Forum Forum lotnictwa Strona Główna Forum lotnictwa
To tu spotykają się pasjonaci lotnictwa by troszkę o nim podyskutować.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Kolejny 757 w FischerAir Polska
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Lotnictwo cywilne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
HermesParis




Dołączył: 23 Gru 2005
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: POZ/GVA/DUS

PostWysłany: Śro 8:58, 04 Sty 2006    Temat postu:

slepowron napisał:
HermesParis napisał:
dopiero jakbym mial siedziec chyba 18h na D w tak malym samolocie- czy oni w ogole wypuszczali ("kontynuujacych") pasazerow podczas postojow w dubaju i bombaju? Wink )

A co ma wielkosc samolotu do tego? Liczy sie tylko wielkosc siedzenia i miejsce na nogi. Chyba ze cierpisz na klaustrofobie. Razz



klaustrofobii nie mam, ale kazdy przyzna, ze na dlugim locie lepiej sie czuje w duzym samolocie, a nie w jakiejs klitce Wink jest po prostu jakis taki wiekszy komfort psychiczny. Wink
ja w samolocie wielkosci 737 nie wytrzymuje lotu dluzszego niz 2h30..... np lot pare lat temu A320 do Egiptu to byla dla mnie tortura.... a w tym roku do Egiptu polecialem A330 Lufthansy i nie mialem problemow z tym, zeby wysiedziec do konca (pomimo, ze siedzenia w A320 mialem wygodniejsze) Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
t.wojtek




Dołączył: 24 Paź 2005
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Łódź

PostWysłany: Śro 13:29, 04 Sty 2006    Temat postu:

HermesParis napisał:

ja w samolocie wielkosci 737 nie wytrzymuje lotu dluzszego niz 2h30..... np lot pare lat temu A320 do Egiptu to byla dla mnie tortura.... a w tym roku do Egiptu polecialem A330 Lufthansy i nie mialem problemow z tym, zeby wysiedziec do konca (pomimo, ze siedzenia w A320 mialem wygodniejsze) Wink

Pomyśl o ponad 7h w A321 na Teneryfę (po drodze tankowanie i wymiana części pasażerów na Gran Canarii) dla palacza Confused (na pocieszenie widziałem lądowanie A340 Iberii z kilkudziesięciu metrów).


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rob_sad




Dołączył: 22 Wrz 2005
Posty: 760
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Poznan

PostWysłany: Śro 13:41, 04 Sty 2006    Temat postu:

dajcie spokoj, wg mnie ilosc miejsca we wszystkich liniach jakimi lecialem (i w innych pewnie tez) w samolotach seri A320, A330, A340 lub B737, B747 (nie lecialem B777, ani 767) jest podobna... Moze rzeczywiscie w wiekszej kubaturze czlowiek sie cuzje nieco lepiej.. ale bez przesady, da sie zniesc.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
t.wojtek




Dołączył: 24 Paź 2005
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Łódź

PostWysłany: Śro 13:52, 04 Sty 2006    Temat postu:

rob_sad napisał:
dajcie spokoj, wg mnie ilosc miejsca we wszystkich liniach jakimi lecialem (i w innych pewnie tez) w samolotach seri A320, A330, A340 lub B737, B747 (nie lecialem B777, ani 767) jest podobna...

Na czarterach i regularnych (wybaczcie, ale nie miałem przyjemności Confused ) jest identycznie? Poza tym taki ze mnie dziwak, że lubię lotnictwo ale nie za bardzo lubię latać Wink

PS Więcej już nie offtopicuję


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rob_sad




Dołączył: 22 Wrz 2005
Posty: 760
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Poznan

PostWysłany: Śro 14:20, 04 Sty 2006    Temat postu:

a na charterach to nie latalem nigdy wiec nie wiem Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
HermesParis




Dołączył: 23 Gru 2005
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: POZ/GVA/DUS

PostWysłany: Śro 15:06, 04 Sty 2006    Temat postu:

t.wojtek napisał:
HermesParis napisał:

ja w samolocie wielkosci 737 nie wytrzymuje lotu dluzszego niz 2h30..... np lot pare lat temu A320 do Egiptu to byla dla mnie tortura.... a w tym roku do Egiptu polecialem A330 Lufthansy i nie mialem problemow z tym, zeby wysiedziec do konca (pomimo, ze siedzenia w A320 mialem wygodniejsze) Wink

Pomyśl o ponad 7h w A321 na Teneryfę (po drodze tankowanie i wymiana części pasażerów na Gran Canarii) dla palacza Confused (na pocieszenie widziałem lądowanie A340 Iberii z kilkudziesięciu metrów).


ja na szczescie lecialem na gran canarie B767 LOTu Wink po wyladowaniu wypuscili nas na plyte, ale autobusu jeszcze nie bylo, wszyscy lazili wokol tego samolotu no i palacze chwycili za papierochy - no i nagle te stewki ktore byly super mile podczas calego lotu nagle zmienily sie w potwory - taki wrzask, ze szkoda gadac Wink "CZY PANI JEST NIENORMALNA?!?! PROSZE NATYCHMIAST ZGASIC TEGO PAPIEROSA! JESLI BYLOBY TU PALIWO, MOGLOBY DOJSC DO KATASTROFY!" Wink Laughing na szczescie zamiast sie awanturowac, paxy pogasily pety Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
HermesParis




Dołączył: 23 Gru 2005
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: POZ/GVA/DUS

PostWysłany: Śro 15:13, 04 Sty 2006    Temat postu:

t.wojtek napisał:
rob_sad napisał:
dajcie spokoj, wg mnie ilosc miejsca we wszystkich liniach jakimi lecialem (i w innych pewnie tez) w samolotach seri A320, A330, A340 lub B737, B747 (nie lecialem B777, ani 767) jest podobna...

Na czarterach i regularnych (wybaczcie, ale nie miałem przyjemności Confused ) jest identycznie? Poza tym taki ze mnie dziwak, że lubię lotnictwo ale nie za bardzo lubię latać Wink

PS Więcej już nie offtopicuję


nie zawsze. czesto linie czarterowe uwielbiaja dodawac rzedy kosztem miejsza na nogi. (np LotusAir dodawal do swoich A320 4 rzedy z tylu - wiec siedzac w fotelu nogi trzeba bylo miec albo okrakiem albo podkurczone/zlaczone i na bok ("jak panienka").
czesto na czarterach nie ma klasy "business" itd itp

a nawiazujac do fischer air - ilosc miejsca na nogi w ich samolotach jest rozna (sam nie lecialem, ale tak wynika z relacji "swiadkow" - moich znajomych) - ponoc w 1 samolocie maja "normalne" miejsce na nogi, a w tym drugim jest jego zdecydowanie mniej i ponoc bardzo niewygodnie (podejrzewam ze to koszt za dodatkowe rzedy)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kaczy
Moderator



Dołączył: 21 Wrz 2005
Posty: 661
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Poznań

PostWysłany: Śro 17:48, 04 Sty 2006    Temat postu:

AWIATOR napisał:
to jest wiadomość z forum "samoloty" na gazeta.pl

"Co bedzie z Fischerem? Jeden samolot popsuty, naprawa bedzie kosztowala
miliony USD, drugi uszkodzony... Zostali z jednym. Co bedzie? Jakie plany
wobec siatki polaczen i osob zatrudnionych? Zostana z jednym samolotem?"

AWIATOR
Wiecie coś na ten temat?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
slepowron




Dołączył: 15 Paź 2005
Posty: 1520
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: KOAK

PostWysłany: Śro 19:27, 04 Sty 2006    Temat postu:

HermesParis napisał:
ja w samolocie wielkosci 737 nie wytrzymuje lotu dluzszego niz 2h30.....


rozumiem wiec ze wolabys leciec klasa ekonomiczna w 747 niz klasa pierwsza w 737.
Ciekawe - chcialbym to zobaczyc. Jak tak to rzeczywiscie cierpisz na klaustrofobie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
HermesParis




Dołączył: 23 Gru 2005
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: POZ/GVA/DUS

PostWysłany: Czw 0:02, 05 Sty 2006    Temat postu:

slepowron napisał:
HermesParis napisał:
ja w samolocie wielkosci 737 nie wytrzymuje lotu dluzszego niz 2h30.....


rozumiem wiec ze wolabys leciec klasa ekonomiczna w 747 niz klasa pierwsza w 737.
Ciekawe - chcialbym to zobaczyc. Jak tak to rzeczywiscie cierpisz na klaustrofobie.


gdybym mial wybierac miedzy klasa business np w 737/319 PrivatAir albo w duzym samolocie normalnych linii, to bym wybral duzy samolot, ale jak juz mnie straszysz ekonomiczna, to juz wole ta C/F w 737 Wink) ale tak na powaznie, to nie wiem czemu, ale jakos nie lubie malych samolotow..... nie boje sie siedziec w malych pomieszczeniach, nie boje sie jezdzic winda (nie mam zadnych "typowych" oznak klaustrofobii), ale nie lubie malych samolotow... nie wiem czemu.... Confused Shocked po prostu w nich czuje sie "scisniety" i "uwieziony".... a lecac szerokokadlubowcem mam wrazenie, ze mam duzo powietrza do oddychania i no i swiadomosc, ze jak mnie D od siedzenia zaboli, to moge sie przejsc korytarzem - i to 1 z 2! Wink (pomimo, ze nigdy tego nie robie Wink ) ostatnio tez biore tylko mejsca przy pzejsciu.... Shocked


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
slepowron




Dołączył: 15 Paź 2005
Posty: 1520
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: KOAK

PostWysłany: Czw 1:41, 05 Sty 2006    Temat postu:

ja odwrotnie - mam awersje do duzych samolotow bo w duzych samolotach jest nagol BARDZO DUZO ludzi. Bardzo dorze rozumiem tych bogatych ktorych stac na loty awionetkami. Zawsze wybralbym lot we wlasnym powiedzmy Raytheon Premier I (maly) niz w klasie byznesowej w 747. Nic mnie bardziej nie przygnebia niz swiadomosc ze musze podrozowac z 'pospulstwem' Laughing

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rob_sad




Dołączył: 22 Wrz 2005
Posty: 760
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Poznan

PostWysłany: Czw 8:15, 05 Sty 2006    Temat postu:

ale w biznesie w duzej maszynie to tych mas ludzi lecacych z tylu prawie nie widac (tj tak mysle bo nie lecialem Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
HermesParis




Dołączył: 23 Gru 2005
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: POZ/GVA/DUS

PostWysłany: Czw 8:42, 05 Sty 2006    Temat postu:

rob_sad napisał:
ale w biznesie w duzej maszynie to tych mas ludzi lecacych z tylu prawie nie widac (tj tak mysle bo nie lecialem Wink


na niektorych kierunkach klasa business i first wyprzedaje sie szybciej niz ekonomiczna Wink (np loty SWISSa do dubaju). no i wiele linii ma ogromna klase business - np po 40 siedzen - wiec to juz nie jest takie "kameralne" miejsce... Wink
a jesli ktos juz bardzo chce prywatnosci, to wystarczy wybrac swoja wlasna "kabine" w first class w Emirates Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Old




Dołączył: 19 Gru 2005
Posty: 325
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: WAW

PostWysłany: Czw 9:10, 05 Sty 2006    Temat postu:

slepowron napisał:
Nic mnie bardziej nie przygnebia niz swiadomosc ze musze podrozowac z 'pospulstwem' Laughing


Przygnębiający jest ten brak znajomości ortografii wśród 'elity'. Laughing


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
HermesParis




Dołączył: 23 Gru 2005
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: POZ/GVA/DUS

PostWysłany: Czw 11:46, 05 Sty 2006    Temat postu:

Old napisał:
slepowron napisał:
Nic mnie bardziej nie przygnebia niz swiadomosc ze musze podrozowac z 'pospulstwem' Laughing


Przygnębiający jest ten brak znajomości ortografii wśród 'elity'. Laughing


teraz to modne.... te nasze slynne "elyty" i "vypy".... samoobrona i te sprawy... Wink Twisted Evil Laughing


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Lotnictwo cywilne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
Strona 3 z 6

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin