-wro i krk-gdn

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez bronislaw dnia Nie 18:20, 12 Mar 2006, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
BLIX




Dołączył: 20 Sty 2006
Posty: 281
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Warszawa

PostWysłany: Nie 15:44, 12 Mar 2006    Temat postu:

Poto chyba to jest by poznali. Co wolal bys zeby nic nie latalo za granice bo nikt nie zna polski i nikt tez nie wsiadzie do samolotu ktory leci w nieznane? Bez urazy ale nie lubie takiego myslenia.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bronislaw




Dołączył: 14 Lut 2006
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: WAW

PostWysłany: Nie 18:21, 12 Mar 2006    Temat postu:

prywatna linia lotnicza to jest biznes, a nie sluzba publiczna

BLIX napisał:
Poto chyba to jest by poznali. Co wolal bys zeby nic nie latalo za granice bo nikt nie zna polski i nikt tez nie wsiadzie do samolotu ktory leci w nieznane? Bez urazy ale nie lubie takiego myslenia.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Witek
Administrator



Dołączył: 21 Wrz 2005
Posty: 1333
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Skąd: Poznań

PostWysłany: Nie 19:41, 12 Mar 2006    Temat postu:

Foto relacja;

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
IgnacyHannak




Dołączył: 11 Sty 2006
Posty: 134
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Katowice/Duesseldorf

PostWysłany: Nie 20:41, 12 Mar 2006    Temat postu:

bronislaw napisał:
prywatna linia lotnicza to jest biznes, a nie sluzba publiczna

BLIX napisał:
Poto chyba to jest by poznali. Co wolal bys zeby nic nie latalo za granice bo nikt nie zna polski i nikt tez nie wsiadzie do samolotu ktory leci w nieznane? Bez urazy ale nie lubie takiego myslenia.


co prawda masz racje, ze jest to biznes i musi zarabiac!

ale z drugiej strony, linia lotnicza ma wielkie znaczenie na rozwoj gospodarki i promocji rejonu z ktorego operuje.
sek w tym, ze znalesc rownowage, z jednej strony wspierac rozwoj rejonu poprzez polaczenia, a z drugiej zarabiac pienieadze. i jedno i drugie musi dzialac zeby linia prosperowala!

pozatem nie zapominaj, im bardziej wypromujesz swoje porty docelowe, tym wiecej pasazerow bedzie chciala do nich latac:)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Lotnictwo cywilne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, ... 10, 11, 12  Następny
Strona 2 z 12

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin