|
Forum lotnictwa To tu spotykają się pasjonaci lotnictwa by troszkę o nim podyskutować.
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
david82
Dołączył: 09 Paź 2005
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: EPKT
|
Wysłany: Pon 15:00, 18 Gru 2006 Temat postu: Re: Koniec polskich 757! |
|
|
Air-ways napisał: | Moze i dobrze ze tak sie stało , leciałem do Egiptu 757 , miałem spore watpliwosci czy doleci ... stan techniczny był opłakany .. a gdy przy sporej turbulencji wyleciał monitor TV , ktory by zamocowany pod supfitem i zawisł na kablach , ludzie przezyli koszmar ! |
Ja leciałem 757 do Brazylii, również były spore turbulencje, i jakoś ludzie nie przeżyli koszmaru. Zastanów się, czym Rosjanie latają na wczasy, to wtedy docenisz to co masz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Air-ways
Dołączył: 17 Gru 2006
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pon 15:23, 18 Gru 2006 Temat postu: Re: Koniec polskich 757! |
|
|
Cytat: |
Ja leciałem 757 do Brazylii, również były spore turbulencje, i jakoś ludzie nie przeżyli koszmaru. Zastanów się, czym Rosjanie latają na wczasy, to wtedy docenisz to co masz | .
nie miałem na myli Typu samolotu , tylko jego stan techniczny ...
to był kilkunastoletni 757 ( chyba odkupiony od czechów ) , ktory swoje najlepsze dni miał juz za soba
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
david82
Dołączył: 09 Paź 2005
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: EPKT
|
Wysłany: Pon 15:27, 18 Gru 2006 Temat postu: Re: Koniec polskich 757! |
|
|
Air-ways napisał: | nie miałem na myli Typu samolotu , tylko jego stan techniczny ... |
Leciałem tym samym samolotem, co ty.
Cytat: | to był kilkunastoletni 757 ( chyba odkupiony od czechów ) , ktory swoje najlepsze dni miał juz za soba |
Samolot jest wyleasingowany od AWAS-u, poprzednio uzywany przez AeroMexico. Jesli nie jestes w temacie to lepiej nie zabieraj glosu
I wybacz, ale od oceniania stanu technicznego są odpowiedni ludzie, a nie ty. To, że wypadł monitor, nie znaczy, ze maszyna nie doleci.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
frik
Dołączył: 07 Wrz 2006
Posty: 420
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: EPWA
|
Wysłany: Pon 16:11, 18 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
TravelAir napisał: | frik napisał: | Z powrotem po tę wycieczkę już 757 poleci? Będą mieli niemiłe porównanie ;] |
Raczej miłe, bo będą mieli 60 minutowy odpoczynek na TFS (czas na dymek, duty free, kawę)
PS. ponoć już jutro przylatuje do WAW 757 Fisza. | Teraz podczas międzylądowania wypuszczają ludzi na terminal? Jak leciałem kilka lat temu na Teneryfę to podczas międzylądowania w Nicei tylko na schodki pozwolili wyjśc, nawet nie można było zejśc na płytę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Air-ways
Dołączył: 17 Gru 2006
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pon 18:26, 18 Gru 2006 Temat postu: Re: Koniec polskich 757! |
|
|
Cytat: |
Samolot jest wyleasingowany od AWAS-u, poprzednio uzywany przez AeroMexico. Jesli nie jestes w temacie to lepiej nie zabieraj glosu
I wybacz, ale od oceniania stanu technicznego są odpowiedni ludzie, a nie ty. To, że wypadł monitor, nie znaczy, ze maszyna nie doleci |
Wybacz ale , stweirdzam ze piszesz bzdury ... specjalnie zadzwoniłem do synowej która pracowała w Fisher-Air , aby sie o tym upewnic .
Włascicielem Fisher-Air jest czeski holding K&K Capital Group ,samoloty były leasingowane od ILFC (International Lease Finance Corporation) , samolot o ktorym pisze , najpierw latał dla American Trans Air , nastepnie Mexicana a nie ( Aero -Mexico ) i w 2005 r. trafił do Polski, wic nie zabieraj głosu skoro nie jestes w temacie ! i wypisujesz zasłyszane plotki
Owszem to ze wypadł Monitor z peknietej podsufitki który wazy około 10 kg to ze WC wyglada załosnie woda na podłodze itd to ze był ogolny syf , znaczy ze samolot jest w kiepskiej formie i nalezy cos z tym zrobic a nie czekac az ktos na tym ucierpi, skoro dla Ciebie jest to normalne to wybacz , latam sporo i nigdy nie widziałem czegos podobnego ... to był pierwszy i mam nadzieje
ostatni taki wypadek w moim zyciu .
Widocznie dla Ciebie jak i dla odpowiednich słuzb odpowiedzialnych za ten stan rzeczy liczy sie tylko to aby silnik nie odpał , ale to w jakich warunkach podróżują ludzie to drugorzędna sprawa . a szkoda
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
david82
Dołączył: 09 Paź 2005
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: EPKT
|
Wysłany: Pon 18:48, 18 Gru 2006 Temat postu: Re: Koniec polskich 757! |
|
|
Air-ways napisał: | Włascicielem Fisher-Air jest czeski holding K&K Capital Group |
Właścicielem FAP do 2 pazdziernika były Podróże TV, pozniej zaś konsorcjum, w którego skład wchodzi Exim Tours Sp. z o.o., DW Cash&Flow oraz prywatny inwestor p.Krzysztof Moska, bądź więc łaskaw nie wypisywać nieaktualnych informacji. K&K tylko napompował Fischera i sprzedał jeszcze w 2005 roku Podróżom TV.
Cytat: | ,samoloty były leasingowane od ILFC (International Lease Finance Corporation) |
Samoloty były leasingowane od australiskiego AWAS-u:
[link widoczny dla zalogowanych]
Cytat: | samolot o ktorym pisze , najpierw latał dla American Trans Air , nastepnie Mexicana a nie ( Aero -Mexico ) i w 2005 r. trafił do Polski, wic nie zabieraj głosu skoro nie jestes w temacie ! i wypisujesz zasłyszane plotki |
Tu masz rację, mój błąd. Samolot w każdym bądź razie nie był odkupiony od Czechów, jak wcześniej napisałeś.
Cytat: | Owszem to ze wypadł Monitor z peknietej podsufitki który wazy około 10 kg to ze WC wyglada załosnie woda na podłodze itd to ze był ogolny syf , znaczy ze samolot jest w kiepskiej formie i nalezy cos z tym zrobic a nie czekac az ktos na tym ucierpi, skoro dla Ciebie jest to normalne to wybacz , latam sporo i nigdy nie widziałem czegos podobnego ... to był pierwszy i mam nadzieje
ostatni taki wypadek w moim zyciu . |
Syf to pojęcie względne, dla mnie to samolot jak każda inna 14-letnia maszyna.
Cytat: | Widocznie dla Ciebie jak i dla odpowiednich słuzb odpowiedzialnych za ten stan rzeczy liczy sie tylko to aby silnik nie odpał , ale to w jakich warunkach podróżują ludzie to drugorzędna sprawa . a szkoda |
Tak, bo jeśli płacę niską cenę za bilet, to interesuje mnie własnie tylko to, żeby silnik nie odpadł, żeby skrzydła nie odpadły, i żeby urządzenia nawigacyjne działały poprawnie. Jeśli chcę mieć czysto, schludnie i 2 metry miejsca na nogi, kupuję bilet w Lufthansie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Atco
Dołączył: 06 Paź 2005
Posty: 1284
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pon 19:02, 18 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
@ Air-ways: też leciałem tym wynalazkiem, widać na nim ząb czasu ale to, że nie odpowiada Ci wystrój, excusez le mot, kibla to nie znaczy, że samolot jest starym trupem.
W moim trzyletnim aucie od nowości nie domyka się popielniczka, muszę sobie zatem kupić nowy samochód?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Air-ways
Dołączył: 17 Gru 2006
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pon 19:14, 18 Gru 2006 Temat postu: Re: Koniec polskich 757! |
|
|
Cytat: |
Tak, bo jeśli płacę niską cenę za bilet, to interesuje mnie własnie tylko to, żeby silnik nie odpadł, żeby skrzydła nie odpadły, i żeby urządzenia nawigacyjne działały poprawnie. Jeśli chcę mieć czysto, schludnie i 2 metry miejsca na nogi, kupuję bilet w Lufthansie |
Załosne ....
To teraz już wiesz dlaczego ta firma zniknęła a Lufthansa nie , Nie każdy tak jak ty lubi łatać w syfie bojąc sie o to czy samolot przypadkiem nie rozpadnie sie w powietrzu , nie ważne ile to kosztuje bilet mało czy dużo pewien standard musi być zachowany , to nie jest PKS
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Air-ways dnia Pon 19:16, 18 Gru 2006, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Air-ways
Dołączył: 17 Gru 2006
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pon 19:15, 18 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
Atco napisał: | @ Air-ways: też leciałem tym wynalazkiem, widać na nim ząb czasu ale to, że nie odpowiada Ci wystrój, excusez le mot, kibla to nie znaczy, że samolot jest starym trupem.
W moim trzyletnim aucie od nowości nie domyka się popielniczka, muszę sobie zatem kupić nowy samochód? |
Ale ja nie napisałem ze ten samolot to stray trup, napisałem ze powinien sie ktos zając jego stanem technicznym , ale o czym piszemy i tak juz " po ptakach"
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Atco
Dołączył: 06 Paź 2005
Posty: 1284
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pon 19:26, 18 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
Ktoś się zajmuje jego stanem technicznym, śpij spokojnie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
TravelAir
Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pon 19:37, 18 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
Air-ways napisał: | Atco napisał: | @ Air-ways: też leciałem tym wynalazkiem, widać na nim ząb czasu ale to, że nie odpowiada Ci wystrój, excusez le mot, kibla to nie znaczy, że samolot jest starym trupem.
W moim trzyletnim aucie od nowości nie domyka się popielniczka, muszę sobie zatem kupić nowy samochód? |
Ale ja nie napisałem ze ten samolot to stray trup, napisałem ze powinien sie ktos zając jego stanem technicznym , ale o czym piszemy i tak juz " po ptakach" |
Stanem technicznym samolotu w roku 2006 jak i w 2005 zajmowała się Lufthansa Technik wraz z White Eagle Aviation Cargo. Fischer Air Polska - bo taka jest nazwa firmy, jako pierwsza polska pasażerska linia lotnicza dostała certyfikat Part M (zwany inaczej certyfkatem bezpieczeństwa technicznego). Co do wyglądu wnętrza - rozmawiałem z czlowiek z FAP na ten temat - okazało się, że najwięcej problemów sprawia im demolowanie samolotu przez pasażerów a dopiero później "normalne" zużycie. Psażeró potrafi wszystko wykręcić, ułamać, ukraść, zatkać kibelek, ułamć rączkę do spłukiwania wody, ukraść dozownik do mydła czy wydrzeć gąbkę z siedzenia lub odkręcić pas bezpieczeństwa.
Co do samych samolotów, owszem latały a AeroMexico oraz w Mexicanie ale wcześniej w Condorze, wszystkie przeglądy A były robione w bazie Lufthansa Technik we Frankfurcie a silniki były jeszcze na gwarancji (niecaly rok wcześniej przeszły overhoul i pełną naprawę gwarancyjną).
I na koniec: czy możesz mi wyasnić jak się ma stan techniczny interioru do upadku firmy (w przypadku fAP do zawieszenie czasowego działalności?)?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
david82
Dołączył: 09 Paź 2005
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: EPKT
|
Wysłany: Pon 21:13, 18 Gru 2006 Temat postu: Re: Koniec polskich 757! |
|
|
Air-ways napisał: | Załosne ....
To teraz już wiesz dlaczego ta firma zniknęła a Lufthansa nie |
Coś ci się pomyliło, bo firma nie zniknęła. 22 grudnia wykonają pierwszy lot po dwumiesięcznej przerwie. Będzie to lot do Hurghady dla B.P. Exim Tours.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
G@wron
Dołączył: 15 Gru 2005
Posty: 692
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Zamość - EPZA
|
Wysłany: Pon 21:24, 18 Gru 2006 Temat postu: Re: Koniec polskich 757! |
|
|
david82 napisał: |
22 grudnia wykonają pierwszy lot po dwumiesięcznej przerwie. Będzie to lot do Hurghady dla B.P. Exim Tours. |
Ale na czym ? czy 757 dotarł, czy wypożyczą jakiegoś "cudaka" ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jubell
Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 514
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: EPSY & EPWA
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
TravelAir
Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pon 21:41, 18 Gru 2006 Temat postu: Re: Koniec polskich 757! |
|
|
G@wron napisał: | david82 napisał: |
22 grudnia wykonają pierwszy lot po dwumiesięcznej przerwie. Będzie to lot do Hurghady dla B.P. Exim Tours. |
Ale na czym ? czy 757 dotarł, czy wypożyczą jakiegoś "cudaka" ? |
B757-200 SP-FVR ląduje 19/12 w WAW.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|