Forum Forum lotnictwa Strona Główna Forum lotnictwa
To tu spotykają się pasjonaci lotnictwa by troszkę o nim podyskutować.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Pierwszy lot A380 z pasazerami.
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Lotnictwo cywilne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cani




Dołączył: 21 Wrz 2005
Posty: 197
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Gdynia/Olsztyn/Gdańsk

PostWysłany: Śro 10:41, 06 Wrz 2006    Temat postu:

Tak spodziewałem się, że Danny załozy ten wątek tu na forum, nie odmówiłby sobie tego. Ja szczerze mówiąc chciałbym juz go zobaczyć na regularnych trasach i myślę, że konfiguracja trzyklasowa dla tych maszyn, to będzie cos około 500-570 pasażerów.
A tak na marginesie, myslicie, że IBERIA może być potencjalnym kupcem tego modelu na swoje trasy do Ameryki Łacińskiej?? Czy w ogóle tam jest jakieś lotnisko gotowe przyjąc tego kolosa?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Markos




Dołączył: 04 Wrz 2006
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Mińsk Mazowiecki

PostWysłany: Śro 10:50, 06 Wrz 2006    Temat postu:

A tak wogóle to poza tym całym szumem, że największy itp....to czy ten cały A380 to wogóle się komuś podoba ???
Moim zdaniem jest po prostu przeciętny


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Danny




Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 1208
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EIDW

PostWysłany: Śro 11:11, 06 Wrz 2006    Temat postu:

Markos napisał:
A tak wogóle to poza tym całym szumem, że największy itp....to czy ten cały A380 to wogóle się komuś podoba ???
Moim zdaniem jest po prostu przeciętny


Nie sprowadzajmy dyskusji do piaskownicy.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Danny dnia Śro 12:14, 06 Wrz 2006, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Danny




Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 1208
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EIDW

PostWysłany: Śro 14:02, 13 Wrz 2006    Temat postu:

Wyglada na to, ze pierwszy lot z placacymi pasazerami oddala sie ponownie:
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gabec
Moderator



Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 1866
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: KRK

PostWysłany: Śro 16:11, 13 Wrz 2006    Temat postu:

"Singapore Airlines, which is scheduled to receive the first A380 in December, may get the airplane in a ceremonial delivery, with the aircraft immediately returning to Airbus for further work, two sources said. As few as four airplanes, down from a revised schedule of seven, may be delivered next year, the two sources told Leeham Co., including one A380 customer."

bez komentarza Confused


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cani




Dołączył: 21 Wrz 2005
Posty: 197
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Gdynia/Olsztyn/Gdańsk

PostWysłany: Śro 17:17, 13 Wrz 2006    Temat postu:

To mi przypomina sytuację, jaka ma miejsce podczas budowy Terminala 2 na jednym z lotnisk w centralnej Polsce. Pierwszy lot A380 w barwach linii lotniczych przeciąga się w bliżej nieokreślony termin. Jak widać nie tylko w Polsce takie rzeczy się zdarzają. A kary myslę jakieś się posypią, hmmm.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jasio85




Dołączył: 05 Lut 2006
Posty: 338
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPWA

PostWysłany: Śro 17:25, 13 Wrz 2006    Temat postu:

Cani napisał:
To mi przypomina sytuację, jaka ma miejsce podczas budowy Terminala 2 na jednym z lotnisk w centralnej Polsce. Pierwszy lot A380 w barwach linii lotniczych przeciąga się w bliżej nieokreślony termin. Jak widać nie tylko w Polsce takie rzeczy się zdarzają. A kary myslę jakieś się posypią, hmmm.


A co ma jedno do drugiego??
Czyms innym jest zbudowanie budynku terminala, a czym innym skonstruowanie nowego samolotu. uwazam wiec ze piszesz bzzzdury


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cani




Dołączył: 21 Wrz 2005
Posty: 197
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Gdynia/Olsztyn/Gdańsk

PostWysłany: Śro 17:30, 13 Wrz 2006    Temat postu:

Jasio85 napisał:
Cani napisał:
To mi przypomina sytuację, jaka ma miejsce podczas budowy Terminala 2 na jednym z lotnisk w centralnej Polsce. Pierwszy lot A380 w barwach linii lotniczych przeciąga się w bliżej nieokreślony termin. Jak widać nie tylko w Polsce takie rzeczy się zdarzają. A kary myslę jakieś się posypią, hmmm.


A co ma jedno do drugiego??
Czyms innym jest zbudowanie budynku terminala, a czym innym skonstruowanie nowego samolotu. uwazam wiec ze piszesz bzzzdury


Sluchaj Jasio, jako dwudziestoletni chłopiec, być może jeszcze nie potrafisz zrozumieć o chodzi przedmówcy, potrafie to zrozumieć, więc piszę Ci tu, że w przypadku A380 jest tak samo, jak w przypasku Terminalu 2. Co jakiś czas słyszymy o nowych termiach oddania do użytku. A umowy w oby wypadkach przewidywały terminy, które w obu przypadkach już minęły. Więc analogia jest.

Czy w przypadku Kubicomanii nie widzisz analogii do tego co robił Małysz i reakcji Polaków na jego wyczyny. Działo się tak pomimo ogromnych róznic w sportach. W jednym przypadku się jeździ, a w drugim skacze. Troszeczkę rozszerz myslenie, a nie patrz prostolinijnie Smile Pozdro Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jasio85




Dołączył: 05 Lut 2006
Posty: 338
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EPWA

PostWysłany: Śro 17:39, 13 Wrz 2006    Temat postu:

Zgodze sie ze analogia jest. Jednak nadal obstaje przy tym ze ktos kto kupuje samolot ktory jeszcze sie nie wzbil w powietrze (do tego najwiekszy na swiecie), liczy sie z tym ze po drodze moga wyniknac problemy, i ze prace moga sie przedluzyc. Jesli chodzi o Budowe terminalu to nie za bardzo widze tam jakies innowacyjne rozwiazania konstrukcyjne i nie widze powodu zeby ta budowa sie przedluzala. Roznica miedzy wadliwie skonstruowana umowa i tym ze ktos nie potrafi dopilnowac zeby budowlancy skonczyli na czas, a tym ze Airbus ma problemy z nowym samolotem jest chyba istotna. Przynajmniej ja to tak widze.

P.s. Jestem Airbuso-sceptykiem

Rownize pozdrawiam


EDIT: Od Lipca jestem juz dwudziestojednoletnim chlopcem Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
STYRO




Dołączył: 17 Lis 2005
Posty: 576
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Teneryfa, Wyspy Kanaryjskie, Hiszpania

PostWysłany: Śro 21:09, 13 Wrz 2006    Temat postu:

Cani napisał:

A tak na marginesie, myslicie, że IBERIA może być potencjalnym kupcem tego modelu na swoje trasy do Ameryki Łacińskiej?? Czy w ogóle tam jest jakieś lotnisko gotowe przyjąc tego kolosa?


1. Na chwile obecna nie. Iberia stwierdzila, ze jest to za duzy samolot jak na jej potrzeby, gdyz musialaby obnizyc czestotliwosc polaczen. Widocznie interesuje ja wykonywanie rejsow czesciej ale "malymi" samolotami - np. A346 ;)

2. Na chwile obecna sa to 3 lotniska - MAD, BCN i AGP. W najblizszych latach do obslugi A380 zostana dostosowane rowniez PMI oraz LPA.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Danny




Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 1208
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EIDW

PostWysłany: Czw 8:32, 14 Wrz 2006    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]

Bardzo ciekawe i niezalezne opracowanie o A380 dla tych ktorych interesuje cos wiecej niz powierzchowne opinie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gabec
Moderator



Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 1866
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: KRK

PostWysłany: Czw 8:44, 14 Wrz 2006    Temat postu:

Tutaj jeszcze pare słów na temat tych testowych lotów
[link widoczny dla zalogowanych]'s+it+like+to+fly+on+an+Airbus+A380+First+'passengers'+find+out+with+Early+Long.html


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Danny




Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 1208
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: EIDW

PostWysłany: Pon 14:48, 18 Wrz 2006    Temat postu:

Flight International:

Airbus will now use MSN002 for the trials as completion of the intended aircraft (MSN007) has been further delayed.

"Because of production delays, we realised that if we waited for MSN007 to be ready, it would be very difficult to keep certification on schedule" says Fernando Alonso

Airbus will operate a 150 hour Function + Reliability (F+R) test in november using MSN002, and credit the other 150 hours from flights made during the ELF programme.

Alonso says 80% of certification flying has been completed (about 2000 hours so far). He expects the remainder (except for the F+R) to be completed next month.

"We will then present the paperwork to the authorities for certification approval. This process is expected to take around 6 weeks, which would see certification in place by December"


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Marcin747




Dołączył: 22 Sty 2006
Posty: 320
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pią 20:37, 24 Lis 2006    Temat postu:

Airbus A380, największy na świecie samolot pasażerski otrzyma certyfikat przydatności do użytkowania od władz USA i Unii Europejskiej do 13 grudnia, oświadczył Keith Stonestreet, dyrektor marketingu Aribusa. Podkreślił, że parametry uzyskane w czasie prób samolotu okazały się lepsze niż zakładano. A380 ma mieć najcichszą kabinę pasażerską. Jest również o 17 proc. mniej „paliwożerny” niż Boeing 747-800.

(AP via Puls Biznesu)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gabec
Moderator



Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 1866
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: KRK

PostWysłany: Pią 21:00, 24 Lis 2006    Temat postu:

Marcin747 napisał:
A380 ma mieć najcichszą kabinę pasażerską. Jest również o 17 proc. mniej „paliwożerny” niż Boeing 747-800.
(AP via Puls Biznesu)

nie ma b747-800 - jest B748-8i, powinno byc wiec raczej B747-400


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum lotnictwa Strona Główna -> Lotnictwo cywilne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin