Forum Forum lotnictwa Strona Główna Forum lotnictwa
To tu spotykają się pasjonaci lotnictwa by troszkę o nim podyskutować.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Lufthansa i ich A300...
Idź do strony 1, 2  Następny
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Lotnictwo cywilne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
BN
Moderator



Dołączył: 21 Wrz 2005
Posty: 1316
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Sob 22:54, 04 Mar 2006    Temat postu: Lufthansa i ich A300...

Hej, czy ktos orientuje sie moze jak to jest z maszynami A300 w flocie Lufthansy? Od kiedy lataja tymi maszynami i ile ich jest ? Razz
Dziwne bo ja myslalem ze oni nie maja tych maszyn a tu w acarsie takie cos mi sie pojawilo Wink

Cytat:

----------------------------------------------------------[ 04/03/2006 22:50 ]-
ACARS mode: E Aircraft reg: D-AIAN [A300B4-603]
Message label: H2 [Meteorological report/command] Block id: 0 Msg no: M79A
Flight id: LH3384 [Frankfurt-Main, Germany-Athen, Greece] [Lufthansa]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Airliner
Moderator



Dołączył: 30 Paź 2005
Posty: 1965
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPKK

PostWysłany: Sob 23:32, 04 Mar 2006    Temat postu: Re: Lufthansa i ich A300...

BN napisał:
Hej, czy ktos orientuje sie moze jak to jest z maszynami A300 w flocie Lufthansy? Od kiedy lataja tymi maszynami i ile ich jest ? Razz
Dziwne bo ja myslalem ze oni nie maja tych maszyn a tu w acarsie takie cos mi sie pojawilo Wink

Cytat:

----------------------------------------------------------[ 04/03/2006 22:50 ]-
ACARS mode: E Aircraft reg: D-AIAN [A300B4-603]
Message label: H2 [Meteorological report/command] Block id: 0 Msg no: M79A
Flight id: LH3384 [Frankfurt-Main, Germany-Athen, Greece] [Lufthansa]


Lufthansa ma aktualnie 12 sztuk.
Lataja nimi od 1987.
Sa to A300-600
Wczesniej posiadali A300B2 oraz A300B4.

D-AIAH Lindau/Bodensee
D-AIAK Kronberg/Taunus
D-AIAL Stade
D-AIAM Rosenheim
D-AIAN Nördlingen
D-AIAP Donauwörth
D-AIAR Bingen am Rhein
D-AIAS Mönchengladbach
D-AIAT Bottrop
D-AIAU Bocholt
D-AIAY
D-AIAZ


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Witek Z
Moderator



Dołączył: 05 Paź 2005
Posty: 1095
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: WAW

PostWysłany: Sob 23:43, 04 Mar 2006    Temat postu:

Jedno z kilku:

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
IgnacyHannak




Dołączył: 11 Sty 2006
Posty: 134
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Katowice/Duesseldorf

PostWysłany: Nie 0:45, 05 Mar 2006    Temat postu:

a widzieliscie na jakich rasach nimi lataja??? conajmniej raz dziennie (czasami tez dwa) taki wylatuje z DUS do FRA! a to odcinek zaledwie 250km...no i jest tam conajmniej 10 rejsow dziennie....kiedy my sie w polsce doczekamy takiego ruchu... Rolling Eyes

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Airliner
Moderator



Dołączył: 30 Paź 2005
Posty: 1965
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPKK

PostWysłany: Nie 1:09, 05 Mar 2006    Temat postu:

IgnacyHannak napisał:
a widzieliscie na jakich rasach nimi lataja??? conajmniej raz dziennie (czasami tez dwa) taki wylatuje z DUS do FRA! a to odcinek zaledwie 250km...no i jest tam conajmniej 10 rejsow dziennie....kiedy my sie w polsce doczekamy takiego ruchu... Rolling Eyes


Lataja takze do TXL,HAM i MUC Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
HermesParis




Dołączył: 23 Gru 2005
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: POZ/GVA/DUS

PostWysłany: Nie 9:57, 05 Mar 2006    Temat postu:

na sezon letni puszczaja te samoloty na najbardziej oblegane trasy - londyn, lisbona itd ale glownie lataja nimi na lotach krajowych

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marcinj
Moderator



Dołączył: 29 Wrz 2005
Posty: 1499
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Nie 10:57, 05 Mar 2006    Temat postu:

IgnacyHannak napisał:
dziennie....kiedy my sie w polsce doczekamy takiego ruchu... Rolling Eyes


lublinek się trochę rozwinie i będzie takie połączenie z białymstokiem czy zieloną górą, nie ma bata Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mapa




Dołączył: 23 Lut 2006
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: WRO/EPWR

PostWysłany: Nie 11:53, 05 Mar 2006    Temat postu:

IgnacyHannak napisał:
a widzieliscie na jakich rasach nimi lataja??? conajmniej raz dziennie (czasami tez dwa) taki wylatuje z DUS do FRA! a to odcinek zaledwie 250km...no i jest tam conajmniej 10 rejsow dziennie....kiedy my sie w polsce doczekamy takiego ruchu... Rolling Eyes

i najlepsze jest to, że te samoloty lataja pełne. Co prawda większość to raczej doloty do dużych hubów + businessmani, ale nie od dzisiaj wiadomo, że Niemcy dużo podróżują. Dodatkowo maja ten komfort, że mogą wybrać pociąg ICE, który jest tańszy, na krótszych dystansach szybszy, a i nie mniej wygodny od samolotu.
A u nas Crying or Very sad ... cóż, wskaźnik osób wybierających samolot musiałby byc znacznie wyzszy niż aktualne 3%, ale kiedy to osiągniemy??


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
STYRO




Dołączył: 17 Lis 2005
Posty: 576
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Teneryfa, Wyspy Kanaryjskie, Hiszpania

PostWysłany: Nie 15:16, 05 Mar 2006    Temat postu:

Lecialem D-AIAR w sierpniu na trasie MAD-FRA - samolot byl full wypelniony.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
higher




Dołączył: 26 Paź 2005
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Nie 15:25, 05 Mar 2006    Temat postu:

Leciałem A300 Lufy na trasie LHR-FRA we wrzesniu ubiegłego roku. Wszystkie miejsca- co do jednego- były zajęte.

Wiem, że latają (lub latali) na A300 też na trasie TXL-FRA


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
IgnacyHannak




Dołączył: 11 Sty 2006
Posty: 134
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Katowice/Duesseldorf

PostWysłany: Nie 20:08, 05 Mar 2006    Temat postu:

co do tego ICE to zalezy na jakich trasach, bo na dalszych trasach LH wychodzi tansza niz kolej!!!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piter




Dołączył: 28 Sty 2006
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Nie 22:26, 05 Mar 2006    Temat postu:

Przynajmniej jeden lot dziennie FRA-FCO jest na A300.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KubaN




Dołączył: 30 Wrz 2005
Posty: 798
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Gdańsk EPGD

PostWysłany: Pon 10:50, 06 Mar 2006    Temat postu:

Troche mały OT,

Połączenia krajowe JALa są na 747...
Ci to mają obłożenie... Rolling Eyes

Koniec OT


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Witek Z
Moderator



Dołączył: 05 Paź 2005
Posty: 1095
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: WAW

PostWysłany: Pon 12:06, 06 Mar 2006    Temat postu:

KubaN napisał:
Troche mały OT,

Połączenia krajowe JALa są na 747...
Ci to mają obłożenie... Rolling Eyes

Koniec OT


I to nie na zwykłym 747 tylko na "sardynkowcach" - pojemność tej maszyny to 528 miejsc!!!!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Quantas
Moderator



Dołączył: 26 Wrz 2005
Posty: 1150
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Pyrlandia

PostWysłany: Wto 9:16, 07 Mar 2006    Temat postu:

W ubiegłym roku leciałem na trasie TXL-FRA porannym rejsem (coś około 6) D-AIAH. Robiłem fotki które wyszły słabo, potem fociłem na tarasie we FRA zgrałem na płytę i... ją uszkodziłem. Owszem pierwsze kilanaście zdjęć właśnie te z lotu A300-600 otwiera się i mimo wspomnianej złej jakości chciałem je wrzucić tu i nagle ..... gdzieś płytę zgubiłem Sad
Jak znajdę ją to zamieszczę.
Układ foteli klasyczny dla tego modelu 2-4-2 oczywiście popielata skóra. W biznesie chyba 2-2-2.
O dziwo lot był jakiś niemiły , strasznie "przysiadał" po starcie i leciał bardzo niestabilnie.
Ciekawostką jest że za lot wykonywany w jeden dzień na trasie TXL-FRA-TXL (powrót A321) zapłaciłem 95 zł + opłaty razem 330 złotych !!!!!


Ta ocalała bo ją od razu na kompie zapisałem [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Lotnictwo cywilne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin