|
Forum lotnictwa To tu spotykają się pasjonaci lotnictwa by troszkę o nim podyskutować.
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Spotter
Dołączył: 18 Paź 2005
Posty: 523
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: GDN
|
Wysłany: Pią 21:57, 02 Gru 2005 Temat postu: E75 i E90/95 dla LO |
|
|
Sluchajcie, juz minelo poltora roku od czasu, kiedy LO otrzymal swojego pierwszego Embriona z serii E-Jet'ow. Wiemy, ze w przyszlym roku ma otrzymac kolejne, ale to maja byc E75, a pozniej E95.
Proponuje, by w tym watku dac wszystkie informacje odnosnie dostaw tych maszyn dla LO. Z niecierpliwoscia czekam, az bede mogl je sobie obejrzec i sfotografowac.
Czy ktos wie, kiedy dokladnie mozna sie spodziewac pierwszych dostaw?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
voitoosh
Dołączył: 23 Wrz 2005
Posty: 276
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Trzebinia (36 km W from EPKK)
|
Wysłany: Pią 22:29, 02 Gru 2005 Temat postu: maglowanie |
|
|
wiem wiem, magluję ten wątek i jestem diabelnie napalony, ale niech LO nie bierze Embraerów mam nadzieję, że zostaną wierni Boeingom (np. 737NG) a w ostateczności Arbuzy, Embki też przejdą, ale LO zawsze sie kojarzył z Boeingiem
__ za ten dywersyjny post składam przeprosiny pochlastam się
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marcinj
Moderator
Dołączył: 29 Wrz 2005
Posty: 1499
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pią 23:08, 02 Gru 2005 Temat postu: |
|
|
dobrze, że "zawsze" Ci się kojarzy z Boeingami (i nie postulujesz np. brania IŁów).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pb299
Dołączył: 09 Paź 2005
Posty: 207
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: z lasu
|
Wysłany: Pią 23:51, 02 Gru 2005 Temat postu: Re: E75 i E90/95 dla LO |
|
|
Spotter napisał: | Wiemy, ze w przyszlym roku ma otrzymac kolejne, ale to maja byc E75, a pozniej E95. Proponuje, by w tym watku dac wszystkie informacje odnosnie dostaw tych maszyn dla LO. Z niecierpliwoscia czekam, az bede mogl je sobie obejrzec i sfotografowac.
|
To może zamiast czekać, zgodnie z tradycją przerobisz jakieś zdjęcie, albo podpiszesz niewłaściwą rejestracją i datą, jak to masz w zwyczaju? Make our day, z E170 zrobić E175 będzie bardzo łatwo, bądź pierwszy, wstaw więcej zdjęć, co tam prawda, sława i chwała ważniejsza...
/p.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Adams_
Dołączył: 22 Paź 2005
Posty: 253
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: EPWA
|
Wysłany: Sob 4:11, 03 Gru 2005 Temat postu: |
|
|
Dla mnie LOT to piekna seria Tupolevow 134/A, 154/B2/M i calej serii Il, ktorymi mialem przyjemnosc latania. Gdyby nie 62M czy 154M to bym dzis tutaj nie "siedzial", czytal i pisal
Mam nadzieje, ze po nowych E75/90 przyjdzie czas na zapoznanie sie z A319/320
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Spotter
Dołączył: 18 Paź 2005
Posty: 523
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: GDN
|
Wysłany: Sob 11:16, 03 Gru 2005 Temat postu: Re: E75 i E90/95 dla LO |
|
|
pb299 napisał: | Spotter napisał: | Wiemy, ze w przyszlym roku ma otrzymac kolejne, ale to maja byc E75, a pozniej E95. Proponuje, by w tym watku dac wszystkie informacje odnosnie dostaw tych maszyn dla LO. Z niecierpliwoscia czekam, az bede mogl je sobie obejrzec i sfotografowac.
|
To może zamiast czekać, zgodnie z tradycją przerobisz jakieś zdjęcie, albo podpiszesz niewłaściwą rejestracją i datą, jak to masz w zwyczaju? Make our day, z E170 zrobić E175 będzie bardzo łatwo, bądź pierwszy, wstaw więcej zdjęć, co tam prawda, sława i chwała ważniejsza...
/p. |
Hehe, ale masz poczucie humoru
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gabec
Moderator
Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 1866
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: KRK
|
Wysłany: Nie 12:09, 04 Gru 2005 Temat postu: |
|
|
Czy moze ktos przypomniec ile ma byc tych E95 i od kiedy zaczna sie dostawy? sadze ze to dobry wybor. LO posiada juz sporo flote embraerow, te najwieksze beda bardzo ekonomicznym substytutem B735, fajnym uzupelnieniem bylyby jeszcze B73G lub B738. Wprowadzajac Airbusy LO wg mnie posiadalbym zbyt wiele roznych maszyn co byloby nieekonomiczne.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
voitoosh
Dołączył: 23 Wrz 2005
Posty: 276
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Trzebinia (36 km W from EPKK)
|
Wysłany: Nie 12:16, 04 Gru 2005 Temat postu: |
|
|
Gabec napisał: | fajnym uzupelnieniem bylyby jeszcze B73G lub B738. Wprowadzajac Airbusy LO wg mnie posiadalbym zbyt wiele roznych maszyn co byloby nieekonomiczne. |
Racja, Airbusy mogłyby wprowadzić "chaos" jednakowoż spójrz na LH, oni mają Airbusy A340 long-houlowe a także B747 - wiem, że nie ma czego porównywać, bo lufthansa ma flotę 3x większą, oprócz tego ma jeszcze mniejsze Airbusy, Boeingi, a nawet jakieś Avro czy CRJ (jeśli się pomyliłem to przepraszam) embraery są bardziej ekonomiczne niż Boeingi, to prawda, ale wolałbym widzieć te drugie. Lotnictwo w Polsce niby się rozrasta, ale LO może tracić bo jeszcze lepsza ekspansja panuje wśród low-costów. Pamiętaj, że nowa flota LO będzie też eksploatowana przez C0.
Pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
styrian
Dołączył: 21 Wrz 2005
Posty: 87
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Stolyca
|
Wysłany: Nie 12:21, 04 Gru 2005 Temat postu: |
|
|
Nie chodzi o to, ilu producentów samoloty sie użytkuje, tylko ile rodzin samolotów ma się we flocie. Jeżeli LO będzie latać na B787, A32S i Emraerach to będzie to tak samo ekonomicznie uzasadnione jakby zamiast A32S były B737, szczególnie, że nie jest to kwestia 10, a ok 30 samolotów łącznie dla LO i C0.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gabec
Moderator
Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 1866
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: KRK
|
Wysłany: Nie 12:22, 04 Gru 2005 Temat postu: |
|
|
[quote="voitoosh"] Gabec napisał: | quote]
Racja, Airbusy mogłyby wprowadzić "chaos" jednakowoż spójrz na LH, oni mają Airbusy A340 long-houlowe a także B747 - wiem, że nie ma czego porównywać, bo lufthansa ma flotę 3x większą, oprócz tego ma jeszcze mniejsze Airbusy, Boeingi, a nawet jakieś Avro czy CRJ (jeśli się pomyliłem to przepraszam) embraery są bardziej ekonomiczne niż Boeingi, to prawda, ale wolałbym widzieć te drugie. Lotnictwo w Polsce niby się rozrasta, ale LO może tracić bo jeszcze lepsza ekspansja panuje wśród low-costów. Pamiętaj, że nowa flota LO będzie też eksploatowana przez C0.
Pozdrawiam. |
Tak jak napisales, nei ma co porownywac LH ze swoja pare razy wieksza flota. Ja tez wolalbym ogladac B737 tyle ze raczej nie ma szans zobaczyc najfajniejszego a zarazem najmniejszego. Embraery tez nie sa brzydkie.
Zauwaz ze zwiekszajac czestotliwosc lotow mniejszymi samolotami moznaby z WAW stworzyc jakis mini hub skad moze kiedys w przyszlosci przy bardzo optymistycznych zalozeniach moznaby poleciec nie tylko do USA i CAN ale takze gdzies na wschod albo do ameryki poludniowej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gabec
Moderator
Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 1866
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: KRK
|
Wysłany: Nie 12:25, 04 Gru 2005 Temat postu: |
|
|
styrian napisał: | Nie chodzi o to, ilu producentów samoloty sie użytkuje, tylko ile rodzin samolotów ma się we flocie. Jeżeli LO będzie latać na B787, A32S i Emraerach to będzie to tak samo ekonomicznie uzasadnione jakby zamiast A32S były B737, szczególnie, że nie jest to kwestia 10, a ok 30 samolotów łącznie dla LO i C0. |
Oki, LO juz lata na Embraerach, ATR'ach i B767(B787 w przyszlosci). Jesli dojdzie jeszcze nowa rodzina (jak to nazwales) calkiem innych samolotow to bedzie juz calkowity chaos.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
styrian
Dołączył: 21 Wrz 2005
Posty: 87
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Stolyca
|
Wysłany: Nie 12:29, 04 Gru 2005 Temat postu: |
|
|
Nie będzie żadnego chaosu - w LO byłyby 4 rodziny samolotów ER4, E70/75/95, A32S i 787, tak somo 4 gdyby samiast A32S były B737. Zarówno A jak i B będzie zależeć na pozyskaniu kontraktu na dostawe ok 30 samolotów, więc będą stać się zaoferować jak najlepsze warunki, i to sie liczy. Nie ważne czy to bedzie 32S czy 737, bo parametry mają podobne - ważna będzie cena, raty leasingowe itd. A raczej zaoferowałby przeszkolenie pilotów.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marcinj
Moderator
Dołączył: 29 Wrz 2005
Posty: 1499
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Nie 12:33, 04 Gru 2005 Temat postu: |
|
|
ja nie bardzo widzę sens w 32S, możliwe, ze A zaoferowałby przeszkolenie, ale przy wyborze B nie trzeba by szkolić (nie tylko pilotów zresztą).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gabec
Moderator
Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 1866
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: KRK
|
Wysłany: Nie 12:36, 04 Gru 2005 Temat postu: |
|
|
styrian napisał: | Nie będzie żadnego chaosu - w LO byłyby 4 rodziny samolotów ER4, E70/75/95, A32S i 787, tak somo 4 gdyby samiast A32S były B737. Zarówno A jak i B będzie zależeć na pozyskaniu kontraktu na dostawe ok 30 samolotów, więc będą stać się zaoferować jak najlepsze warunki, i to sie liczy. Nie ważne czy to bedzie 32S czy 737, bo parametry mają podobne - ważna będzie cena, raty leasingowe itd. A raczej zaoferowałby przeszkolenie pilotów. |
No dobra, ale w przypadku B737 odpada kosztowne przeszkolenie pilotow no i pewnie z mechanikami byloby latwiej. I jeszcze jedna sprawa z pilotami. Zanim wszyscy beda mogli latac A uplynie troche czasu. nie obawiasz sie ze bedzie znowu tak jak niedawno ze w razie jakichs problemow nie bedzie mial kto latac Boeingami bo czesc pilotow bedzie przechodzila szkolenia? Tak bylo w momencie gdy czesc lotnikow szkolilas sie na Embraerach i nie mial kto latac ATR'ami
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
voitoosh
Dołączył: 23 Wrz 2005
Posty: 276
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Trzebinia (36 km W from EPKK)
|
Wysłany: Nie 12:38, 04 Gru 2005 Temat postu: |
|
|
marcinj napisał: | ja nie bardzo widzę sens w 32S, możliwe, ze A zaoferowałby przeszkolenie, ale przy wyborze B nie trzeba by szkolić (nie tylko pilotów zresztą). |
Racja, z jednej strony wiąże to się z kosztami i czasem do nauczenia obsługi Airbusów, ale z drugiej strony crew Lotu będzie umieć obsługę 2 typów samolotów, a to może im pomóc w przyszłości, tzn., że będą mogli pracować gdzie indziej. Trochę to kolorowo wygląda, ale zawsze jakaś nadzieja. Btw. ile zarabia steward (Średnio) w LO albo w C0 ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|