|
Forum lotnictwa To tu spotykają się pasjonaci lotnictwa by troszkę o nim podyskutować.
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
IgnacyHannak
Dołączył: 11 Sty 2006
Posty: 134
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Katowice/Duesseldorf
|
Wysłany: Pią 15:20, 03 Lut 2006 Temat postu: |
|
|
o ile pamietam to atr zwiekszyl produkcje do......32 sztuk rocznie!!!
ale czy wy nie rozumiecie, ze dlatego nie mozna poleciec w swiat bo wyrzucamy wlasnie te male maszyny? jak bedziemy tylko zwiekszac maszyny na trasach a nie rozbudowywac siatki to nie ma szans zeby WAW stala sie chociaz drugorzednym hubem Stara!!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Moniksa
Dołączył: 29 Paź 2005
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pią 15:31, 03 Lut 2006 Temat postu: |
|
|
Jak czytam posty pana Ignacego to mam wrażenie, że ktoś się na mnie wydziera...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Danny
Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 1208
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: EIDW
|
Wysłany: Pią 15:37, 03 Lut 2006 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
CRJ200 net orders 2005 =-1
ERJ145 net orders 2005 =-7
[link widoczny dla zalogowanych]
Tu masz tez wyjasnione dlaczego male jety sa przeszloscia.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Witek Z
Moderator
Dołączył: 05 Paź 2005
Posty: 1095
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: WAW
|
Wysłany: Pią 15:53, 03 Lut 2006 Temat postu: |
|
|
Świetna wiadomość. Oczywiście, cała dyskusja powyższa już była, ekonomika rj przy obecnej cenie paliwa jest bardzo niska i LO i tak by oddał 145rki. Swoją drogą opowieści o większym komforcie w jetach to jakieś mity. Wykonuję kilkadziesiąt lotór krajowych rocznie i czasami zamiast atra podstawią 145kę. Mnie tam absolutnie nie jest wygodniej w 145ce a z uwagi na własne gabaryty jestem człowiekiem wymagającym komfortu
To co mnie interesuje najbardziej to sposób wprowadzenia tych maszyn do służby dla VIPów. Bo tak sobie myślę, że przecież obecny układ w którym ipów wozi specjalna jednostka wojskowa wcale nie musi być docelowy. To LOT mógłby przejąć ten zaszczytny obowiązek - taki rodzaj wetleasingu skoro i tak całe zaplecze techniczne będzie LO piloci pewnie też przejdą z LO itd... Poza tym to stwarzałoby szanse na elastyczność. Jakby była potrzeba LO mógłby ad hoc uruchamiać inne swoje maszyny. A poza sezonem to nawet premiera czy marszałka zawieźć do USA czy do Japonii swoim pięknym 767 (zy docelowo 787)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
IgnacyHannak
Dołączył: 11 Sty 2006
Posty: 134
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Katowice/Duesseldorf
|
Wysłany: Pią 18:41, 03 Lut 2006 Temat postu: |
|
|
Moniksa napisał: | Jak czytam posty pana Ignacego to mam wrażenie, że ktoś się na mnie wydziera... |
wszystko zalezy od nastawienia do osoby;) ale jak urazile to przepraszam, nie jestem jeszcze taki stary zeby mnie nazywac pan i stad jeszcze sie ucze kultury dyskusji! obiecuje ze czasem bedzie tylko lepiej:)
co do tego komfortu to wszystko zalezy od tego co sie lubi, ale z drugiej strony jest to tez komfort jak mozna sobie rano poleciec, zalatwic swoje sprawy i wieczorem wrocic! no i na trasach z malym zapotrzebowaniem i odleglosci ponad 1000km mozna to zapewnic wlasnie tylko malymi odrzutowcami!
sadze ze LOT sprzeda jednak sila zbrojnym te samoloty a nie wynajmie! przypuszczam ze zanim rozpoczna sluzbe bedzie je trzeba przebudowac na wersje VIP!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
G@wron
Dołączył: 15 Gru 2005
Posty: 692
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Zamość - EPZA
|
Wysłany: Pią 18:46, 03 Lut 2006 Temat postu: |
|
|
Ignacy - to chyba sympatia do ERJ-tów też je lubię
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
IgnacyHannak
Dołączył: 11 Sty 2006
Posty: 134
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Katowice/Duesseldorf
|
Wysłany: Pią 19:10, 03 Lut 2006 Temat postu: |
|
|
masz racje:) uwielbiam latac EMB145! najbardziej mi sie podoba to pojedyncze miejsce:)
zaluje tylko ze jeszcze nie mialem okazi poleciec 170tka!
no, ale w biznesie nie powinno sie kierowac tym co sie lubi! ma ktos moze porownanie zuzycia paliwa ERJ170 i EMB145 na jedna godzine lotu?!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marcinj
Moderator
Dołączył: 29 Wrz 2005
Posty: 1499
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pią 19:48, 03 Lut 2006 Temat postu: |
|
|
IgnacyHannak napisał: | czy ktos moze wrzucic dane zuzycia paliwa na jedna godzine lotu emb145 i erj170????
macie racje ze na trasach do okolo 1000km oplacaja sie bardziej ATR! ale wszystko ponadto trzeba juz latac jetem!
teraz przypuscmy ze LOT chce otworzyc nowe polaczenie do doniecka! |
ale po co się tak emocjonować. przecież nie wszystkich emb145 lot się pozbywa. jeszcze mu sporo zostanie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marcinj
Moderator
Dołączył: 29 Wrz 2005
Posty: 1499
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pią 19:50, 03 Lut 2006 Temat postu: |
|
|
Witek Z napisał: | nawet premiera czy marszałka zawieźć do USA czy do Japonii swoim pięknym 767 (zy docelowo 787) |
i tam zostawić! to mógłby być jeden z najbardziej opłacalnych rejsów w historii polskiego lotnictwa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
IgnacyHannak
Dołączył: 11 Sty 2006
Posty: 134
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Katowice/Duesseldorf
|
Wysłany: Pią 19:51, 03 Lut 2006 Temat postu: |
|
|
wiem ze nie wszystkie, ale szkoda ze sie wogule pozbywa, bo moim zdaniem jest to znak ze LOT nie planuje dalszej ekspansji a jak mowie przyslowie: kto stoi w miejscu te sie cofa...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marcinj
Moderator
Dołączył: 29 Wrz 2005
Posty: 1499
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pią 20:03, 03 Lut 2006 Temat postu: |
|
|
ale dostaje nowe E175.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
IgnacyHannak
Dołączył: 11 Sty 2006
Posty: 134
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Katowice/Duesseldorf
|
Wysłany: Pią 21:02, 03 Lut 2006 Temat postu: |
|
|
poprawdie mnie jak sie myle, ale o ile pamietam to te nowe ERJ175 maja zastapc EMB145 i starsze B737-500???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gabec
Moderator
Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 1866
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: KRK
|
Wysłany: Pią 21:15, 03 Lut 2006 Temat postu: |
|
|
IgnacyHannak napisał: | poprawdie mnie jak sie myle, ale o ile pamietam to te nowe ERJ175 maja zastapc EMB145 i starsze B737-500??? |
wg mnie starsze B735 maja byc zastapiane przez ewentualne E90/95 - ERJ75 to raczej jako uzupelnienie floty, choc przy zakupie E70/75 LO wynegcjowal mozliwosc oddania 2-3 najstarszych/najciezszych ERJ45.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
chavez
Dołączył: 21 Wrz 2005
Posty: 434
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Echo-Papa-Golf-Delta
|
Wysłany: Pią 21:47, 03 Lut 2006 Temat postu: |
|
|
Czy ten wątek nie miał być o ER4 dla rządu ?
Jak na mój gust to one się zaczynają trochę psuć, rząd weźmie kolejne złomy ? Moim zdaniem powinien olać ofertę LO i wziąć coś sensownego. Zresztą ER4 ma za krótki zasięg, mniejszy nawet od TU154, a nasi dygnitarze lubią sobie daleko polatać.
Moim zdaniem sensownie by było, gdyby rząd podłączył się pod zamówienie średniodystansówek LO i wziął ze 2-3 BBJ-ty. Serwisowały by się z LO-towskimi i było by taniej a i na zamówieniu byłaby jakaś korzyść.
Pozdroofka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gabec
Moderator
Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 1866
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: KRK
|
Wysłany: Pią 21:51, 03 Lut 2006 Temat postu: |
|
|
chavez napisał: | Czy ten wątek nie miał być o ER4 dla rządu ?
Jak na mój gust to one się zaczynają trochę psuć, rząd weźmie kolejne złomy ? Moim zdaniem powinien olać ofertę LO i wziąć coś sensownego. Zresztą ER4 ma za krótki zasięg, mniejszy nawet od TU154, a nasi dygnitarze lubią sobie daleko polatać.
Moim zdaniem sensownie by było, gdyby rząd podłączył się pod zamówienie średniodystansówek LO i wziął ze 2-3 BBJ-ty. Serwisowały by się z LO-towskimi i było by taniej a i na zamówieniu byłaby jakaś korzyść.
Pozdroofka |
Mi sie wydawalo ze ERJ45 to bardziej za Yak'i niz za Tupolewy. No z tym podlaczeniem sie pod zakup LO i kupno BBJ to bylby dobry pomysla... ale chyba jeszce sporo wody uplynie w rzece zanim LO/C0 cokolwiek wybierze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|