|
Forum lotnictwa To tu spotykają się pasjonaci lotnictwa by troszkę o nim podyskutować.
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
emelyn
Dołączył: 03 Lis 2005
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Sob 18:36, 11 Mar 2006 Temat postu: |
|
|
Direct Fly - bo tak nazywa się nowa marka, pod która przewozy pasażerskie świadczyć będzie spółka Sky Express, obsługująca do tej pory przewozy cargo - jako pierwszy przewoźnik w Polsce będzie latał bezpośrednio na krajowych trasach takich jak Gdańsk – Kraków, z pominięciem Warszawy, oraz będzie jedynym jak do tej pory konkurentem euroLOTu w obsłudze połączeń krajowych. Pierwszy samolot nowego przewoźnika pojawi się na polskim niebie w połowie kwietnia, a już 14 marca rozpocznie sprzedaż biletów. Direct Fly korzystać będzie ze szwedzkich samolotów marki Saab 340. Są to 34-miejscowe maszyny, wyposażone w komfortowe skórzane fotele. W trakcie lotu przewidziany jest darmowy catering.
Nowe linie lotnicze będą obsługiwać następujące połączenia:
Bydgoszcz - Berlin 16:10 (-2-4-6-) od 296 zł
Bydgoszcz - Kopenhaga 10:20 (-2-4-6-) od 349 zł
Gdańsk - Wrocław 17:40 (12345--) od 199 zł
Gdańsk - Warszawa 19:55 (1234567) od 149 zł
Gdańsk- Berlin 6:35 (1234567) od 199 zł
Gdańsk - Kraków 12:50 (12345--) od 199 zł
Kraków - Gdańsk 14:55 (12345--) od 199 zł
Łódź – Berlin 16:00 (1-3-5-7) od 149 zł
Wrocław - Gdańsk 10:30 (12345--) od 199 zł
Wrocław - Warszawa 7:00 (123456-) i 19:45 (12345--) od 119 zł
Warszawa - Gdańsk 21:30 (1234567) od 149 zł
Warszawa - Wrocław 8:40 (12345--) i 21:45 (12345-7) od 119 zł
Berlin - Łódź 8:35 (1-3-5-7) od 149 zł
Berlin - Bydgoszcz 8:35 (-2-4-6-) od 296 zł
Berlin - Gdańsk 18:00 (1234567) od 199 zł
Kopenhaga - Bydgoszcz 12:40 (-2-4-6-) od 349 zł
Direct Fly rozpocznie także cykliczne loty czarterowe na trasach z Łodzi do Kijowa i Lwowa oraz z Rzeszowa do Lwowa. Już teraz wiadomo, iż zainteresowanie jest tak duże, że loty będą odbywały się co najmniej dwa razy w tygodniu. Miejsca na loty czarterowe będzie można rezerwować w łódzkim biurze podróży Wilejka.
- Nasza oferta jest skierowana do klientów, którzy nie lubią przepłacać, a brak komfortu, jaki oferują tanie linie lotnicze jest dla nich ostatecznością. Średnia cena biletu na trasie Kraków – Gdańsk, to 396 PLN. Oznacza to, że będzie mieścić się w przedziale od 199 PLN do 549 PLN. Podane ceny nie zawierają opłat lotniskowych – mówi Wiceprezes Sławomir Decewicz.
Direct Fly przygotowało także specjalną ofertę dla firm. Air-karnet na 20, lub 40 rejsów będzie pozwalał na latanie w ustalonym kierunku za stałą cenę nawet, kiedy bilety będą rezerwowane w ostatniej chwili. W przypadku połączenia Kraków-Gdańsk i Air-karnetu na 20 przelotów, cena za jeden lot to 399 PLN. Przy karnecie na 40 przelotów, cena za jeden lot spada do 359 PLN.
14 marca o godzinie 8.00 rano ruszy portal [link widoczny dla zalogowanych] który będzie głównym kanałem sprzedaży biletów. Oprócz tego można będzie kupić je poprzez call center. Na dwa tygodnie przed startem pierwszych samolotów bilety dostępne będą na lotniskach.
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
BLIX
Dołączył: 20 Sty 2006
Posty: 281
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Sob 19:33, 11 Mar 2006 Temat postu: |
|
|
Po co kopiowac cala strone? Nie lepiej zamiescic link do niej? Nie ze sie czepiam ale taka informacja juz sie tu pojawila.
Pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
WZZ
Dołączył: 14 Lis 2005
Posty: 212
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: EPKT
|
Wysłany: Sob 20:32, 11 Mar 2006 Temat postu: |
|
|
To jeszcze nie koniec
Kolejne trasy DirectFly zostaną ogłoszone zapewne jutro
Cytat: | Już w połowie kwietnia firma Sky Express uruchomi zupełnie nową markę, pod którą rozpocznie loty pasażerskie.
Samoloty nowych, regionalnych linii lotniczych będą latać na trasach krajowych i do najbliższych sąsiadów Polski. Wszelkie informacje na temat nowej marki, planowanych połączeń i cen biletów zostaną przedstawione podczas konferencji prasowych w sobotę i niedzielę 11 i 12 marca 2006 roku.
13 marca będą mogli Państwo odnaleźć tutaj informację na temat nazwy nowych linii pasażerskich i adres strony www, gdzie będzie można dokonywać rezerwacji biletów. |
źródło: [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marcinj
Moderator
Dołączył: 29 Wrz 2005
Posty: 1499
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Sob 22:38, 11 Mar 2006 Temat postu: |
|
|
jakoś mi się nie wydaje, żeby takie połączenia jak Berlin - Bydgoszcz się utrzymały.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
eu01
Dołączył: 18 Lis 2005
Posty: 625
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Sob 22:43, 11 Mar 2006 Temat postu: |
|
|
Swoją drogą świetny test na zasobność portfela potencjalnych polskich podróżników. Może nas "low-costy" trochę rozpuściły, ale tak sobie przeliczając w tę i z powrotem ceny z/do (uprę się, tylko bez obrazy proszę) takiej na przykład Bydgoszczy...
No, pożyjemy... (to się dowiemy).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
IgnacyHannak
Dołączył: 11 Sty 2006
Posty: 134
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Katowice/Duesseldorf
|
Wysłany: Nie 1:15, 12 Mar 2006 Temat postu: |
|
|
nie apominajmy ze ta linia celuje w troche inna klientele niz low costy, no i pozatem ma troche inne mozliwosci.......nie mozna saabem latac za darmo tak jak mozna a320...
szczerze mowiac jakos nie mam do tej lini zaufania, oczywiscie zycze im jak najlepiej i mam nadzieje ze im te projekt wyjdzie (potrzeba nam kolejnej lini na rynku), ale nie wrozy sie to dobrze, jak linia chce trzema samolotami obslugiwac kilkanascie tras....kazda po 2/3 razy w tygodniu....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marcinj
Moderator
Dołączył: 29 Wrz 2005
Posty: 1499
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Nie 10:31, 12 Mar 2006 Temat postu: |
|
|
dauair też celował i to w warszawie. ileś tam razy od bygdoszczy większej i zasobniejszej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Antonio
Dołączył: 09 Paź 2005
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Łódź
|
Wysłany: Nie 11:54, 12 Mar 2006 Temat postu: |
|
|
EAE też w coś takiego celował i mu nie wyszło. Życzę DF jak najlepiej ale raczej marnie to widzę.
A.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Witek
Administrator
Dołączył: 21 Wrz 2005
Posty: 1333
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Skąd: Poznań
|
Wysłany: Nie 14:23, 12 Mar 2006 Temat postu: |
|
|
marcinj napisał: | dauair też celował i to w warszawie. ileś tam razy od bygdoszczy większej i zasobniejszej. |
Antonio napisał: | EAE też w coś takiego celował i mu nie wyszło. Życzę DF jak najlepiej ale raczej marnie to widzę. |
Tylko, że Dau nastawia sie na jakość a nie na ilość, ceny maja jak z kosmosu... EAE też nie miało ich za tanich, problem u nich wynikał z latania ATRem który był za duży, przy Saabie mieliby LF w okolicach 60%.
A jeszcze co ciekawe Dau na trasie POZ-DTM cały czas ma wzrost pasażerów i przy ich cenach to nieźle już zarabiają na tej trasie...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piekny
Dołączył: 18 Lis 2005
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Nie 14:30, 12 Mar 2006 Temat postu: |
|
|
Witek napisał: | marcinj napisał: | dauair też celował i to w warszawie. ileś tam razy od bygdoszczy większej i zasobniejszej. |
Antonio napisał: | EAE też w coś takiego celował i mu nie wyszło. Życzę DF jak najlepiej ale raczej marnie to widzę. |
Tylko, że Dau nastawia sie na jakość a nie na ilość, ceny maja jak z kosmosu... EAE też nie miało ich za tanich, problem u nich wynikał z latania ATRem który był za duży, przy Saabie mieliby LF w okolicach 60%.
A jeszcze co ciekawe Dau na trasie POZ-DTM cały czas ma wzrost pasażerów i przy ich cenach to nieźle już zarabiają na tej trasie... | mam wrazenie, ze gdyby EZY wszedl na trase DTM-POZ to DAU nie mialby po co latac... Wizz moglby miec problem z zapelnieniem swoich A320 ale z A319 juz wydaje mi sie OK
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bronislaw
Dołączył: 14 Lut 2006
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: WAW
|
Wysłany: Nie 14:37, 12 Mar 2006 Temat postu: |
|
|
juz to widze, ze np.: bydgoszczanie i torunianie rzuca sie na wypady do Berlina i Kopenhagi.... nie sadze rowniez, ze jakis berlinczyk czy mieszkaniec kopenhagi mial odwage wsiasc na poklad nieznanej mu polskiej linii, ktora lata do nieznanych mu miast... wroze wiec szybka korekte rozkladu. gratulacja natomiast dla innych tras np. waw-wro i krk-gdn
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez bronislaw dnia Nie 18:20, 12 Mar 2006, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
BLIX
Dołączył: 20 Sty 2006
Posty: 281
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Nie 15:44, 12 Mar 2006 Temat postu: |
|
|
Poto chyba to jest by poznali. Co wolal bys zeby nic nie latalo za granice bo nikt nie zna polski i nikt tez nie wsiadzie do samolotu ktory leci w nieznane? Bez urazy ale nie lubie takiego myslenia.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bronislaw
Dołączył: 14 Lut 2006
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: WAW
|
Wysłany: Nie 18:21, 12 Mar 2006 Temat postu: |
|
|
prywatna linia lotnicza to jest biznes, a nie sluzba publiczna
BLIX napisał: | Poto chyba to jest by poznali. Co wolal bys zeby nic nie latalo za granice bo nikt nie zna polski i nikt tez nie wsiadzie do samolotu ktory leci w nieznane? Bez urazy ale nie lubie takiego myslenia. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Witek
Administrator
Dołączył: 21 Wrz 2005
Posty: 1333
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Skąd: Poznań
|
Wysłany: Nie 19:41, 12 Mar 2006 Temat postu: |
|
|
Foto relacja;
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
IgnacyHannak
Dołączył: 11 Sty 2006
Posty: 134
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Katowice/Duesseldorf
|
Wysłany: Nie 20:41, 12 Mar 2006 Temat postu: |
|
|
bronislaw napisał: | prywatna linia lotnicza to jest biznes, a nie sluzba publiczna
BLIX napisał: | Poto chyba to jest by poznali. Co wolal bys zeby nic nie latalo za granice bo nikt nie zna polski i nikt tez nie wsiadzie do samolotu ktory leci w nieznane? Bez urazy ale nie lubie takiego myslenia. |
|
co prawda masz racje, ze jest to biznes i musi zarabiac!
ale z drugiej strony, linia lotnicza ma wielkie znaczenie na rozwoj gospodarki i promocji rejonu z ktorego operuje.
sek w tym, ze znalesc rownowage, z jednej strony wspierac rozwoj rejonu poprzez polaczenia, a z drugiej zarabiac pienieadze. i jedno i drugie musi dzialac zeby linia prosperowala!
pozatem nie zapominaj, im bardziej wypromujesz swoje porty docelowe, tym wiecej pasazerow bedzie chciala do nich latac:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|