|
Forum lotnictwa To tu spotykają się pasjonaci lotnictwa by troszkę o nim podyskutować.
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Atco
Dołączył: 06 Paź 2005
Posty: 1284
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Wto 6:49, 24 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
Będą, jak pasażerowie sobie na to pozwolą.
Najbliższy mojego domu supermarket to Geant. Za każdym razem kiedy wchodzę tam z plecakiem każą mi zostawiać go w depozycie a ja oczywiście odmawiam, bo nie mam zamiaru upychać portfela, telefonu i dokumentów po kieszeniach. Za każdym razem ochrona odgraża się, że przy wyjściu skontrolują mi plecak a ja odpowiadam że nie mają takiego prawa bo plecak jest mój a nie ich.
Parę kilometrów dalej stoi Piotr i Paweł z nieco wyższymi cenami, za to z ochroną służącą klientom informacją odnośnie lokalizacji towarów, w ogóle nie ma tam żadnego depozytu toreb bo klient traktowany jest tam jako klient a nie jako potencjalny złodziej. Kasjerki mówią "dzień dobry", "proszę", "dziękuję" i do widzenia i nie ma nawet żadnego programu lojalnościowego.
Oba te sklepy świetnie sobie radzą na rynku i mają swoich klientów, właściciele PiP spokojnie śpią w nocy.
6182; ta rozwlekła analogia miała służyć udowodnieniu, że Twój scenariusz sprawdzi się tylko wtedy, jeśli klienci dadzą się tak potraktować - w co szczerze wątpię.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gabec
Moderator
Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 1866
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: KRK
|
Wysłany: Czw 12:20, 26 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
Ryanair ogloszony najgorsza linia
Cytat: | Ryanair voted 'the worst airline'
Many passengers are more concerned about legroom than price
Ryanair has been voted the world's least liked airline because of cramped seating, unfriendly staff and delays.
Online travel service TripAdvisor said it polled 4,000 of its users on a range of subjects from airlines and airports, to worries and holiday hotspots.
Ryanair was not the only low-cost carrier singled out for criticism, with Easyjet voted the second worst. British Airways was picked as the best airline.
Ryanair countered that it consistently topped customer-service indicators.
Outspoken
A spokeswoman said that Ryanair expected to carry 42 million people this year, "so we must be doing something right".
Despite its growing business and role in revolutionising the way Europe's air industry has operated, Ryanair has often also proved a controversial company.
Founder and chief executive Michael O'Leary has been an outspoken critic of rivals and the industry, while his staff have previously complained about low wages, overwork and having to pay for their own training and uniforms.
Among the other topics covered in the poll by TripAdvisor, Heathrow was voted the world's worst airport. Changi in Singapore topped the survey.
Travellers were most worried about terrorism, while bird flu and natural disasters were also concerns, TripAdvisor said.
The company identified the hottest emerging holiday hotspots as Pamukkale in Turkey, Parga in Greece, and Ayr on Scotland's west coast.
"Home of the eponymous race course, Ayr can brace itself for a major influx of visitors from around the world next year," TripAdvisor said. |
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Stoarn
Dołączył: 06 Sty 2006
Posty: 918
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: EPWA/EPGD/LSGG
|
Wysłany: Czw 12:31, 26 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
EasyJet aż tak źle? Zaskoczyło mnie to... Ale tylko to
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Danny
Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 1208
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: EIDW
|
Wysłany: Czw 13:44, 26 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
Zeby bylo jasnosc: w glosowaniu wzielo udzial 4,000 osob z jednej stronki internetowej. Ryanairem poleci w tym roku ponad 40,000,000 osob.
Czy trzeba jeszcze cos dodawac?
Moze tylko to, ze BA ktora wygrala ranking ma zancznie wiecej opoznien niz Ryan ktory zostal uznany za najgorszego m. in. z powodu rzekomych opoznien.
Jest to warte tylko co plebiscyty w ktorych LOT jest uznawany co roku za najlepsza linie czyli nic.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Stoarn
Dołączył: 06 Sty 2006
Posty: 918
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: EPWA/EPGD/LSGG
|
Wysłany: Czw 14:05, 26 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
Danny napisał: | Zeby bylo jasnosc: w glosowaniu wzielo udzial 4,000 osob z jednej stronki internetowej. Ryanairem poleci w tym roku ponad 40,000,000 osob.
Czy trzeba jeszcze cos dodawac?
Moze tylko to, ze BA ktora wygrala ranking ma zancznie wiecej opoznien niz Ryan ktory zostal uznany za najgorszego m. in. z powodu rzekomych opoznien.
Jest to warte tylko co plebiscyty w ktorych LOT jest uznawany co roku za najlepsza linie czyli nic. |
Ryanair został słusznie uznany za najgorszego za całokształt. Nie można porównywać go z BA... Poza tym, w razie spóźnienia, BA traktuje paxów "nieco" lepiej niż RYR... 4000 pax to jest już niezła próba, jak do tej pory, nie spotkałem się z badaniem na większej próbie, w którym Ryanaira by za coś chwalono. Na pewno istnieją na tym świecie gorsze od niego linie... Ale na rynku to jedna z nielicznych linii w której NIE ISTNIEJE pomoc klientowi na żywo. Wszystko się odbywa w wirtualnych i abstrakcyjnych przestrzeniach... W razie opóźnienia w BA, zgłaszasz się do pracownika BA. W razie spóźnienia w FR, czekasz aż jakiś bliżej nieokreślony byt cokolwiek zakomunikuje. Ta niemoc paxa i nieodpowiedzialność RYRa jest naganna i dziko frustrująca dla każdego kogo to spotyka. Jeśli to się zmieni, wtedy w ogóle można będzie go z czymkolwiek porównywać. RYR to już nie jest typowy transport lotniczy, jaki oferują np. KLM, SAS, WiZZ czy EasyJet. To podtyp transportu lotniczego, bliższy kolei i samochodom... Szybki, dosyć tani, istnieje niestety ryzyko, że się zostanie zrobionym w konia... Ludziom czasem trzeba adrenaliny...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Danny
Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 1208
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: EIDW
|
Wysłany: Czw 14:15, 26 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
Stoarn napisał: | 4000 pax to jest już niezła próba, jak do tej pory, nie spotkałem się z badaniem na większej próbie... |
To nie bylo zadne badanie, nie bylo zadnej proby ani zadnych pasazerow. Zwykla internetowa sonda w ktorej mogl glosowac kazdy nawet jesli RYR nigdy nie lecial.
Stoarn napisał: | RYR to już nie jest typowy transport lotniczy, jaki oferują np. KLM, SAS, WiZZ czy EasyJet. |
KLM i SAS to zgoda ale Wizz czy Easy nie oferuja nic szczegolnie lepszego. Tez max siedzen i minimum miejsca w samolocie ( w Airbusach nieco szerzej ale to kwestia samolotu a nie linii), podobna punktualnosc (chyba nawet Ryan ma lepsza ale nie jestem pewien). W razie odwolania lotu tez masz do wyboru albo nastepny dosteny lot na tej trasie. Co konkretnie Wizz ma lepszego?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Stoarn
Dołączył: 06 Sty 2006
Posty: 918
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: EPWA/EPGD/LSGG
|
Wysłany: Czw 14:25, 26 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
Danny napisał: | Stoarn napisał: | 4000 pax to jest już niezła próba, jak do tej pory, nie spotkałem się z badaniem na większej próbie... |
To nie bylo zadne badanie, nie bylo zadnej proby ani zadnych pasazerow. Zwykla internetowa sonda w ktorej mogl glosowac kazdy nawet jesli RYR nigdy nie lecial.
Stoarn napisał: | RYR to już nie jest typowy transport lotniczy, jaki oferują np. KLM, SAS, WiZZ czy EasyJet. |
KLM i SAS to zgoda ale Wizz czy Easy nie oferuja nic szczegolnie lepszego. Tez max siedzen i minimum miejsca w samolocie ( w Airbusach nieco szerzej ale to kwestia samolotu a nie linii), podobna punktualnosc (chyba nawet Ryan ma lepsza ale nie jestem pewien). W razie odwolania lotu tez masz do wyboru albo nastepny dosteny lot na tej trasie. Co konkretnie Wizz ma lepszego? |
Żadna linia nie jest bez grzechu, ale co cenię u tych, o których pytasz: To, że mogę się do kogokolwiek o cokolwiek zwrócić offline, za to na żywo. To wielka rzecz, bo odpowiadają od razu. Lepsza przejrzystość cen u EZY, dobre callcenter WiZZa, przeciwstawiam temu beznadziejną polską stronę internetową Ryanaira (po prawdzie to strona w kilku językach na raz). To że mogę zakupić bilet nie mając karty kredytowej i offline. To że jeśli bilet kosztuje w drugim kroku u WZZ, a w pierwszym u EZY: x, to znaczy, że zapłacę x, a nie x + y, y>x... To, że mogę w cenie biletu mieć bagaż ze sobą... Kto lata z gołymi rękami? To, że nie przepadają opłaty lotniskowe u WiZZa... A cena często niższa. Obsługa sympatyczniejsza... Doinformowanie pasażera lepsze...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Danny
Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 1208
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: EIDW
|
Wysłany: Pią 7:58, 27 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
Btw Stoarn w Ryanair masz 30 cali miedzy fotelami podczas gdy w Easyjet 29. Tak zeby rozwiac mity.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Stoarn
Dołączył: 06 Sty 2006
Posty: 918
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: EPWA/EPGD/LSGG
|
Wysłany: Pią 8:43, 27 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
Danny napisał: | Btw Stoarn w Ryanair masz 30 cali miedzy fotelami podczas gdy w Easyjet 29. Tak zeby rozwiac mity. |
Mity mitami, nie leciałem 73G ani 733, zawsze na A319 trafiałem w EZY, i mimo, że były zawsze pełne (156 pax jeszcze przed odjęciem ostatniego rzędu foteli) to jest w nich wygodniej niż w 738 FR... Jestem szczupły, nie grzeje nie ziębi mnie 2,5 cm jeśli w zamian za to mam EasyJeta...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Stoarn dnia Pią 8:44, 27 Paź 2006, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Old
Dołączył: 19 Gru 2005
Posty: 325
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: WAW
|
Wysłany: Pią 8:44, 27 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
Stoarn napisał: | To, że nie przepadają opłaty lotniskowe u WiZZa... |
Możesz uściślić o co chodzi ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Stoarn
Dołączył: 06 Sty 2006
Posty: 918
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: EPWA/EPGD/LSGG
|
Wysłany: Pią 8:56, 27 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
Old napisał: | Stoarn napisał: | To, że nie przepadają opłaty lotniskowe u WiZZa... |
Możesz uściślić o co chodzi ? |
Chodzi o wielkie nabieranie ludzi przez Ryanaira. Kupując bilet ze Sztokholmu do Gdańska u WiZZa, płacę 150 SEK opłat dodatkowych, co jest zwracane w razie rezygnacji CAŁKOWICIE. Ryanair (nie wiem jakim cudem) pobiera aż 217 SEK opłat (mimo że się chwali niepobieraniem opłaty paliwowej), z czego 125 SEK stanowi NIEZWRACALNY byt nazwany zalotnie PSC... Widać jak Ryanair kłamie w żywe oczy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Old
Dołączył: 19 Gru 2005
Posty: 325
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: WAW
|
Wysłany: Pią 10:12, 27 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
Old - to oni zwracają coś przy rezygnacji ?! A w przypadku Ryana co zwracają przy ubezpieczeniu (leciałem raz i nie korzystałem, bo bilet kupiłem tak tanio, że koszt ubezpieczenia w porównaniu z ceną biletu był niezwykle wysoki, nawiasem moąć właśnie na lot NYO-GDN) ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Danny
Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 1208
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: EIDW
|
Wysłany: Pią 13:51, 27 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
Mocny tekst z poczatkuu pazdziernika ktory przegapilismy chyba (Ci o slabych nerwach do Ryana lepiej nie czytac):
[link widoczny dla zalogowanych]
Najciekasze urywki:
Liderem Informatyki został okrzyknięty właśnie... LOT. Ten sam LOT, który często każe swoim klientom zakończyć transakcje zakupu biletu w Internecie, stawiając się osobiście w swoim przedstawicielstwie, które z Internetem ma tyle wspólnego co krzesło z krzesłem elektrycznym.
Na tej samej zasadzie można okrzyknąć LOT Liderem Tworzenia Strategii. Na ostatnim posiedzeniu Rady Nadzorczej zarząd tej zmieżającej donikąd linii lotniczej zaprezentował nową strategię zakładającą plan przypominający stwierdzenie: będzie co będzie, zobaczymy później.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Stoarn
Dołączył: 06 Sty 2006
Posty: 918
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: EPWA/EPGD/LSGG
|
Wysłany: Pią 14:31, 27 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
Im się już nudzi chyba... Btw tak beznadziejnej strony jak ma Ryanair to ze swiecą szukać na naszym podwórku... I to że bilet można odebrać osobiście to też raczej zaleta.
Co do WiZZa: Jeżeli WiZZ cyka z ciebie cenę biletu + "opłaty", to tracisz tylko cenę biletu + opłatę manipulacyjno-transakcyjną (w zależności od karty). Zwracają całą resztę (opłatę paliwową także). Podobnie SWISS i każda linia uważająca się za uczciwą. U FR zaś tracisz oprócz tego co u WiZZa tracisz kasę za dziwny byt o nazwie "PSC"... Czymkolwiek by był kosztuje dość dużo...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
k_sko
Dołączył: 21 Wrz 2005
Posty: 520
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pią 14:35, 27 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
Stoarn, nie próbuj odwracać kota ogonem. AKurat co do strony Ryanaira to się zgodzę, że jest z epoki HTML 1.0, ale co do tej LOTu to mają rację.
KS
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|