|
Forum lotnictwa To tu spotykają się pasjonaci lotnictwa by troszkę o nim podyskutować.
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gabec
Moderator
Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 1866
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: KRK
|
Wysłany: Pią 15:12, 28 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
bedrzich napisał: |
Ale rzadko z tego korzysta (może korzystał). Ponadto to raczej nie ekonomia a polityka firmy niestety pt: "Jak pozbyć się pasażerów". Przykład? Do FRA, CDG, MUC przed 2000r latało po ok 90 i więcej pasażerów, a czasem i 400 były przebookowane i to przy 2 (przynajmniej) lotach dziennie. Bezpośrednia konkurencja na tych trasach mimo wszystko ma większe obłożenie. Na pewno na to nie ma wpływu polityka likwidowania przedstawicieli na lotniskach co??
|
Powiedz mi jaki jest sens wozic pasazerow dla LH,AF czy innej linii? A w zdecydowanej wiekszosci takich pasazerow LO wozi swoimi maszynami niewiele z tego w rzeczywistosci majac. Jak najbardziej powinni kupowac maszyny takie jak E70/E75 czy tez E90/E95 latac do bardziej niszowych lotnisk aby w przyszlosci stworzyc jakis mini hub w WAW choćby do głupiej ameryki... ale niech to nei lataja sami polacy tylko inne nacje (chocby ze wschodu)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
chavez
Dołączył: 21 Wrz 2005
Posty: 434
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Echo-Papa-Golf-Delta
|
Wysłany: Pią 15:31, 28 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
Witek Z napisał: | Ha, no właśnie. Nie dalej jak 3 godziny temu zadaliśmy to pytanie panu Leszkowi Chorzewskiemu. Powiedział (może nie wprost, ale bardzo jasno), że jak tylko powstanie nowy zarząd to rozpoczną proces wyboru następców 737. I o ile można zastąpić 735 przez E190, na które jest opcja, o tyle maszyny większe typu 734 - w liczbie około 5 szt, będą musiały być kupione od A lub B. Nie cytuję tylko interpretuję z kontekstu rozmowy |
Rozpoczną jak rozpoczną. Taki proces składa się najpierw z oceny zapotrzebowania, a żeby te ocenić, to należy wziąć też pod uwagę strategię, lecz tejże, o ile wiem, nie ma.
Moim zdaniem zanim wybiorą samoloty to określą strategię, a czuję że Embki będą podstawą floty.
Apropos tego podmieniania samolotów z którego LO rzekomo nie korzysta.
Miałem lecieć do GDN planowo ATRem. Pani z Łoki-toki odbiera zapytanie na ilu się Gdańsk zamknął i odpowiedziała że na 45. Jakież było moje zdziwienie, gdy zawieźli nas do Lima-Delta-Charlie.
Pozdroofka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bedrzich
Dołączył: 22 Gru 2005
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: OTBD
|
Wysłany: Pią 18:31, 28 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
Gabec napisał: | Powiedz mi jaki jest sens wozic pasazerow dla LH,AF czy innej linii? A w zdecydowanej wiekszosci takich pasazerow LO wozi swoimi maszynami niewiele z tego w rzeczywistosci majac. Jak najbardziej powinni kupowac maszyny takie jak E70/E75 czy tez E90/E95 latac do bardziej niszowych lotnisk aby w przyszlosci stworzyc jakis mini hub w WAW choćby do głupiej ameryki... ale niech to nei lataja sami polacy tylko inne nacje (chocby ze wschodu) |
Wydaje mi się że pytanie powinno brzmieć nie "czy" tylko "za ile". Jak latały pełne 737-400 do FRA czy VIE to bywało że biznes to było... 2/3 samolotu! Dziewczyny padały z nóg po takim locie. Pewnie się nie opłacało...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|