Forum Forum lotnictwa Strona Główna Forum lotnictwa
To tu spotykają się pasjonaci lotnictwa by troszkę o nim podyskutować.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Embraery dla VIP-ów
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następny
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Lotnictwo cywilne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gabec
Moderator



Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 1866
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: KRK

PostWysłany: Śro 14:49, 08 Lut 2006    Temat postu:

Quantas napisał:

Protokół dyplomatyczny nie pozwala aby potraktowali Prezydenta jak zwykłego turystę. Protokół wymaga aby odpowiedni dyplomata wszedł na pokład , przywitał się (niekoniecznie z nr 1) wygłosił kilka banałów i dopiero samolot z dyplomatycznego punktu widzenia jest gotów do dalszego lotu.

Quantas, uwierz mi na slowo ze tak bylo. Chyba ktos zapomnial powiadomic wczesniej wladze lotniska kto bedize lecial bialo-czerwona tutka i Kwasniewski mial troche dziwna mine jak zapytali go kto on i skad sie tu wzial.
A tak na marginesie, to chocby w takie loty na np do USA czy tez na wschod - ktore moze nie sa czeste ale jedna sie zdarzaja w flocie polskich Vipow przydalby sie samolot majacy odpowiedni zasieg, czy BBJ ma taki, moze mnie ktos oswiecic? BTW, nawet do Afganistanu chyba Tu154 nie doleci bez dodatkowego tankowania


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Quantas
Moderator



Dołączył: 26 Wrz 2005
Posty: 1150
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Pyrlandia

PostWysłany: Śro 15:28, 08 Lut 2006    Temat postu:

[quote="GabecQuantas, uwierz mi na slowo ze tak bylo. doleci bez [/quote]

Ja wierzę że tak się mogło stac tylko napisałem jak to według protokołu wygląda.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
slepowron




Dołączył: 15 Paź 2005
Posty: 1520
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: KOAK

PostWysłany: Śro 19:46, 08 Lut 2006    Temat postu:

Gabec napisał:
Vipow przydalby sie samolot majacy odpowiedni zasieg, czy BBJ ma taki, moze mnie ktos oswiecic?

BBJ moze leciec WAW-Los Angeles non-stop ale czy polskim VIP to potrzebne, jak czesto?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gabec
Moderator



Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 1866
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: KRK

PostWysłany: Śro 20:43, 08 Lut 2006    Temat postu:

slepowron napisał:
Gabec napisał:
Vipow przydalby sie samolot majacy odpowiedni zasieg, czy BBJ ma taki, moze mnie ktos oswiecic?

BBJ moze leciec WAW-Los Angeles non-stop ale czy polskim VIP to potrzebne, jak czesto?


Slepowron, czasem sie przydaje, jak chocby teraz Kaczynskiemu czy tez np gdy nasi wojskowi lataja do afganistanu odwiedzic chlopakow (te przyklady w tej chwili przychodza mi do glowy) No i jeszcze jedan sprawa - ekonomia. Eksploatacja BBJ czy tez airbusowego odpowiednika bylaby duuuuuzo tansza!!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
slepowron




Dołączył: 15 Paź 2005
Posty: 1520
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: KOAK

PostWysłany: Śro 20:50, 08 Lut 2006    Temat postu:

Jakbym byl tym co kupuje samoloty dla polskich VIP-ow to bym zrobil pare prostych obliczen, kosztow eksploatacji, potrzebnego zasiegu, potrzebnej wielkosci, typowej trasy, itp. Za zasieg sie tez placi a jesli jest on potrzebny tylko 3 razy do roku to moze to byc nieekonomiczne. W swiecie byznesu jest duzo bardzo dobrych samolotow na rynku, jest w czym wybierac.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piter




Dołączył: 28 Sty 2006
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Wto 0:02, 14 Lut 2006    Temat postu:

Na jedną z pierwszych wizyt w Waszyngtonie prezydent Kwaśniewski wraz z niewielką delegacją poleciał ówczesnym Swissairem (w business class). LOT należał wtedy do Qualiflyier.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Atco




Dołączył: 06 Paź 2005
Posty: 1284
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Wto 0:24, 14 Lut 2006    Temat postu:

W first class.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gabec
Moderator



Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 1866
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: KRK

PostWysłany: Sob 19:53, 18 Mar 2006    Temat postu:

Gdzies widzialem jakies info ze jednak LO ma przekazac/sprzedac naszemu wojsku 2 ERJ45 ktorych sie i tak chce pozbyc a tym samym Embraery maja zastapic wysluzone Yaki. Czy wie ktos co wiecej na ten temat?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Marta




Dołączył: 19 Gru 2005
Posty: 261
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Warszawa Stegny/Wilanów

PostWysłany: Wto 19:08, 21 Mar 2006    Temat postu:

Quantas napisał:
[quote="GabecQuantas, uwierz mi na slowo ze tak bylo. doleci bez


Ja wierzę że tak się mogło stac tylko napisałem jak to według protokołu wygląda.[/quote]

artykul 40 konwencji o stosunkach dyplomatycznych, ustep 4:
Obowiązki państw trzecich (tj: ochrona, umozliwienie przejazdu) przewidziane w ustępach 1, 2 i 3 niniejszego artykułu stosują się również do osób wymienionych odpowiednio w tych ustępach, jak również do korespondencji urzędowej i poczty dyplomatycznej, które znalazły się na terytorium państwa trzeciego na skutek działania siły wyższej.

dotyczy to przedstawiciela dyplomatycznego, ale sadze, ze na zasadzie analogii stosuje sie tez do prezydenta.
glowa panstwa nie moze byc, przynajmiej zgodnie z protokolem i prawem, traktowana jak kazdy turysta, chyba ze w takim charakterze sie gdzies wybiera, ale nawet wtedy ma pewne przywileje. sorry, ale prawa miedzynarodowego to juz nie pamietam Embarassed .
prezydent moze oczywiscie leciec lotem rejsowym, ale a wowczas podejmowane specjalne srodki bezpieczenstwa.

a ja, tak futurologicznie uwazam, ze prezydent powinien miec mozliwosc latania polskimi samolotami. dzisiaj jest tak, ze konstruktorzy samolotow, silnikow i skrzydel, ktorzy koncza studia w polsce znikaja z tego kraju...i konstruuja za granica Laughing . ci ktorzy zostaja, sa sfrustrowani i zalamani. wybrali studia marzen, a zyja za pieniadze rodzicow. a moze by tak zaproponowac jakis kontrakt tym konstruktorom???
fajnie tak sobie pomarzyc Laughing

pozdr,
mh


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gabec
Moderator



Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 1866
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: KRK

PostWysłany: Nie 10:46, 13 Sie 2006    Temat postu:

Czy zrobil juz moze ktos zdjecia nowym Vipowskich ER45 przejetym od LO?? zdaje sie ze chodzi o maszyny SP-LGI oraz SP-LGK.
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gabec
Moderator



Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 1866
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: KRK

PostWysłany: Śro 20:17, 01 Lis 2006    Temat postu:

cZy wie ktos co z tymi er45 ktore ponoc mialy byc przejete przez wojsko i przerobione na samoloty vipowskie a ktore jak podaje lotnictwo.net :
Cytat:
Dwa Embraery ERJ-145MP wycofane z użytkowania
w PLL LOT (nr fabr. 145336 i 145339; SP-LGI i -LGK) trafiły do brytyjskiego przewoźnika BMI Regional wykonującego loty dla
bmi British Midland
(jako G-RJXN i -RJXO).


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pb299




Dołączył: 09 Paź 2005
Posty: 207
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: z lasu

PostWysłany: Śro 21:24, 01 Lis 2006    Temat postu:

Gabec napisał:
cZy wie ktos co z tymi er45 ktore ponoc mialy byc przejete przez wojsko i przerobione na samoloty vipowskie a ktore jak podaje lotnictwo.net :
Cytat:
Dwa Embraery ERJ-145MP wycofane z użytkowania w PLL LOT (nr fabr. 145336 i 145339; SP-LGI i -LGK) trafiły do brytyjskiego przewoźnika BMI Regional wykonującego loty dla bmi British Midland (jako G-RJXN i -RJXO).

Czego z powyższego zdania nie rozumiesz...? Smile

/p.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
polpol19




Dołączył: 14 Gru 2005
Posty: 140
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPWA

PostWysłany: Śro 22:09, 01 Lis 2006    Temat postu:

pb299 napisał:
Gabec napisał:
cZy wie ktos co z tymi er45 ktore ponoc mialy byc przejete przez wojsko i przerobione na samoloty vipowskie a ktore jak podaje lotnictwo.net :
Cytat:
Dwa Embraery ERJ-145MP wycofane z użytkowania w PLL LOT (nr fabr. 145336 i 145339; SP-LGI i -LGK) trafiły do brytyjskiego przewoźnika BMI Regional wykonującego loty dla bmi British Midland (jako G-RJXN i -RJXO).

Czego z powyższego zdania nie rozumiesz...? Smile

/p.


No chyba tego ze mialy isc do wojska a poszly do BMI ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
k_sko




Dołączył: 21 Wrz 2005
Posty: 520
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Śro 22:50, 01 Lis 2006    Temat postu:

A gdzie było napisane, że napewno pójdą do wojska?

KS


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gabec
Moderator



Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 1866
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: KRK

PostWysłany: Czw 23:52, 02 Lis 2006    Temat postu:

pb299 napisał:
Gabec napisał:
cZy wie ktos co z tymi er45 ktore ponoc mialy byc przejete przez wojsko i przerobione na samoloty vipowskie a ktore jak podaje lotnictwo.net :
Cytat:
Dwa Embraery ERJ-145MP wycofane z użytkowania w PLL LOT (nr fabr. 145336 i 145339; SP-LGI i -LGK) trafiły do brytyjskiego przewoźnika BMI Regional wykonującego loty dla bmi British Midland (jako G-RJXN i -RJXO).

Czego z powyższego zdania nie rozumiesz...? Smile

/p.

spoko, to akurat rozumie (gdziezbym smial podwazac wiarygodnosc lotnictgwo.net Wink ) tylko jakis czas temu na skyliner-aviation podawali ze te maszyny beda lataly jako VIP,stad moje zdziwienie. pb299 wiesz moze cos na temat ewentualnych Embraerow Vipowskich, czy ten temat umarl czy moze jednak bedzie realizowany?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Lotnictwo cywilne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następny
Strona 6 z 9

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin