|
Forum lotnictwa To tu spotykają się pasjonaci lotnictwa by troszkę o nim podyskutować.
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gabec
Moderator
Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 1866
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: KRK
|
Wysłany: Wto 12:06, 20 Gru 2005 Temat postu: |
|
|
Spotter napisał: | No i co z tego? LOT tez kupuje, i to nawet E95, a nie E90 |
Czy LO juz zamowil te E95 czy to tylko spekulacje prasowe?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Danny
Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 1208
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: EIDW
|
Wysłany: Wto 12:30, 20 Gru 2005 Temat postu: |
|
|
Mowi sie, ze zamowi.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gabec
Moderator
Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 1866
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: KRK
|
Wysłany: Wto 12:45, 20 Gru 2005 Temat postu: |
|
|
Danny napisał: | Mowi sie, ze zamowi. |
No właśnie... mówi sie. Z tego co pamietam to cos na ten temat przeczytalem przy okazji zamowienia E75, ale do tej pory nic pewnego na ten temat nie znalazlem, dlatego tez pytalem
Tak z technicznego punktu widzenia. E95 beda zabieraly podobna liczbe pasażerow co obecne B735, a jak bedzie sie miala sprawa z cargo?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Danny
Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 1208
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: EIDW
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gabec
Moderator
Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 1866
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: KRK
|
Wysłany: Wto 13:09, 20 Gru 2005 Temat postu: |
|
|
To akrat wiem, choc sadze ze ta zmiana nie bedzie miala wplywu na zakup E95. taki 100 miejscowy samolot jest LO potrzebny a watpie ze zdecyduja sie na B736/A318. Ale wciaz nie uzyskalem odp na temat przestrzeni bagazowej/cargo w B735 oraz E95. czy wie ktos moze cos na ten temat. czy jest szansa aby do E95 zmiescily sie bagaze wszystkich pasazerow i nie bylo problemow jak np z ERJ45 ze bagaz zostaje na lotnisku bo sie nie zmiescil do ladowni.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Spotter
Dołączył: 18 Paź 2005
Posty: 523
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: GDN
|
Wysłany: Wto 14:19, 20 Gru 2005 Temat postu: |
|
|
Z tego co mi jest wiadomo, LO przerobil opcje E70 na zamowienie na 4xE75 oraz 6xE95.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gabec
Moderator
Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 1866
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: KRK
|
Wysłany: Wto 14:29, 20 Gru 2005 Temat postu: |
|
|
Spotter napisał: | Z tego co mi jest wiadomo, LO przerobil opcje E70 na zamowienie na 4xE75 oraz 6xE95. |
A mozesz podac jakies zrodlo swoich info? ja wiem tylko o E75.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Spotter
Dołączył: 18 Paź 2005
Posty: 523
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: GDN
|
Wysłany: Wto 14:38, 20 Gru 2005 Temat postu: |
|
|
Moje zrodlo opiera sie na informacji jakie pamietam z dawnego forum. Ale teraz juz nie jestem pewien na 100%
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
G@wron
Dołączył: 15 Gru 2005
Posty: 692
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Zamość - EPZA
|
Wysłany: Wto 17:14, 20 Gru 2005 Temat postu: |
|
|
E95 ma wyprzeć podobno po pewnym czasie 735, a co do zakupu 737 NG to nic mi nie wiadomo.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez G@wron dnia Wto 17:41, 20 Gru 2005, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gabec
Moderator
Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 1866
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: KRK
|
Wysłany: Wto 17:20, 20 Gru 2005 Temat postu: |
|
|
G@wron napisał: | E95 ma wuprzeć podobno po pewnym czsie 735, a co do 737 NG to nic mi nie wiadomo. |
Gawron a kojarzysz jak wyglada porownanie tych 2 samolotow? chodzi mi o zasieg, liczbe pasazerow, mozliwosci cargo, o ekonomie nie bede sie dopytywal bo to raczej nie ma sensu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Danny
Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 1208
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: EIDW
|
Wysłany: Wto 17:38, 20 Gru 2005 Temat postu: |
|
|
Airliners.net napisał: |
737-500:
Powerplants
Two 82.3kN (18,500lb) CFM International CFM563B1 turbofans, or 89.0kN (20,000lb) CFM56-3C-1s.
Performance
Max cruising speed 912km/h (492kt), economical cruising speed 795km/h (430kt). Standard range with max passengers 2815km (1520nm), higher gross weight option range with max passengers 4444km (2400nm).
Weights
Operating empty (standard and high gross weight models) 31,983kg (70,510lb), standard max takeoff 52,390kg (115,500lb), high gross weight max takeoff 60,555kg (133,500lb).
Dimensions
Wing span 28.88m (94ft 9in), length 31.01m (101ft 9in), height 11.13m (36ft 6in). Wing area 105.4m2 (1135sq ft).
Capacity
Flightcrew of two. Typical two class seating for 108 (eight first and 100 economy), or max single class seating for 132 at 76cm (30in) pitch.
Embraer 170/175/190/195:
Powerplants
ERJ-170 - Two 62.3kN (14,000lb) General Electric CF34-8E turbofans.
ERJ-190 - Two 82.3kN (18,500lb) CF34-10Es.
Performance
ERJ-170 - Max cruising speed Mach 0.80 or 870km/h (470kt). Standard range with max passengers at long range cruising speed 3334km (1800nm), LR range at same conditions 3889km (2100nm).
ERJ-190 - Speed same. Standard range with max passengers at long range cruising speed 3334km (1800nm), LR range at same conditions 4260km (2300nm).
ERJ-195 - Speed same. Standard range with max passengers at long range cruising speed 2593km ((1400nm), LR range at same conditions 3334km (1800nm).
Weights
ERJ-170 - Basic operating 20,150kg (44,422lb), standard max takeoff 35,450kg (78,153lb), LR max takeoff 48,500kg (106,922lb).
ERJ-195 - Basic operating 27,100kg (59,744lb), standard max takeoff 46,990kg (103,593lb), LR max takeoff 48,990kg (108,003lb).
Dimensions
ERJ-170 - Wing span over winglets 26,00m (85ft 4in), length 29,90m (98ft 1in), height 9.67m (31ft 9in).
ERJ-190 - Wing span over winglets 28.72m (94ft 3in), length 36.24m (118ft 11in), height 10.28m (33ft 9in).
ERJ-195 - Same as ERJ-190 except length 38.65m (126ft 10in).
Capacity
Flightcrew of two.
ERJ-170 - Standard seating for 70 at four abreast.
ERJ-175 - Standard seating for 78.
ERJ-190 - Standard seating for 98.
ERJ-195 - Standard seating for 108.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
G@wron
Dołączył: 15 Gru 2005
Posty: 692
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Zamość - EPZA
|
Wysłany: Wto 17:48, 20 Gru 2005 Temat postu: |
|
|
735 widać w niektórych sprawach jest lepszy, lecz E90/95 jest konstrukcją świeższą, a 735 bardziej sprawdzoną Wybór to już chyba wola gustu. ale 738 z E95 to chyba nie ma co porównywać :/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|