Forum Forum lotnictwa Strona Główna Forum lotnictwa
To tu spotykają się pasjonaci lotnictwa by troszkę o nim podyskutować.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Embraery dla VIP-ów
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następny
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Lotnictwo cywilne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
IgnacyHannak




Dołączył: 11 Sty 2006
Posty: 134
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Katowice/Duesseldorf

PostWysłany: Pią 15:20, 03 Lut 2006    Temat postu:

o ile pamietam to atr zwiekszyl produkcje do......32 sztuk rocznie!!!

ale czy wy nie rozumiecie, ze dlatego nie mozna poleciec w swiat bo wyrzucamy wlasnie te male maszyny? jak bedziemy tylko zwiekszac maszyny na trasach a nie rozbudowywac siatki to nie ma szans zeby WAW stala sie chociaz drugorzednym hubem Stara!!!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Moniksa




Dołączył: 29 Paź 2005
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pią 15:31, 03 Lut 2006    Temat postu:

Jak czytam posty pana Ignacego to mam wrażenie, że ktoś się na mnie wydziera...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Danny




Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 1208
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EIDW

PostWysłany: Pią 15:37, 03 Lut 2006    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]

CRJ200 net orders 2005 =-1
ERJ145 net orders 2005 =-7


[link widoczny dla zalogowanych]
Tu masz tez wyjasnione dlaczego male jety sa przeszloscia.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Witek Z
Moderator



Dołączył: 05 Paź 2005
Posty: 1095
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: WAW

PostWysłany: Pią 15:53, 03 Lut 2006    Temat postu:

Świetna wiadomość. Oczywiście, cała dyskusja powyższa już była, ekonomika rj przy obecnej cenie paliwa jest bardzo niska i LO i tak by oddał 145rki. Swoją drogą opowieści o większym komforcie w jetach to jakieś mity. Wykonuję kilkadziesiąt lotór krajowych rocznie i czasami zamiast atra podstawią 145kę. Mnie tam absolutnie nie jest wygodniej w 145ce a z uwagi na własne gabaryty jestem człowiekiem wymagającym komfortu Wink
To co mnie interesuje najbardziej to sposób wprowadzenia tych maszyn do służby dla VIPów. Bo tak sobie myślę, że przecież obecny układ w którym ipów wozi specjalna jednostka wojskowa wcale nie musi być docelowy. To LOT mógłby przejąć ten zaszczytny obowiązek - taki rodzaj wetleasingu skoro i tak całe zaplecze techniczne będzie LO piloci pewnie też przejdą z LO itd... Poza tym to stwarzałoby szanse na elastyczność. Jakby była potrzeba LO mógłby ad hoc uruchamiać inne swoje maszyny. A poza sezonem to nawet premiera czy marszałka zawieźć do USA czy do Japonii swoim pięknym 767 (zy docelowo 787)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
IgnacyHannak




Dołączył: 11 Sty 2006
Posty: 134
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Katowice/Duesseldorf

PostWysłany: Pią 18:41, 03 Lut 2006    Temat postu:

Moniksa napisał:
Jak czytam posty pana Ignacego to mam wrażenie, że ktoś się na mnie wydziera...


wszystko zalezy od nastawienia do osoby;) ale jak urazile to przepraszam, nie jestem jeszcze taki stary zeby mnie nazywac pan i stad jeszcze sie ucze kultury dyskusji! obiecuje ze czasem bedzie tylko lepiej:)

co do tego komfortu to wszystko zalezy od tego co sie lubi, ale z drugiej strony jest to tez komfort jak mozna sobie rano poleciec, zalatwic swoje sprawy i wieczorem wrocic! no i na trasach z malym zapotrzebowaniem i odleglosci ponad 1000km mozna to zapewnic wlasnie tylko malymi odrzutowcami!

sadze ze LOT sprzeda jednak sila zbrojnym te samoloty a nie wynajmie! przypuszczam ze zanim rozpoczna sluzbe bedzie je trzeba przebudowac na wersje VIP!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
G@wron




Dołączył: 15 Gru 2005
Posty: 692
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Zamość - EPZA

PostWysłany: Pią 18:46, 03 Lut 2006    Temat postu:

Ignacy - to chyba sympatia do ERJ-tów Smile też je lubię Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
IgnacyHannak




Dołączył: 11 Sty 2006
Posty: 134
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Katowice/Duesseldorf

PostWysłany: Pią 19:10, 03 Lut 2006    Temat postu:

masz racje:) uwielbiam latac EMB145! najbardziej mi sie podoba to pojedyncze miejsce:)
zaluje tylko ze jeszcze nie mialem okazi poleciec 170tka!

no, ale w biznesie nie powinno sie kierowac tym co sie lubi! ma ktos moze porownanie zuzycia paliwa ERJ170 i EMB145 na jedna godzine lotu?!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marcinj
Moderator



Dołączył: 29 Wrz 2005
Posty: 1499
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pią 19:48, 03 Lut 2006    Temat postu:

IgnacyHannak napisał:
czy ktos moze wrzucic dane zuzycia paliwa na jedna godzine lotu emb145 i erj170????

macie racje ze na trasach do okolo 1000km oplacaja sie bardziej ATR! ale wszystko ponadto trzeba juz latac jetem!
teraz przypuscmy ze LOT chce otworzyc nowe polaczenie do doniecka!


ale po co się tak emocjonować. przecież nie wszystkich emb145 lot się pozbywa. jeszcze mu sporo zostanie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marcinj
Moderator



Dołączył: 29 Wrz 2005
Posty: 1499
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pią 19:50, 03 Lut 2006    Temat postu:

Witek Z napisał:
nawet premiera czy marszałka zawieźć do USA czy do Japonii swoim pięknym 767 (zy docelowo 787)


i tam zostawić! to mógłby być jeden z najbardziej opłacalnych rejsów w historii polskiego lotnictwa Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
IgnacyHannak




Dołączył: 11 Sty 2006
Posty: 134
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Katowice/Duesseldorf

PostWysłany: Pią 19:51, 03 Lut 2006    Temat postu:

wiem ze nie wszystkie, ale szkoda ze sie wogule pozbywa, bo moim zdaniem jest to znak ze LOT nie planuje dalszej ekspansji Crying or Very sad a jak mowie przyslowie: kto stoi w miejscu te sie cofa... Sad

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marcinj
Moderator



Dołączył: 29 Wrz 2005
Posty: 1499
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pią 20:03, 03 Lut 2006    Temat postu:

ale dostaje nowe E175.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
IgnacyHannak




Dołączył: 11 Sty 2006
Posty: 134
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Katowice/Duesseldorf

PostWysłany: Pią 21:02, 03 Lut 2006    Temat postu:

poprawdie mnie jak sie myle, ale o ile pamietam to te nowe ERJ175 maja zastapc EMB145 i starsze B737-500???

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gabec
Moderator



Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 1866
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: KRK

PostWysłany: Pią 21:15, 03 Lut 2006    Temat postu:

IgnacyHannak napisał:
poprawdie mnie jak sie myle, ale o ile pamietam to te nowe ERJ175 maja zastapc EMB145 i starsze B737-500???

wg mnie starsze B735 maja byc zastapiane przez ewentualne E90/95 - ERJ75 to raczej jako uzupelnienie floty, choc przy zakupie E70/75 LO wynegcjowal mozliwosc oddania 2-3 najstarszych/najciezszych ERJ45.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
chavez




Dołączył: 21 Wrz 2005
Posty: 434
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Echo-Papa-Golf-Delta

PostWysłany: Pią 21:47, 03 Lut 2006    Temat postu:

Czy ten wątek nie miał być o ER4 dla rządu ?
Jak na mój gust to one się zaczynają trochę psuć, rząd weźmie kolejne złomy ? Moim zdaniem powinien olać ofertę LO i wziąć coś sensownego. Zresztą ER4 ma za krótki zasięg, mniejszy nawet od TU154, a nasi dygnitarze lubią sobie daleko polatać.
Moim zdaniem sensownie by było, gdyby rząd podłączył się pod zamówienie średniodystansówek LO i wziął ze 2-3 BBJ-ty. Serwisowały by się z LO-towskimi i było by taniej a i na zamówieniu byłaby jakaś korzyść.

Pozdroofka


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gabec
Moderator



Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 1866
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: KRK

PostWysłany: Pią 21:51, 03 Lut 2006    Temat postu:

chavez napisał:
Czy ten wątek nie miał być o ER4 dla rządu ?
Jak na mój gust to one się zaczynają trochę psuć, rząd weźmie kolejne złomy ? Moim zdaniem powinien olać ofertę LO i wziąć coś sensownego. Zresztą ER4 ma za krótki zasięg, mniejszy nawet od TU154, a nasi dygnitarze lubią sobie daleko polatać.
Moim zdaniem sensownie by było, gdyby rząd podłączył się pod zamówienie średniodystansówek LO i wziął ze 2-3 BBJ-ty. Serwisowały by się z LO-towskimi i było by taniej a i na zamówieniu byłaby jakaś korzyść.

Pozdroofka


Mi sie wydawalo ze ERJ45 to bardziej za Yak'i niz za Tupolewy. No z tym podlaczeniem sie pod zakup LO i kupno BBJ to bylby dobry pomysla... ale chyba jeszce sporo wody uplynie w rzece zanim LO/C0 cokolwiek wybierze


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Lotnictwo cywilne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następny
Strona 2 z 9

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin