|
Forum lotnictwa To tu spotykają się pasjonaci lotnictwa by troszkę o nim podyskutować.
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KubaN
Dołączył: 30 Wrz 2005
Posty: 798
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Gdańsk EPGD
|
Wysłany: Śro 21:45, 20 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
slepowron napisał: | frik napisał: | Gulfstream G500/550, Falcon 7X i Bombardier Global Express. |
Gulfstream i Bombardier prawie napewno nie beda brali udzialu w tym przetargu - nie interesuje ich offset. Moglbym sie zalozyc ze skonczy sie na Falconie albo Embraerze. |
Slepowron ja mam takie samo zdanie. Mozemy sie jedynie zalozyc miedzy Embraerem a Falconem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
frik
Dołączył: 07 Wrz 2006
Posty: 420
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: EPWA
|
Wysłany: Śro 23:12, 20 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
slepowron napisał: | frik napisał: | Gulfstream G500/550, Falcon 7X i Bombardier Global Express. |
Gulfstream i Bombardier prawie napewno nie beda brali udzialu w tym przetargu - nie interesuje ich offset. Moglbym sie zalozyc ze skonczy sie na Falconie albo Embraerze. | Dlatego się zastanawiam, czy to jest dobre by przy każdym przetargu powyżej (5 mln PLN?) był obowiązkowy offset, bo jak widac na przykładzie Hiszpanów i Amerykanów niespecjalnie coś z tego wychodzi i nie ma żadnej gwarancji, że z Francuzami, czy Brazylijczykami będzie lepiej... Właśnie, jaki jest dystans z Warszawy do Nowego Jorku i Tokio? I czy w przetargu jest Falcon 900B czy 900EX?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|