Forum Forum lotnictwa Strona Główna Forum lotnictwa
To tu spotykają się pasjonaci lotnictwa by troszkę o nim podyskutować.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

DL do Polski - WAW (za planes.cz)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Lotnictwo cywilne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Krzysiek




Dołączył: 22 Sty 2006
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pią 21:10, 06 Paź 2006    Temat postu:

Cani napisał:
Sam kiedyś leciałem (1998 r.) Delta na trasie WAW-JFK-WAW, ale niestety nie mam najlepszego zdania o Delcie, wierzę, że wiele się zmieniło.

Oo to Delta latała już z Polski do USA?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Vein




Dołączył: 09 Paź 2005
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pią 21:34, 06 Paź 2006    Temat postu:

Tu masz dowód:



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Airliner
Moderator



Dołączył: 30 Paź 2005
Posty: 1965
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPKK

PostWysłany: Pią 21:34, 06 Paź 2006    Temat postu:

Krzysiek napisał:
Cani napisał:
Sam kiedyś leciałem (1998 r.) Delta na trasie WAW-JFK-WAW, ale niestety nie mam najlepszego zdania o Delcie, wierzę, że wiele się zmieniło.

Oo to Delta latała już z Polski do USA?


Pozostalosc po PAN AM


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
RES




Dołączył: 16 Paź 2005
Posty: 749
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: RZE

PostWysłany: Sob 10:21, 07 Paź 2006    Temat postu:

no to teraz już rozumiem to nagłe zainteresowanie trasa RZE-NYC by LOT, widocznie faktycznie jest coś na rzeczy i LOT chce przynajmniej tą liczna grupę paxów z pd-wsch Polski zatrzymać dla siebie. Pożyjemy zobaczymy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Airliner
Moderator



Dołączył: 30 Paź 2005
Posty: 1965
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPKK

PostWysłany: Sob 10:32, 07 Paź 2006    Temat postu:

RES napisał:
no to teraz już rozumiem to nagłe zainteresowanie trasa RZE-NYC by LOT, widocznie faktycznie jest coś na rzeczy i LOT chce przynajmniej tą liczna grupę paxów z pd-wsch Polski zatrzymać dla siebie. Pożyjemy zobaczymy.


masz racje, LOT czuje pismo nosem ze bedzie coraz trudniej o pasazerow na trasach atlantyckich i nawet nowe fotele moga nie pomoc Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
RES




Dołączył: 16 Paź 2005
Posty: 749
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: RZE

PostWysłany: Sob 10:41, 07 Paź 2006    Temat postu:

no teraz mi sie to jakoś ułożyło w sensowną całość Smile haha

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
emelyn




Dołączył: 03 Lis 2005
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Sob 11:24, 07 Paź 2006    Temat postu:

Czy Delta przyleci do Warszawy?
2006-10-07 00:00/Marcin Jędrzejczak



Amerykańskie linie lotnicze Delta Air Lines otworzą latem 2007 roku połączenie z Nowego Jorku (lotnisko JFK) do Warszawy, dowiaduje się nieoficjalnie portal Pasazer.com. Spekuluje się, że już w przyszłym tygodniu przewoźnik ogłosi komunikat prasowy w tej sprawie, jednocześnie dodając kolejne połączenie do Warszawy, tym razem z Atlanty, swojego głównego hubu.

Temperaturę podgrzewa fakt, że w maju br. Delta Air Lines poszukiwały pracowników personelu pokładowego mówiącego po polsku, zatrudniając w końcu 20 osób.

Zagraniczne źródła informują, że Delta zamierza radykalnie poszerzyć swoją siatkę połączeń w ciągu najbliższych kilku miesięcy. Obok projektowanych rejsów do Warszawy, mają pojawić się także połączenia z Atlanty do Pragi, Wiednia, Dubaju i Seulu, a także z Nowego Jorku JFK do Bukaresztu.

Europejskie rejsy mają odbywać się na maszynach typu Boeing 767-300. Jak często? Dowiemy się tego zapewne już za tydzień, jeśli doniesienia okażą sie prawdziwe.

Jeśli przewoźnik rozpocznie operacje do Polski, będzie to drugie wejście Delty na polski rynek. W latach 90-tych linia oferowała rejsy do Warszawy, po ich przejęciu od innego amerykańskiego potentata PanAmerican World Airways (PanAm), który zbankrutował w 1991 roku pod wpływem zbyt dużych roszczeń krewnych ofiar katastrofy w szkockim Lockerbie.

Delta Air Lines założone zostały w 1929 roku w stanie Luizjana. Nazwa Delta pochodzi od ujścia rzeki Mississippi. Obecnie siedziba główna spółki znajduje się w Atlancie w stanie Georgia. Posiadając 894 samoloty (w tym 428 w ramach podległych przewoźników regionalnych), linie obsługują trasy ze Stanów Zjednoczonych do Europy, Azji, na Bliski Wschód, Ameryki Łacińskiej i Kanady ze swoich. Linia posiada również szeroką ofertę połączeń wewnętrznych w USA ze swoich hubów w Atlancie, Cincinnati, Nowym Jorku (JFK) i Salt Lake City. Łącznie oferuje 287 kierunków w 47 krajach. Należy do sojuszu lotniczego Sky Team.

Delta to jeden z największych przewoźników lotniczych na świecie (2. miejsce w liczbie przewożonych pasażerów). W 2003 roku linie z przychodem ze sprzedaży w wysokości 15 mld USD osiągnęły 3 mld USD straty netto, zaś od 2001 r. linia poniosła łączne straty wynosząca prawie 10 mld USD.

W 2004 roku przewoźnik ogłosił upadłość, jako główny powód podając rosnące ceny paliw i dużą konkurencję tanich linii lotniczych, uzyskał jednak sądową ochronę przed wierzycielami (tzw. Chapter 11) pod warunkiem przeprowadzenia restrukturyzacji.

Delta Air Lines zamierzają zatem zlikwidować do końca 2007 roku do 9 tys. miejsc pracy, tj. 13% załogi liczącej jeszcze w 2004 roku 68 tys. osób. Prezes linii ogłosił też inne posunięcia, zwłaszcza obniżkę siatki płac, mające zapewnić dodatkowe oszczędności 3 mld dolarów.

Z usług Delty korzysta dziennie ok. 340 tys. osób, a przewoźnik obsługuje niemal 1,9 tys. rejsów dziennie. Stawia go to w czołówce największych przewoźników amerykańskich (obecnie 3. miejsce wśród linii z tzw. Big Six) oraz światowych.

Zgodnie z założeniami zarządu, Delta Air Lines chcą być największym na świecie przewoźnikiem na liniach transatlantyckich. Pomimo problemów finansowych, w 2006 roku przewoźnik uruchomił 11 nowych połączeń z USA do Europy i na Środkowy Wschód, m.in. z Nowego Jorku do Budapesztu, Dublina i Kijowa, a także z Atlanty do Edynburga, Aten, Wenecji.

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Stoarn




Dołączył: 06 Sty 2006
Posty: 918
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPWA/EPGD/LSGG

PostWysłany: Sob 12:08, 07 Paź 2006    Temat postu:

Z JFK-LED jak na razie nici... A skąd tą Atlantę wytrzasneli? Ale byłoby super...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
emelyn




Dołączył: 03 Lis 2005
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Śro 19:14, 11 Paź 2006    Temat postu:

Na razie na 100% jest ATL-PRG:

Cytat:
Service starts 4x weekly on May 2:

DL 62 ATL-PRG Daily except Tue Thu Sun
DL 63 PRG-ATL Daily except Mon Wed Fri

From June 1 on, it increases to 5x weekly:

DL 62 goes daily except Thu Sat
DL 63 goes daily except Fri Sun


A co z Warszawa? Czyzby miala znowu zostac w tyle? Bo na razie nie widac ani JFK ani ATL w systemie... Crying or Very sad


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Stoarn




Dołączył: 06 Sty 2006
Posty: 918
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPWA/EPGD/LSGG

PostWysłany: Śro 20:29, 11 Paź 2006    Temat postu:

emelyn napisał:
Na razie na 100% jest ATL-PRG:

Cytat:
Service starts 4x weekly on May 2:

DL 62 ATL-PRG Daily except Tue Thu Sun
DL 63 PRG-ATL Daily except Mon Wed Fri

From June 1 on, it increases to 5x weekly:

DL 62 goes daily except Thu Sat
DL 63 goes daily except Fri Sun


A co z Warszawa? Czyzby miala znowu zostac w tyle? Bo na razie nie widac ani JFK ani ATL w systemie... Crying or Very sad


Aż 5 razy? O Boże... Nie za dobrze im się powodzi? Rolling Eyes


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
YoNasHek




Dołączył: 30 Gru 2005
Posty: 140
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 0:13, 12 Paź 2006    Temat postu:

Na jutro przewidziany jest event DL na lotnisku ATL. Mają ogłosić 6 nowych destynacji.
Wedle wszelkich źródeł, ogłoszą z ATL: PRG, ICN, DXB i VIE, a z JFK: WAW i OTP. Ale musimy poczekać do jutra, do około 19-20cet, gdyż event zaczyna się około 11 czasu pacific.

Notka DL:
ATLANTA, Oct. 11, 2006 – Delta Air Lines will build upon its successful international expansion in 2006 by adding six new international destinations to its 2007 lineup. Delta COO Jim Whitehurst and Airport General Manager Ben DeCosta will celebrate the new international routes and their positive impact on metro-Atlanta with an event at 11 a.m. Thursday, Oct. 12 at Hartsfield-Jackson Atlanta International Airport.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
emelyn




Dołączył: 03 Lis 2005
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 6:00, 12 Paź 2006    Temat postu:

Chyba jednak nici z Warszawy (na razie wiadomosc nieoficjalna z airliners.net, jednak nie nalezy miec juz zludzen):

Cytat:
There has been much speculation on this board about where Delta Air Lines will be expanding next summer. Tomorrow they will announce service to six new destinations. They have already updated their schedules to reflect the new routes. They are JFK-PSA (Pisa), JFK-OTP (Bucharest), ATL-ICN (Seoul), ATL-DXB (Dubai), ATL-VIE and ATL-PRG.

Delta will be providing the only transatlantic service out of Pisa and Bucharest. Delta will be the only US carrier to Dubai, Vienna, and Prague.
Schedules are as follows:

DL 136
JFK: 8:15 PM
PSA: 11:00 AM +1
- Operates Tues, Thurs, Fri, Sun

DL 137
PSA: 1:35 PM
JFK: 5:05 PM
- Operates Mon, Wed, Fri, Sat

DL 134
JFK: 7:05 PM
OTP: 12:05 PM +1
- Operates Mod, Tue, Wed, Sat

DL 135
OTP: 1:55 PM
JFK: 5:30 PM
- Operates Tue, Wed, Thu, Sun

DL 91
ATL: 11:40 AM
ICN: 3:25 PM +1
- Operates Mon, Tue, Fri, Sat

DL 92
ICN: 5:40 PM
ATL: 6:25 PM
- Operates Tue, Wed, Sat, Sun

DL 8
ATL: 10:40 PM
DXB: 8:35 PM +1
- Operates Daily except Mon & Fri

DL 7
DXB: 10:45 PM
ATL: 5:45 AM +1
- Operates Daily except Tue & Sat

DL 40
ATL: 6:25 PM
VIE: 10:10 AM +1
- Operates Daily except Tue & Sun

DL 41
VIE: 12:10 PM
ATL: 5:20 PM
- Operates Daily except Mon & Wed

DL 62
ATL: 7:00 PM
PRG: 10:25 AM +1
- Operates Daily except Thu & Sat

DL 63
PRG: 12:25 PM
ATL: 7:05 PM
- Operates Daily except Fri & Sun


Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Stoarn




Dołączył: 06 Sty 2006
Posty: 918
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPWA/EPGD/LSGG

PostWysłany: Czw 7:08, 12 Paź 2006    Temat postu:

emelyn napisał:


Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad


Jak smiesznie wygląda ten link [link widoczny dla zalogowanych] pod tymi łzami... Dołączam się jednakowoż do tych łez... Ale trzeba patrzeć pozytywnie: nie ma to jak nasz LOT! Poza tym, z powyżej wymienionych potencjalnych nowych połączeń, na wszystkich Delta byłaby jedyna, za wyjątkiem Warszawy, gdzie w sezonie aż 16 razy tygodniowo operuje już prężnie działająca Very Happy konkurencja... No na samo JFK 10...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Danny




Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 1208
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EIDW

PostWysłany: Czw 12:04, 12 Paź 2006    Temat postu:

Powoli WAW stacza sie do roli portu regionalnego. PPPLowy zascianek z dominacja nieudolnego panstwowego przewoznika sztucznie utrzymywanego przy zyciu. Wspolczuje Warszawiakom.

Patrzac na to co mielismy kilka lat temu to role sie odwracaja. Kiedys cala Polska latala przez Warsazwe, moedlugo Warszawiacy beda dojezdzac na inne lotniska zeby sensownie gdzies poleciec.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
YoNasHek




Dołączył: 30 Gru 2005
Posty: 140
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 13:23, 12 Paź 2006    Temat postu:

No i już wszystko wiadomo:

ATLANTA, Oct. 12, 2006 – Delta Air Lines – the world’s fastest growing international airline – is building on the success of the largest international expansion in its history with new nonstop service to some of the fastest growing economies in the world. During 2007, Delta will continue to diversify its global network with added service to high-demand destinations across Asia, the Middle East, Europe and Latin America.

Delta’s new and expanded nonstop routes from the world’s largest hub at Hartsfield-Jackson Atlanta International Airport will begin as follows:
Atlanta-Prague, Czech Republic (effective May 2, 2007)*;
Atlanta-Vienna, Austria (effective May 21, 2007)*;
Atlanta-Dubai, United Arab Emirates (effective May 31, 2007)*;
Atlanta-Seoul-Incheon, South Korea (effective June 4, 2007)*; and
Atlanta-Sao Paulo, Brazil (expanded to twice daily, effective June 15-Aug. 15, 2007)*;
Additionally, Delta will build on its leadership position at New York’s John F. Kennedy International Airport with expanded service to four global cities:
New York-JFK-London-Gatwick, England (expanded to twice daily, effective April 1, 2007);
New York-JFK-Pisa/Florence, Italy (effective May 31, 2007)*;
New York-JFK-Shannon, Ireland (nonstop service replacing existing one-stop flights via Dublin, effective June 2, 2007)*; and
New York-JFK-Bucharest, Romania (effective June 5, 2007)*.

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Lotnictwo cywilne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
Strona 2 z 5

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin