Forum Forum lotnictwa Strona Główna Forum lotnictwa
To tu spotykają się pasjonaci lotnictwa by troszkę o nim podyskutować.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Następny 767 dla LOT.
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5  Następny
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Lotnictwo cywilne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gery




Dołączył: 12 Lut 2006
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: epwa

PostWysłany: Śro 11:25, 01 Mar 2006    Temat postu: Następny 767 dla LOT.

Prawdopodobnie w połowie kwietnia dojdzie następny 767 dla LOT-u, wersja 300ER, SP-LPF.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mapa




Dołączył: 23 Lut 2006
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: WRO/EPWR

PostWysłany: Śro 13:31, 01 Mar 2006    Temat postu:

czyzby chodziło o byłego boeinga Air New Zealand?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gabec
Moderator



Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 1866
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: KRK

PostWysłany: Śro 13:51, 01 Mar 2006    Temat postu:

a czy wiadomo cos o modernizacji foteli w klasie biznes? gdzies ostatnio widzialem jakis news ze chyba do lipca wszystki 763 maja cos takiego miec zrobione.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KubaN




Dołączył: 30 Wrz 2005
Posty: 798
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Gdańsk EPGD

PostWysłany: Śro 20:05, 01 Mar 2006    Temat postu:

w barwach LO czy kolejny star? Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Changi




Dołączył: 18 Gru 2005
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Śro 23:27, 01 Mar 2006    Temat postu:

Gabec napisał:
a czy wiadomo cos o modernizacji foteli w klasie biznes? gdzies ostatnio widzialem jakis news ze chyba do lipca wszystki 763 maja cos takiego miec zrobione.

W pierwszej polowie kwietnia LPB, w drugiej LPA i LPC,a w maju LPE. Zakończenie planowane na 28 maja.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Stoarn




Dołączył: 06 Sty 2006
Posty: 918
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPWA/EPGD/LSGG

PostWysłany: Czw 8:52, 02 Mar 2006    Temat postu:

mapa napisał:
czyzby chodziło o byłego boeinga Air New Zealand?


Tak, tylko nie wiem, czy to ten ex-China eastern czy któryś z własnych...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gabec
Moderator



Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 1866
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: KRK

PostWysłany: Czw 9:28, 02 Mar 2006    Temat postu:

Changi napisał:
Gabec napisał:
a czy wiadomo cos o modernizacji foteli w klasie biznes? gdzies ostatnio widzialem jakis news ze chyba do lipca wszystki 763 maja cos takiego miec zrobione.

W pierwszej polowie kwietnia LPB, w drugiej LPA i LPC,a w maju LPE. Zakończenie planowane na 28 maja.


Widze ze airliners.net jako zrodlo swoich info nt LO wykorzystuje l.f.p Wink "Also, the one guy from Polish lotnictwo.fora.pl discussion board is reporting that all -300s will have new J-class seats by the end of May with "Gdansk" to be refurbished first..."


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gabec
Moderator



Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 1866
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: KRK

PostWysłany: Czw 12:45, 02 Mar 2006    Temat postu:

Czy orientuje sie moze ktos jak bedzie wygladala najblizsza przyszlosc (perspektywa 4 lat) 767 w barwach LO? W sezonie letnim bedzie 5 x 763 + 2 x 762 , gdzies czytalem ze jesienia LO ma sie pozbyc tych 762, czy w zamian beda jakies dodatkowe 763?
czy tylko biznes otrzyma nowe fotele, czy bedzie robione cos takze i w economy?
w 2009 bedziemy mieli juz 6 nowych B787 (o ile wszystko pojdzie zgodnie z planem co nie jest oczywiste) - czy sa jakies plany do poszerzenia siatki longhoulowej o jakies nowe miasta, troche glupio byloby leasingowac nowiutkie maszyny na zime


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Janek




Dołączył: 29 Paź 2005
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Toronto/Barrie/Nowy Sacz

PostWysłany: Czw 20:17, 02 Mar 2006    Temat postu:

A wiec bedziemy mieli nowa klase business w 767 .... piekny nowy terminal z pieknymi rekawami no i siodmy 767!!! Super!!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piter




Dołączył: 28 Sty 2006
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 22:46, 02 Mar 2006    Temat postu:

Jeżeli ma być modernizowana klasa biznes w LPE, to czy może mi ktoś powiedzieć dlaczego nie wprowadzili docelowych zmian już przy włączaniu samolotu do floty. Przecież już wtedy wiadomo było, że klasa biznes w 767 ma być unowocześniana.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gabec
Moderator



Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 1866
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: KRK

PostWysłany: Czw 22:53, 02 Mar 2006    Temat postu:

Piter napisał:
Jeżeli ma być modernizowana klasa biznes w LPE, to czy może mi ktoś powiedzieć dlaczego nie wprowadzili docelowych zmian już przy włączaniu samolotu do floty. Przecież już wtedy wiadomo było, że klasa biznes w 767 ma być unowocześniana.

TY piszesz o LPE ale dla mnie zagadkowy jest LPF - nowy nabytek LO, nigdzie nie spotkalem zadnych info ze tam tez ma byc nowa biznes klasa, no chyba ze ten samolot z racji swojego pochodzenia ma jakies fajne bajery ktore dopiero beda montowane w uzywanych juz maszynach


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
chavez




Dołączył: 21 Wrz 2005
Posty: 434
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Echo-Papa-Golf-Delta

PostWysłany: Pią 4:34, 03 Mar 2006    Temat postu:

Ja nie rozumiem doprawdy dlaczego LPE ma miec nowe fotele w J. Chyba po to, by ujednolicic produkt. On byl wziety na 2 lata i w 2007 bedzie zluzowany. A bedzie, bo to ponoc szrot.

W tym roku napewno bedzie 763 a odejda dwa 762, wiec W06/07 bedzie rozpisana na 5x763.
W 2007 powinny przyjsc 2, a moze nawet 3x763, jeden na zluzowanie LPE, wiec nowe kierunki napewno. 2007 powinien sie skonczyc z 7x763

W 2008 mysle ze tez cos dobiora i zluzuja np -LPA, bo jest zalatany strasznie.
Mogliby pomyslec o 764, jesli daloby sie go dostac w podobnej konfiguracji kabiny i z silnikami GE.

Spodziewam sie ze na koniec 2008 LO bedzie dysponowal okolo 8-9-ma longhaulami: 6x763 i 3x788

Pozdroofka


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pawel_




Dołączył: 06 Paź 2005
Posty: 88
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: KRK

PostWysłany: Pią 16:35, 03 Mar 2006    Temat postu:

chavez napisał:

Mogliby pomyslec o 764, jesli daloby sie go dostac w podobnej konfiguracji kabiny i z silnikami GE.
Pozdroofka

Ale 764 ma inny kokpit, więc licencje pilotów mogą do nich nie pasować. Co do silników GE to słyszałem że w ogóle trrudno jest znaleźć na rynku wtórnym 767 w dobrym stanie z tymi silnikami. Nie wiem czy to prawda.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
G@wron




Dołączył: 15 Gru 2005
Posty: 692
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Zamość - EPZA

PostWysłany: Pią 16:41, 03 Mar 2006    Temat postu:

Chyba wogle trudno znelźć 764 na rynku wtórnyn Neutral Kto ich jeszcze używa, oprócz Delty i Continentala ?? Nikt, chyba nie łatwo by takiego wyrwać, chyba, żę od Boeing-a jak zastąpienie starych maszyn przed dostawą 787.
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gabec
Moderator



Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 1866
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: KRK

PostWysłany: Pią 16:51, 03 Mar 2006    Temat postu:

G@wron napisał:
Chyba wogle trudno znelźć 764 na rynku wtórnyn Neutral Kto ich jeszcze używa, oprócz Delty i Continentala ??


na moj gust NIKT. raczej trudno mi sobie wyobrazic aby CO czy tez Delta chcialy sie pozbyc swoich 764.
kolejna sprawa to np zasieg, czy przypadkiem 764 bylby w stanie bez jakichs ograniczen doleciec do ORD? raczej nie.

Zgodnie z tym co napisal Chavez w 2008 LO bedzie dysponowal okolo 8-9, czyli jest spora szansa na 789 - brzmi pieknie, tylko czy to nie sa moje pobozne zyczenia, bo jakos trudno mi uwierzyc ze nagle LO zacznie sie rozwijac, otworzy nowe trasy jak chocby na wschod albo np do ameryki pld.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Lotnictwo cywilne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5  Następny
Strona 1 z 5

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin