|
Forum lotnictwa To tu spotykają się pasjonaci lotnictwa by troszkę o nim podyskutować.
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marshau
Dołączył: 23 Kwi 2006
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: EPWA
|
Wysłany: Śro 17:21, 25 Paź 2006 Temat postu: Jak zostać informatorem służby informacji powietrznej? |
|
|
Sprawdziłem tematy i wydaje mi się, że takiego nie było jeszcze. Przekopałem też ustawy i rozporządzenia. Najbardziej jestem zainteresowany ograniczeniami wiekowymi. Wiem już niestety, że na karierę kontrolera ruchu lotniczego za późno (do 26 lat). Jeżeli jeszcze ktoś by się orientował ile można "wyciągnąć" z tego FISO-wego kawałka chleba, to będę naprawdę szczerze zobowiązany. Pzdr wszystkich i uciekam do książek, bo w piątek test z prawa lotniczego.[/url]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bartek_ql
Dołączył: 03 Lip 2006
Posty: 182
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: EPWA
|
Wysłany: Śro 18:19, 25 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
Jak zostac FISowcem to nie wiem ale walne prywate i powiem: Czesc Pawle tu Bartek na co dzien dwie lawki przed Toba
no a teraz wracam do prawa...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Baseman
Dołączył: 10 Lut 2006
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Łódź
|
Wysłany: Śro 22:48, 25 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
mashau nigdy nie moww nigdy. Wspominalem juz wczesniej, ale powiem jeszcze raz, mieszkam w Bournemouth w poludnioej anglii, na miejscowym lotnisku jest College of Air Traffic Control. Limit wiekowy 28 lat jesli masz doswiadczenie w lotnictwie to nawet 30 a moze i wiecej. Przez ostatnie dwa lata aplikowaly jak dobrze pamietam 5000 osob dostaly sie 200. Jak chcesz tozapraszam. z centrum jezdzi autobus na lotnisko Yellowbus nr 747. Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jacques Montreux
Dołączył: 15 Paź 2006
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Śro 23:42, 25 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
Czesc Panowie. Ja tez mam pytanie jak zostac... Powinienem zalozyc nowy temat ale nie chce zawalac glownej strony.
Wiec - czy wiecie jakie sa drogi do tego zeby zostac pilotem samolotow pasazerskich albo kontrolerem ruchu lotniczego. Jakie sa mozliwosci po maturze i po studiach? Jakies limity wiekowe? Jakie sa drogi/mozliwosci w Polsce i w Europie.
Mam jeszcze jedno pytanko. Kto i jak moze zostac kierowca auta FOLLOW ME
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Baseman
Dołączył: 10 Lut 2006
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Łódź
|
Wysłany: Śro 23:51, 25 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
Raz aplikowalem w polsce, ale nic z tego, wiek do 26 roku ale nie koniecznie wiem to z pierwszej reki dzwonilem ARL, ponoc sa jakies wyjatki nie wiem jakie, pewnie chodzi o doswiatczenie w lotnictwie. Kolejne angielski idealny. Ale najlepiej niech sie wypowiedza bardziej doswiadczeni koledzy. Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
slepowron
Dołączył: 15 Paź 2005
Posty: 1520
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: KOAK
|
Wysłany: Śro 23:52, 25 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
Jacques Montreux napisał: |
Mam jeszcze jedno pytanko. Kto i jak moze zostac kierowca auta FOLLOW ME |
Cos mie sie wydaje ze nie ma takiego osobnego etatu na kierowce "follow me" bo facet by wiekszosc dnia patrzyl w niebo lub ogladal TV. Pewnie jest to polaczone z jakimis innymi czynnosciami lotniskowymi.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
simen
Dołączył: 29 Lis 2005
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: EPKT
|
Wysłany: Czw 6:16, 26 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
slepowron napisał: | Jacques Montreux napisał: |
Mam jeszcze jedno pytanko. Kto i jak moze zostac kierowca auta FOLLOW ME |
Cos mie sie wydaje ze nie ma takiego osobnego etatu na kierowce "follow me" bo facet by wiekszosc dnia patrzyl w niebo lub ogladal TV. Pewnie jest to polaczone z jakimis innymi czynnosciami lotniskowymi. |
Jest to marszałek. Zazwyczaj jego zadaniem jest tylko odprowadzać samoloty do/z stanowiska i ustawiać je na danym stanowisku. Czasem sprawdza też oświetlenie dróg kołowania i pasa startowego oraz warunki hamowania na pasie. w każdym razie bardzo fajna praca.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Atco
Dołączył: 06 Paź 2005
Posty: 1284
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Czw 7:27, 26 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
Nie zgodzę się, że follow sprawdza oświetlenie i warunki hamowania.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
saab900
Dołączył: 20 Cze 2006
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Łańcut (okolice)
|
Wysłany: Czw 8:47, 26 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
A może by tak założyć nowy wątek (i przykleić) dotyczący pracy związanej z lotnictwem. Np informacje o procedurach naboru, wolnych miejscach, wymaganiach, charakterystyka zawodów związanych z lotnictwem.
Takie informacje pojawiaja się co prawda na forum, ale w różnych miejscach i pod różnymi dziwnymi tytułami.
Sam jestem zainteresowany jakąś ciekawą pracą na EPRZ w kontekście jego przyszłej rozbudowy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
k_sko
Dołączył: 21 Wrz 2005
Posty: 520
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Czw 10:31, 26 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
Atco napisał: | Nie zgodzę się, że follow sprawdza oświetlenie i warunki hamowania. |
Bo to sprawdza Dyżurny Portu, ew. ten sam pan w Saabie (tzw. SFT).
KS
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
simen
Dołączył: 29 Lis 2005
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: EPKT
|
Wysłany: Czw 21:26, 26 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
k_sko napisał: | Atco napisał: | Nie zgodzę się, że follow sprawdza oświetlenie i warunki hamowania. |
Bo to sprawdza Dyżurny Portu, ew. ten sam pan w Saabie (tzw. SFT).
KS |
Z tego co widziałem to w KTW robi to "Follow Me", ale bardzo możliwe, że za kierownicą jest Dyżurny Portu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Atco
Dołączył: 06 Paź 2005
Posty: 1284
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pią 7:00, 27 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
A od prądu jak wiadomo są elektrycy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
6182
Dołączył: 24 Mar 2006
Posty: 808
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Pią 13:10, 27 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
Będąc Follow Me ze względu na bliskość maszyn można zrobić fajne fotki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|