|
Forum lotnictwa To tu spotykają się pasjonaci lotnictwa by troszkę o nim podyskutować.
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
RZE
Dołączył: 12 Wrz 2006
Posty: 138
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: RZ-ÓW
|
Wysłany: Pią 15:20, 12 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
w tym tempie co wyprawia LOT to za pare lat stanie sie wspomnieniem!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ojcie_c
Dołączył: 10 Gru 2005
Posty: 187
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: KPHL/EPRZ
|
Wysłany: Pią 16:20, 12 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
RZE napisał: | w tym tempie co wyprawia LOT to za pare lat stanie sie wspomnieniem!! |
Oby stało się to jak najszybciej.
Potrzebny jest sprawnie działający, PRYWATNY, efektywny i renomowany przewoźnik, a nie moloch z bezwładem administracyjno - państwowym. LOT od czterech lat stoi w miejscu, a konkurencja idzie do przodu. Tą linię uratuje tylko 100% prywatyzacja - w przeciwnym razie podzieli los Sabeny i Swissairu.
"Ciemność widze..."
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wojtekf
Dołączył: 08 Lut 2006
Posty: 235
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: 53°34'N , 14°49'E
|
Wysłany: Pią 17:24, 12 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
Kurcze co wyprawia się w tej POLSCE.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
eu01
Dołączył: 18 Lis 2005
Posty: 625
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pią 18:07, 12 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
TravelAir napisał: | po co Germanwings ma kupować Centralwings jeżeli może tak jak Norwegian otworzyć bazę w Warszawie i latać gdzie chce po EU. | Tylko znak firmowy moze miec jakas wartosc, ale i to zalezy od ceny i innych warunków.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
EMA_Crew
Dołączył: 09 Lis 2006
Posty: 75
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: EGNX
|
Wysłany: Pią 18:24, 12 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
eu01 napisał: | TravelAir napisał: | po co Germanwings ma kupować Centralwings jeżeli może tak jak Norwegian otworzyć bazę w Warszawie i latać gdzie chce po EU. | Tylko znak firmowy moze miec jakas wartosc, ale i to zalezy od ceny i innych warunków. |
Czy naprawde uwazasz ze znak C0 to taki cenny nabytek?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
eu01
Dołączył: 18 Lis 2005
Posty: 625
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pią 22:23, 12 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
EMA_Crew napisał: | Czy naprawde uwazasz ze znak C0 to taki cenny nabytek? | Nie, ale dla okreslonego grona polskich klientów firma jest "swojska" i cos znaczy. Moze jeszcze załogi maja jakies znaczenie, wiedza co i jak (choc nie ma ludzi niezastapionych).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
EMA_Crew
Dołączył: 09 Lis 2006
Posty: 75
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: EGNX
|
Wysłany: Pią 23:16, 12 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
zalogi to glownie ex-lotowscy piloci ktorzy nadal zakotwiczeni sa w przesloci i mysla ze jako piloci to wszystko im sie nalezy.
Wielu z nich probowalo swoich sil w FR ale niestety ich znajomosc angielskiego na poziomie bardzo slabym odebrala im szanse pomimo wielu wylatanych godzin na 737. Jesli chodzi o personel pokladowy o to tak naprawde nikt sie nim nie przejmuje na jedno wolne miesjce znajdzie sie kilka chetnych osob
Jesli chodzi o PAX to tak naprawde pasazerowie lataja bo:
1.pasuje im polaczenie
2.znajda bilet w odpowiedniej cenie
a dopiero na samym koncu zastnawiwaja sie nad tym ze to polski przewoznik
pozdrawiam
T
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
slotnik
Dołączył: 05 Lut 2006
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Sob 0:22, 13 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
EMA - czy możesz mi wyjaśnić jakim cudem pilot który uważa że wszystko mu się należy stara się o pracę w FR???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
EMA_Crew
Dołączył: 09 Lis 2006
Posty: 75
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: EGNX
|
Wysłany: Sob 9:27, 13 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
byl to moze takie troszke skrot myslowy
Chodzilo mi tylko i wylacznie o to ze duza czesc pilotow C0 i LO przyzwyczaila sie do tego co bylo na polskim rynku lotniczym wlatach 70 czy 80. Wtedy nie wazne bylo czy firma przynosi straty czy zyski a oni jako piloci byli bardzo wysoko szanowanymi pracownikami ktorzy mieli wszystko czego sobie zarzyczyli. Bardzo czesto ich stosunek do reszty zalogi byl bardzo zly w stylu "JA JESTEM KAPITANEM I SLUCHAJCIE MOICH ROZKAZOW" cos jak z wojska W obecnych czasach praca pilota jest praca jak kazda inna i jest to bardzo oknkurencyjny rynek pracy. FR ofaeruje jeden z lepszych pakietow finansowych dla kapitanow wiec Ci wielci panowie chcieli sprobowac swoich szans w dobrze rozwijajacej sie firmie jako iz ich przyszlosc w Polskich Liniach jest zagrozona. Niesty ich angielski nie pozwolil im na to
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ojcie_c
Dołączył: 10 Gru 2005
Posty: 187
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: KPHL/EPRZ
|
Wysłany: Sob 13:34, 13 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
Nie rozumiem jak można znać słabo angielski będąc pilotem i to jeszcze latającym na liniach zagranicznych. Czyżbyś sugerował, że w nieLOTcie piloci mają "wykuty na blache" tylko żargon korespondencyjny, a w "everyday English" są słabi? Jakoś mi się w to wierzyć nie chce...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Atco
Dołączył: 06 Paź 2005
Posty: 1284
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Sob 13:48, 13 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
A dlaczego nie? Nie twierdzę, że tak jest na 100%, ale to możliwe.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Changi
Dołączył: 18 Gru 2005
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Sob 13:52, 13 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
Widze sporo generalizacji w stwierdzeniu EMA_Crew. Na kadrę okolo 80 osobowa- a tylu jest cpt. i fo w C0 są tacy, co rzeczywiście anglistami nie są, jednakże nie widzę problemu, że nie potrafiliby sobie poradzic w FR. Część przeszla do Norwega, część musiala wrócić do LOTu.
To, że są niektóre jednostki, którym 4 pasek przy rekawie powoduje oslabienie ostrego widzenia rzeczywistości, to prawda, ale tak jest niestety w wiekszości linii. Cóz, nie każdy ma zsocjalizowane zachowania spoleczne w wystarczajacym stopniu;)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Atco
Dołączył: 06 Paź 2005
Posty: 1284
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Sob 13:53, 13 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
Przypomina mi to stary kawał: po czym poznać, że na przyjęciu jest kapitan linii lotniczych?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
EMA_Crew
Dołączył: 09 Lis 2006
Posty: 75
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: EGNX
|
Wysłany: Sob 15:23, 13 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
po tym ze ci o tym powie
Byc moze faktycznie troszke to wszystko zgeneralizowalem ale mialem okazje poznac wielu pilotow z roznych linii lotniczych i jakims dziwnym wzgledem to wlasnie ci z dawnego bloku wschodniego maja "oslabienia ostrego widzenia rzeczywistosci"
Oczywiscie nie uwazam ze takiego aspolecznego zachowania nie ma w innych liniach ale wystepuje ono w o wiele mniejszym stopniu
Wracajac do kwesti jezyka to niestety taka jest prawda ze znajomosc j.angielskiego wsrod wielu polskich pilotow jest na bardzo slabym poziomie. na dodatek czesto przylatujac do polski slysze komunikacje z ATC wlasnie po polsku a nie po angielsku.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
slepowron
Dołączył: 15 Paź 2005
Posty: 1520
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: KOAK
|
Wysłany: Sob 20:55, 13 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
EMA_Crew napisał: | FR ofaeruje jeden z lepszych pakietow finansowych dla kapitanow |
To jest wlasnie paradoks obecnych zarobkow pilotow. Kiedys praca pilotow w "tanich" liniach lotniczach byla pogardzana - w takim Southwest w USA piloci jak nie mogli latac (bo wylatali maks godzin) musieli pracowac w biurze, albo nawet czesto musieli pomoc w ladowaniu samolotu I do tego byli kiepsko platni w porownaniu do "glownych" lini. Teraz kazdy pilot w USA tylko marzy aby sie dostac do SWA - oferuja najlepsze zarobki ze wszystkich lini.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|