|
Forum lotnictwa To tu spotykają się pasjonaci lotnictwa by troszkę o nim podyskutować.
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Witek Z
Moderator
Dołączył: 05 Paź 2005
Posty: 1095
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: WAW
|
Wysłany: Nie 23:59, 04 Gru 2005 Temat postu: |
|
|
Gabec napisał: | styrian napisał: | Jeżeli to byłby jedyny czynnik, to owszem, ale NIE jest.
btw - LO nie ma nadszarpniętego wizerunku. Jest jedną z lepszych linii w tej części świata, a to, że EuroLOT odwołał kilka lotów, bo piloci się szkolini... no cóż - bywa. Nie ma co demonizować.
Nowe samoloty dla LO nie przylecą wysztkie na raz, więc szkolenie załóg na 2-3 maszyny rocznie nie będzie żadnym problemem. Więcej maszyn rocznie będzie przybywać C0, ale to już ich problem - i tak będą musieli zrobić nabór, więc o sytuacji, gdzie część lotów jest odwoływana bo piloci się szkolą nie ma mowy. |
Spokom, embki tez przychodza po 2-3 w roku a jednak problem z pilotami jest!
Owszem, jest dobra linia... ale w klasie biznes. |
Pardon, ale o czym Panowie mówicie, bo aż mój komputer dostał czkawki. Jaką linią jest LOT??? Czego LOT nie ma nadszarpniętego??? O jakiej klasie piszecie??? Chyba się nawaliłem syropem przeciwkaszlowym.
Że klasa biznes - czy ktoś w LOCie widział na własne oczy klasę biznes. W czasach gdy na l-h standardem staje się PTV w ekonomiku. Gdy na większości tego typu połączeń takie rzeczy jak snacki, napoje itd są nawet w ekonomiku podawane przez cały lot "z bufetu". O czym mówicie
LOT nie ma nadszarpniętego wizerunku - on ma nadszarpnięte 90% obić foteli w swojej flocie (nie dotyczy 170). Skądże znowu nadszarpnięta reputacja, przecież tylko 60% lotów atlantyckich ma opóźnienia powyżej 1 godziny. A w dodatku reputację poprawiły luksusowe Tristary prosto z fabryki wykonujące w szczycie sezonu loty vip. Nie mówiąc o różnych atrakcjach (w zamian za brak PTV) jak spadające klapy od bagażnika górnego w 767.
A że parę lotów krajowych odwołali - i dobrze co będą biznesmeny, krwiopijcy wozić swoje tłuste dupska. No ale teraz mamy noje pierdoloty, to się biznesmeny nie pomieszczą - i dobrze samochody mają, nie.
Jak byś Kolego pokiblował rano na krajówce jak ja - w tym roku rekord: 7 lotów miałem odwołanych "z powodów technicznych" to może być pomyślał inaczej o tej reputacji. O spóźnieniach nie chce mi się nawet pisać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
golab5
Dołączył: 23 Wrz 2005
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: WAW
|
Wysłany: Pon 0:10, 05 Gru 2005 Temat postu: |
|
|
Gabec napisał: | Owszem, jest dobra linia... ale w klasie biznes. |
Niestety muszę się zgodzić z Witkiem. Lotowska klasa C pozostawia bardzo wiele, zaczynając od skąpego jej wyposażenia a kończąc na niezbyt świeżym wyglądzie....
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
chavez
Dołączył: 21 Wrz 2005
Posty: 434
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Echo-Papa-Golf-Delta
|
Wysłany: Pon 12:49, 05 Gru 2005 Temat postu: |
|
|
golab5 napisał: | Gabec napisał: | Owszem, jest dobra linia... ale w klasie biznes. |
Niestety muszę się zgodzić z Witkiem. Lotowska klasa C pozostawia bardzo wiele, zaczynając od skąpego jej wyposażenia a kończąc na niezbyt świeżym wyglądzie....
[link widoczny dla zalogowanych] |
To jest jeszcze całkiem ładne. Ale [link widoczny dla zalogowanych] Jak dla mnie to nawet wygląda gorzej niż upper economic w SK.
Mam ogromną nadzieję, że podniesienie standardu wyposażenia i obsługi przyjdzie wraz z nową flotą bo bardzo chciałbym przesiąść się na rodzimego przewoźnika. Do tej pory jednak najlepsze czym leciałem przez Atlantyk pod względem wyposażenia to SAS - PTV z grami i filmami, oraz Air France - bufet z napojami i snackami przez cały lot. Nie licząc SQ który łączy świetną obsługę z dobrym in-flight-entertainment. Lufa ma świetną siatkę połączeń i dobre ceny. A co ma LOT ????
Co do rodzin samolotów, Styrian ma rację, że największe znaczenie ma ich ilość, jednak Gabec i Voitoosh maja rację, że lepiej zostać przy jednym producencie, poza uniknięciem mozaiki dwa kontrakty to dobry argument przetargowy.
Pozdroofka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marcinj
Moderator
Dołączył: 29 Wrz 2005
Posty: 1499
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pon 13:49, 05 Gru 2005 Temat postu: |
|
|
to (o business class w B767) to mniej więcej wiadomo. tylko mi się wydaje, że w temacie jest E-jet, potem jakoś dyskusja przeszła na B737/A320 a teraz już jesteśmy przy longhaulach, gdzie właściwie nie ma o czym dyskutować, bo decyzja została podjęta. możemy tak sobie marudzić na stare 767 LOT i ich wyposażenie, ale to mało konstruktywne.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Airliner
Moderator
Dołączył: 30 Paź 2005
Posty: 1965
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: EPKK
|
Wysłany: Pon 20:22, 05 Gru 2005 Temat postu: |
|
|
styrian napisał: | Podałeś jeden przykład. |
A moze przygladnijmy sie mniejszym europejskim przewoznikom.
W portugalskim TAP Air Portugal 100% floty zostalo wymienione na Airbusu A319/A320/A321/A340.
Przypomne ze wczesniej posiadali Boeingi 727/737/747
Podobnie jest z Austrian Airlines ktory posiadal by prawie 100% maszyn Airbusa gdyby nie przejol maszyn od Laudy 767 i 777. Pewno niedlugo takze pozbedzie sie trzech Fokkerow 70 i przesunie je do swojej siostrzanej firmy AustrianArrows(Tyrolean).
Austrian posiada juz A319/A320/A321/A330/A340.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
HG
Dołączył: 17 Paź 2005
Posty: 507
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pon 20:54, 05 Gru 2005 Temat postu: |
|
|
Airliner napisał: |
Podobnie jest z Austrian Airlines ktory posiadal by prawie 100% maszyn Airbusa gdyby nie przejol maszyn od Laudy 767 i 777. Pewno niedlugo takze pozbedzie sie trzech Fokkerow 70 i przesunie je do swojej siostrzanej firmy AustrianArrows(Tyrolean).
Austrian posiada juz A319/A320/A321/A330/A340. |
z tego co wiem to pozbywaja sie A340 i zastepuja je B777.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gabec
Moderator
Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 1866
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: KRK
|
Wysłany: Pon 20:59, 05 Gru 2005 Temat postu: |
|
|
Airliner napisał: | styrian napisał: | Podałeś jeden przykład. |
A moze przygladnijmy sie mniejszym europejskim przewoznikom.
W portugalskim TAP Air Portugal 100% floty zostalo wymienione na Airbusu A319/A320/A321/A340.
Przypomne ze wczesniej posiadali Boeingi 727/737/747
Podobnie jest z Austrian Airlines ktory posiadal by prawie 100% maszyn Airbusa gdyby nie przejol maszyn od Laudy 767 i 777. Pewno niedlugo takze pozbedzie sie trzech Fokkerow 70 i przesunie je do swojej siostrzanej firmy AustrianArrows(Tyrolean).
Austrian posiada juz A319/A320/A321/A330/A340. |
Drogi moderatorku, zanim napiszesz nastepnym razem podobnego posta pofatyguj sie i sprawdz jak sytuacja wyglada w rzeczywistosci. Owsze, austrian ma 18 wlasnych A32X ale takze 9 B737 (w wyniku przejecia Laudy). tyle ze.... chcialbym Cie poinformowac iz jesli chodzi o flote samolotow dlugodystansowych to Austrian ODCHODZI od Airbusa. W najblizszym czasie maja POZBYC SIE A342, niedawno zamowili dodatkowego B777 (NOWIUTKIEGO) i sa powaznych potencjalnym chetnym na B787. Wiec z laski swojej, znajdz sobie inny argument, ktory przekonalby wszystkich o wyzszosci A nad B.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Airliner
Moderator
Dołączył: 30 Paź 2005
Posty: 1965
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: EPKK
|
Wysłany: Pon 21:27, 05 Gru 2005 Temat postu: |
|
|
Gabec napisał: | Airliner napisał: | styrian napisał: | Podałeś jeden przykład. |
A moze przygladnijmy sie mniejszym europejskim przewoznikom.
W portugalskim TAP Air Portugal 100% floty zostalo wymienione na Airbusu A319/A320/A321/A340.
Przypomne ze wczesniej posiadali Boeingi 727/737/747
Podobnie jest z Austrian Airlines ktory posiadal by prawie 100% maszyn Airbusa gdyby nie przejol maszyn od Laudy 767 i 777. Pewno niedlugo takze pozbedzie sie trzech Fokkerow 70 i przesunie je do swojej siostrzanej firmy AustrianArrows(Tyrolean).
Austrian posiada juz A319/A320/A321/A330/A340. |
Drogi moderatorku, zanim napiszesz nastepnym razem podobnego posta pofatyguj sie i sprawdz jak sytuacja wyglada w rzeczywistosci. Owsze, austrian ma 18 wlasnych A32X ale takze 9 B737 (w wyniku przejecia Laudy). tyle ze.... chcialbym Cie poinformowac iz jesli chodzi o flote samolotow dlugodystansowych to Austrian ODCHODZI od Airbusa. W najblizszym czasie maja POZBYC SIE A342, niedawno zamowili dodatkowego B777 (NOWIUTKIEGO) i sa powaznych potencjalnym chetnym na B787. Wiec z laski swojej, znajdz sobie inny argument, ktory przekonalby wszystkich o wyzszosci A nad B. |
Poczytaj sobie :
[link widoczny dla zalogowanych]
Sprawdz dokladnie zanim cos napiszesz .
Oficjalna strona Austrian
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gabec
Moderator
Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 1866
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: KRK
|
Wysłany: Pon 21:34, 05 Gru 2005 Temat postu: |
|
|
Airliner napisał: | Gabec napisał: | Airliner napisał: | styrian napisał: | Podałeś jeden przykład. |
A moze przygladnijmy sie mniejszym europejskim przewoznikom.
W portugalskim TAP Air Portugal 100% floty zostalo wymienione na Airbusu A319/A320/A321/A340.
Przypomne ze wczesniej posiadali Boeingi 727/737/747
Podobnie jest z Austrian Airlines ktory posiadal by prawie 100% maszyn Airbusa gdyby nie przejol maszyn od Laudy 767 i 777. Pewno niedlugo takze pozbedzie sie trzech Fokkerow 70 i przesunie je do swojej siostrzanej firmy AustrianArrows(Tyrolean).
Austrian posiada juz A319/A320/A321/A330/A340. |
Drogi moderatorku, zanim napiszesz nastepnym razem podobnego posta pofatyguj sie i sprawdz jak sytuacja wyglada w rzeczywistosci. Owsze, austrian ma 18 wlasnych A32X ale takze 9 B737 (w wyniku przejecia Laudy). tyle ze.... chcialbym Cie poinformowac iz jesli chodzi o flote samolotow dlugodystansowych to Austrian ODCHODZI od Airbusa. W najblizszym czasie maja POZBYC SIE A342, niedawno zamowili dodatkowego B777 (NOWIUTKIEGO) i sa powaznych potencjalnym chetnym na B787. Wiec z laski swojej, znajdz sobie inny argument, ktory przekonalby wszystkich o wyzszosci A nad B. |
Poczytaj sobie :
[link widoczny dla zalogowanych]
Sprawdz dokladnie zanim cos napiszesz .
Oficjalna strona Austrian |
czyli przyznajesz mi racje?? jesli odejmiesz 2x A342 (gdzies czytalem ze rzad francuski ma ja odkupic), dodasz 1x B777 to wychodzi jak na dloni ze w samolotach dlugodystansowych Boeing rulezzz
[link widoczny dla zalogowanych] -tu cos dla potwierdzenia slusznosci mojej tezy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Airliner
Moderator
Dołączył: 30 Paź 2005
Posty: 1965
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: EPKK
|
Wysłany: Pon 21:50, 05 Gru 2005 Temat postu: |
|
|
Gabec napisał: | Airliner napisał: | Gabec napisał: | Airliner napisał: | styrian napisał: | Podałeś jeden przykład. |
A moze przygladnijmy sie mniejszym europejskim przewoznikom.
W portugalskim TAP Air Portugal 100% floty zostalo wymienione na Airbusu A319/A320/A321/A340.
Przypomne ze wczesniej posiadali Boeingi 727/737/747
Podobnie jest z Austrian Airlines ktory posiadal by prawie 100% maszyn Airbusa gdyby nie przejol maszyn od Laudy 767 i 777. Pewno niedlugo takze pozbedzie sie trzech Fokkerow 70 i przesunie je do swojej siostrzanej firmy AustrianArrows(Tyrolean).
Austrian posiada juz A319/A320/A321/A330/A340. |
Drogi moderatorku, zanim napiszesz nastepnym razem podobnego posta pofatyguj sie i sprawdz jak sytuacja wyglada w rzeczywistosci. Owsze, austrian ma 18 wlasnych A32X ale takze 9 B737 (w wyniku przejecia Laudy). tyle ze.... chcialbym Cie poinformowac iz jesli chodzi o flote samolotow dlugodystansowych to Austrian ODCHODZI od Airbusa. W najblizszym czasie maja POZBYC SIE A342, niedawno zamowili dodatkowego B777 (NOWIUTKIEGO) i sa powaznych potencjalnym chetnym na B787. Wiec z laski swojej, znajdz sobie inny argument, ktory przekonalby wszystkich o wyzszosci A nad B. |
Poczytaj sobie :
[link widoczny dla zalogowanych]
Sprawdz dokladnie zanim cos napiszesz .
Oficjalna strona Austrian |
czyli przyznajesz mi racje?? jesli odejmiesz 2x A342 (gdzies czytalem ze rzad francuski ma ja odkupic), dodasz 1x B777 to wychodzi jak na dloni ze w samolotach dlugodystansowych Boeing rulezzz
[link widoczny dla zalogowanych] -tu cos dla potwierdzenia slusznosci mojej tezy |
To tylko jedna maszyna 777.
Pozostale kupila linia Lauda Air.
Co wiecej Austrian chce zamowic A350 anie dreamlinera.
PS.Co wiecej napisales wyzej 9x737 ale nalezaly do Laudy a Austrian nigdy takowych niepsiadal.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gabec
Moderator
Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 1866
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: KRK
|
Wysłany: Pon 22:04, 05 Gru 2005 Temat postu: |
|
|
Airliner napisał: |
To tylko jedna maszyna 777.
Pozostale kupila linia Lauda Air.
Co wiecej Austrian chce zamowic A350 anie dreamlinera.
PS.Co wiecej napisales wyzej 9x737 ale nalezaly do Laudy a Austrian nigdy takowych niepsiadal. |
+ 1 B777 oraz -2 A342 juz lapiesz o co chodzi? gdyby airbusy byly lepsze to kupiliby albo A333 albo A343 a nie B777 ktore ponoc chca sie pozbyc.
Czy Lauda i Austrian nie polaczyly sie przypadkiem jakis czas temu? Dane o B737 wzialem ze strony ktora Ty mi poleciles
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Airliner
Moderator
Dołączył: 30 Paź 2005
Posty: 1965
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: EPKK
|
Wysłany: Pon 22:15, 05 Gru 2005 Temat postu: |
|
|
Gabec napisał: | Airliner napisał: |
To tylko jedna maszyna 777.
Pozostale kupila linia Lauda Air.
Co wiecej Austrian chce zamowic A350 anie dreamlinera.
PS.Co wiecej napisales wyzej 9x737 ale nalezaly do Laudy a Austrian nigdy takowych niepsiadal. |
+ 1 B777 oraz -2 A342 juz lapiesz o co chodzi? gdyby airbusy byly lepsze to kupiliby albo A333 albo A343 a nie B777 ktore ponoc chca sie pozbyc.
Czy Lauda i Austrian nie polaczyly sie przypadkiem jakis czas temu? Dane o B737 wzialem ze strony ktora Ty mi poleciles |
Popatrz na podpisy na gorze
Austrian - Lauda - Austrian Arrows
Nie czytaj tylko tego co ci pasuje do twojej tezy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gabec
Moderator
Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 1866
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: KRK
|
Wysłany: Pon 22:20, 05 Gru 2005 Temat postu: |
|
|
Airliner napisał: | Gabec napisał: | Airliner napisał: |
To tylko jedna maszyna 777.
Pozostale kupila linia Lauda Air.
Co wiecej Austrian chce zamowic A350 anie dreamlinera.
PS.Co wiecej napisales wyzej 9x737 ale nalezaly do Laudy a Austrian nigdy takowych niepsiadal. |
+ 1 B777 oraz -2 A342 juz lapiesz o co chodzi? gdyby airbusy byly lepsze to kupiliby albo A333 albo A343 a nie B777 ktore ponoc chca sie pozbyc.
Czy Lauda i Austrian nie polaczyly sie przypadkiem jakis czas temu? Dane o B737 wzialem ze strony ktora Ty mi poleciles |
Popatrz na podpisy na gorze
Austrian - Lauda - Austrian Arrows
Nie czytaj tylko tego co ci pasuje do twojej tezy |
Czytaj ze zrozumieniem ;p "... Gdy partnerzy się uzupełniają, współpraca układa sie najlepiej.
Grupę Austrian Airlines tworzą trzy linie: Austrian, Lauda Air i Austrian Arrows.
Austrian koncentruje się na obsłudze połączeń rejsowych.
Austrian Arrows specjalizuje się w biznesie regionalnym.
Lauda Air uzupełnia ofertę grupy swoją aktywnością w sektorze charterowym...."
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Airliner
Moderator
Dołączył: 30 Paź 2005
Posty: 1965
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: EPKK
|
Wysłany: Pon 22:22, 05 Gru 2005 Temat postu: |
|
|
Gabec napisał: | Airliner napisał: | Gabec napisał: | Airliner napisał: |
To tylko jedna maszyna 777.
Pozostale kupila linia Lauda Air.
Co wiecej Austrian chce zamowic A350 anie dreamlinera.
PS.Co wiecej napisales wyzej 9x737 ale nalezaly do Laudy a Austrian nigdy takowych niepsiadal. |
+ 1 B777 oraz -2 A342 juz lapiesz o co chodzi? gdyby airbusy byly lepsze to kupiliby albo A333 albo A343 a nie B777 ktore ponoc chca sie pozbyc.
Czy Lauda i Austrian nie polaczyly sie przypadkiem jakis czas temu? Dane o B737 wzialem ze strony ktora Ty mi poleciles |
Popatrz na podpisy na gorze
Austrian - Lauda - Austrian Arrows
Nie czytaj tylko tego co ci pasuje do twojej tezy |
Czytaj ze zrozumieniem ;p "... Gdy partnerzy się uzupełniają, współpraca układa sie najlepiej.
Grupę Austrian Airlines tworzą trzy linie: Austrian, Lauda Air i Austrian Arrows.
Austrian koncentruje się na obsłudze połączeń rejsowych.
Austrian Arrows specjalizuje się w biznesie regionalnym.
Lauda Air uzupełnia ofertę grupy swoją aktywnością w sektorze charterowym...."
|
Dokladnie tak dlatego maja rozna flote.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gabec
Moderator
Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 1866
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: KRK
|
Wysłany: Pon 22:27, 05 Gru 2005 Temat postu: |
|
|
Airliner napisał: | |
Dokladnie tak dlatego maja rozna flote.[/quote]
Dlatego Austrian Airlines Group posiada takze samoloty ktore jakis czas temu nalezaly do Laudy. W tej chwili to jest Austrian i to Austrian podjal decyzje o sprzedazy airbusow a340 i zastapienie ich Boeingami 777 Ciesze sie ze wreszcie przyznales mi racje ;p
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|