|
Forum lotnictwa To tu spotykają się pasjonaci lotnictwa by troszkę o nim podyskutować.
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
w2marek
Dołączył: 17 Kwi 2006
Posty: 108
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: EPWA
|
Wysłany: Sob 8:13, 28 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
Ani Tui ani Neckermann nie latały na Dominikane . Neckermann lata i zawsze latał prze AMS. Lot Fischera na Dominikane był bardzo męczący, nie dość że miał międzylądowanie w Gander w Kanadzie to jeszcze nie latał bezpośrednio miejscowości turystycznych tylko do Santo Domingo co wiązało się z ponad 4 godzinnym transferem do hotelu...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
PolishAir42
Dołączył: 18 Lis 2005
Posty: 124
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: DAB (Daytona Beach Int'l/Florida)
|
Wysłany: Sob 9:50, 28 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
slepowron napisał: | Quantas napisał: | pakujac ich w wąskiego na tak długa trasę. . |
Logika ta mi jest obca. Co za roznicza czy waski czy szeroki?. 99% czasu siedzisz a fotel jest praktycznie ten sam obojetnie czy samolot waski czy szeroki a klasa ekonomiczna. Czy dla ciebie jest wazna wysokosc sufitu dla dobrego samopouczcia? A jak chcesz wiedziec to jest pare bardzo eksluzywnych lini ktore lataja "waskimi" na dlugich trasach - powiedzmy Dusseldorf-New York lub Londyn-New York. Same siedzenia business, super zarcie, itp. Mozesz sobie tylko pomarzyc ze kiedys takim "waskim" polecisz. |
Pare ekskluzywnych firm? Nie znam nikogo oprocz PrivatAir ktory operuje A319LRs + 73Gs dla LH i LX do USA. Jedyna inna firma ktora lata z tylko biznes klasa jest MaxJet jak dobrze sobie przypominam ale oni maja same 762s.
Nie wiem ile razy leciales np. CO/AA 752s przez ocean ale 100x bardziej wole latac widebody. Problem jest w tym ze na ogol w 752s ( + Air Canada A319 i PrivatAir 73G/A319LR) nie majal zainstalowanych PTVs + jest problem z toaletami bo jest ich od cholery malo.
Cos sie znam na tym bo lecialem przez Atlantyk juz raz na 752 do Dublinu i nie bylo za fajnie...i do tego serwis w Continental jest jeden z lepszych. Personalnie czuje sie lepiej w 772 jak lece przez atlantyk niz w 752 i napewno jeden z powodow jest ze jest bardziej przestronno
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Airliner
Moderator
Dołączył: 30 Paź 2005
Posty: 1965
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: EPKK
|
Wysłany: Sob 10:04, 28 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
PolishAir42 napisał: | Pare ekskluzywnych firm? Nie znam nikogo oprocz PrivatAir ktory operuje A319LRs + 73Gs dla LH i LX do USA. Jedyna inna firma ktora lata z tylko biznes klasa jest MaxJet jak dobrze sobie przypominam ale oni maja same 762s.
|
Jest pare linii i to czasem na 757:
EOS Airlines operuje na 757 w wersji 48 miejsc [link widoczny dla zalogowanych]
MaxJet na 767 w konfiguracji 102 fotele [link widoczny dla zalogowanych]
Privat Air operuje takze dla KLM z Amsterdamu
[link widoczny dla zalogowanych]
oraz Air France z Paryza na A319 LR CJ
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Quantas
Moderator
Dołączył: 26 Wrz 2005
Posty: 1150
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Pyrlandia
|
Wysłany: Sob 11:09, 28 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
slepowron napisał: | Quantas napisał: | pakujac ich w wąskiego na tak długa trasę. . |
Logika ta mi jest obca. Co za roznicza czy waski czy szeroki?. 99% czasu siedzisz a fotel jest praktycznie ten sam obojetnie czy samolot waski czy szeroki a klasa ekonomiczna. Czy dla ciebie jest wazna wysokosc sufitu dla dobrego samopouczcia? A jak chcesz wiedziec to jest pare bardzo eksluzywnych lini ktore lataja "waskimi" na dlugich trasach - powiedzmy Dusseldorf-New York lub Londyn-New York. Same siedzenia business, super zarcie, itp. Mozesz sobie tylko pomarzyc ze kiedys takim "waskim" polecisz.
. |
Może Ty siedzisz 99% w fotelu bo ja nie. To po pierwsze. Po drugie w szerokim są dwa korytarze a więc o wiele łatwiej zrobić sobie "spacer" niż w jednym korytarzu. Wyższy sufi równiez zwieksza komfort. Po trzecie latanie na Dominikanę z międzylądowaniem wydłuża i to znacznie podróż. Po czwarte co mają ekskluzywne firmy do fischera ? Tylko to że latują tym samym modelem samolotu jest powodem do porównań ? W identycznych budynkach może być dom modlitwy i night club i też je prorównasz tylko dlatego że budynki takie same ? Po piąte w końcu :nie zajmuj się moimi marzeniami bo nie muszą wcale być jadnoznaczne z Twoimi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
voyager747
Dołączył: 28 Lut 2006
Posty: 308
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: WAW
|
Wysłany: Sob 11:23, 28 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
Już wcześniej o tym pisałem,że w zimowym katalogu Neckermanna były planowane loty
Fischerem do Kenii, na Kubę,do Tajlandii, do Wenezueli. To są dane z katalogu, który dostałem od Neckermanna. Pisałem też o tym jaka jest odległość między siedzeniami w tych samolotach. Na Dominikanę mają latać Martin Airem. Co za różnica Dominikana czy Kuba, to bardzo duża odległość jak dla takiego "ciasnego" samolotu.
Podróż na Kubę Fischerem to jak dla mnie prawdziwy hardcore.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
TravelAir
Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Sob 11:51, 28 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
Airliner napisał: "A jesli potencjalni inwestorzy "DOW Cash Flow S.A. oraz Krzysztof Moska" maja ogromna chec stworzenia linii to napewno nie na gruzach Fischera bo ta firma nie istnieje."
Jesteś z Katowic (upsssss z Krakowa ), to znaczy że masz bliżej do Dąbrowy Grórniczej niż ja, ale to nie jest powód aby tak autorytatywnie twierdzić że inwestorzy będą tworzyć firmę "napewno" nie na "gruzach" FAP... Plizzz, więcej spolegliwości.
Poczekajmy do wtorku (31/10), wtedy ponoć okaże się czy będą "gruzy" i czy "napewno".
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez TravelAir dnia Sob 12:16, 28 Paź 2006, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Airliner
Moderator
Dołączył: 30 Paź 2005
Posty: 1965
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: EPKK
|
Wysłany: Sob 11:55, 28 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
TravelAir napisał: | Airliner napisał: "A jesli potencjalni inwestorzy "DOW Cash Flow S.A. oraz Krzysztof Moska" maja ogromna chec stworzenia linii to napewno nie na gruzach Fischera bo ta firma nie istnieje."
Jesteś z Katowic, to znaczy że masz bliżej do Dąbrowy Grórniczej niż ja, |
ale sie usmialem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
TravelAir
Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Sob 12:19, 28 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
Airliner napisał: | TravelAir napisał: | Airliner napisał: "A jesli potencjalni inwestorzy "DOW Cash Flow S.A. oraz Krzysztof Moska" maja ogromna chec stworzenia linii to napewno nie na gruzach Fischera bo ta firma nie istnieje."
Jesteś z Katowic, to znaczy że masz bliżej do Dąbrowy Grórniczej niż ja, |
ale sie usmialem |
Sorka.... Airliner....mała pomyłka ale i tak masz bliżej do Dąbrowy Górniczej niż ja z Legionowa ... więc, poczekajmy. Kolega z FAP powiedzia, że jak wszystko pójdzie pomyślnie to stawia karton szampana, "moue ...." coś tam, coś tam... Może się jednak uda. Ja trzymam kciuki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
slepowron
Dołączył: 15 Paź 2005
Posty: 1520
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: KOAK
|
Wysłany: Sob 17:58, 28 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
Quantas napisał: | Po czwarte co mają ekskluzywne firmy do fischera? |
A gdzie ja cos napisalem o Fiszerze? Zmieniasz temat? Byla mowa o szerokich i waskich samolotach. Ja powiedzialem ze tak naprawde liczy sie wylacznie wielkosc siedzenia i miejsce na nogi. Jesli te atrybuty ciebie zupelnie nie obchodzi bo ty kochasz "szerokie" to fajnie ale nie mysl ze to ma cos wspolnego z rynkiem, bo ci 'bogaci' kupuja po pierwsze wygodne miejsca a nie wysokosc sufitu. Lataja nawet biz-jetami ktore sa jeszcze wezsze. Pewnie to straszna nowosc dla ciebie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gaugan
Dołączył: 10 Kwi 2006
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Las Kabatas
|
Wysłany: Sob 23:34, 28 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
Moët & Chandon
my 2nd love
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
PolishAir42
Dołączył: 18 Lis 2005
Posty: 124
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: DAB (Daytona Beach Int'l/Florida)
|
Wysłany: Nie 2:40, 29 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
voyager747 napisał: | Już wcześniej o tym pisałem,że w zimowym katalogu Neckermanna były planowane loty
Fischerem do Kenii, na Kubę,do Tajlandii, do Wenezueli. To są dane z katalogu, który dostałem od Neckermanna. Pisałem też o tym jaka jest odległość między siedzeniami w tych samolotach. Na Dominikanę mają latać Martin Airem. Co za różnica Dominikana czy Kuba, to bardzo duża odległość jak dla takiego "ciasnego" samolotu.
Podróż na Kubę Fischerem to jak dla mnie prawdziwy hardcore. |
Niektorzy z nas nie moga latac na Kube, takze roznica jakas jest
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
voyager747
Dołączył: 28 Lut 2006
Posty: 308
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: WAW
|
Wysłany: Nie 17:46, 29 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
Tu chodzi o loty z Polski( polski katalog Neckermanna), a nie z USA.
Jeśli Kuba nie jest dobra, to niech będzie Tajlandia, tam chyba możecie??
Swoją drogą to latałem już kilka razy 757( BA,AA) i samoloty Fishera były zdecydowanie najciaśniejsze. Taki lot z Warszawy na Kretę to jeszcze można jakoś wytrzymać, ale Kuba, Tajlandia...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Quantas
Moderator
Dołączył: 26 Wrz 2005
Posty: 1150
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Pyrlandia
|
Wysłany: Nie 18:04, 29 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
slepowron napisał: | Quantas napisał: | Po czwarte co mają ekskluzywne firmy do fischera? |
A gdzie ja cos napisalem o Fiszerze? Zmieniasz temat? Byla mowa o szerokich i waskich samolotach. Ja powiedzialem ze tak naprawde liczy sie wylacznie wielkosc siedzenia i miejsce na nogi. Jesli te atrybuty ciebie zupelnie nie obchodzi bo ty kochasz "szerokie" to fajnie ale nie mysl ze to ma cos wspolnego z rynkiem, bo ci 'bogaci' kupuja po pierwsze wygodne miejsca a nie wysokosc sufitu. Lataja nawet biz-jetami ktore sa jeszcze wezsze. Pewnie to straszna nowosc dla ciebie. |
Dobra niema co z Tobą się kłócić czy tym bardziej polemizować. Masz swoje teorię to je miej. Starczy że inni proszą na priv aby Cię uspokajac. Jako moderatorowi niewypada wdawać się w głupie kłótnie .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Airliner
Moderator
Dołączył: 30 Paź 2005
Posty: 1965
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: EPKK
|
Wysłany: Nie 18:27, 29 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
voyager747 napisał: | Swoją drogą to latałem już kilka razy 757( BA,AA) i samoloty Fishera były zdecydowanie najciaśniejsze. |
no nic w tym dziwnego bo w AA lata w konfiguracji F/Y 188 miejsc a w BA CY 180 miejsc.
W Fischerze bylo az 220 miejsc, nawet wiecej niz w Mexicanie gdzie ltaly w konfiguracji max 200 foteli.
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
TravelAir
Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Nie 19:02, 29 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
Air Scotland (Greece Airways) miał po 226 foteli. 220 foteli mają w Air Italy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|