|
Forum lotnictwa To tu spotykają się pasjonaci lotnictwa by troszkę o nim podyskutować.
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Spotter
Dołączył: 18 Paź 2005
Posty: 523
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: GDN
|
Wysłany: Śro 12:41, 19 Paź 2005 Temat postu: Nowe loty Delty |
|
|
Zarząd Delta Air Lines zapowiada, że w przyszłym roku uruchomi 11 nowych połączeń z USA do Europy i na Środkowy Wschód, pomimo problemów finansowych. W planach są m.in. loty z Nowego Jorku do Budapesztu, Dublina i Kijowa, a także z Atlanty do Edynburga, Aten, Wenecji. Delta Air Lines chce być największym na świecie przewoźnikiem na liniach transatlantyckich.
Źródło: Reuters
Czemu mnie wcale nie dziwi, ze na liscie nie ma WAW. A z tego co sie orientuje, WAW jest wieksza od BUD.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marcinj
Moderator
Dołączył: 29 Wrz 2005
Posty: 1499
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Śro 13:24, 19 Paź 2005 Temat postu: Re: Nowe loty Delty |
|
|
Spotter napisał: | Czemu mnie wcale nie dziwi, ze na liscie nie ma WAW. A z tego co sie orientuje, WAW jest wieksza od BUD. |
i ma najnowszą starówkę na świecie a także sympatyczne kameralne lotnisko prawie w centrum!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Czterosilnik
Dołączył: 19 Paź 2005
Posty: 227
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: WAW
|
Wysłany: Śro 13:43, 19 Paź 2005 Temat postu: Re: Nowe loty Delty |
|
|
Spotter napisał: | A z tego co sie orientuje, WAW jest wieksza od BUD. |
No tu bym polimeryzowal (jak to ktos kiedys powiedzial). Wprawdzie nie wiem dokladnie, ale wydaje mi sie, ze stolica naszych Bratankow jest wieksza niz nasza, przynajmniej pod wzgledem liczby mieszkancow.
Ale... gdyby tak Delta do WAW... i jeszcze Siodemkami... No co, pomarzyc nie mozna?
PS. Przy okazji witam sie na tym Forum ze starymi i nowymi Znajomymi. Myslalem, ze Forum JumboPics jednak ruszy, ale... chyba czekalem dostatecznie dlugo, wiec przenosze sie tutaj (w sensie pisania, bo czytam juz od jakiegos czasu). Aha: i niniejszym przepraszam Tych, ktorych sam widok nicka "Czterosilnik" przyprawia o... turbulencje.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Spotter
Dołączył: 18 Paź 2005
Posty: 523
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: GDN
|
Wysłany: Śro 16:02, 19 Paź 2005 Temat postu: |
|
|
Nie chodzilo mi o miasto, tylko o lotnisko. Z tego co pamietam, pomimo, ze same terminale w BUD sa wieksze, to jednak wiecej odprawia rocznie WAW.
A Delta nie musialaby latac na 777. Do erlina na TXL lataja na 767
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tusha
Dołączył: 21 Wrz 2005
Posty: 151
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Gostyń
|
Wysłany: Śro 17:28, 19 Paź 2005 Temat postu: |
|
|
Może po uruchomieniu T2 na Okęciu jednak przylecą do Polski ale na pewno nie na 777
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
styrian
Dołączył: 21 Wrz 2005
Posty: 87
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Stolyca
|
Wysłany: Śro 17:35, 19 Paź 2005 Temat postu: |
|
|
BUD odprawia więcej od WAW - w tamtym roku odprawił o ok 300 tys więcej, głównie za sprawą nf. Mnie też nie dziwi, że DL poleci do BUD - po pierwsze WAW ma dość dużo połączeń z NYC, a po drugie, gdyby DL /lub inny przewoźnik/ nie weszła do BUD, to Węgry nie miałyby bezpośredniego połączenia z Ameryką, pewnie obiło ci się o uszy, że MA się zwija i ma zamiar pozbyć się 762 i CRJ
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Spotter
Dołączył: 18 Paź 2005
Posty: 523
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: GDN
|
Wysłany: Śro 18:21, 19 Paź 2005 Temat postu: |
|
|
Ha, czyli moje dane sie zdezaktualizowaly. Ale 300 tys. to nie jest wiele. Tak, slyszalem o zwijaniu sie Malev'a. Nawet LO byl w grupie skladajacej oferte wykupienia Malev'a. Bylo o tym glosno na poprzednim forum.
Coz, ale nawiazujac do sporej ilosci polaczen z WAW do NYC - i tak jest tego za malo. Ludzi chetnych jest znacznie wiecej. Pzreciez w sezonie letnim znalezc polaczenie do USA jest na rowni z cudem. Co innego w zimie. A poza tym, LO przydalaby sie konkurencja spoza STAR'a (bo o ile wiem, Delta do niego nie nalezy, tylko do Sky Team), bo LO cen tez nie ma najlepszych.
No ale miejmy nadzieje, ze zaczna do nas latac, jak tylko zostanie uruchomiony T2 i zwieksza sie mozliwosci lotniska w WAW.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kameleon
Dołączył: 17 Paź 2005
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: bochnia/krakow/wroclaw
|
Wysłany: Śro 19:01, 19 Paź 2005 Temat postu: |
|
|
witam wszystkich.
Ekspertem odnosnie Malev'a to ja nie jestem ale w ubieglym roku moja znajoma leciala z New Yorku z cala rodzina w sumie 6 osob wlasnie Malev'em do Krakowa via Budapeszt i byla zadowolona z tej lini.Co Wazniejsze sporo zaoszczedzili w stosunku do tego co mieliby zaplacic za przelot naszym Lotem.Chwalila sobie obsluge i posilki na pokladzie.A jest wiarygodna bo trase USA POLSKA pokonywala juz kilkoma liniami (Lot, Finair,Lufa,a teraz Malev)
Troche mnie dziwi fakt ze Malev sie ma zwijac bo patrzac chociazby na polaczenie Krakow Budapeszt kiedy czesto sa podmiany z CRJ na B737 badz na MD to chyba nie majam sie zle.Wiem ze t opolaczenie nie moze byc wyznacznikiem ich kondycji ale tak krotka trasa tez chyba o czyms swiadczy.
pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
chavez
Dołączył: 21 Wrz 2005
Posty: 434
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Echo-Papa-Golf-Delta
|
Wysłany: Śro 19:17, 19 Paź 2005 Temat postu: |
|
|
A kto mówi że musi z NY ? A nie mogłaby z DEN czy LAX, albo nawet IAD, ATL, PHL....
A zresztą, DL już bywała w WAW na 767 i zbyt dużo nie zawojowała. Prędzej, po ukończeniu T2 spodziewałbym się UA i właśnie na 7-kach.
Pozdroofka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
styrian
Dołączył: 21 Wrz 2005
Posty: 87
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Stolyca
|
Wysłany: Śro 19:42, 19 Paź 2005 Temat postu: |
|
|
Jezeli chodzi o UA to mysle ze mozna spodziewac sie za jaks czas IAD na 767, i moze sie tez pojawic NYC CO na 752.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Danny
Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 1208
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: EIDW
|
Wysłany: Pią 13:01, 21 Paź 2005 Temat postu: |
|
|
EWR-WAW na 752 raczej nie wypali. Kazde restrykcje ATC nad NYC czy tez niekorzystne wiatry nad Atlantykiem konczyly by sie koniecznoscia miedzyladowania.
UA moze by otworzyla IAD-WAW gdyby miala wolne samoloty. Ale samolotow im zabrali wierzyciele co zmusilo ich do likwidacji juz istniejacych polaczen np: EZE.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
FiliP
Dołączył: 26 Paź 2005
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: POZ/EPPO
|
Wysłany: Śro 7:42, 26 Paź 2005 Temat postu: |
|
|
Delta loty europejskie obsługuje z dwóch swoich głównych hubów: Atlanty i Nowego Jorku. Do tego jest też kilka lotów z Cincinnatti, ale wątpie żeby był na tyle duży popyt między WAW a CVG by miało sens uruchamianie połączeń między tymi miastami... Zaś rola CVG jako huu jest mocno ograniczona.
Delta latała do WAW, ale trzeba pamietać,że z WAW ruch ma charakter sezonowy,i to w znacznym sopniu,a pozatym malo jest ruchu wysokopłatnego na lotach transatlantyckich. w wielu liniach na dłuższych trasach podstawą jest business class, a w LOCIE było zawsze odwrotnie- podstawą była klasa ekonomiczna,a C class tylko dodatkiem. To wpływa na niską rentowność takich połączeń.
Pozatym myśle,że Delcie troche nie po drodze do Star Alliance, zatem w WAW byłaby mocno osamotniona i narażona na silną konkurencje,dlatego Delty raczej sie nie psodziewam , nawet na "Nowym Okęciu" ;-P Myślę,ze prędzej może pojawić sie UA z IAD.
A wogóle to witam wszystkich ze "starego" forum-miło Was znów widzieć
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Witek Z
Moderator
Dołączył: 05 Paź 2005
Posty: 1095
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: WAW
|
Wysłany: Śro 8:38, 26 Paź 2005 Temat postu: |
|
|
Danny napisał: |
UA moze by otworzyla IAD-WAW gdyby miala wolne samoloty. Ale samolotow im zabrali wierzyciele co zmusilo ich do likwidacji juz istniejacych polaczen np: EZE. |
No właśnie, czy to te samoloty stoją na Victorville, bo od pewnego czasu zastanawiam się czemu tak nowe maszyny UA stoja na pustyni - nie codzień widzi się tam kilka 747400
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Danny
Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 1208
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: EIDW
|
Wysłany: Śro 9:47, 26 Paź 2005 Temat postu: |
|
|
One maja kolory UA ale nie sa wlasnoscia UA. Zreszta 747 to nie to czego im potrzeba. Akurat 767 jest w UA najbardziej poszukiwana maszyna.
Bo przeciez nie otworza IAD-WAW na 747
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Witek Z
Moderator
Dołączył: 05 Paź 2005
Posty: 1095
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: WAW
|
Wysłany: Śro 11:12, 26 Paź 2005 Temat postu: |
|
|
Danny napisał: | One maja kolory UA ale nie sa wlasnoscia UA. Zreszta 747 to nie to czego im potrzeba. Akurat 767 jest w UA najbardziej poszukiwana maszyna.
Bo przeciez nie otworza IAD-WAW na 747 |
No właśnie, coś w tym jest. Ja od kilku lat analizuję sytuację na rynku lotniczym obserwując ruch na... pustyni. Kapitalne zjawiska można obserwować. Ostatnio rzeczywiście spora liczba 767 jest odwoływana z urlopu Takim spektakularnym gestem było przywrócenie do służby kilku 767 przez Kanadyjczyków.
Przez ostatnie lata w zasadzie wyłącznie stare rupiecie odlatywały z Mojave do jakiś egzotycznych linii charterowych - np. kilka 3Starów poszło coby wozić wiernych do Mekki. A jeśli chodzi o linie renomowane to raczej nic nie przywracały. A teraz wyraźnie coś drgnęło.
Swoją drogą nie ma nic przyjemniejszego niż widok maszyny, która najpierw szła w ruinę na Mojave, a później odleciała do liniowej służby
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|