|
Forum lotnictwa To tu spotykają się pasjonaci lotnictwa by troszkę o nim podyskutować.
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Researcher
Dołączył: 26 Paź 2005
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: EDDV
|
Wysłany: Pią 19:03, 18 Lis 2005 Temat postu: Lepsze parametry 787 |
|
|
Boeing właśnie opublikował nowe dane handlowe dla kilku wersji 787:
787-3 - zwiększona pojemność: 290 i 330 PAX (pierwotnie 296 w konfiguracji dwuklasowej)
787-8 - 210 i 250 PAX (pierwotnie 223 w konfiguracji trzyklasowej)
787-9 - 250 i 290 PAX (pierwotnie 259 w konfiguracji trzyklasowej)
787-9 - zwiększony zasięg o 550 mil (10,126 mil).
Tekst z New York Times, November 17, 2005
Boeing: New 787 Can Hold More Passengers
SEATTLE (AP) -- Good news for airlines: Boeing's new 787 jetliners will be able to squeeze in a few more passengers than the company had previously expected.
Boeing said Thursday the use of composite materials will allow it to fit slightly more room into the cabin of the airplane, which is scheduled to enter service in 2008.
Marty Bentrott, vice president of sales and marketing with Boeing's 787 program, said the company also updated its seat counts in part to reassure airlines that they can pack in more paying customers than the sample seat counts previously given, if they choose different configurations.
The company also said that its 787-9 will have a maximum range of more than 550 miles farther than previously estimated, up to 10,126 miles, because of improvements in the engines.
Chicago-based Boeing Co. said its 787-3 will carry between 290 and 330 passengers. It said previously that the plane would carry 296 passengers in a two-class configuration.
The 787-8 will be able to carry between 210 and 250 passengers, up from 223 passengers in a three-class configuration given earlier.
The 787-9 will carry between 250 and 290 passengers. Boeing previously said it would carry 259 passengers in three classes.
Boeing provided updated information about the forthcoming airplane at the end of a meeting in Seattle with current and potential customers.
Boeing has logged 233 firm orders for the new airplane, a twin-aisle jet that promises to be quieter and more fuel-efficient than current models. The company faces competition from rival Airbus SAS's A350.
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Czterosilnik
Dołączył: 19 Paź 2005
Posty: 227
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: WAW
|
Wysłany: Pią 19:30, 18 Lis 2005 Temat postu: Re: Lepsze parametry 787 |
|
|
Ha! Czyli jednak bedzie 3-3-3 zamiast 2-4-2? Czy zmniejszony seat pitch?
Szkoda... Choc moze to dodatnio wplynie na ceny biletow.
Researcher napisał: | Airbus SAS's A350. |
Co to znaczy "Airbus SAS"? Bo "SAS Airbus" to rozumiem. O, na przyklad taki: [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Researcher
Dołączył: 26 Paź 2005
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: EDDV
|
Wysłany: Pią 19:46, 18 Lis 2005 Temat postu: Re: Lepsze parametry 787 |
|
|
[quote="Czterosilnik"]
Researcher napisał: | Airbus SAS's A350. |
Co to znaczy "Airbus SAS"? Bo "SAS Airbus" to rozumiem.
Nie moge znaleźć. Gdzie to napisałem?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KubaN
Dołączył: 30 Wrz 2005
Posty: 798
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Gdańsk EPGD
|
Wysłany: Pią 19:58, 18 Lis 2005 Temat postu: |
|
|
Ostatnie zdanie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
slepowron
Dołączył: 15 Paź 2005
Posty: 1520
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: KOAK
|
Wysłany: Pią 20:54, 18 Lis 2005 Temat postu: |
|
|
No to ile dodali tych miejsc?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Researcher
Dołączył: 26 Paź 2005
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: EDDV
|
Wysłany: Pią 20:55, 18 Lis 2005 Temat postu: |
|
|
O.K. Już się przestraszyłem, że mi szare komórki zamierają i nie potrafię poprawnie napisać postu. Na szczęście błąd popełnił New York Times (nie doczytałem do końca).
P.S.: Wiesz coś więcej na temat "aborted takeoff" J32 w GDN?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
matikson
Dołączył: 14 Paź 2005
Posty: 143
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: EPBY/BZG
|
Wysłany: Pią 22:26, 18 Lis 2005 Temat postu: |
|
|
Witam,
787-9 będzie miał zasięg zbliżony do 777LR czy mi sie wydaje?
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|