Forum Forum lotnictwa Strona Główna Forum lotnictwa
To tu spotykają się pasjonaci lotnictwa by troszkę o nim podyskutować.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Koniec polskich 757!
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 18, 19, 20 ... 22, 23, 24  Następny
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Lotnictwo cywilne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
david82




Dołączył: 09 Paź 2005
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPKT

PostWysłany: Pon 15:00, 18 Gru 2006    Temat postu: Re: Koniec polskich 757!

Air-ways napisał:
Moze i dobrze ze tak sie stało , leciałem do Egiptu 757 , miałem spore watpliwosci czy doleci ... stan techniczny był opłakany .. a gdy przy sporej turbulencji wyleciał monitor TV , ktory by zamocowany pod supfitem i zawisł na kablach , ludzie przezyli koszmar !


Ja leciałem 757 do Brazylii, również były spore turbulencje, i jakoś ludzie nie przeżyli koszmaru. Zastanów się, czym Rosjanie latają na wczasy, to wtedy docenisz to co masz.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Air-ways




Dołączył: 17 Gru 2006
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pon 15:23, 18 Gru 2006    Temat postu: Re: Koniec polskich 757!

Cytat:


Ja leciałem 757 do Brazylii, również były spore turbulencje, i jakoś ludzie nie przeżyli koszmaru. Zastanów się, czym Rosjanie latają na wczasy, to wtedy docenisz to co masz
.

nie miałem na myli Typu samolotu , tylko jego stan techniczny ...
to był kilkunastoletni 757 ( chyba odkupiony od czechów ) , ktory swoje najlepsze dni miał juz za soba


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
david82




Dołączył: 09 Paź 2005
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPKT

PostWysłany: Pon 15:27, 18 Gru 2006    Temat postu: Re: Koniec polskich 757!

Air-ways napisał:
nie miałem na myli Typu samolotu , tylko jego stan techniczny ...


Leciałem tym samym samolotem, co ty.

Cytat:
to był kilkunastoletni 757 ( chyba odkupiony od czechów ) , ktory swoje najlepsze dni miał juz za soba


Samolot jest wyleasingowany od AWAS-u, poprzednio uzywany przez AeroMexico. Jesli nie jestes w temacie to lepiej nie zabieraj glosu Razz

I wybacz, ale od oceniania stanu technicznego są odpowiedni ludzie, a nie ty. To, że wypadł monitor, nie znaczy, ze maszyna nie doleci.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
frik




Dołączył: 07 Wrz 2006
Posty: 420
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPWA

PostWysłany: Pon 16:11, 18 Gru 2006    Temat postu:

TravelAir napisał:
frik napisał:
Z powrotem po tę wycieczkę już 757 poleci? Będą mieli niemiłe porównanie ;]


Raczej miłe, bo będą mieli 60 minutowy odpoczynek na TFS (czas na dymek, duty free, kawę) Smile

PS. ponoć już jutro przylatuje do WAW 757 Fisza.
Teraz podczas międzylądowania wypuszczają ludzi na terminal? Jak leciałem kilka lat temu na Teneryfę to podczas międzylądowania w Nicei tylko na schodki pozwolili wyjśc, nawet nie można było zejśc na płytę.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Air-ways




Dołączył: 17 Gru 2006
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pon 18:26, 18 Gru 2006    Temat postu: Re: Koniec polskich 757!

Cytat:

Samolot jest wyleasingowany od AWAS-u, poprzednio uzywany przez AeroMexico. Jesli nie jestes w temacie to lepiej nie zabieraj glosu Razz

I wybacz, ale od oceniania stanu technicznego są odpowiedni ludzie, a nie ty. To, że wypadł monitor, nie znaczy, ze maszyna nie doleci


Wybacz ale , stweirdzam ze piszesz bzdury ... specjalnie zadzwoniłem do synowej która pracowała w Fisher-Air , aby sie o tym upewnic .

Włascicielem Fisher-Air jest czeski holding K&K Capital Group ,samoloty były leasingowane od ILFC (International Lease Finance Corporation) , samolot o ktorym pisze , najpierw latał dla American Trans Air , nastepnie Mexicana a nie ( Aero -Mexico ) i w 2005 r. trafił do Polski, wic nie zabieraj głosu skoro nie jestes w temacie ! i wypisujesz zasłyszane plotki

Owszem to ze wypadł Monitor z peknietej podsufitki który wazy około 10 kg to ze WC wyglada załosnie woda na podłodze itd to ze był ogolny syf , znaczy ze samolot jest w kiepskiej formie i nalezy cos z tym zrobic a nie czekac az ktos na tym ucierpi, skoro dla Ciebie jest to normalne to wybacz , latam sporo i nigdy nie widziałem czegos podobnego ... to był pierwszy i mam nadzieje
ostatni taki wypadek w moim zyciu .
Widocznie dla Ciebie jak i dla odpowiednich słuzb odpowiedzialnych za ten stan rzeczy liczy sie tylko to aby silnik nie odpał , ale to w jakich warunkach podróżują ludzie to drugorzędna sprawa . a szkoda


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
david82




Dołączył: 09 Paź 2005
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPKT

PostWysłany: Pon 18:48, 18 Gru 2006    Temat postu: Re: Koniec polskich 757!

Air-ways napisał:
Włascicielem Fisher-Air jest czeski holding K&K Capital Group


Właścicielem FAP do 2 pazdziernika były Podróże TV, pozniej zaś konsorcjum, w którego skład wchodzi Exim Tours Sp. z o.o., DW Cash&Flow oraz prywatny inwestor p.Krzysztof Moska, bądź więc łaskaw nie wypisywać nieaktualnych informacji. K&K tylko napompował Fischera i sprzedał jeszcze w 2005 roku Podróżom TV.

Cytat:
,samoloty były leasingowane od ILFC (International Lease Finance Corporation)


Samoloty były leasingowane od australiskiego AWAS-u:

[link widoczny dla zalogowanych]

Cytat:
samolot o ktorym pisze , najpierw latał dla American Trans Air , nastepnie Mexicana a nie ( Aero -Mexico ) i w 2005 r. trafił do Polski, wic nie zabieraj głosu skoro nie jestes w temacie ! i wypisujesz zasłyszane plotki


Tu masz rację, mój błąd. Samolot w każdym bądź razie nie był odkupiony od Czechów, jak wcześniej napisałeś.

Cytat:
Owszem to ze wypadł Monitor z peknietej podsufitki który wazy około 10 kg to ze WC wyglada załosnie woda na podłodze itd to ze był ogolny syf , znaczy ze samolot jest w kiepskiej formie i nalezy cos z tym zrobic a nie czekac az ktos na tym ucierpi, skoro dla Ciebie jest to normalne to wybacz , latam sporo i nigdy nie widziałem czegos podobnego ... to był pierwszy i mam nadzieje
ostatni taki wypadek w moim zyciu .


Syf to pojęcie względne, dla mnie to samolot jak każda inna 14-letnia maszyna.

Cytat:
Widocznie dla Ciebie jak i dla odpowiednich słuzb odpowiedzialnych za ten stan rzeczy liczy sie tylko to aby silnik nie odpał , ale to w jakich warunkach podróżują ludzie to drugorzędna sprawa . a szkoda


Tak, bo jeśli płacę niską cenę za bilet, to interesuje mnie własnie tylko to, żeby silnik nie odpadł, żeby skrzydła nie odpadły, i żeby urządzenia nawigacyjne działały poprawnie. Jeśli chcę mieć czysto, schludnie i 2 metry miejsca na nogi, kupuję bilet w Lufthansie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Atco




Dołączył: 06 Paź 2005
Posty: 1284
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pon 19:02, 18 Gru 2006    Temat postu:

@ Air-ways: też leciałem tym wynalazkiem, widać na nim ząb czasu ale to, że nie odpowiada Ci wystrój, excusez le mot, kibla to nie znaczy, że samolot jest starym trupem.
W moim trzyletnim aucie od nowości nie domyka się popielniczka, muszę sobie zatem kupić nowy samochód?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Air-ways




Dołączył: 17 Gru 2006
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pon 19:14, 18 Gru 2006    Temat postu: Re: Koniec polskich 757!

Cytat:

Tak, bo jeśli płacę niską cenę za bilet, to interesuje mnie własnie tylko to, żeby silnik nie odpadł, żeby skrzydła nie odpadły, i żeby urządzenia nawigacyjne działały poprawnie. Jeśli chcę mieć czysto, schludnie i 2 metry miejsca na nogi, kupuję bilet w Lufthansie


Załosne ....
To teraz już wiesz dlaczego ta firma zniknęła a Lufthansa nie , Nie każdy tak jak ty lubi łatać w syfie bojąc sie o to czy samolot przypadkiem nie rozpadnie sie w powietrzu , nie ważne ile to kosztuje bilet mało czy dużo pewien standard musi być zachowany , to nie jest PKS


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Air-ways dnia Pon 19:16, 18 Gru 2006, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Air-ways




Dołączył: 17 Gru 2006
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pon 19:15, 18 Gru 2006    Temat postu:

Atco napisał:
@ Air-ways: też leciałem tym wynalazkiem, widać na nim ząb czasu ale to, że nie odpowiada Ci wystrój, excusez le mot, kibla to nie znaczy, że samolot jest starym trupem.
W moim trzyletnim aucie od nowości nie domyka się popielniczka, muszę sobie zatem kupić nowy samochód?


Ale ja nie napisałem ze ten samolot to stray trup, napisałem ze powinien sie ktos zając jego stanem technicznym , ale o czym piszemy i tak juz " po ptakach"


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Atco




Dołączył: 06 Paź 2005
Posty: 1284
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pon 19:26, 18 Gru 2006    Temat postu:

Ktoś się zajmuje jego stanem technicznym, śpij spokojnie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
TravelAir




Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pon 19:37, 18 Gru 2006    Temat postu:

Air-ways napisał:
Atco napisał:
@ Air-ways: też leciałem tym wynalazkiem, widać na nim ząb czasu ale to, że nie odpowiada Ci wystrój, excusez le mot, kibla to nie znaczy, że samolot jest starym trupem.
W moim trzyletnim aucie od nowości nie domyka się popielniczka, muszę sobie zatem kupić nowy samochód?


Ale ja nie napisałem ze ten samolot to stray trup, napisałem ze powinien sie ktos zając jego stanem technicznym , ale o czym piszemy i tak juz " po ptakach"


Stanem technicznym samolotu w roku 2006 jak i w 2005 zajmowała się Lufthansa Technik wraz z White Eagle Aviation Cargo. Fischer Air Polska - bo taka jest nazwa firmy, jako pierwsza polska pasażerska linia lotnicza dostała certyfikat Part M (zwany inaczej certyfkatem bezpieczeństwa technicznego). Co do wyglądu wnętrza - rozmawiałem z czlowiek z FAP na ten temat - okazało się, że najwięcej problemów sprawia im demolowanie samolotu przez pasażerów a dopiero później "normalne" zużycie. Psażeró potrafi wszystko wykręcić, ułamać, ukraść, zatkać kibelek, ułamć rączkę do spłukiwania wody, ukraść dozownik do mydła czy wydrzeć gąbkę z siedzenia lub odkręcić pas bezpieczeństwa.
Co do samych samolotów, owszem latały a AeroMexico oraz w Mexicanie ale wcześniej w Condorze, wszystkie przeglądy A były robione w bazie Lufthansa Technik we Frankfurcie a silniki były jeszcze na gwarancji (niecaly rok wcześniej przeszły overhoul i pełną naprawę gwarancyjną).
I na koniec: czy możesz mi wyasnić jak się ma stan techniczny interioru do upadku firmy (w przypadku fAP do zawieszenie czasowego działalności?)?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
david82




Dołączył: 09 Paź 2005
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPKT

PostWysłany: Pon 21:13, 18 Gru 2006    Temat postu: Re: Koniec polskich 757!

Air-ways napisał:
Załosne ....
To teraz już wiesz dlaczego ta firma zniknęła a Lufthansa nie


Coś ci się pomyliło, bo firma nie zniknęła. 22 grudnia wykonają pierwszy lot po dwumiesięcznej przerwie. Będzie to lot do Hurghady dla B.P. Exim Tours.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
G@wron




Dołączył: 15 Gru 2005
Posty: 692
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Zamość - EPZA

PostWysłany: Pon 21:24, 18 Gru 2006    Temat postu: Re: Koniec polskich 757!

david82 napisał:


22 grudnia wykonają pierwszy lot po dwumiesięcznej przerwie. Będzie to lot do Hurghady dla B.P. Exim Tours.


Ale na czym ? czy 757 dotarł, czy wypożyczą jakiegoś "cudaka" Wink ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jubell




Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 514
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPSY & EPWA

PostWysłany: Pon 21:35, 18 Gru 2006    Temat postu:

zdaje się, że dziś był pierwszy lot (tam poleciał jako LO 7283) do WAW wróci już jako FFP 921
http://www.lotnictwo.fora.pl/viewtopic.php?p=76416&highlight=#76416


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
TravelAir




Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pon 21:41, 18 Gru 2006    Temat postu: Re: Koniec polskich 757!

G@wron napisał:
david82 napisał:


22 grudnia wykonają pierwszy lot po dwumiesięcznej przerwie. Będzie to lot do Hurghady dla B.P. Exim Tours.


Ale na czym ? czy 757 dotarł, czy wypożyczą jakiegoś "cudaka" Wink ?


B757-200 SP-FVR ląduje 19/12 w WAW.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Lotnictwo cywilne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 18, 19, 20 ... 22, 23, 24  Następny
Strona 19 z 24

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin