|
Forum lotnictwa To tu spotykają się pasjonaci lotnictwa by troszkę o nim podyskutować.
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
frik
Dołączył: 07 Wrz 2006
Posty: 420
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: EPWA
|
Wysłany: Czw 18:59, 23 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Tylko czy kolejne maszyny to będzie już coś szerokokadłubowego? Bo jak to było wielokrotnie wałkowane, lot 757 na długi dystans (Karaiby, Brazylia) nie jest najlepszym rozwiązaniem - i trzeba międzylądowac i ciaśniej w środku.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
voyager747
Dołączył: 28 Lut 2006
Posty: 308
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: WAW
|
Wysłany: Czw 19:34, 23 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Czytałem na stronie b.p.Itaka,że mają latać do Fortalezy B 767-200 LOTu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
david82
Dołączył: 09 Paź 2005
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: EPKT
|
Wysłany: Sob 12:28, 25 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Kiedy będzie maszyna w Fischerze? Oczekuję konkretnej odpowiedzi.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
eu01
Dołączył: 18 Lis 2005
Posty: 625
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Sob 12:41, 25 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
david82 napisał: | Oczekuję konkretnej odpowiedzi. |
Brzmi stanowczo. Ale od nas oczekujesz?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
david82
Dołączył: 09 Paź 2005
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: EPKT
|
Wysłany: Sob 12:45, 25 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
eu01 napisał: | david82 napisał: | Oczekuję konkretnej odpowiedzi. |
Brzmi stanowczo. Ale od nas oczekujesz? |
Nie ;P Od osób mających bliski kontakt z Fischerem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Witek Z
Moderator
Dołączył: 05 Paź 2005
Posty: 1095
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: WAW
|
Wysłany: Sob 12:45, 25 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
david82 napisał: | Kiedy będzie maszyna w Fischerze? Oczekuję konkretnej odpowiedzi. |
5 grudnia 2006 roku o godzinie 16.33 czasu lokalnego
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
david82
Dołączył: 09 Paź 2005
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: EPKT
|
Wysłany: Sob 12:48, 25 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Witek Z napisał: | david82 napisał: | Kiedy będzie maszyna w Fischerze? Oczekuję konkretnej odpowiedzi. |
5 grudnia 2006 roku o godzinie 16.33 czasu lokalnego |
Mówisz powaznie, czy wziales to z rękawa? :>
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gabec
Moderator
Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 1866
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: KRK
|
Wysłany: Sob 12:52, 25 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Witek Z napisał: | david82 napisał: | Kiedy będzie maszyna w Fischerze? Oczekuję konkretnej odpowiedzi. |
5 grudnia 2006 roku o godzinie 16.33 czasu lokalnego | dlaczego z kolegi sobie jaja robisz i podajesz pozniejsza godzine przylotu. moze chce pstryknac zdjecia z powrotu B757 do Polski
Dawid, on przyleci o 15.29 - powodzenia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Witek Z
Moderator
Dołączył: 05 Paź 2005
Posty: 1095
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: WAW
|
Wysłany: Sob 15:16, 25 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Gabec napisał: | Witek Z napisał: | david82 napisał: | Kiedy będzie maszyna w Fischerze? Oczekuję konkretnej odpowiedzi. |
5 grudnia 2006 roku o godzinie 16.33 czasu lokalnego | dlaczego z kolegi sobie jaja robisz i podajesz pozniejsza godzine przylotu. moze chce pstryknac zdjecia z powrotu B757 do Polski
Dawid, on przyleci o 15.29 - powodzenia |
Nie mój drogi!!! Twoja wiedza (błędna) wynika z przesunięcia czasu pomiędzy KRK a WAW. Kraków, jako miejscowość nieco bardziej na zachód ma inny czas niż WAW. Stąd ta różnica czterominutowa!
Dawid, nie oczekiwałeś przecież odpowiedzi wiarygodnej tylko konkretnej A trudno mojej zarzucić brak konkretności
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
david82
Dołączył: 09 Paź 2005
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: EPKT
|
Wysłany: Sob 19:43, 25 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Witek Z napisał: | Dawid, nie oczekiwałeś przecież odpowiedzi wiarygodnej tylko konkretnej A trudno mojej zarzucić brak konkretności |
Mylisz się, miała być konkretna i prawdziwa zarazem. Miałem na myśli to, że ma być podana konkretna data (na przyklad 5 grudnia lub pierwszy tydzien grudnia), a nie coś w stylu "już niedługo", albo "na dniach".
A więc? Kiedy Fischer odzyska maszynę?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
k_sko
Dołączył: 21 Wrz 2005
Posty: 520
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Sob 20:51, 25 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Witek Z napisał: | Gabec napisał: | Witek Z napisał: | david82 napisał: | Kiedy będzie maszyna w Fischerze? Oczekuję konkretnej odpowiedzi. |
5 grudnia 2006 roku o godzinie 16.33 czasu lokalnego | dlaczego z kolegi sobie jaja robisz i podajesz pozniejsza godzine przylotu. moze chce pstryknac zdjecia z powrotu B757 do Polski
Dawid, on przyleci o 15.29 - powodzenia |
Nie mój drogi!!! Twoja wiedza (błędna) wynika z przesunięcia czasu pomiędzy KRK a WAW. Kraków, jako miejscowość nieco bardziej na zachód ma inny czas niż WAW. Stąd ta różnica czterominutowa!
Dawid, nie oczekiwałeś przecież odpowiedzi wiarygodnej tylko konkretnej A trudno mojej zarzucić brak konkretności |
Mylicie się obydwoje. O tej porze to już jest półmrok i dobrej fotki się nie zrobi.
KS
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
nowy
Dołączył: 07 Paź 2006
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Nie 0:02, 26 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Jeszcze nie ma takiej informacj ale jak coś będzie wiadomo to dam znać.
Mylisz się, miała być konkretna i prawdziwa zarazem. Miałem na myśli to, że ma być podana konkretna data (na przyklad 5 grudnia lub pierwszy tydzien grudnia), a nie coś w stylu "już niedługo", albo "na dniach".
A więc? Kiedy Fischer odzyska maszynę?[/quote]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
TravelAir
Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Wto 11:40, 28 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
z [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
Fischer Air Polska pod kontrolą Exim Tours, Rainbow Tours i Triady!
Polskie czarterowe linie lotnicze Fischer Air Polska Sp. z o.o. (FAP) poinformowały, iż pozyskały inwestorów, którzy podwyższyli kapitał w pierwszej emisji z 12 761 400 złotych do 34 613 900 złotych. Przewoźnik jest obecnie kontrolowany przez konsorcjum zorganizowane przez inwestora giełdowego Krzysztofa Moska oraz przez trzy największe polskie biura podróży: Exim Tours Sp. z o.o., Rainbow Tours S.A. oraz Triada Biuro Podróży Sp. z o.o..
Nadzwyczajne Walne Zgromadzenie Udziałowców, które odbyło się w dniu 21 listopada 2006r. powołało Radę Nadzorczą Spółki w składzie: Pan Krzysztof Moska, Pan Grzegorz Gniady (wiceprezes DOW Cash Flow S.A.), Pan Muhamed Ellili (prezes Exim Tours Sp. z o.o.), pełniącym obowiązki Prezesa Zarządu Spółki jest Dotychczasowy Dyrektor Zarządzający Pan Adam Wychowaniec.
Nowe władze Spółki podjęły decyzję o kontynuowaniu działalności przewozowej w ruchu międzynarodowym w dotychczasowej formule połączeń czarterowych.
W sezonie zimowym FAP będzie wykonywał rejsy czarterowe samolotem Boeing B757-200ER MSN 25490 (SP-FVR), który ponownie zostanie leasingowany od firmy AWAS.
Pierwszy rejs odbędzie się w dniu 18 grudnia 2006r. na zlecenie biura podróży Exim Tours do Brazylii (Fortaleza).
W sezonie zimowym będą wykonywane połączenie co 10/11 dni z Warszawy do Brazylii (Fortaleza), Wenezueli (Perlamare) i na Kubę (Varadero), co 14 dni do Kenii (Mombasa) oraz do Tajlandii (Bangkok), trzy razy w tygodniu do Egiptu oraz raz w tygodniu do Maroka. Kolejne samoloty Boeing B757-200 dołączą do floty w kwietniu 2007 oraz w czerwcu 2007. Linia lotnicza, dzięki swoim udziałowcom - biurom podróży, którzy przekazali swój większościowy program przewozowy osiągnie prawie 40% udział w rynku przewozów czarterowych z przychodem na poziomie 250 - 260 milionów złotych i będzie dalej rozwijała połączenia dalekiego zasięgu.
Szansą dla linii jest także ograniczanie działalności czarterowej przez Centralwings - Nowy Przewoźnik Sp. z o.o. (linia należąca do PLL LOT S.A.) oraz ponowne respektowanie umów międzynarodowych zawartych pomiędzy Polską a Turcją, Egiptem oraz Tunezją, dotyczących równego podziału rynku transportu lotniczego pomiędzy tymi krajami. Najlepszym przykładem nie respektowania tych umów jest ruch czarterowy pomiędzy Polską a Tunezją - w sezonie letnim 2006 tygodniowo było wykonywanych ponad 50 rejsów pomiędzy tymi krajami, Centralwings nie wykonywał żadnego rejsu a FAP tylko dwa rejsy. W przypadku egzekwowania zapisów umów, polscy przewoźnicy mają szansę zwiększyć swój udział w przewozach, szczególnie FAP posiadający jako udziałowca, największego operatora turystycznego na kierunku tunezyjskim - biuro podróży Exim Tours. Przewozy czarterowe w Polsce, podobnie jak połączenia regularne, choć z mniejszą dynamiką, rosną szybciej niż w latach poprzednich. Rok 2006 zamknie się przewozem ponad 1 400 000 pasażerów (700 000 wczasowiczów), rok 2007 będzie jeszcze lepszy, analitycy przewidują że w przewozach czarterowych będzie już ponad 1 600 000 pasażerów (800 000 wczasowiczów). Jednym z powodów takiego wzrostu ilości pasażerów są między innymi rejsy dalekiego dystansu oferowane przez FAP. Linia planuje dodać do już istniejących połączeń także rejsy do Meksyku oraz kontynuować rejsy na Dominikanę.
W początkiem roku Fischer Air Polska zacznie funkcjonować pod nowa nazwą, co jest związane ze zmianą właściciela spółki w styczniu 2006r.
Fischer Air Polska Sp. z o.o. rozpoczął działalność lotniczą w dniu 12 maja 2005 roku i do końca tego roku przewiózł ponad 210 000 pasażerów. W 2006 roku przewiezie ponad 350 000 pasażerów. Zgodnie z planami przewoźnika rok 2007 FAP zamknie liczbą prawie 600 000 pasażerów - co będzie stanowiło ok. 40% rynku czarterowego w Polsce.
---------------------end
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gabec
Moderator
Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 1866
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: KRK
|
Wysłany: Wto 11:52, 28 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
TravelAir napisał: | Kolejne samoloty Boeing B757-200 dołączą do floty w kwietniu 2007 oraz w czerwcu 2007. |
Szkoda ze tylko B757-200, bo tak obiektywnie to latanie taka maszyna do Brazylii do przyjemnych raczej nie należy. Tam wystarczy jedno miedzyladowanie w celu uzupełnienia paliwa?
TravelAir, to beda maszyny na PW, czy jak wczesniej zdaje sie TY pisales dojda na RR?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
TravelAir
Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Wto 11:55, 28 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Z tego co wiem do ludzi z FAP, wraca do nich B757-200 SP-FVR, czyli samolot ETOPSowy na PW. Rejsy do Brazylii będą robione przez Kanary, tak jak to było zeszłej zimy a rejsy na Kubę i do Wenezueli przez Azory.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|