|
Forum lotnictwa To tu spotykają się pasjonaci lotnictwa by troszkę o nim podyskutować.
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gabec
Moderator
Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 1866
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: KRK
|
Wysłany: Śro 13:13, 21 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
Cos Danny spuszczasz z tonu. Podajesz przyklady linii lotniczych ktore nie odwoluja zamowien zamist spekulowac kto zlozy nowe zamowienia.
Co do Malaysian to sie w 100% z Toba zgodze (zreszta pare postow wczesniej pisalem o tym), ta linia jest w dosc trudnej sytuacji finansowej i im akurat dodatkowe pare miesiecy opoznienia jest na reke bo beda mogli odwolac zamowienie nie ponoszac zadnych konsekwencji.
UPS oraz FedEx nie odczuja opoznien, wersja cargo wchodzi chyba 2 lata po pasazerskiej.
Natomiast gdzies mi sie przewinelo ze Virgin jest kolejnym chetnym do anulowania swojego zamowienia.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Danny
Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 1208
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: EIDW
|
Wysłany: Śro 13:56, 21 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
Gabec napisał: |
Natomiast gdzies mi sie przewinelo ze Virgin jest kolejnym chetnym do anulowania swojego zamowienia. |
Moze Ci sie snilo?
Virgin jest niezadowolone bo samo poprosilo Airbusa o opoznienie dostaw o rok i teraz nie dostanie odszkodowan tak jak dostana inni ale Branson potrzebuje A380 do zaspokojenia jego ambicji.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gabec
Moderator
Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 1866
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: KRK
|
Wysłany: Śro 14:39, 21 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
Danny napisał: | Gabec napisał: |
Natomiast gdzies mi sie przewinelo ze Virgin jest kolejnym chetnym do anulowania swojego zamowienia. |
Moze Ci sie snilo?
Virgin jest niezadowolone bo samo poprosilo Airbusa o opoznienie dostaw o rok i teraz nie dostanie odszkodowan tak jak dostana inni ale Branson potrzebuje A380 do zaspokojenia jego ambicji. |
Ambicje to jedno a rachunek finansowy to drugie. Jesli ladnie Witka Z poprosisz to on Ci zrobi jakis wyklad wprowadzajacy w tajniki ekonomii
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Krzysiek
Dołączył: 22 Sty 2006
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Śro 19:09, 21 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych] bardzo ładnie wygląda w malowanie Emirates
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Cani
Dołączył: 21 Wrz 2005
Posty: 197
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Gdynia/Olsztyn/Gdańsk
|
Wysłany: Śro 20:08, 21 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
Krzysiek napisał: | http://www.airliners.net/open.file?id=0961787 bardzo ładnie wygląda w malowanie Emirates |
no ładnie wygląda w tym malowaniu, w malowaniu LOT też na pewno by wyglądał ładnie. Jednak myslę, że wielkim sukcesem komercyjnym ta maszyna nie będzie. Mysle, że spotka go los ten sam co B747SP
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gabec
Moderator
Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 1866
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: KRK
|
Wysłany: Śro 20:26, 21 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
Cani napisał: | Krzysiek napisał: | http://www.airliners.net/open.file?id=0961787 bardzo ładnie wygląda w malowanie Emirates |
no ładnie wygląda w tym malowaniu, w malowaniu LOT też na pewno by wyglądał ładnie. Jednak myslę, że wielkim sukcesem komercyjnym ta maszyna nie będzie. Mysle, że spotka go los ten sam co B747SP |
Albo MD11 z tym ze A380 nie bedzie mial takiego wziecia wsrod linii specjalizujacych sie w przewozach cargo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Witek Z
Moderator
Dołączył: 05 Paź 2005
Posty: 1095
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: WAW
|
Wysłany: Śro 21:05, 21 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
Kurcze, ale jednak źle się dzieje. Nie mam niestety satysfakcji że od dawna źle prorokowałem tej konstrukcji. Obecne problemy Airbusa stają sie naprawde poważne. Dawno temu zadałem pytanie "ciekawe, czy A będzie umiał tak sprawnie wyjść z kryzysu jak B?" To pytanie jest cały czas aktualne. Rozumiem pewną satysfakcję zwolenników B (nie muszę na tym forum pisać, że sam się do nich zaliczam) z utarcia nosa niezwykle nabzdyczonym przedstawicielom A. Nie możemy jednak - jako "miłośnicy lotnictwa" przejśc obojętnie nad poważnym zagrożeniem dla czołowego i niezwykle nowoczesnego producenta. Pamiętajmy, że to właśnie róznowaga konkurncyjna między B i MD, a później między A i B stała się osią postępu - zwłaszcza A vs. B. Daję głowę, że nie byłoby 787 gdyby nie powstał 330...
Na koniec, proponuję - a teraz moment jest dobry, bo chwilowo wygrywamy - dac spokój z tymi jazdami typu "Airbusowi odpadły skrzydła - co ty na to Danny ". Bo jedyną reakcją może być złośliwe stwierdzenie jak 787 odpadnie statecznik lub koło typu: "No i co Witku Z, cos sie ten Twój drimlajner rozpada, hahaha"
PS. Powyższe, w nijaki sposób nie świadczy o tym, że przechodzę do "Bandy Airbusa", an dowód tego wzniosę okrzyk: Boeing rulezzzzzzzzzzzz (zupełnie jak Kraków )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
edi
Dołączył: 27 Kwi 2006
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Czw 9:52, 22 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
No i stalo sie. Airbus zaprojektuje calkiem na nowo A350. W lipcu w Farnborough ma byc przedstawiony. Na rynek ma trafic w 2012 roku.Wiecej informacji:
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Danny
Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 1208
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: EIDW
|
Wysłany: Czw 11:39, 22 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
Witek Z napisał: | Nie mam niestety satysfakcji że od dawna źle prorokowałem tej konstrukcji |
Spokojnie - z konstrukcja A380 nic zlego sie nie dzieje
Cytat: |
Mr Dixon said he felt for Airbus and Qantas had no intention of changing its orders for what was still an "amazingly good aircraft".
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gabec
Moderator
Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 1866
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: KRK
|
Wysłany: Czw 12:06, 22 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
Danny napisał: |
Mr Dixon said he felt for Airbus and Qantas had no intention of changing its orders for what was still an "amazingly good aircraft".
[link widoczny dla zalogowanych] |
Pomimo calej sympatii Qantas dosc ostro domaga sie rekompensaty za opoznienia
[link widoczny dla zalogowanych]
Wracajac do slow Dixona ktore cytujesz, Qantas odbierze zamowione 12 maszyn,ale szczerze watpie czy zamienia posiadane opcje na firm orders. Zdaje sie ze w tej chwili trwaja rozmowy z Boeingiem na temat B748 ktory ma nie gorszy CASM a ryzyko poniesienia strat jest mniejsza
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Danny
Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 1208
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: EIDW
|
Wysłany: Czw 12:28, 22 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
Gabec napisał: | Pomimo calej sympatii Qantas dosc ostro domaga sie rekompensaty za opoznienia |
Ostro sie domaga? "We're not seeking it; we will get it," he said. W kontrakcie sa odpowiednie zapisy ktore z pewnoscia Airbus bedzie respektowal i nie trzeba sie niczego domagac.
Gabec napisał: |
Wracajac do slow Dixona ktore cytujesz, Qantas odbierze zamowione 12 maszyn,ale szczerze watpie czy zamienia posiadane opcje na firm orders.
|
Z cala pewnoscia bedzie tak jak mowisz zwlaszcza, ze Dixon nazywa A380 "amazingly good aircraft".
Gabec napisał: |
B748 ktory ma nie gorszy CASM a ryzyko poniesienia strat jest mniejsza |
To sa Twoje spekulacje bez poparcia w faktach.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gabec
Moderator
Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 1866
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: KRK
|
Wysłany: Czw 13:01, 22 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
Danny napisał: | Gabec napisał: |
Wracajac do slow Dixona ktore cytujesz, Qantas odbierze zamowione 12 maszyn,ale szczerze watpie czy zamienia posiadane opcje na firm orders.
|
Z cala pewnoscia bedzie tak jak mowisz zwlaszcza, ze Dixon nazywa A380 "amazingly good aircraft". |
Podchodz z wiekszym dystansem do tych slow, na spotkaniu z Airbusem Dixon mowi ze A380 jest cacy, gdy jada obiad z Alanem Mulally wyraza wielkie zainteresowanie kupnem B748i. Jemu zalezy na dobrym biznesie, za B787 zaplacil mniej niz sie spodziewal, sam byl zaskoczony na jak dalekie ustepstwa poszli A i B.
Cytat: | Mulally is hoping to sell his friend another Boeing jet, the 747-8. "We are interested, there is no doubt about that," Dixon said of the passenger version of 747-8.
Dixon said Qantas would likely buy either more A380s or the 747-8, but not both planes.
Dixon said Boeing has told Qantas that the 747-8 should be able to fly non-stop from Sydney to Dallas with a full load of passengers. |
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gabec
Moderator
Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 1866
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: KRK
|
Wysłany: Wto 22:38, 27 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
Wyglada na to ze zlych wiadomosci na temat Airbusa i jego sympatycznego brzydala ciag dalszy. Przynajmniej pierwsze 2 egzemplarze (a moze takze i kolejne 3) dostarczone do SIA przyniosa strate, nie wiadomo takze jak bedzie w przypadku samolotow ktore ma otrzymac Qantas.
Airbus aby wyjsc na zero w tej chwili potrzebuje sprzedac 300 sztuk A380 - w tej chwili sa zamowienia na 159 maszyn z tym ze po ostatnich opoznieniach ILFC, Malaysian oraz byc moze Virgin zastanawiaja sie nad anulowaniem przynajmniej czesci zamowionych maszyn
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Cani
Dołączył: 21 Wrz 2005
Posty: 197
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Gdynia/Olsztyn/Gdańsk
|
Wysłany: Śro 7:46, 28 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
Gabec napisał: | Wyglada na to ze zlych wiadomosci na temat Airbusa i jego sympatycznego brzydala ciag dalszy. Przynajmniej pierwsze 2 egzemplarze (a moze takze i kolejne 3) dostarczone do SIA przyniosa strate, nie wiadomo takze jak bedzie w przypadku samolotow ktore ma otrzymac Qantas.
Airbus aby wyjsc na zero w tej chwili potrzebuje sprzedac 300 sztuk A380 - w tej chwili sa zamowienia na 159 maszyn z tym ze po ostatnich opoznieniach ILFC, Malaysian oraz byc moze Virgin zastanawiaja sie nad anulowaniem przynajmniej czesci zamowionych maszyn
[link widoczny dla zalogowanych] |
Nie jestem Nostradamusem, ale przeczuwałem, że tak się stanie. 300 sztuk sprzedaży tego modelu Arbuz nigdy nie osiągnie, przynajmniej ja w to nie wierzę.
Walka o prymat na niebie okazuje się więc wielkim "pyrrusowym zwycięstwem " Arbuza. Nie wydaję mi się by w tych czasach było miejsce na takie poświęcanie się w biznesie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Danny
Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 1208
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: EIDW
|
Wysłany: Śro 9:22, 28 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
Gabec napisał: | po ostatnich opoznieniach ILFC, Malaysian oraz byc moze Virgin zastanawiaja sie nad anulowaniem przynajmniej czesci zamowionych maszyn |
Moglbys przestac powtarzac wymyslone przez siebie historyjki? Zarowno ILFC jak i Virgin powiedzialy, ze zamowien nie odwolaja.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|