Forum Forum lotnictwa Strona Główna Forum lotnictwa
To tu spotykają się pasjonaci lotnictwa by troszkę o nim podyskutować.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Odpadło koło od ATRa?
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Lotnictwo cywilne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pirx




Dołączył: 08 Cze 2006
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPWA

PostWysłany: Pią 15:39, 14 Lip 2006    Temat postu:

Spitfire napisał:
wez sie ogarnij i zastanow co piszesz co?

polecam (jezeli ktos ma dostep) przeczytac temat dot 737
tam jest duzo prawdy napisane o 737, E170 i ATRach

[link widoczny dla zalogowanych]



zapewne psujace sie 767 sa wynikiem podwojnego sabotazu i spisku wiadomych kół pochodzacych z niemiec o skrócie LH

ło matko .... Laughing nie neguje ze sie EMB psują... smieszy mnie ton w którym te informacje podajesz...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bartek_ql




Dołączył: 03 Lip 2006
Posty: 182
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPWA

PostWysłany: Pią 15:39, 14 Lip 2006    Temat postu:

Co do E170 to nie wiem ale 145'ka to chyba najbardziej awaryjny samolot w historii LOT'u Smile Oj przeklinaja go chlopaki na 17 stycznia:) On nawet rdzewieje regularnie Smile (zdaje sie ze jakies elementy podwozia).

No a tak na powaznie to saomloty (szczegolnie E170) to nowki i co chwila wychodza na nie jakies nowe biuletyny. Wiadowmo ze nie wszystko da sie przewidziec, szczegolnie w tak zaawansowanym technologicznie laptopie ze skrzydlami Smile Dajmy im troche czasu na dotarcie. Przeciez ta niezawodnosc 737 tez jest wynikiem wieloletniej eksploatacji i kolejnych biuletynow
pzdr


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Marta




Dołączył: 19 Gru 2005
Posty: 261
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Warszawa Stegny/Wilanów

PostWysłany: Nie 18:59, 16 Lip 2006    Temat postu:

Spitfire napisał:
No ATRy to staruszki psuja sie czesto, ale sa najbardziej ekonomicznym turbopropem na swiecie swiadczy chociazby o tym fakt iz fabryka ATR ma zamowienia na swoje atry na nastepne pare lat i nie przyjmuje nast.z zamowien.


Może i są najbardziej ekonomicznym turbopropem, ale raczej nie nalęza do najpieknijeszych i najcichszych maszyn tego typu Wink . Dashe sa pod tym względem dużo lepsze: zgrabniejsza konstrukcja, cichsza praca silnika. Są też większe, przez co w środku są przestronniejsze, ale to czysto subiektywna opinia Razz .

Co do psucia się maszyn, będzię się tak działo coraz częsciej - samoloty są bardziej eksploatowane niż jeszcze 10 lat temu, jest mniej czasu na przeglądy. Samolot który stoi, nie zarabia i generuje straty, więc linie wolą puścić maszynę po szybkim przeglądzie. Oczywiście, to igranie z diabłem, ale cóż...

Co do Embraerów, to są faktycznie relatywnie nowe konstrukcje; to są naprawdę nowoczesne samoloty, szczególnie 190, 195 i promowana teraz linia ejetow oparte w większości na amerykańskiej i europejskiej mysli technicznej. Linia ERJ 145 ciagle jest popularna i to tez sa mlode samoloty - EIS w polowie lat '90. Pryzpominam, ze Embraer funkcjonuje jako firma prywatna od 1994 roku- udzialy m.in. Dassault Falcon. Zreszta podobienstwo maszyn Falcona i embraera jest widoczne Wink .
Praktycznie cała elektryka E jest amerykańska - do tego stopnia, że Amerykanie zablokowali sprzedaż wojskowych maszyn E do Wenezueli, wywałując spory skandal dyplomatyczny.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bartek_ql




Dołączył: 03 Lip 2006
Posty: 182
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPWA

PostWysłany: Nie 21:06, 16 Lip 2006    Temat postu:

Marta napisał:

więc linie wolą puścić maszynę po szybkim przeglądzie

Troche jednak Marto przesadzasz, mimo wszystko poza tym co by linie lotnicze wolaly, sa jeszcze Instr. Obsl. Technicznej itp. i dosc jednak mimo wszystko skrupulatna kontrola urzednikow na kazdym etapie tej obslugi. Natomiast zgadzam sie ze samoloty sa coraz bardziej eksploatowane i na pewno jest spora presja wywierana przez linie na lagodzenie niektorych wymagan (np. poszerzanie MEL'a)
pzdr


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Marta




Dołączył: 19 Gru 2005
Posty: 261
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Warszawa Stegny/Wilanów

PostWysłany: Nie 21:30, 16 Lip 2006    Temat postu:

bartek_ql napisał:
Marta napisał:

więc linie wolą puścić maszynę po szybkim przeglądzie
Natomiast zgadzam sie ze samoloty sa coraz bardziej eksploatowane i na pewno jest spora presja wywierana przez linie na lagodzenie niektorych wymagan (np. poszerzanie MEL'a)
pzdr


I o to chodzilo - maly skrot myslowy - sorki...Wiadomo ze nikt nie zaryzykuje swiaomie wyslania maszyny niesprawnej, bo, pomijajac moralna strone, 'zjadlyby' ich ewentualne odszkodowania. Tego bynajmniej nie mialam na mysli, a widze teraz ze mozna to tak zrozumiec Wink.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Lotnictwo cywilne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin