|
Forum lotnictwa To tu spotykają się pasjonaci lotnictwa by troszkę o nim podyskutować.
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szymonk2
Dołączył: 12 Gru 2005
Posty: 106
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: EPPO / EPWA
|
Wysłany: Czw 12:12, 11 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
Stoarn napisał: | ATR 42 mają już 12 lat, do najbliższej wymiany się zestarzeją. I decydując się na nowe ATRy znowu byśmy byli skazani na cudze maluchy-pierdoloty... Poza tym Bombardiery są ekonomiczniejsze, cichsze, wygodniejsze i szybsze (mogłyby zastąpić emby do Rygi, Wiednia, Budapesztu, Kopenhagi i Pragi...). Tylko że droższe |
Tylko jeden SP-EDE ma 12 lat pozostałe są trochę nowsze (10 lat).
Ponadto, czy naprawdę DASH jest tak dużo lepszy niż ATR. Latam od czasu do czasu DASH'ami SAS i nie czuję specjalnej różnicy w porównaniu do ATR 72-500, które lataja na lokalnych trasach w niemczech. Praktycznie identyczne siedzenia (ciemna skóra) poziom hałasu podobny, fakt przy starcie w DASH'u jest ciszej. Jeden i drugi jest dość ciasny ale nie na tyle by nie móc w nim wytrzymać godziny i dwudziestu minut lotu.
Specjalnie nie piszę o 72, które lataja w ELO. Chociaż gdyby jednak odnowili wnętrze jak już zapowiadają od ponad roku to na pewno liczba skarg by zmalała. Przecież nie wszyscy siedzą w czwartym rzędzie. Tam to faktycznie jest horror, własnych myśli się nie słyszy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Witek Z
Moderator
Dołączył: 05 Paź 2005
Posty: 1095
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: WAW
|
Wysłany: Czw 12:19, 11 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
Właśnie odkryłem że super-nowa-amerykańska-strona LOTU podaje stare rejestracje ATRów 42. Są wymienione SP-EE?, a latają SP-ED?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
TK
Dołączył: 15 Paź 2005
Posty: 210
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: 2 mile od WAW
|
Wysłany: Czw 13:03, 11 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
Gabec napisał: |
Poki co sa 2 dodatkwe AT4 i problem z odwoływaniem lotów z przyczyn technicznych powinien zostac zmarginalizowany |
W kwestii formalnej: jeszcze ich nie ma. Dopiero mają być. Od kwietnia zmieniła się natomiast nieco polityka wykorzystania floty ATR co spowodowało znaczny spadek liczby odwołań.
BRGDS
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gabec
Moderator
Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 1866
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: KRK
|
Wysłany: Czw 13:06, 11 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
TK napisał: | Gabec napisał: |
Poki co sa 2 dodatkwe AT4 i problem z odwoływaniem lotów z przyczyn technicznych powinien zostac zmarginalizowany |
W kwestii formalnej: jeszcze ich nie ma. Dopiero mają być. Od kwietnia zmieniła się natomiast nieco polityka wykorzystania floty ATR co spowodowało znaczny spadek liczby odwołań.
BRGDS |
TK, na czym plega ta nowa polityka wykorzystywania ATR i od kiedy maja być te nowe niemieckie AT4?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
TK
Dołączył: 15 Paź 2005
Posty: 210
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: 2 mile od WAW
|
Wysłany: Czw 13:11, 11 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
szymonk2 napisał: |
Tylko jeden SP-EDE ma 12 lat pozostałe są trochę nowsze (10 lat). |
Z wiekiem SP-EDE to nie jest taka prosta sprawa. Wprawdzie płatowiec i silniki faktycznie ma 10 lat (został wyprodukowany w 1996 r.), natomiast wszystkie 'bebechy' zostały zamontowane w 2002 roku. Do 2002 roku maszyna była własnością ATRa jako egzemplarz testowy, który nie latał nigdy na linii, więc jego wieku nie powinno się porównywać z pozostałymi ATR42.
BRGDS
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
TK
Dołączył: 15 Paź 2005
Posty: 210
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: 2 mile od WAW
|
Wysłany: Czw 13:14, 11 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
Gabec napisał: | TK napisał: | Gabec napisał: |
Poki co sa 2 dodatkwe AT4 i problem z odwoływaniem lotów z przyczyn technicznych powinien zostac zmarginalizowany |
W kwestii formalnej: jeszcze ich nie ma. Dopiero mają być. Od kwietnia zmieniła się natomiast nieco polityka wykorzystania floty ATR co spowodowało znaczny spadek liczby odwołań.
BRGDS |
TK, na czym plega ta nowa polityka wykorzystywania ATR |
Zmieniono rotację samolotów, tak aby jeden z nich stał na ziemi jako tzw. back-up.
Gabec napisał: | i od kiedy maja być te nowe niemieckie AT4? |
Obawiam się, że tego jeszcze nie wie nikt. ELO przymierza się do różnych maszyn, nie tylko tych niemieckich, ale na rynku nie ma zbyt wielu dostępnych ATR42-500 (w odróżnieniu od -300).
BRGDS
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gabec
Moderator
Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 1866
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: KRK
|
Wysłany: Czw 13:17, 11 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
TK napisał: |
Zmieniono rotację samolotów, tak aby jeden z nich stał na ziemi jako tzw. back-up.
|
Skoro jeden stoi na ziemi to do czego sa potrzebne dodatkowe maszyny?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
TK
Dołączył: 15 Paź 2005
Posty: 210
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: 2 mile od WAW
|
Wysłany: Czw 13:28, 11 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
Gabec napisał: | TK napisał: |
Zmieniono rotację samolotów, tak aby jeden z nich stał na ziemi jako tzw. back-up.
|
Skoro jeden stoi na ziemi to do czego sa potrzebne dodatkowe maszyny? |
Żeby móc więcej latać
Zmiana rotacji wiązała się z pewnymi zmianami rozkładowymi tzn. część rejsów skasowano, a część przerzucono na inne typy.
BRGDS
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szymonk2
Dołączył: 12 Gru 2005
Posty: 106
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: EPPO / EPWA
|
Wysłany: Czw 13:34, 11 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
TK napisał: | Żeby móc więcej latać
Zmiana rotacji wiązała się z pewnymi zmianami rozkładowymi tzn. część rejsów skasowano, a część przerzucono na inne typy.
BRGDS |
Faktycznie jest wyraźnie lepiej szczególnie w porównaniu do stycznia lub lutego
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
6182
Dołączył: 24 Mar 2006
Posty: 808
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Czw 16:43, 11 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
Cytat: | Tak jak kazdy ma jakies zyczenie to moze i ja cos napisze. A co z EuroLOT? To ja w takim razie proponuje likwidacje C0, ktorego samoloty i trasy przejmie EuroLOT, nazwa duzo lepsza - nie uwazacie Panowie? |
Mi tam obojętnie ale niech zostaną chociaż ceny z C0
Nie wiem nigdy nie leciałem ATRem ani żadnym samolotem ale z Waszych opowieści wynika że ELO to jak Telekomunikacja (TP)-Tragiczna Porażka
Dlatego też myślę że najlepszym rozwiązaniem jest sprzedaż ATRów,kupno E145/E170 i obsługiwanie krajówek przez Centrala
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Witek Z
Moderator
Dołączył: 05 Paź 2005
Posty: 1095
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: WAW
|
Wysłany: Czw 16:54, 11 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
No to żeś "Pingwinku" przydzwonił nieco - przy takich cenach paliwa taka koncepcja???? A czemu sprzedajemy ołówki??? Po co odrzutowce na trasie WAW-POZ, czy do Łodzi
Rozumiem, że to taki żarcik popołudniowy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marcinj
Moderator
Dołączył: 29 Wrz 2005
Posty: 1499
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Czw 17:24, 11 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
Stoarn napisał: | Połączenia z Niemiec do Breslau, Warschau und Posen nie są jak na razie domestikami, mimo że są na tym świecie osoby, które chciałyby żeby tak było... |
no to koniecznie trzeba zlikwidować markę ze względu na te 3 połączenia (które notabene są obsługiwane nie tylko ATRami). koniecznie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
G@wron
Dołączył: 15 Gru 2005
Posty: 692
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Zamość - EPZA
|
Wysłany: Czw 18:15, 11 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
Zlikwidować LOT, Najprostsze wyjście To zachęci linie z zagranicy do otwierania nowych połączeń Połączenia regionalne oddać aeroklubom
Recepta na sukces
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Witek Z
Moderator
Dołączył: 05 Paź 2005
Posty: 1095
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: WAW
|
Wysłany: Czw 19:24, 11 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
G@wron napisał: | Zlikwidować LOT, Najprostsze wyjście To zachęci linie z zagranicy do otwierania nowych połączeń Połączenia regionalne oddać aeroklubom
Recepta na sukces |
A Cargo gołębiom pocztowym!!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|