Forum Forum lotnictwa Strona Główna Forum lotnictwa
To tu spotykają się pasjonaci lotnictwa by troszkę o nim podyskutować.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

LOT i Centralwings (plany na przyszlosc)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Lotnictwo cywilne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
FiliP




Dołączył: 26 Paź 2005
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: POZ/EPPO

PostWysłany: Czw 9:34, 01 Gru 2005    Temat postu:

[quote="central_spotter, brak zgody na zatrudnianie zagranicznych pilotów do C0/.


central_spotter[/quote]

Dziwne.Ja sam osobiście miałem kontakt z trzema pilotami zagranicznymi latajacymi w C0....


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
central_spotter




Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 9:53, 01 Gru 2005    Temat postu:

FiliP napisał:
[quote="central_spotter, brak zgody na zatrudnianie zagranicznych pilotów do C0/.


central_spotter


Dziwne.Ja sam osobiście miałem kontakt z trzema pilotami zagranicznymi latajacymi w C0....[/quote]

Czytałem o tych problemach na początku roku na forum personelu pokładowego. Widocznie się to zmieniło i bardzo dobrze.

central_spotter


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Artur




Dołączył: 29 Lis 2005
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Warszawa

PostWysłany: Czw 10:29, 01 Gru 2005    Temat postu: Siatka Centralwings

Witam po raz pierwszy na forum. Przez długi czas liczyłem na reanimację jumbopics, ale się nie doczekałem. Niech spoczywa w pokoju.

A teraz do rzeczy. Czy ktoś zna więcej szczegółów na temat siatki C0 w sezonie letnim?
Na razie pojawiają się tylko strzępy informacji. Ktoś napisał o lotach z Krakowa i być może Warszawy na Wschód. Obawiam się, że po ostatnich "sukcesach" ULC niewiele da się zrobić w tej sprawie. Ukraińcy nie zgodzili się na liberalizację połączeń z głównych portów. Jak wiadomo LOT chciał latać do Charkowa, Dniepropietrowska i Doniecka i z tych planów na razie są nici. Być może C0 otworzy Kraków-Lwów, a w miesiącach letnich Kraków-Odessa. Więcej chyba nie da się zrobić. Loty z Krakowa do dużych miast wschodniej Ukrainy byłyby raczej nieporozumieniem.
I jeszcze jedno a propos relacji LOT-Centralwings. Chyba coraz trudniej będzie rozwijać Centralwings, tak żeby nie kanibalizował on spółki matki. Na loty znikąd do nikąd - tak jak robi to Ryanair - z Polski chyba jeszcze długo nie będziemy mogli sobie pozwolić. C0 siłą rzeczy wchodzi więc na te kierunki, które są atrakcyjne dla Lotu. Zresztą wchodzą na nie też inne tanie linie, więc LOT ma do wyboru oddać pole swojej spółce albo innym liniom.
Tu mała dygresja. Centralwings jakiś czas temu przymierzał się do uruchomienia lotów z Warszawy do Hamburga. Po pewnym czasie Kociołek powiedział, że nie uruchomią tego połączenia, bo LOT na tej trasie ma dobry ruch i nie chcą go kanibalizować. Dosłownie kilka tygodni później Germanwings zapowiedział, że w Hamburgu uruchamia bazę i połączenie do Warszawy.
Na miejscu zarządu Lotu głęboko bym się zastanowił nad przesunięciem do C0 większości swoich połączeń europejskich i pozostawieniem tylko tych na wschód i południowy-wschód plus może jeszcze kilka destynacji, na których jest istotny ruch biznesowy plus oczywiście długi dystans. Przypuszczam, że w Locie podniosłoby się straszne larum, ale może inaczej się nie da.
Artur


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rob_sad




Dołączył: 22 Wrz 2005
Posty: 760
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Poznan

PostWysłany: Czw 11:02, 01 Gru 2005    Temat postu:

niby dlaczego uwazasz ze polaczenia z krk do miast ukrainy nie maja sensu ????
warszawiacy maja zwyczaj by sie nigdy nei przesiadac czy co ???
niestety latanie do miast wschodniej ukrainy to koszmar. Pozostaje LH z drogimi biletami - a i tak przez FRA ciezko, a do harkova z cywilizowanych lini lata tylko austrian ktory obsluguje w polsce chyba tylko krk i wawe.
Polaczenia LOTU do tych miast chocby z krakowa to bardzo dobry pomysl. Ludzi lata duzo. A poki co i tak placa za te polaczenia kupe kasy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
t.wojtek




Dołączył: 24 Paź 2005
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Łódź

PostWysłany: Czw 11:15, 01 Gru 2005    Temat postu:

central_spotter napisał:
Napisałem o opiniach, które pojawiały się w internecie np. forum personelu pokładowego.
central_spotter


To forum na gazeta.pl? Gdy jeszcze było otwarte dyskutowano tam głównie o tym, która siostra z którym pilotem sypia. Rozumiem, że zyskało na wiarygodności.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Artur




Dołączył: 29 Lis 2005
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Warszawa

PostWysłany: Czw 11:33, 01 Gru 2005    Temat postu:

rob_sad napisał:
niby dlaczego uwazasz ze polaczenia z krk do miast ukrainy nie maja sensu ????
...
Polaczenia LOTU do tych miast chocby z krakowa to bardzo dobry pomysl. Ludzi lata duzo. A poki co i tak placa za te polaczenia kupe kasy.


Wydaje mi się, że z Charkowa, Dniepropietrowska, i Doniecka latałby przede wszystkim biznes, a ten zainteresowany jest głównie Warszawą. Myślę tak nie dlatego, że Warszawa jest pępkiem świata. Tak już jest, że największy jet ruch do tych ośrodków, które odgrywają najważniejszą rolę. Z rzeczywistością nie ma się co kłócić. Moim zdaniem Jedyne co mogłoby uzasadnic uruchomienie lotów z tych miast do Krakowa, to po to, żeby Ukraińcy mogli się w Krakowie przesiąść na loty za ocean, tyle że z Warszawy mają większy wybór.

Artur


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Danny




Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 1208
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EIDW

PostWysłany: Czw 11:36, 01 Gru 2005    Temat postu:

Artur napisał:


Wydaje mi się, że z Charkowa, Dniepropietrowska, i Doniecka latałby przede wszystkim biznes, a ten zainteresowany jest głównie Warszawą.


Typowo warszawskie myslenie. Nietstety fakty sa takie, za ruch w WAW generowano latami sztucznie zmuszajac ludzi z celego kraju do przesiadek w WAW. Na szczescie te czasy mamy juz za soba.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
central_spotter




Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 11:38, 01 Gru 2005    Temat postu:

t.wojtek napisał:
central_spotter napisał:
Napisałem o opiniach, które pojawiały się w internecie np. forum personelu pokładowego.
central_spotter


To forum na gazeta.pl? Gdy jeszcze było otwarte dyskutowano tam głównie o tym, która siostra z którym pilotem sypia. Rozumiem, że zyskało na wiarygodności.


Poprawiło się. Od czasu do czasu pojawiają się tematy zastępcze, ale poziom forum wzrósł. Od dawna nie zauważyłem dyskusji łóżkowych. Nie będąc w środowisko można jedynie przytoczyć opinie i ja to w poprzednich postach zrobiłem licząc na ewentualne korekty patrz. sprawa zagranicznych pilotów. Uważam, iż warto zdobyć dostęp do tego forum.

central_spotter


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
central_spotter




Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 11:41, 01 Gru 2005    Temat postu: Re: Siatka Centralwings

Artur napisał:


Na miejscu zarządu Lotu głęboko bym się zastanowił nad przesunięciem do C0 większości swoich połączeń europejskich i pozostawieniem tylko tych na wschód i południowy-wschód plus może jeszcze kilka destynacji, na których jest istotny ruch biznesowy plus oczywiście długi dystans. Przypuszczam, że w Locie podniosłoby się straszne larum, ale może inaczej się nie da.
Artur


Jestem tego samego zdania. Rozszerzyłeś mój postulat dotyczących konieczności zmian polityki handlowej LOTu w Europie.

central_spotter


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rob_sad




Dołączył: 22 Wrz 2005
Posty: 760
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Poznan

PostWysłany: Czw 11:43, 01 Gru 2005    Temat postu:

To ze do wschodniej ukrainy lata sie w interesach nie oznacza ze tylko z wawy Wink)) Malo tego mysle ze lacznie z wszyskich polskich miast bedzie wiekszy popyt niz z wawy wiec niby czemu ma byc akurat wawa ??? Po za tym gosc lecacy w interesach nie potrafi sobie poradzic z przesiadka ?? Bo innych argumentow nie widze Wink Troche to smieszne myslenie.
Lot dajac takie poalczenie obojetnia przez jakie miasto daje mozliwosc zgarniania klientow austrianowi i LH - bo z pewnoscia mialby nizsze ceny - polaczenia na krajow poradzieckich to w sumie jedyny atut lotu obecnie. LH do Rygi juz chyba nawet nie lata.
Niestety lot ekonomia nie kieruje sie od dawna


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marcinj
Moderator



Dołączył: 29 Wrz 2005
Posty: 1499
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 12:17, 01 Gru 2005    Temat postu:

zaraz ktoś tu objawi całemu światu news, że w ogóle większość Polaków mieszka poza Warszawą! trzeba wprowadzić zasadę proporcjonalną. tyle lotów, ilu mieszkańców Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rob_sad




Dołączył: 22 Wrz 2005
Posty: 760
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Poznan

PostWysłany: Czw 13:06, 01 Gru 2005    Temat postu:

wiesz.. do niektorych to nie dociera ze nie tylko warszawiacy lataja, a nawet nie glownie warszawiacy lataja

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
stayyoung




Dołączył: 30 Lis 2005
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: WAW

PostWysłany: Czw 13:19, 01 Gru 2005    Temat postu:

To, ze poza Warszawa tez istnieja firmy a wiec zapotrzebowanie na loty wiemy Smile Jednak to WAW jest pepkiem biznesu w Polsce - takie sa fakty - i dlatego siatka polaczen roznych przewoznikow jest jaka jest.
Z reszta nie chodzi tylko o bzines.
Np. Norwegian, linia typowo turystyczno-emigracyjna zwiekszajac ostatnio lizcbe lotow zwiekszych chyba do 3 z GDA, do 4 czy 5 Z KRK i na codzienne loty do WAW. Mimo ze z WAW jest i Malmoe i Oslo w wydaniu LO i Kopenhagi i inne Sztokcholmy co chwila.
Tak wiec z tym oslabianiem pozycji WAW to spokojnie, na razie jest szybszy rozwoj niz w eielu "rewelacyjnych" lokalnych portach.
I powiedzmy sobie szczerze: zadne inne miasto nie ma wielkich szans na powane polaczenia typowo biznesowe niz Warszawa.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marcinj
Moderator



Dołączył: 29 Wrz 2005
Posty: 1499
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 13:38, 01 Gru 2005    Temat postu:

no... nie to co w niemczech, tam latają głównie mieszkańcy frankfurtu i monachium.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Airliner
Moderator



Dołączył: 30 Paź 2005
Posty: 1965
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPKK

PostWysłany: Czw 14:36, 01 Gru 2005    Temat postu:

Artur napisał:
rob_sad napisał:
niby dlaczego uwazasz ze polaczenia z krk do miast ukrainy nie maja sensu ????
...
Polaczenia LOTU do tych miast chocby z krakowa to bardzo dobry pomysl. Ludzi lata duzo. A poki co i tak placa za te polaczenia kupe kasy.


Wydaje mi się, że z Charkowa, Dniepropietrowska, i Doniecka latałby przede wszystkim biznes, a ten zainteresowany jest głównie Warszawą. Myślę tak nie dlatego, że Warszawa jest pępkiem świata. Tak już jest, że największy jet ruch do tych ośrodków, które odgrywają najważniejszą rolę. Z rzeczywistością nie ma się co kłócić. Moim zdaniem Jedyne co mogłoby uzasadnic uruchomienie lotów z tych miast do Krakowa, to po to, żeby Ukraińcy mogli się w Krakowie przesiąść na loty za ocean, tyle że z Warszawy mają większy wybór.

Artur


A kto powiedzial ze z Krakowa bedzie to polaczenie na wschodnia ukraine?
A moze do stolicy?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Lotnictwo cywilne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
Strona 3 z 6

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin