Forum Forum lotnictwa Strona Główna Forum lotnictwa
To tu spotykają się pasjonaci lotnictwa by troszkę o nim podyskutować.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Kolejny 757 w FischerAir Polska
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Lotnictwo cywilne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
t.wojtek




Dołączył: 24 Paź 2005
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Łódź

PostWysłany: Czw 14:33, 05 Sty 2006    Temat postu:

Zamknięcie w samolocie na te parę godzin jest dla mnie jeszcze znośne, za to prawdziwe udręki przeżywam w wagonikowych kolejkach linowych. Kilka minut w klatce na linie, z 50 innymi osobami przyprawia mnie o zimne poty i drżenie nóg tak, że każdy poranek na nartach jest zmorą Wink
Słowo, że ostatni OT Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
slepowron




Dołączył: 15 Paź 2005
Posty: 1520
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: KOAK

PostWysłany: Czw 20:27, 05 Sty 2006    Temat postu:

HermesParis napisał:

a jesli ktos juz bardzo chce prywatnosci, to wystarczy wybrac swoja wlasna "kabine" w first class w Emirates Wink


szkopul polega na tym ze nawet jak lece pierwsza klasa sluzby lotniskowe kaza mi zdejmowac buty i sprawdzaja co mam w podrecznym (i innym) bagazu. Sa kolejki. Jak lecisz samolotem byznesowym tego wogole nie ma, czekaja na ciebie o twojej wybranej godzinie, limuzyna podjezdza pod samolot, pare stopni i jestes na swoim miejscu - jestes panem. Posilek czeka jaki sobie zamowiles. Omijasz motloch, uzbrojonych facetow, kolejki i 1 km podejscie do bramki samolotu nieskonczonymi korytarzami lotniska. To zupelnie inny swiat. Nie ma problemu z czekaniem 45 min az wyladauja bagaz ktory moze (albo nie) pojawic sie w koncu na karuzeli. Zadna kabina w Emirates mi tego nie da.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
G@wron




Dołączył: 15 Gru 2005
Posty: 692
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Zamość - EPZA

PostWysłany: Czw 22:12, 05 Sty 2006    Temat postu:

A czy FAP ma jakieś założenia ile maszyn potrzebuje lub chce mieć? Czy poprostu ma rozwijać flotę i tyle. . . ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
HermesParis




Dołączył: 23 Gru 2005
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: POZ/GVA/DUS

PostWysłany: Pią 18:44, 06 Sty 2006    Temat postu:

slepowron napisał:
HermesParis napisał:

a jesli ktos juz bardzo chce prywatnosci, to wystarczy wybrac swoja wlasna "kabine" w first class w Emirates Wink


szkopul polega na tym ze nawet jak lece pierwsza klasa sluzby lotniskowe kaza mi zdejmowac buty i sprawdzaja co mam w podrecznym (i innym) bagazu. Sa kolejki. Jak lecisz samolotem byznesowym tego wogole nie ma, czekaja na ciebie o twojej wybranej godzinie, limuzyna podjezdza pod samolot, pare stopni i jestes na swoim miejscu - jestes panem. Posilek czeka jaki sobie zamowiles. Omijasz motloch, uzbrojonych facetow, kolejki i 1 km podejscie do bramki samolotu nieskonczonymi korytarzami lotniska. To zupelnie inny swiat. Nie ma problemu z czekaniem 45 min az wyladauja bagaz ktory moze (albo nie) pojawic sie w koncu na karuzeli. Zadna kabina w Emirates mi tego nie da.


mowisz o tandetnym produkcie first class amerykanskich przewoznikow... ktory na polaczeniach krajowych jest glosno nazywany first (zamiast business) a na polaczeniach dalekodystansowych nadal pozostaje dosc tandetny jak na prestiz, ktory powinien reprezentowac...
lecac first class tez moze po ciebie przyjechac limuzyna do domu (wyslana przez linie, w ramach biletu), odprawiasz sie nie wychodzac z samochodu... czekasz w terminalu first class (tylko dla first class - jak temrinal lufthansy we frankfurcie czy monachium)... potem do samolotu nie idziesz rekawem czekajac w kolejce z jak to okreslasz "motlochem", tylko podjezdzasz mercedesem S class albo porsche cayenne... na pokladzie wybor kilku posilkow.... a po wyladowaniu nie czeka sie na bagaz na karuzeli razem "z motlochem", tylko odbiera sie go ze specjalnego "wozka" do tego przeznaczonego - tylko bagaz priorytetowy first class.... no i w dalsza podroz jedziesz limuzyna od linii lotniczych w ramach serwisu first class.....
jedyna roznica pomiedzy prawdziwa first class (nie amerykanska) a prywatnym (malym) samolotem pozostaje juz wtedy tylko to, ze nie mozna planowac odlotu o godzinie o ktorej sie chce.... Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
slepowron




Dołączył: 15 Paź 2005
Posty: 1520
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: KOAK

PostWysłany: Pią 19:12, 06 Sty 2006    Temat postu:

HermesParis napisał:
(wyslana przez linie, w ramach biletu), odprawiasz sie nie wychodzac z samochodu...


oj mam problemy wierzenia w twoje bajeczki...
mowisz ze na lotniskach takich jak Heathrow czy CDG mozesz podjechac limuzyna pod samochod i przejsc odprawe nie wychodzca z samochodu?? Moze jak jestes jakas glowa panstwa (VIP) i masz specjalne uklady ale nie normalny pasazer 1-ej klasy, sorry ale zaczynasz bajduzyc.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
BN
Moderator



Dołączył: 21 Wrz 2005
Posty: 1316
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Sob 1:14, 07 Sty 2006    Temat postu:

Zeszliscie z tematu Razz

Wracajac do tematu to na justplanes.com jest takie info

Cytat:
Fischer Air Poland announced it plans to expand its network this year. The airline plans to add new routes to Cuba, Mexico, Sri Lanka and Venezuela.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
HermesParis




Dołączył: 23 Gru 2005
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: POZ/GVA/DUS

PostWysłany: Sob 9:28, 07 Sty 2006    Temat postu:

slepowron napisał:
HermesParis napisał:
(wyslana przez linie, w ramach biletu), odprawiasz sie nie wychodzac z samochodu...


oj mam problemy wierzenia w twoje bajeczki...
mowisz ze na lotniskach takich jak Heathrow czy CDG mozesz podjechac limuzyna pod samochod i przejsc odprawe nie wychodzca z samochodu?? Moze jak jestes jakas glowa panstwa (VIP) i masz specjalne uklady ale nie normalny pasazer 1-ej klasy, sorry ale zaczynasz bajduzyc.



nie, nie opowiadam bajek. poczytaj sobie o serwisie first class w emirates, south african, malaysian, BA czy chocby o "upper class" virgin atlantic - ktore najbardziej promuja swoja odprawe bez wysiadania z samochodu... a lufthansa podwiezie cie autkiem pod samo wejscie do samolotu...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
AWIATOR




Dołączył: 04 Sty 2006
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Sob 12:40, 07 Sty 2006    Temat postu:

z lotnictwo.net

Fischer Air Polska wypożyczył A320 od łotewskiego przewoźnika LatCharter. Samolot YL-BCB (ex EK-32007) wykonał m.in rejs FFP155 POZ-HGD 6.01.

AWIATOR


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Przemek




Dołączył: 08 Gru 2005
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Sob 14:50, 07 Sty 2006    Temat postu:

BN napisał:
Zeszliscie z tematu Razz

Wracajac do tematu to na justplanes.com jest takie info

Cytat:
Fischer Air Poland announced it plans to expand its network this year. The airline plans to add new routes to Cuba, Mexico, Sri Lanka and Venezuela.


To jest powielenie artykułu z Pulsu Biznesu z dnia 4 stycznia 2006r.:

------------------------------------------
Na czarterach można nieźle zarobić

Czy czartery to dobry biznes?
Fischer Air Polska, który podniesie kapitał, przekonuje, że tak. O ile dołoży się dalekie trasy. Fischer Air Polska, należąca do Czechów linia czarterowa, do końca 2005 r. przewiozła z naszego kraju 220 tys. pasażerów. Wierzy, że w tym roku ich liczba wzrośnie o ponad 120 proc.

— Do końca 2006 r. przewieziemy 500-600 tys. osób — zapowiada Adam Wychowaniec, dyrektor zarządzający Fischer Air Polska.

Przewoźnik zaczął operacje lotnicze 14 maja. Przyniosły one w 2005 r. 100 mln zł przychodów.

— W tym roku oczekujemy sprzedaży na poziomie 300 mln zł — przewiduje Krzysztof Szymański z biura zarządu.

Obecnie polska firma dysponuje 1 mln USD kapitału własnego oraz 5 mln USD własnych aktywów obrotowych. W najbliższych dniach właściciele zdecydują o podniesieniu aktywów własnych. Krzysztof Szymański nie chce mówić o konkretnych kwotach. Wiadomo jednak, na co firma chce wydać pieniądze. Oprócz zwiększenia przewozów czarterowych zamierza inwestować m.in. we własny ośrodek szkoleniowy dla pilotów. Zapowiada też start kolejnych tras, m.in. od połowy stycznia na Sri Lankę, i planuje rozwój połączeń długodystansowych o kolejne kierunki: zachodnie wybrzeże Afryki, Kubę, Wenezuelę oraz Meksyk. To wiąże się z rozbudową floty o kolejne samoloty. W grę wchodzi leasing.

Fischer Air Polska ocenia swój udział w 2005 r. w rynku przewozów czarterowych na poziomie 20 proc.

— Do końca roku chcemy go zwiększyć do 45 proc. — zapowiada Krzysztof Szymański.

Wzmocnienie pozycji mają zapewnić trasy długodystansowe, które pozwalają zniwelować sezonowość w branży turystycznej.

— Dotąd przewozy zimowe stanowiły 15 proc. całorocznych, dziś dzięki lotom na dalekie trasy — 40 proc. To oznacza rentowną działalność w całym roku — tłumaczy Krzysztof Szymański.

Właścicielem Fischer Air Polska jest czeska grupa K&K, działająca w sektorach gazowym, naftowym, chemicznym i maszynowym. W jej ramach bezpośrednim właścicielem polskiej spółki jest firma Atlantik, posiadająca również m.in. udziały w Unipetrolu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Misiek




Dołączył: 10 Lis 2005
Posty: 81
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPWA

PostWysłany: Sob 17:22, 07 Sty 2006    Temat postu:

A czy Fischer Air Polska planuje mieć jakies inne typy maszyn np.Boeing 767,Airbus A330?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
k_sko




Dołączył: 21 Wrz 2005
Posty: 520
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Sob 23:05, 07 Sty 2006    Temat postu:

AWIATOR napisał:
z lotnictwo.net

Fischer Air Polska wypożyczył A320 od łotewskiego przewoźnika LatCharter. Samolot YL-BCB (ex EK-32007) wykonał m.in rejs FFP155 POZ-HGD 6.01.

AWIATOR


A dziś cały dzień w WAW.

[link widoczny dla zalogowanych]

KS


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
grztus




Dołączył: 07 Lis 2005
Posty: 480
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Radom/Warszawa

PostWysłany: Nie 12:38, 15 Sty 2006    Temat postu:

Krążą pogłoski, że może pojawić się 767, zwłaszcza że ma on niemal identyczny układ kokpitu co 757, więc firma nie musiałaby szkolić od nowa pilotów.
Ja natomiast jestem ciekaw, czy może za rok lub dwa nie okaże się, że Fischer będzie pierwszą polską linią posiadającą 747... i wcale nie żartuje.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
fly




Dołączył: 05 Paź 2005
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Nie 14:14, 15 Sty 2006    Temat postu:

grztus napisał:
Krążą pogłoski, że może pojawić się 767, zwłaszcza że ma on niemal identyczny układ kokpitu co 757, więc firma nie musiałaby szkolić od nowa pilotów.
Ja natomiast jestem ciekaw, czy może za rok lub dwa nie okaże się, że Fischer będzie pierwszą polską linią posiadającą 747... i wcale nie żartuje.


Z tym 767 to może być całkiem realne, bo rzeczywiście koszt przeszkolenia niewielki, zabiera tylko trochę więcej pasażerów, za to większy zasięg, co mogłoby obniżyć koszty wykonywania rejsów long-houl.
Natomiast co do 747 to śmiem wątpić, bo gdzie oni by znaleźli tylu chętnych na lot? Prędzej już bym się spodziewał 777, ale one są chyba trudno dostępne na rynku wtórnym i również są dość duże. Za duże.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gabec
Moderator



Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 1866
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: KRK

PostWysłany: Nie 15:12, 15 Sty 2006    Temat postu:

AWIATOR napisał:
to jest wiadomość z forum "samoloty" na gazeta.pl

"Co bedzie z Fischerem? Jeden samolot popsuty, naprawa bedzie kosztowala
miliony USD, drugi uszkodzony... Zostali z jednym. Co bedzie? Jakie plany
wobec siatki polaczen i osob zatrudnionych? Zostana z jednym samolotem?"



Dobra, wy sie tu zastanawiacie nad B767 ale jakis czas temu cos takiego sie pojawilo na gazecie.pl oraz na naszym forum. czy moze sie ktos do tego odniesc?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
grztus




Dołączył: 07 Lis 2005
Posty: 480
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Radom/Warszawa

PostWysłany: Nie 15:44, 15 Sty 2006    Temat postu:

Jeżeli się mylę to proszę o sprostowanie, ale oba samoloty zostały uszkodzone z winy obsługi naziemnej. Jeden dostał schodami, drugi uszkodził silnik potężnym kamieniem na pasie startowym.
W tej sytuacji wszelkie straty firmy powinny zostać pokryte odszkodowaniem (zapewne ze strony ubezpieczyciela ground service-u)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Lotnictwo cywilne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
Strona 4 z 6

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin