|
Forum lotnictwa To tu spotykają się pasjonaci lotnictwa by troszkę o nim podyskutować.
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Witek
Administrator
Dołączył: 21 Wrz 2005
Posty: 1333
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Skąd: Poznań
|
Wysłany: Sob 6:31, 03 Cze 2006 Temat postu: Pierwszy Boeing 737-900ER |
|
|
lotnictwo.net napisał: |
31 maja Boeing rozpoczął ostateczną fazę montażu pierwszego egzemplarza nowej wersji popularnego B737 - Boeinga 737-900ER. Odbiorcą pierwszej maszyny w tej wersji będą linie Lion Air z Indonezji. |
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
slepowron
Dołączył: 15 Paź 2005
Posty: 1520
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: KOAK
|
Wysłany: Sob 6:42, 03 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
teraz wiadomo dlaczego taki 757 przestal miec racje bytu ...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gabec
Moderator
Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 1866
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: KRK
|
Wysłany: Sob 7:01, 03 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
slepowron napisał: | teraz wiadomo dlaczego taki 757 przestal miec racje bytu ... |
Uważasz ze B739ER w pełni zastąpi B757??
B737-900ER
Typical 2-class configuration 180
Typical 1-class configuration 215
Maximum Range 3,200 nautical miles (5,925 km) - two-class layout, 2 aux. tanks
2,700 nautical miles - one class layout
Maximum Takeoff Weight 187,700 lb (85,130 kg)
B757-200
Passengers
Typical 2-class configuration 200
Typical 1-class configuration 228
Maximum Range 3,900 nautical miles (7,222 km)
Maximum Takeoff Weight 255,000 lb (115,680 kg)
757-300
Typical 2-class configuration 243
Typical 1-class configuration 280
Maximum Range 3,395 nautical miles (6,287 km)
Maximum Takeoff Weight 272,500 lb (123,600 kg)
Moze pod wzgledem liczby pasazerow B739 moze na sile konkurowac z B752 ale nic po za tym.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
slepowron
Dołączył: 15 Paź 2005
Posty: 1520
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: KOAK
|
Wysłany: Sob 9:13, 03 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
Gabec napisał: | Uważasz ze B739ER w pełni zastąpi B757?? |
Ja nic nie uwazam. To Boeing tak uwaza , bylo o tym kiedys w AW&ST ktore to pismo tak lubie cytowac. 737-900ER jest znacznie tanszy w eksploatacji a "parametry" sa dostatecznie blisko. Nie, kazdego 757 nie zastapi ale zastapi ich dostatecznie tyle aby zakonczyc produkcje 757 - co juz sie zreszta stalo.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
RES
Dołączył: 16 Paź 2005
Posty: 749
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: RZE
|
Wysłany: Nie 12:22, 04 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
Które europejsie linie zamowiły już B739 i kiedy wogóle wchodzi ten model do eksploatacji?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barfi
Dołączył: 07 Paź 2005
Posty: 340
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Radom, EPRA, EPRP
|
Wysłany: Nie 13:08, 04 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
Boeing 737-900 ER wejdzie do użytku w pierwszej połowie 2007 roku (info ze strony Boeinga). Z tego co wiem, to zamówiły go tylko indonezyskie linie Lion Air (30 szt.). Z europejskich linii na razie żadna.
Zwykła wersja B 737-900 lata na świecie w liczbie 55 sztuk. Z europejskich linii ma ją tylko KLM (5 szt.). Można ją czasami zobaczyć na Okęciu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|