Forum Forum lotnictwa Strona Główna Forum lotnictwa
To tu spotykają się pasjonaci lotnictwa by troszkę o nim podyskutować.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Malev na sprzedaż (już po raz siódmy)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Lotnictwo cywilne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Stoarn




Dołączył: 06 Sty 2006
Posty: 918
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPWA/EPGD/LSGG

PostWysłany: Nie 17:21, 01 Paź 2006    Temat postu:

Airliner napisał:
Malev signed the lease of 3 B767-300s to replace its current fleet of 2 B767-200s. The airline is expected to take delivery of 1 B767-300 each in 2007, 2008 and 2009 while the pair of B767-200s will remain in the fleet through the summer 07 season.

Czyzby zmiana strategii?


Trochę się z tym zgapili... Kiedyś już mieli w leasingu 763 (naszego późniejszego -LPD). Wychodzi że w zimę 2007/8 będzie jedna 763... Chyba nie za dużą konkurencją dla LOT będą...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
eu01




Dołączył: 18 Lis 2005
Posty: 625
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pią 9:47, 15 Gru 2006    Temat postu:

Na Węgrzech podano do wiadomości, że kompania prywatyzacyjna ÁPV wybrała do dalszych negocjacji trzech potencjalnych nabywców Malevu. Są to: skojarzona z byłym szefem Aer Lingus Ofer Hava, Airbridge Zrt, będąca w związku z Borysem Abramowiczem oraz właściciele litewskiego LAL, LAL investiciju valdymas.
Abramowicz próbował nabyć Malev już wcześniej, teraz jednak rząd węgierski jest zdecydowany sprzedać firmę niemal za każdą cenę, gdyż dla ratowania Malevu zmuszony był już wydać kwotę prawie 60 milionów euro.
Bliższe szczegóły [link widoczny dla zalogowanych].


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
eu01




Dołączył: 18 Lis 2005
Posty: 625
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pią 9:07, 26 Sty 2007    Temat postu:

No, teraz rozmowy prowadzone będą tylko z jedną firmą, Abramowicz górą:
Cytat:
Hungary chooses KrasAir for final talks to buy Malév Airline

Hungary selected Airbridge Zrt, a local investment vehicle for OAO KrasAir owner Boris Abramovich, over a Lithuanian competitor for final talks to sell its unprofitable state airline Malév Zrt.

The government's asset-sales agency ended talks with Lithuanian airline FlyLAL Group because of „a lack of financial guarantees,” it said in an e-mailed statement yesterday. Malév Zrt has Ft 30 billion ($152 million) of debt. Hungary earlier ended talks with Ofer Hava, an entrepreneur in a group with former Aer Lingus Chairman Tom Mulcahy, and ruled out Sky Alliance Zrt, a group of former Malév employees.
Hungary invited bids for Malév in September, its seventh attempt to sell the carrier, after failing to agree with OAO KrasAir in August 2005 amid calls from labor unions and politicians it was being sold for too little. The government has spent Ft 16.2 billion propping up the airline in the past six years, yet it hasn't posted a profit since the 1990s. Malév, founded in 1946, is struggling because of competition from budget carriers like EasyJet Plc and Ryanair Holdings.

Its loss widened last year from Ft 9 billion in 2005 because of higher airport fees and kerosene prices, and a weaker Hungarian currency, CEO János Gönci said on Wednesday. Abramovich, who heads an alliance of five Russian airlines called AirUnion, bid for Malév through Airbridge Zrt, a Hungarian holding company of which he owns 49%.
KrasAir, Russia's fifth-largest airline, bid for Malév a second time in order to enter the EU and connect the Hungarian carrier to its alliance serving Russia and Central Asia. FlyLAL, which has former American Airlines Inc. Chairman Robert Crandall in an advisory role, offered €120 million euros ($156 million) for Malév, Dávid Keresztes, the company's Hungarian representative, said January 23. The offer included the acquisition price, restructuring costs and future investment, as well as debt assumption, Keresztes said.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gaugan




Dołączył: 10 Kwi 2006
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Las Kabatas

PostWysłany: Pią 11:09, 26 Sty 2007    Temat postu:

z pierwszej reki wiem, iz Wizzair przymierza sie do lykniecia MA..

pzdr


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
BN
Moderator



Dołączył: 21 Wrz 2005
Posty: 1316
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pią 11:38, 26 Sty 2007    Temat postu:

gaugan napisał:
z pierwszej reki wiem, iz Wizzair przymierza sie do lykniecia MA..

pzdr


No to ciekawe kto tak faktycznie stoi za W!ZZ ze moga wylozyc taka kase Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gaugan




Dołączył: 10 Kwi 2006
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Las Kabatas

PostWysłany: Pią 11:45, 26 Sty 2007    Temat postu:

wlasnie... tego juz nie wiem Wink

pzdr


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Stoarn




Dołączył: 06 Sty 2006
Posty: 918
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPWA/EPGD/LSGG

PostWysłany: Pią 12:16, 26 Sty 2007    Temat postu:

gaugan napisał:
z pierwszej reki wiem, iz Wizzair przymierza sie do lykniecia MA..

pzdr


W sumie byłoby to naturalne... Bo jak na razie włażą sobie w drogę nawzajem...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
eu01




Dołączył: 18 Lis 2005
Posty: 625
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pią 20:21, 26 Sty 2007    Temat postu:

I dalszy ciag informacji z tego samego zródla (bbj.hu):
Cytat:
„We expect to sign the contract in the first half of February,” Pyotr Leonov, a board member of AirBridge, said in a telephone interview from Budapest today. „We plan to make the company profitable in one and a half years and by 2015 to triple the company operations.” Kommersant, a Russian daily, said today that AirBridge agreed to pay €160 million ($206.4 million) for the company. Leonov declined to confirm the figure, saying that he's obliged not to disclose the sum until the contract is signed. Abramovich, who heads an alliance of five Russian airlines called AirUnion, bid for Malév through AirBridge, a Hungarian holding company in which he owns 49%.

AirUnion, led by KrasAir, Russia's fifth-largest airline, last year flew 3.3 million passengers, 4% more than in 2005. „AirUnion will feed a few hundred thousand passengers to Malév operations a year,” Leonov said. „In turn, Malév opens up the market of western Europe for AirUnion.” Malév is scheduled this year to join the Oneworld alliance of airlines led by AMR Corp.'s American Airlines and British Airways Plc. Other Oneworld members include Qantas Airways Ltd., Cathay Pacific Airways Ltd., Iberia Lineas Aereas de Espana, LAN Airlines SA and Finnair Oyj. „After Malév enters the Oneworld alliance in two months, it will open up all of its network for AirUnion,” Leonov said.

I krótkie streszczenie: Kontrakt ma zostac podpisany w pierwszej połowie lutego. Kwota transakcji: 160 milionów €. Profit ma Malev przynosic juz po półtora roku. Do 2015 potrojenie operacji. AirUnion otworzy Malevowi Rosję, Malev Rosjanom zachodnią Europę.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Lotnictwo cywilne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin