Forum Forum lotnictwa Strona Główna Forum lotnictwa
To tu spotykają się pasjonaci lotnictwa by troszkę o nim podyskutować.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Opóźniony lot- odszkodowanie?
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Lotnictwo cywilne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wojtek o.




Dołączył: 07 Lip 2006
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Śro 18:45, 02 Sie 2006    Temat postu:

Cytat:
Bo skoro nie maja umowy, to nie maja i nic na to nie poradzisz. Centrlka jst niskokosztowa i nie ma umow z tradycyjnymi. Wiec ja sie temu wcale nie dziwie, ze sie tak nie dalo.

Brawo!!!To miedzy innym dzieki takiemu mysleniu, mamy w polsce taki rozwoj. Po co nam umowy z przewoznikami, jestesmy na tyle bogaci, ze mozemy pozwolic sobie na loty z pustymi siedzieniami. Moje myslenie jest troche inne i bedac w takiej sytuacji finansowej, w jakiej jest Centralwings, to zrobilbym wszystko, zeby kazde miejsce zostalo sprzedane! Domyslam sie ze nie jestem pierwsza osoba, ktora zostala tak potraktowana i domyslam sie ze nie jedna zlotowka przeszla "kolo nosa" C.

Cytat:
Natomiast z tego co piszesz, to sam byles "powodem" opoznienia lotu Centralki. A potem pisza wszyscy, jak sie ta linia spoznia... ehhhh...

Domyslam sie ze menager Air Malty nie uczyl polaka angielskiego przez godzine (bo to on szukal mi transferu) tylko prowadzil negocjacje. Nie moja wina ze to tak dlugo trwalo. Samolot mial 5 min do odlotu, krotki telefon i krotka pilka, leci albo nie! Brak opoznien! A ze pracownicy nie radza sobie w takich przypadkach to wybacz....TO NIE JA BYLEM "POWODEM" OPOZNIENIA!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
stenus




Dołączył: 13 Gru 2005
Posty: 323
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Warszawa/Bruksela

PostWysłany: Śro 19:06, 02 Sie 2006    Temat postu:

wojtek o. napisał:
Cytat:
Bo skoro nie maja umowy, to nie maja i nic na to nie poradzisz. Centrlka jst niskokosztowa i nie ma umow z tradycyjnymi. Wiec ja sie temu wcale nie dziwie, ze sie tak nie dalo.

Brawo!!!To miedzy innym dzieki takiemu mysleniu, mamy w polsce taki rozwoj. Po co nam umowy z przewoznikami, jestesmy na tyle bogaci, ze mozemy pozwolic sobie na loty z pustymi siedzieniami. Moje myslenie jest troche inne i bedac w takiej sytuacji finansowej, w jakiej jest Centralwings, to zrobilbym wszystko, zeby kazde miejsce zostalo sprzedane! Domyslam sie ze nie jestem pierwsza osoba, ktora zostala tak potraktowana i domyslam sie ze nie jedna zlotowka przeszla "kolo nosa" C.

Cytat:
Natomiast z tego co piszesz, to sam byles "powodem" opoznienia lotu Centralki. A potem pisza wszyscy, jak sie ta linia spoznia... ehhhh...

Domyslam sie ze menager Air Malty nie uczyl polaka angielskiego przez godzine (bo to on szukal mi transferu) tylko prowadzil negocjacje. Nie moja wina ze to tak dlugo trwalo. Samolot mial 5 min do odlotu, krotki telefon i krotka pilka, leci albo nie! Brak opoznien! A ze pracownicy nie radza sobie w takich przypadkach to wybacz....TO NIE JA BYLEM "POWODEM" OPOZNIENIA!



Odpowiedz w stylu obrazonego klienta, ktory wszedzie widzi spiskowa teorie dziejow. Umowa jest rzecza swieta i tyle. To nie jest "takie czy inne myslenie", tylko tak jest. A myslisz, ze Ryanair by wzial Cie na poklad, jakby mial pol samolotu pustego, gdyby go Air Malta o to poprosila? Linie maja podpisane konkretne umowy i moga zmienic rezerwacje na konkretne rejsy, ktore maja w systemie. Podam przyklad: przedwczoraj spoznil sie moj samolot South African z Johannesburga do Sao Pualo i (dodajac do tego szalenie dluga kontrole paszportowa i celna) nie zdarzylem na kolejny rejs. South African nie mogl mi zmienic na inne rejsy tego dnia do Brasilii, mimo, ze byly jeszcze dwa, bo operowane byly pzrez niskokosztowego GOL, a nie TAM (na ktorego mialem polaczenie). Musialem leciec kolejnego dnia (wczoraj), ale South African daly mi nocleg i wyzywienie. Wiec im wyszlo drozej, nie ma co ukrywac, ale tak ten system dziala.

Poza tym, powiedz prosze w jaki sposob Centralka byz arobila na tym, zeby wziela Was na poklad? pzreciez nikt linii nie zaplacil za wasze dwie szanowne tylne czesci ciala? Twisted Evil


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wojtek o.




Dołączył: 07 Lip 2006
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Nie 8:58, 06 Sie 2006    Temat postu:

Cytat:
Odpowiedz w stylu obrazonego klienta, ktory wszedzie widzi spiskowa teorie dziejow.

Wcale nie jestem obrazony, bo rowniez dostalem miejsce w hotelu i dodatkowy czas na zwiedzanie Laughing Chodzi mi glownie o to, ze transport lotniczy traktkowany jest jeszcze (jak Tokresliles) jak rzecz swieta. Dlaczego nie mozna wyjsc z tego stereotypu? dlaczego nie mozna nic zmienic i ulatwic zycie klientom??? co to za roznica czy wsiade do Lufthansy czy Centralwingsu??? Jezeli jest wolne miejsce taki przeplyw powinien byc bezproblemowy, ale wiem ze na to potrzeba jeszcze troche czasu i spalonego paliwa:)

Cytat:
Poza tym, powiedz prosze w jaki sposob Centralka byz arobila na tym, zeby wziela Was na poklad? pzreciez nikt linii nie zaplacil za wasze dwie szanowne tylne czesci ciala? Twisted Evil

wydaje mi sie, ze Air Malta zaplacilaby za moja "szanowna tylnia czesc ciala" tak jak zaplacila Lufthansie! Chyba to nie jest tak ze jak lece na "doczepke" to nic nie place???

pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
slepowron




Dołączył: 15 Paź 2005
Posty: 1520
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: KOAK

PostWysłany: Nie 20:10, 06 Sie 2006    Temat postu:

wojtek o. napisał:
transport lotniczy traktkowany jest jeszcze (jak Tokresliles) jak rzecz swieta.

No wlasnie dlaczego? Dlaczego w transporcie lotniczym pasazerowie domagaja sie odszkodowan za byle co podczas gdy nikt nigdy nie dostaje zadnych odszkodowan przy podrozach koleja?
Cytat:
co to za roznica czy wsiade do Lufthansy czy Centralwingsu???

Olbrzymia roznica. Bo jedna linia jest low-cost a druga nie. Nie znane mi sa zadne tego typu umowy dwustronne na swiecie miedzy tanimi liniami a tymi drugimi. Jest olbrzymia przepasc administracyjno-operacyjna miedzy jednym i drugim typem - dzieki tej przepasci masz wlasnie tanie bilety. Jak ci sie tak marzy transport lotniczy gdzie wszyscy sa rowni, gdzie lecisz jakakolwiek linia lotnicza, itp. to cofnij sie o 30+ lat kiedy rynek lotniczy byl "regulowany" przez IATA - ale wtedy placiles za bilet lotniczy srednio 2 lub 3 razy wiecej niz dzis. Nic na tym swiecie nie ma za darmo, masz strasznie naiwne pojecie o transporcie lotniczym.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Witek Z
Moderator



Dołączył: 05 Paź 2005
Posty: 1095
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: WAW

PostWysłany: Nie 21:39, 06 Sie 2006    Temat postu:

Myślę że po prostu przeżywamy okres zmian - on zawsze jest trudny. Mój ojciec w latach 60tych pływał do Stanów transatlatykiem, bo bilet na samolot kosztował tyle co... Garbus!!! To po prostu jest "odbrązawianie" ruchu lotniczego. Im tańsze bilety, tym niższy standard. Technika jest zawodna i tyle...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
slepowron




Dołączył: 15 Paź 2005
Posty: 1520
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: KOAK

PostWysłany: Pon 7:35, 07 Sie 2006    Temat postu:

Witek Z napisał:
prostu jest "odbrązawianie" ruchu lotniczego. Im tańsze bilety, tym niższy standard..

Standart techniczny (jesli o tym mowa) w tanich liniach jest obecnie bardzo dobry (wiekszosc z nich lata bardzo "swiezymi" samolotami), natomiast im tanszy bilet tym mniejsze prawa. To powinno byc tak oczywiste jak prawo grawitacji. Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jasio85




Dołączył: 05 Lut 2006
Posty: 338
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPWA

PostWysłany: Pon 8:14, 07 Sie 2006    Temat postu:

Cytat:
natomiast im tanszy bilet tym mniejsze prawa


Święte słowa. Wiele osób tego poprostu nie pojmuje.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Witek Z
Moderator



Dołączył: 05 Paź 2005
Posty: 1095
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: WAW

PostWysłany: Pon 8:21, 07 Sie 2006    Temat postu:

slepowron napisał:
Witek Z napisał:
prostu jest "odbrązawianie" ruchu lotniczego. Im tańsze bilety, tym niższy standard..

Standart techniczny (jesli o tym mowa) w tanich liniach jest obecnie bardzo dobry (wiekszosc z nich lata bardzo "swiezymi" samolotami), natomiast im tanszy bilet tym mniejsze prawa. To powinno byc tak oczywiste jak prawo grawitacji. Very Happy


Oczywiście pisząc o zawodności techniki miałem na myśli różne problemy opóźnień: tzw. powody techniczne, błędy w systemie rezerwacji, problem z załadowaniem bagażu itd - oczywiście standard bezpieczeństwa to coś zupełnie innego


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marcin_EPKK




Dołączył: 30 Sty 2006
Posty: 840
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPKK Chrzanów

PostWysłany: Pon 9:47, 07 Sie 2006    Temat postu:

ULC napisał:
Wiadomość z 03.08.2006

Do końca lipca br. do Komisji Ochrony Praw Pasażerów (KOPP) działającej w Urzędzie Lotnictwa Cywilnego wpłynęło 595 skarg od poszkodowanych klientów linii lotniczych.

Na mocy rozporządzenia Wspólnoty Europejskiej nr 261/2004/WE Komisja Ochrony Praw Pasażerów zajmuje się rozpatrywaniem skarg w przypadku odwołania lotu, znacznego opóźnienia lub odmowy przyjęcia pasażera na pokład samolotu.

Najwięcej skarg wpływających do KOPP dotyczy odwołania lotu - 264. Na znaczne opóźnienie lotu poskarżyło się 140 pasażerów, zaś na odmowę przyjęcia na pokład samolotu - 36.

Komisja Ochrony Praw Pasażerów udziela również pisemnych odpowiedzi na zapytania klientów linii lotniczych. Do końca lipca udzielono ich 155.

Dla porównania w 2005 r. do KOPP wpłynęło 231 skarg. 90 dotyczyło odwołania lotu, 66 znacznego opóźnienia, a 14 odmowy przyjęcia na pokład samolotu. Komisja zarejestrowała również 61 pisemnych zapytań o prawa pasażerów.

W sierpniu do wszystkich portów lotniczych w naszym kraju trafią ulotki i plakaty opracowane przez KOPP, zawierające kompleksowe informacje o prawach przysługujących pasażerom.

Można w nich znaleźć również informacje o sposobie złożenia skargi na przewoźnika do Prezesa ULC i KOPP wraz z wszelkimi danymi teleadresowymi.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Barni(lotnik)




Dołączył: 22 Maj 2006
Posty: 209
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Pon 17:57, 07 Sie 2006    Temat postu:

Ja osobiscie jestem za odszkodowaniem tylko wtedy jak opóźnienie przekracza więcej niż 3 godz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Lotnictwo cywilne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin