|
Forum lotnictwa To tu spotykają się pasjonaci lotnictwa by troszkę o nim podyskutować.
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
RES
Dołączył: 16 Paź 2005
Posty: 749
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: RZE
|
Wysłany: Pią 11:39, 30 Cze 2006 Temat postu: nowe kierunki CENTRALWINGS od jesieni i zimy |
|
|
Nowości w rozkładzie Centralwings:
Wrocław - Kolonia/Bonn (4 razy w tygodniu),
Wrocław - Rzym (3 razy w tygodniu),
Wrocław - Londyn (5 razy w tygodniu),
Wrocław - Cork (2 razy w tygodniu),
Gdańsk - Shannon (2 razy w tygodniu),
Kraków - Cork (2 razy w tygodniu),
Waraszawa - Londyn Stansted (3 razy w tygodniu),
Warszawa - Lile (2 razy w tygodniu),
Warszawa - Grenoble (raz w tygodniu)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Old
Dołączył: 19 Gru 2005
Posty: 325
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: WAW
|
Wysłany: Pią 22:41, 30 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
Lille ? Z ich strony wynika, że trzy razy w tygodniu. Nie bardzo rozumiem sens tego połączenia. Francja i Belgia mają zamknięte rynki pracy, akurat w tym rejonie nie ma zbyt wielu atrakcji turystycznych, że o górach na zimę nie wspomnę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Stoarn
Dołączył: 06 Sty 2006
Posty: 918
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: EPWA/EPGD/LSGG
|
Wysłany: Sob 12:11, 01 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
Old napisał: | Lille ? Z ich strony wynika, że trzy razy w tygodniu. Nie bardzo rozumiem sens tego połączenia. Francja i Belgia mają zamknięte rynki pracy, akurat w tym rejonie nie ma zbyt wielu atrakcji turystycznych, że o górach na zimę nie wspomnę. |
W Nord-Pas-de-Calais mieszka bardzo wiele Polaków (główne ich skupisko po Prayżu). Obecnie nie można w żaden sposób polecieć do Polski z Północnej Francji. Świetny krok ze strony CWI... Niestety mało ambitnie poza tym... Głównie mieszanie herbaty - odpadają kierunki letnie, wchodzą inne w ich miejsce, ale w sumie no boom... No dobrze że Wrocław doceniają... Poznania wciąż nie potrafią...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Old
Dołączył: 19 Gru 2005
Posty: 325
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: WAW
|
Wysłany: Sob 15:27, 01 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
Stoarn napisał: | Old napisał: | Lille ? Z ich strony wynika, że trzy razy w tygodniu. Nie bardzo rozumiem sens tego połączenia. Francja i Belgia mają zamknięte rynki pracy, akurat w tym rejonie nie ma zbyt wielu atrakcji turystycznych, że o górach na zimę nie wspomnę. |
W Nord-Pas-de-Calais mieszka bardzo wiele Polaków (główne ich skupisko po Prayżu). |
To raczej dalecy potomkowie Polaków, którzy zamierzają z reguły odwiedzic kraj przodków max raz w życiu i sądzę, że niekoniecznie zimą . Emigracja do kopalń skończyła się ponad 50 lat temu.
Stoarn napisał: | Obecnie nie można w żaden sposób polecieć do Polski z Północnej Francji. Świetny krok ze strony CWI... |
Niewiele dalej jest lotnisko Bruksela-Charleroi, odległośc chyba mniejsza niż z Łodzi do Warszawy.
Stoarn napisał: | Niestety mało ambitnie poza tym... Głównie mieszanie herbaty - odpadają kierunki letnie, wchodzą inne w ich miejsce, ale w sumie no boom... No dobrze że Wrocław doceniają... Poznania wciąż nie potrafią... |
Poznań i Szczecin mają za blisko do Berlina.
Czy to na pewno finalny rozkład i nic nie zmienią ? Np. godziny lotow Warszawa - Grenoble wskazują, że samolot będzie musiał jeszcze z jakiegoś innego polskiego lotniska tam leciec.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Akusz
Dołączył: 30 Cze 2006
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Poznań / Luboń
|
Wysłany: Sob 17:01, 01 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
Old napisał: | Poznań i Szczecin mają za blisko do Berlina |
I Co z tego?? Ciekawe jabyś się czuł jakbyś na każdy lot musiał jechać 5 godzin pociągiem albo samochodem. Takie myślenie że blisko jest Berlin już mnie irytuje. Katowice mają z kolei blisko Kraków i co? Mają pokaźną siatkę połączeń i co sie okazuje latają ludzie i z Katowic i z Krakowa.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
HG
Dołączył: 17 Paź 2005
Posty: 507
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Sob 17:07, 01 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
Old napisał: |
Czy to na pewno finalny rozkład i nic nie zmienią ? Np. godziny lotow Warszawa - Grenoble wskazują, że samolot będzie musiał jeszcze z jakiegoś innego polskiego lotniska tam leciec. |
takich ciekawostek jest wiecej np. w poniedzialki przylatuje z DUB do WRO C0294 o 13.25 i "konczy bieg" - nigdzie nie odlatuje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Stoarn
Dołączył: 06 Sty 2006
Posty: 918
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: EPWA/EPGD/LSGG
|
Wysłany: Sob 18:01, 01 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
Old napisał: | Stoarn napisał: | Old napisał: | Lille ? Z ich strony wynika, że trzy razy w tygodniu. Nie bardzo rozumiem sens tego połączenia. Francja i Belgia mają zamknięte rynki pracy, akurat w tym rejonie nie ma zbyt wielu atrakcji turystycznych, że o górach na zimę nie wspomnę. |
W Nord-Pas-de-Calais mieszka bardzo wiele Polaków (główne ich skupisko po Prayżu). |
To raczej dalecy potomkowie Polaków, którzy zamierzają z reguły odwiedzic kraj przodków max raz w życiu i sądzę, że niekoniecznie zimą . Emigracja do kopalń skończyła się ponad 50 lat temu.
|
Polonia w tym regionie jest naprawdę bardzo liczebna, ZWŁASZCZA wziąwszy pod uwagę jak kiepskie połączenia z polską ma ta okolica. A to że Centralwings schodzi na pasy to się zgadzam. Zimowy rozkład to nowe kierunki, ale warto też wspomnieć że na wielu innych kierunkach całorocznych zostanie zmniejszona częstotliwość. I tak z Warszawy do Rzymu cała grupa LOT będzie miała w sumie żałosne 10 lotów tygodniowo, do Lizbony 2!!!!!, 2 połączenia WAW-Malaga to jedyna nowość na trasie Polska-Hiszpania, mimo, że otworzył się ich rynek i rosną przewozy... Drastycznie zmniejszy się ilość lotów do Edynburga, z Warszawy, mimo, że pojawi się trzecie lotnisko londyńskie, będzie do stolicy UK mniej lotów tygodniowo niż w zeszłą zimę, z Krakowa to samo... Żaden rozwój, jeśli nie stagnacja... Nie rozwija się ani CWI ani LOT... Szkoda, dobrze że chociaż pojawił się Norwegian.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Old
Dołączył: 19 Gru 2005
Posty: 325
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: WAW
|
Wysłany: Sob 19:20, 01 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
Akusz napisał: | Old napisał: | Poznań i Szczecin mają za blisko do Berlina |
I Co z tego?? Ciekawe jabyś się czuł jakbyś na każdy lot musiał jechać 5 godzin pociągiem albo samochodem. Takie myślenie że blisko jest Berlin już mnie irytuje. Katowice mają z kolei blisko Kraków i co? Mają pokaźną siatkę połączeń i co sie okazuje latają ludzie i z Katowic i z Krakowa. |
Macie za to najładniejszy terminal, czysty i brak kolejek . I lata tylko do Was DauAir .
A tak na poważnie to naprawdę wydaje mi się, że złe skomunikowanie Wrocławia z Warszawą, Berlinem, Pragą czy Dreznem jest właśnie lotniczym atutem tego miasta. O ile pamiętam do Wrocka z Poznania są tylko 3 godziny pociągiem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
A340-600
Dołączył: 14 Cze 2006
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Poznań
|
Wysłany: Sob 19:32, 01 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
Old napisał: | Akusz napisał: | Old napisał: | Poznań i Szczecin mają za blisko do Berlina |
I Co z tego?? Ciekawe jabyś się czuł jakbyś na każdy lot musiał jechać 5 godzin pociągiem albo samochodem. Takie myślenie że blisko jest Berlin już mnie irytuje. Katowice mają z kolei blisko Kraków i co? Mają pokaźną siatkę połączeń i co sie okazuje latają ludzie i z Katowic i z Krakowa. |
Macie za to najładniejszy terminal, czysty i brak kolejek . I lata tylko do Was DauAir .
A tak na poważnie to naprawdę wydaje mi się, że złe skomunikowanie Wrocławia z Warszawą, Berlinem, Pragą czy Dreznem jest właśnie lotniczym atutem tego miasta. O ile pamiętam do Wrocka z Poznania są tylko 3 godziny pociągiem |
Niech Centralwings nie wchodzi do Poznania - ta linia nie spelnia poznanskich norm - brak kultury i przejrzystosci cen. W Poznaniu musi byc porzadek i zero chamstwa. Czekamy na Norwegian, Easy i innych.
Ole!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Airliner
Moderator
Dołączył: 30 Paź 2005
Posty: 1965
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: EPKK
|
Wysłany: Sob 20:37, 01 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
A340-600 napisał: | Old napisał: | Akusz napisał: | Old napisał: | Poznań i Szczecin mają za blisko do Berlina |
I Co z tego?? Ciekawe jabyś się czuł jakbyś na każdy lot musiał jechać 5 godzin pociągiem albo samochodem. Takie myślenie że blisko jest Berlin już mnie irytuje. Katowice mają z kolei blisko Kraków i co? Mają pokaźną siatkę połączeń i co sie okazuje latają ludzie i z Katowic i z Krakowa. |
Macie za to najładniejszy terminal, czysty i brak kolejek . I lata tylko do Was DauAir .
A tak na poważnie to naprawdę wydaje mi się, że złe skomunikowanie Wrocławia z Warszawą, Berlinem, Pragą czy Dreznem jest właśnie lotniczym atutem tego miasta. O ile pamiętam do Wrocka z Poznania są tylko 3 godziny pociągiem |
Niech Centralwings nie wchodzi do Poznania - ta linia nie spelnia poznanskich norm - brak kultury i przejrzystosci cen. W Poznaniu musi byc porzadek i zero chamstwa. Czekamy na Norwegian, Easy i innych.
Ole! |
W taki sposob to nie przyciagniecie do siebie nowych linii.
W Krakowie sa linie z kazdej polki British Airways,Lufthansa,EasyJet,Ryanair,SkyEurope,Centralwings a nawet DirectFly.
Kazda linia jest mile widziana.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
A340-600
Dołączył: 14 Cze 2006
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Poznań
|
Wysłany: Sob 20:43, 01 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
Airliner napisał: | A340-600 napisał: | Old napisał: | Akusz napisał: | Old napisał: | Poznań i Szczecin mają za blisko do Berlina |
I Co z tego?? Ciekawe jabyś się czuł jakbyś na każdy lot musiał jechać 5 godzin pociągiem albo samochodem. Takie myślenie że blisko jest Berlin już mnie irytuje. Katowice mają z kolei blisko Kraków i co? Mają pokaźną siatkę połączeń i co sie okazuje latają ludzie i z Katowic i z Krakowa. |
Macie za to najładniejszy terminal, czysty i brak kolejek . I lata tylko do Was DauAir .
A tak na poważnie to naprawdę wydaje mi się, że złe skomunikowanie Wrocławia z Warszawą, Berlinem, Pragą czy Dreznem jest właśnie lotniczym atutem tego miasta. O ile pamiętam do Wrocka z Poznania są tylko 3 godziny pociągiem |
Niech Centralwings nie wchodzi do Poznania - ta linia nie spelnia poznanskich norm - brak kultury i przejrzystosci cen. W Poznaniu musi byc porzadek i zero chamstwa. Czekamy na Norwegian, Easy i innych.
Ole! |
W taki sposob to nie przyciagniecie do siebie nowych linii.
W Krakowie sa linie z kazdej polki British Airways,Lufthansa,EasyJet,Ryanair,SkyEurope,Centralwings a nawet DirectFly.
Kazda linia jest mile widziana. |
Może masz rację, w każdym razie ten centralwings będzie cały czas pod lupą.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jan Kostka
Dołączył: 22 Paź 2005
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Sob 21:38, 01 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
"Niech Centralwings nie wchodzi do Poznania - ta linia nie spelnia poznanskich norm - brak kultury i przejrzystosci cen. W Poznaniu musi byc porzadek i zero chamstwa."
To bylo dobre. Myslalem, ze spadne z krzesla... ze smiechu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Stoarn
Dołączył: 06 Sty 2006
Posty: 918
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: EPWA/EPGD/LSGG
|
Wysłany: Nie 16:19, 02 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
Jan Kostka napisał: | "Niech Centralwings nie wchodzi do Poznania - ta linia nie spelnia poznanskich norm - brak kultury i przejrzystosci cen. W Poznaniu musi byc porzadek i zero chamstwa."
To bylo dobre. Myslalem, ze spadne z krzesla... ze smiechu. |
Chyba tylko Norwegian i Sterling spełniają te wszystkie wymogi...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
cyfer
Dołączył: 28 Mar 2006
Posty: 541
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: EPPO/POZ
|
Wysłany: Czw 9:58, 06 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
Ja tam nie wiem jak wiele razy Central miał jakieś wpadki ale niedawno jak czekaliśmy na jedynego w historii Sterlinga na EPPO to ponoć Central wywinął taki numer że pasażerowie czekali ładnych kilka godzin na.... pilotów. Jest to sytuacja do potwierdzenia ale coś było ża rzeczy bo jednak planowo nie odlecieli.
Swoją drogą jak już nic się nie dzieje w Poznaniu to cieszy mnie połączenie WRO-ORK. Jak widziałem za 100zł można polecieć wprawdzie dopiero po 31.10, ale zawsze mam jakieś dodatkowe wyjście jakbym chciał przylecieć w odwiedziny do naszej "ojczyzny" (oczywiście najpierw muszęstąd się wydostać )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|