Forum Forum lotnictwa Strona Główna Forum lotnictwa
To tu spotykają się pasjonaci lotnictwa by troszkę o nim podyskutować.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Kolos na glinianych skrzydlach - klopoty Airbusa
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następny
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Lotnictwo cywilne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gabec
Moderator



Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 1866
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: KRK

PostWysłany: Śro 13:13, 21 Cze 2006    Temat postu:

Cos Danny spuszczasz z tonu. Podajesz przyklady linii lotniczych ktore nie odwoluja zamowien zamist spekulowac kto zlozy nowe zamowienia.
Co do Malaysian to sie w 100% z Toba zgodze (zreszta pare postow wczesniej pisalem o tym), ta linia jest w dosc trudnej sytuacji finansowej i im akurat dodatkowe pare miesiecy opoznienia jest na reke bo beda mogli odwolac zamowienie nie ponoszac zadnych konsekwencji.
UPS oraz FedEx nie odczuja opoznien, wersja cargo wchodzi chyba 2 lata po pasazerskiej.
Natomiast gdzies mi sie przewinelo ze Virgin jest kolejnym chetnym do anulowania swojego zamowienia.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Danny




Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 1208
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EIDW

PostWysłany: Śro 13:56, 21 Cze 2006    Temat postu:

Gabec napisał:

Natomiast gdzies mi sie przewinelo ze Virgin jest kolejnym chetnym do anulowania swojego zamowienia.


Moze Ci sie snilo?

Virgin jest niezadowolone bo samo poprosilo Airbusa o opoznienie dostaw o rok i teraz nie dostanie odszkodowan tak jak dostana inni ale Branson potrzebuje A380 do zaspokojenia jego ambicji.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gabec
Moderator



Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 1866
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: KRK

PostWysłany: Śro 14:39, 21 Cze 2006    Temat postu:

Danny napisał:
Gabec napisał:

Natomiast gdzies mi sie przewinelo ze Virgin jest kolejnym chetnym do anulowania swojego zamowienia.


Moze Ci sie snilo?

Virgin jest niezadowolone bo samo poprosilo Airbusa o opoznienie dostaw o rok i teraz nie dostanie odszkodowan tak jak dostana inni ale Branson potrzebuje A380 do zaspokojenia jego ambicji.

Ambicje to jedno a rachunek finansowy to drugie. Jesli ladnie Witka Z poprosisz to on Ci zrobi jakis wyklad wprowadzajacy w tajniki ekonomii Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Krzysiek




Dołączył: 22 Sty 2006
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Śro 19:09, 21 Cze 2006    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych] bardzo ładnie wygląda w malowanie Emirates Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cani




Dołączył: 21 Wrz 2005
Posty: 197
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Gdynia/Olsztyn/Gdańsk

PostWysłany: Śro 20:08, 21 Cze 2006    Temat postu:

Krzysiek napisał:
http://www.airliners.net/open.file?id=0961787 bardzo ładnie wygląda w malowanie Emirates Very Happy

no ładnie wygląda w tym malowaniu, w malowaniu LOT też na pewno by wyglądał ładnie. Jednak myslę, że wielkim sukcesem komercyjnym ta maszyna nie będzie. Mysle, że spotka go los ten sam co B747SP Confused


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gabec
Moderator



Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 1866
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: KRK

PostWysłany: Śro 20:26, 21 Cze 2006    Temat postu:

Cani napisał:
Krzysiek napisał:
http://www.airliners.net/open.file?id=0961787 bardzo ładnie wygląda w malowanie Emirates Very Happy

no ładnie wygląda w tym malowaniu, w malowaniu LOT też na pewno by wyglądał ładnie. Jednak myslę, że wielkim sukcesem komercyjnym ta maszyna nie będzie. Mysle, że spotka go los ten sam co B747SP Confused

Albo MD11 z tym ze A380 nie bedzie mial takiego wziecia wsrod linii specjalizujacych sie w przewozach cargo


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Witek Z
Moderator



Dołączył: 05 Paź 2005
Posty: 1095
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: WAW

PostWysłany: Śro 21:05, 21 Cze 2006    Temat postu:

Kurcze, ale jednak źle się dzieje. Nie mam niestety satysfakcji że od dawna źle prorokowałem tej konstrukcji. Obecne problemy Airbusa stają sie naprawde poważne. Dawno temu zadałem pytanie "ciekawe, czy A będzie umiał tak sprawnie wyjść z kryzysu jak B?" To pytanie jest cały czas aktualne. Rozumiem pewną satysfakcję zwolenników B (nie muszę na tym forum pisać, że sam się do nich zaliczam) z utarcia nosa niezwykle nabzdyczonym przedstawicielom A. Nie możemy jednak - jako "miłośnicy lotnictwa" przejśc obojętnie nad poważnym zagrożeniem dla czołowego i niezwykle nowoczesnego producenta. Pamiętajmy, że to właśnie róznowaga konkurncyjna między B i MD, a później między A i B stała się osią postępu - zwłaszcza A vs. B. Daję głowę, że nie byłoby 787 gdyby nie powstał 330...

Na koniec, proponuję - a teraz moment jest dobry, bo chwilowo wygrywamy Wink - dac spokój z tymi jazdami typu "Airbusowi odpadły skrzydła - co ty na to Danny Laughing Question ". Bo jedyną reakcją może być złośliwe stwierdzenie jak 787 odpadnie statecznik lub koło typu: "No i co Witku Z, cos sie ten Twój drimlajner rozpada, hahaha"

PS. Powyższe, w nijaki sposób nie świadczy o tym, że przechodzę do "Bandy Airbusa", an dowód tego wzniosę okrzyk: Boeing rulezzzzzzzzzzzz (zupełnie jak Kraków Wink )


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
edi




Dołączył: 27 Kwi 2006
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 9:52, 22 Cze 2006    Temat postu:

No i stalo sie. Airbus zaprojektuje calkiem na nowo A350. W lipcu w Farnborough ma byc przedstawiony. Na rynek ma trafic w 2012 roku.Wiecej informacji:

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Danny




Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 1208
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EIDW

PostWysłany: Czw 11:39, 22 Cze 2006    Temat postu:

Witek Z napisał:
Nie mam niestety satysfakcji że od dawna źle prorokowałem tej konstrukcji


Spokojnie - z konstrukcja A380 nic zlego sie nie dzieje Wink

Cytat:


Mr Dixon said he felt for Airbus and Qantas had no intention of changing its orders for what was still an "amazingly good aircraft".



[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gabec
Moderator



Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 1866
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: KRK

PostWysłany: Czw 12:06, 22 Cze 2006    Temat postu:

Danny napisał:

Mr Dixon said he felt for Airbus and Qantas had no intention of changing its orders for what was still an "amazingly good aircraft".

[link widoczny dla zalogowanych]


Pomimo calej sympatii Qantas dosc ostro domaga sie rekompensaty za opoznienia
[link widoczny dla zalogowanych]

Wracajac do slow Dixona ktore cytujesz, Qantas odbierze zamowione 12 maszyn,ale szczerze watpie czy zamienia posiadane opcje na firm orders. Zdaje sie ze w tej chwili trwaja rozmowy z Boeingiem na temat B748 ktory ma nie gorszy CASM a ryzyko poniesienia strat jest mniejsza


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Danny




Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 1208
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EIDW

PostWysłany: Czw 12:28, 22 Cze 2006    Temat postu:

Gabec napisał:
Pomimo calej sympatii Qantas dosc ostro domaga sie rekompensaty za opoznienia


Ostro sie domaga? "We're not seeking it; we will get it," he said. W kontrakcie sa odpowiednie zapisy ktore z pewnoscia Airbus bedzie respektowal i nie trzeba sie niczego domagac.

Gabec napisał:

Wracajac do slow Dixona ktore cytujesz, Qantas odbierze zamowione 12 maszyn,ale szczerze watpie czy zamienia posiadane opcje na firm orders.


Z cala pewnoscia bedzie tak jak mowisz zwlaszcza, ze Dixon nazywa A380 "amazingly good aircraft".

Gabec napisał:

B748 ktory ma nie gorszy CASM a ryzyko poniesienia strat jest mniejsza


To sa Twoje spekulacje bez poparcia w faktach.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gabec
Moderator



Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 1866
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: KRK

PostWysłany: Czw 13:01, 22 Cze 2006    Temat postu:

Danny napisał:
Gabec napisał:

Wracajac do slow Dixona ktore cytujesz, Qantas odbierze zamowione 12 maszyn,ale szczerze watpie czy zamienia posiadane opcje na firm orders.


Z cala pewnoscia bedzie tak jak mowisz zwlaszcza, ze Dixon nazywa A380 "amazingly good aircraft".

Podchodz z wiekszym dystansem do tych slow, na spotkaniu z Airbusem Dixon mowi ze A380 jest cacy, gdy jada obiad z Alanem Mulally wyraza wielkie zainteresowanie kupnem B748i. Jemu zalezy na dobrym biznesie, za B787 zaplacil mniej niz sie spodziewal, sam byl zaskoczony na jak dalekie ustepstwa poszli A i B.

Cytat:
Mulally is hoping to sell his friend another Boeing jet, the 747-8. "We are interested, there is no doubt about that," Dixon said of the passenger version of 747-8.

Dixon said Qantas would likely buy either more A380s or the 747-8, but not both planes.

Dixon said Boeing has told Qantas that the 747-8 should be able to fly non-stop from Sydney to Dallas with a full load of passengers.

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gabec
Moderator



Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 1866
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: KRK

PostWysłany: Wto 22:38, 27 Cze 2006    Temat postu:

Wyglada na to ze zlych wiadomosci na temat Airbusa i jego sympatycznego brzydala ciag dalszy. Przynajmniej pierwsze 2 egzemplarze (a moze takze i kolejne 3) dostarczone do SIA przyniosa strate, nie wiadomo takze jak bedzie w przypadku samolotow ktore ma otrzymac Qantas.
Airbus aby wyjsc na zero w tej chwili potrzebuje sprzedac 300 sztuk A380 - w tej chwili sa zamowienia na 159 maszyn z tym ze po ostatnich opoznieniach ILFC, Malaysian oraz byc moze Virgin zastanawiaja sie nad anulowaniem przynajmniej czesci zamowionych maszyn
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cani




Dołączył: 21 Wrz 2005
Posty: 197
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Gdynia/Olsztyn/Gdańsk

PostWysłany: Śro 7:46, 28 Cze 2006    Temat postu:

Gabec napisał:
Wyglada na to ze zlych wiadomosci na temat Airbusa i jego sympatycznego brzydala ciag dalszy. Przynajmniej pierwsze 2 egzemplarze (a moze takze i kolejne 3) dostarczone do SIA przyniosa strate, nie wiadomo takze jak bedzie w przypadku samolotow ktore ma otrzymac Qantas.
Airbus aby wyjsc na zero w tej chwili potrzebuje sprzedac 300 sztuk A380 - w tej chwili sa zamowienia na 159 maszyn z tym ze po ostatnich opoznieniach ILFC, Malaysian oraz byc moze Virgin zastanawiaja sie nad anulowaniem przynajmniej czesci zamowionych maszyn
[link widoczny dla zalogowanych]

Nie jestem Nostradamusem, ale przeczuwałem, że tak się stanie. 300 sztuk sprzedaży tego modelu Arbuz nigdy nie osiągnie, przynajmniej ja w to nie wierzę.
Walka o prymat na niebie okazuje się więc wielkim "pyrrusowym zwycięstwem " Arbuza. Nie wydaję mi się by w tych czasach było miejsce na takie poświęcanie się w biznesie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Danny




Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 1208
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EIDW

PostWysłany: Śro 9:22, 28 Cze 2006    Temat postu:

Gabec napisał:
po ostatnich opoznieniach ILFC, Malaysian oraz byc moze Virgin zastanawiaja sie nad anulowaniem przynajmniej czesci zamowionych maszyn


Moglbys przestac powtarzac wymyslone przez siebie historyjki? Zarowno ILFC jak i Virgin powiedzialy, ze zamowien nie odwolaja.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Lotnictwo cywilne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następny
Strona 8 z 9

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin