|
Forum lotnictwa To tu spotykają się pasjonaci lotnictwa by troszkę o nim podyskutować.
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Vein
Dołączył: 09 Paź 2005
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Sob 20:54, 06 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
No to zazdroszczę, cały tydzień myślałem że pojawi się na Okęciu. Dziś planowałem być na lotnisku, ale dość nieoczekiwanie wreszcie dostałem pracę i trzeba było do niej iść.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marcin Domanski
Dołączył: 23 Sie 2006
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: EDDL
|
Wysłany: Sob 22:36, 06 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
15.01.2007 ma pojawic sie pierwszy raz "u mnie" w Düsseldorfie (AY703 z Helsinek)...mam nadzieje, ze uda mi sie go sfotografowac.....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
SITOR
Dołączył: 02 Sty 2007
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Żędowice/EPKT
|
Wysłany: Czw 21:14, 11 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
Jestem ciekaw czy LOT też zakupi 190.Przydałoby się pare...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marcin_EPKK
Dołączył: 30 Sty 2006
Posty: 840
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: EPKK Chrzanów
|
Wysłany: Pią 16:10, 12 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
Im by się raczej przydała wymiana zarządu (bo ten nie ma pomysłów na rozwój, a jak nawet ma to "trochę" nietrafne )
A co do floty to raczej 737NG.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ojcie_c
Dołączył: 10 Gru 2005
Posty: 187
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: KPHL/EPRZ
|
Wysłany: Pią 16:27, 12 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
marcin_EPKK napisał: | Im by się raczej przydała wymiana zarządu (bo ten nie ma pomysłów na rozwój, a jak nawet ma to "trochę" nietrafne ) |
Nie tylko wymiana, ale też redukcja i 100% prywatyzacja.
marcin_EPKK napisał: | A co do floty to raczej 737NG. |
Niech już będą te -190 i -195 na trasy europejskie do "wyrobienia" pasażerów, a potem dokupić kilka - kilkanaście następców 737NG po korzystnej cenie dla pierwszych klientów, podbudowując tym samym renomę marki (737NG za 8 lat będzie przestarzały).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marcin_EPKK
Dołączył: 30 Sty 2006
Posty: 840
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: EPKK Chrzanów
|
Wysłany: Pią 16:37, 12 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
Dziwne jest jedno... Wszyscy wiemy o konieczności zmiany floty latającej na trasach europejskich, tylko nie LOT...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
SITOR
Dołączył: 02 Sty 2007
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Żędowice/EPKT
|
Wysłany: Pią 23:15, 12 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
marcin_EPKK-bardzo dobrze napisałeś...Ja naprawdę niewiem co będzie z PLL LOT.
Non stop latają tymi "trupami".Byłem nie dawno w Dusseldorfie na lotnisku i przyleciał LOT...poprostu jak porównałem ten samolot z innymi stojącymi na płycie to aż wstyd był to wtedy EM 145.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piter
Dołączył: 28 Sty 2006
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Sob 17:50, 13 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
Tak naprawde potrzebne są E90 i E95 zamiast B735 + 737NG/A32S zamiast 734 (choć trzeba się nad tym zastanowić, bo wygląda na to, że LOT doskonale radzi sobie posiadając tylko 2 (słownie: dwa) B734- troche to śmieszne jak na narodowego przewoźnika 40-milionowego kraju).
Czepiać więc mozna się do floty 737 i starszych ATR.
Co do Embraerów- E70 i E75 są nowe, a najstarsze ER4 mają bodajże 7 lat, więc też jeszcze spokojnie mogą latać. Bo nie ma chyba wątpliwości że potrzebny jest ok. 50-osobowy samolot odrzutowy we flocie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Stoarn
Dołączył: 06 Sty 2006
Posty: 918
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: EPWA/EPGD/LSGG
|
Wysłany: Sob 21:20, 13 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
LOT radzi sobie świetnie o dwóch 734, bo tak układa rozkład, żeby mógł sobie radzić. Dzięki temu mamy drogie bilety i nierozwijającą się, małą linię, która przewozi śmiesznie mało paxów, a chwali się że ma wysokie obłożenie... Bo w samolocie do Petersburga leci aż 40 osób(!). To wszystko bezsensu. A BTW to ostatnio LOT musi nierzadko pożyczać 734 od córeczki....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Stoarn
Dołączył: 06 Sty 2006
Posty: 918
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: EPWA/EPGD/LSGG
|
Wysłany: Pon 9:17, 22 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
Dzisiejszy [link widoczny dla zalogowanych] donosi, że Finnair zwiększa od maja ilość lotów do Indii z 3 do 12 tygodniowo (Delhi 7 zamiast 3, Bombaj nowy 5), poza tym pojawi się bezpośrednie połączenie do HKG codziennie (!!wcześniej donosili tylko o 4 lotach), dojdzie do tego jeszcze czwarty lot tygodniowo do Kantonu. Wszystko dzięki dwóm nowym Airbusom A340-313E które pojawią się tego roku w Finnairowskiej flocie Oprócz tego, wiadomymi już są planowane na niedaleką przyszłość połączenia do Seulu i Kuala Lumpur (to drugie z międzylądowaniem w Bangkoku), gdy tylko pojawi się OH-LQD
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marcin_EPKK
Dołączył: 30 Sty 2006
Posty: 840
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: EPKK Chrzanów
|
Wysłany: Pon 13:35, 22 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
Widać wyrobili się już w lotach na wschód A Helsinki staną się głównym portem łączącym europę z azją... LOT już nie ma właściwie po co tam latać...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Stoarn
Dołączył: 06 Sty 2006
Posty: 918
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: EPWA/EPGD/LSGG
|
Wysłany: Pon 16:05, 22 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
marcin_EPKK napisał: | Widać wyrobili się już w lotach na wschód A Helsinki staną się głównym portem łączącym europę z azją... LOT już nie ma właściwie po co tam latać... |
Atutem Finnaira jest dogodne położenie. Warszawa też ma takowe, a ruch z Azją będzie tylko rósł...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Stoarn
Dołączył: 06 Sty 2006
Posty: 918
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: EPWA/EPGD/LSGG
|
Wysłany: Pią 13:50, 26 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
I tak od nowego sezonu AY będzie latał do Osaki codziennie, a do Nagoi 4 razy.
Piter napisał: | Bo nie ma chyba wątpliwości że potrzebny jest ok. 50-osobowy samolot odrzutowy we flocie. |
Wątpliwość jest ogromna. Na trasy bliskie wystarcza tańszy samolot śmigłowy. Za to na dalszych trasach filigranowość ołówków skutkuje wysokimi cenami biletów - SWISS już do tego doszedł i wywalił wszystkie ołówki, i od razu się tanio zrobiło... Za to miłośnik maleńkich canadairów Austrian coś z cenami zejść niżej nie może, i na razie mu cieniej coraz idzie biznes... Na razie jeszcze w LOT się kilka takich maszyn przyda, ale myślę że docelowo w naszej flocie najmniejszym odrzutowcem będzie E170...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|